Oud 12-06-2007, 14:38
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
stel hier al je vragen over haar, kapsels, kappers, producten enzovoort
Plaatjes posten van je eigen kapsel of van andere leuke kapsels kan ook.

Handige links:
http://www.kapsels.net/
http://www.kapperssite.nl/
http://www.virtueelkapsel.com/
http://www.toniandguy.com/


Weet je nog een leuke website?
PM dan één van de forumbazen of post de website in dit topic, dan zorgen wij ervoor dat deze ook in de openingspost komt.
__________________
good luck exploring the infinite abyss

Laatst gewijzigd op 13-04-2009 om 12:59.
Advertentie
Oud 12-06-2007, 14:40
Verwijderd
Ik zet mijn vraag hier even opnieuw, in het oude topic leest vast niemand het.

Ik verf mijn haar al een aantal jaar (met tussenpozen) rood met Henna. Onbewerkte, maar ze hebben van dat merk wel verschillende kleurtjes en ik gebruik de donkerste variant rood. Nu gooi ik er meestal wat koffiepoeder doorheen, waardoor het niet zo knal wordt. Wat ik mij afvraag is of het klopt dat als je er rode wijn bij doet het dan roder/intenser rood wordt. Ik wil namelijk wel eens een keer écht bordeau haar, en niet bruin met een oranje glans. Dus, mijn vragen:
- of wijn überhaupt werkt
- of het dan organgener/feller wordt, of meer bordeau.
Oud 12-06-2007, 15:26
Verwijderd
ETOS heeft alle producten van L'oreal Studio Line Special in de aanbieding. Twee halen, Een betalen. Goede actie!

OP=OP ftw..
Oud 13-06-2007, 10:31
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 12-06-2007 @ 14:38 :
Nepdreads bestellen of laten zetten kan bij;
- *pixie* bij Rotterdam. Haar maximaal 15-20 cm lang, zelf elastiekjes en dreads kopen, €10,- per uur.
*pixie* bestaat niet meer, dat ben ik nu
Oud 13-06-2007, 13:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Quis schreef op 12-06-2007 @ 14:40 :
Ik zet mijn vraag hier even opnieuw, in het oude topic leest vast niemand het.

Ik verf mijn haar al een aantal jaar (met tussenpozen) rood met Henna. Onbewerkte, maar ze hebben van dat merk wel verschillende kleurtjes en ik gebruik de donkerste variant rood. Nu gooi ik er meestal wat koffiepoeder doorheen, waardoor het niet zo knal wordt. Wat ik mij afvraag is of het klopt dat als je er rode wijn bij doet het dan roder/intenser rood wordt. Ik wil namelijk wel eens een keer écht bordeau haar, en niet bruin met een oranje glans. Dus, mijn vragen:
- of wijn überhaupt werkt
- of het dan organgener/feller wordt, of meer bordeau.
welke henna heb je? gewone henna? anders is het namelijk misshcien een idee om eens donkerrode henna te kopen, deze wordt ehm heel rood, maar niet licht ofzo. meer donker-felrood.
Oud 13-06-2007, 14:43
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Hoi,
Ik heb een vraagje over kleurspoelingen van donkerblond naar lichtblond. Ik heb zelf donkerblond haar met lichtblonde highlights. Nu wil ik het voor de zomer in z'n geheel lichter kleuren, en ik vroeg me af of dat met zo'n spoeling (niet bij de kapper, maar zelf dus) wel mooi zou worden, en hoe die higlights daarop zouden reageren... Je hoort namelijk wel eens van mensen die dat probeerden en bij wie hun haar vervolgens oranje uitsloeg... Is dat bij donkerblond haar ook?
Iemand ervaringen hiermee? :-) Ik ben m'n haar namelijk echt zat en heb geen geld/tijd voor de kapper de eerste komende 2 maanden...
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 13-06-2007, 16:24
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-06-2007 @ 10:31 :
*pixie* bestaat niet meer, dat ben ik nu
Veranderd.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 13-06-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 13-06-2007 @ 13:50 :
welke henna heb je? gewone henna? anders is het namelijk misshcien een idee om eens donkerrode henna te kopen, deze wordt ehm heel rood, maar niet licht ofzo. meer donker-felrood.
Ik gebruik gewone henna ja. En zoals ik al zei, ik hoop altijd de donkerste variant.
Oud 13-06-2007, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 13-06-2007 @ 14:43 :
Hoi,
Ik heb een vraagje over kleurspoelingen van donkerblond naar lichtblond. Ik heb zelf donkerblond haar met lichtblonde highlights. Nu wil ik het voor de zomer in z'n geheel lichter kleuren, en ik vroeg me af of dat met zo'n spoeling (niet bij de kapper, maar zelf dus) wel mooi zou worden, en hoe die higlights daarop zouden reageren... Je hoort namelijk wel eens van mensen die dat probeerden en bij wie hun haar vervolgens oranje uitsloeg... Is dat bij donkerblond haar ook?
Iemand ervaringen hiermee? :-) Ik ben m'n haar namelijk echt zat en heb geen geld/tijd voor de kapper de eerste komende 2 maanden...
Ik had ook donkerblond haar en ik heb het ook lichtblond gekleurd. Ik heb een coupe du soleil gekocht, dan moet je een mutsje op en met een soort haaknaaldje haal je dan plukjes haar eronder vandaan. Het zijn heel veel plukjes dus in principe licht je zo je hele haar op. Bij mij is dat toen erg goed gelukt. Vergeef me het emo plaatje. Je ziet er dan alleen wel uit als een barbie met dat mutsje op, maar ach.

Oh, en daarna heb ik het iedere keer gewoon 'normaal' geverfd, want dan is t toch al licht dus dat lukt prima.
Oud 14-06-2007, 01:39
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 13-06-2007 @ 16:24 :
Veranderd.
dank
Oud 14-06-2007, 11:07
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Quis schreef op 13-06-2007 @ 18:28 :
Ik gebruik gewone henna ja. En zoals ik al zei, ik hoop altijd de donkerste variant.
gewone henna = oranje
anders heb je de auburn of de acajou , vandaar dat ik het vroeg, want die wordt niet bruin met rode glans, maar echt donkerrood.
Oud 14-06-2007, 11:16
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 13-06-2007 @ 18:38 :
Ik had ook donkerblond haar en ik heb het ook lichtblond gekleurd. Ik heb een coupe du soleil gekocht, dan moet je een mutsje op en met een soort haaknaaldje haal je dan plukjes haar eronder vandaan. Het zijn heel veel plukjes dus in principe licht je zo je hele haar op. Bij mij is dat toen erg goed gelukt. Vergeef me het emo plaatje. Je ziet er dan alleen wel uit als een barbie met dat mutsje op, maar ach.

Oh, en daarna heb ik het iedere keer gewoon 'normaal' geverfd, want dan is t toch al licht dus dat lukt prima.
Hoi! Dat ziet er idd leuk uit! Ik ga het er maar gewoon op wagen :-) Dankjewel!
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 14-06-2007, 11:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 13-06-2007 @ 18:38 :
Ik had ook donkerblond haar en ik heb het ook lichtblond gekleurd. Ik heb een coupe du soleil gekocht, dan moet je een mutsje op en met een soort haaknaaldje haal je dan plukjes haar eronder vandaan. Het zijn heel veel plukjes dus in principe licht je zo je hele haar op. Bij mij is dat toen erg goed gelukt. Vergeef me het emo plaatje. Je ziet er dan alleen wel uit als een barbie met dat mutsje op, maar ach.

Oh, en daarna heb ik het iedere keer gewoon 'normaal' geverfd, want dan is t toch al licht dus dat lukt prima.
Oh, dat staat leuk! Ik ga denk ik ook maar eens aan de coupe du soleil ofzo, want m'n haar wordt elke zomer steeds minder lichtblond (ook al zit ik nog steeds even veel in de zon) en dat halve donkerblond vind ik zo saai.
Oud 14-06-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 14-06-2007 @ 11:07 :
gewone henna = oranje
anders heb je de auburn of de acajou , vandaar dat ik het vroeg, want die wordt niet bruin met rode glans, maar echt donkerrood.
ik dacht dat je bedoelde gewone henna als in onbewerkt en niet van dat spul dat is samengesteld uit een heleboel zooi en een beetje henna. Ik geloof dat die van mij auburn is, maar echt donkerrood wordt het dus nooit, vandaar mijn vraag over de wijn.
Oud 15-06-2007, 18:15
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Quis schreef op 14-06-2007 @ 12:24 :
ik dacht dat je bedoelde gewone henna als in onbewerkt en niet van dat spul dat is samengesteld uit een heleboel zooi en een beetje henna. Ik geloof dat die van mij auburn is, maar echt donkerrood wordt het dus nooit, vandaar mijn vraag over de wijn.
wijn weet ik niet, ik doe het altijd met ipv gekookt water erbij, heel sterke zwarte thee erbij, werkt bij mij prima
Oud 07-07-2007, 20:43
summer2002
summer2002 is offline
hallo allemaal.

ik heb half lang krullend haar en mijn haarscheding altijd al saai in het midden gehad. het hangt maar een beetje! heeft er iemand eens een leuk idee? : voorbeelden op foto's?

Ik zie soms ook een schuine scheiding met een slag naar de zijkant. weet niet goed uit te leggen.
Een ponny ben ik absoluut op tegen! en ik wil ook niet te veel haar verliezen

het zit nu zegmaar zo: http://www.alamp.com/147naom27a.jpg
(min al dat volume)

Oud 08-07-2007, 00:24
Verwijderd
ik vind dit leuk


maar je kan met een schuine scheiding al iets heel anders creeeren, eventueel in combinatie met een iets kortere/schuine lok. trek met een puntkam een scheiding vanuit de punt van je neus langs de binnenste rand van je wenkbrauw (dus de kant van de neusbrug) tot ongeveer bovenop je hoofd (dus 10-15 cm lange scheiding)
op die manier valt je haar al heel anders.

je kan dan nog één kant wegsteken met een speldje of de schuine lok naar voren halen en de rest in een staart doen. dan is je gezicht ook niet zo bloot, wat vaak natuurlijk zo is als je je haar in een (hoge) staart doet.

ook leuk is die lok te draaien en met een speldje vast te zetten als zo'n soort gwen stefani lok. ook heel makkelijk, en toch weer anders dan dat je het nu hebt.

ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, en ook dat je het leuk vindt
Oud 13-07-2007, 19:48
janena
janena is offline
Zou:

- Janena Noord/ oost Overijssel, 85,- 85 voor kort/halflang en 100 voor lang. Permanentvloeistof/ en evt. elastiek is inbegrepen alsmede een keer gratis onderhoud. Uitgebreide website met veel foto's
4 jaar ervaring (en 10 jaar ervaring met nepdreads/vlechtjes etcetera). Gemiddeld een uur of 4 over het zetten, ik zet gemiddeld tussen de 50 en 70 dreads, meer of minder is ook mogelijk. Dreads zonder chemische middelen zijn ook mogelijk, zelfde prijs.


Veranderd mogen worden in:

www.janena-hair.com (Hardenberg, ov)
90 euro voor haar boven de schouders, 100 euro voor haar op of over de schouders.
Bijwerken vanaf 25 euro.
Zet dreads met verschillende (combinatie)technieken
Ruime ervaring en uitgebreide site (veel foto's).


????
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Ads door Google
Oud 15-07-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-07-2007 @ 00:24 :
bla
en wat zeg je dan? dank je wel sterrenmeisje!!
Oud 17-07-2007, 10:38
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
janena schreef op 13-07-2007 @ 19:48 :



????
ja hoor
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-07-2007, 19:36
janena
janena is offline
bedankt!
__________________
stem op Dialo: http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaand.php?baby=dialo
Oud 23-07-2007, 23:43
Verwijderd
Ik heb besloten mijn haar donkerpaars met raven zwarte plukjes te gaan verven omdat dat het beste bij me past.

Alleen weet ik niet hoe ik het voor mekaar kan krijgen aangezien ik donker haar heb (zwart met bruin), dus als ik het dan donkerpaars verf valt het niet op..

Welke kleur moet ik nemen als ik het écht paars/donkerpaars wil hebben?
Oud 24-07-2007, 00:01
Verwijderd
je hebt bij bepaalde winkels kappersverf (ik haalde altijd iets van l'oreal) die je moet mengen met waterstofperoxide. op die manier kan je ook donkerder haar in een redelijk felle kleur verven, zonder het eerst te hoeven ontkleuren. de zwarte plukjes kan je er dan later in verven.
Oud 24-07-2007, 11:30
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Nirawatsi schreef op 23-07-2007 @ 23:43 :
Ik heb besloten mijn haar donkerpaars met raven zwarte plukjes te gaan verven omdat dat het beste bij me past.

Alleen weet ik niet hoe ik het voor mekaar kan krijgen aangezien ik donker haar heb (zwart met bruin), dus als ik het dan donkerpaars verf valt het niet op..

Welke kleur moet ik nemen als ik het écht paars/donkerpaars wil hebben?
Vroeger he (ja, vroeger) ontkleurde ik mijn haar eerst, tot een lichtblond/lelijk oranje, dan die paarse verf er in (van Stargazer, als dat nu nog bestaat) en dan nog zwarte plukjes erin met een langhoudende kleuring.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 25-07-2007, 20:53
Verwijderd
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo?
Advertentie
Oud 25-07-2007, 22:58
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
DIY schreef op 25-07-2007 @ 20:53 :
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo?
Een goeie kapper moet geen problemen hebben met blonderen lijkt me. Ik ging van donkerbruin naar letterlijk witblond in een paar uurtjes, bij de kapper gedaan.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 28-07-2007, 18:16
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
hallo allemaal

hoe krijg ik mn haar in een staart zoals hierzo:
http://www.bbc.co.uk/slink/images/14...eachhair_1.jpg



of andere manieren dat mn haar niet zo standaard in een staart naar achter zit mss..
__________________
your gonna kill yourself believing in these beautiful lies
Oud 28-07-2007, 19:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DIY schreef op 25-07-2007 @ 20:53 :
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo?
Anders iets van highlights ofzo? Of een spoeling?
Oud 01-08-2007, 17:18
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Joan schreef op 28-07-2007 @ 18:16 :
hallo allemaal

hoe krijg ik mn haar in een staart zoals hierzo:
http://www.bbc.co.uk/slink/images/14...eachhair_1.jpg



of andere manieren dat mn haar niet zo standaard in een staart naar achter zit mss..
met zo'n klem:
Haar achter vastpakken, omhoog draaien, klem op de onderkant zetten en dan je haar weer over de klem laten vallen.

Alternatieven voor saaie staart:


Hier hoef je geen pony voor te knippen, gewoon een lok over je voorhoofd laten lopen en achter je oor vastzetten met schuifspeldjes en haarlak






Hoge staart maken, en dan plukjes eromheen vastzetten met schuifspeldjes tot je een grote knot hebt
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 17:42.
Oud 08-08-2007, 14:14
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Hallo!

Ik heb laatst mijn haar geverft, (in een poging een niet te goud-gele lichte bruintint te verkrijgen) maar het is dus wel zo geworden.. Het is dus alles behalve natuurlijk, maar juist een beetje oranje.. Nou heb ik al heel wat van die gloed uitgewassen met zilvershampoo, maar daar werden mijn high lights ook paarsig van
Iemand een beetje verstand van haarkleuringen? En hoe ik die hele warme gloed er toch nog uitkrijg? (Misschien een askleur?)
Oud 11-08-2007, 18:57
summer1986
summer1986 is offline
VRAAGJE VOOR ERVAREN HAARVERVERS

Ik heb van nature kwetsbaar, lichtbruin, krullend haar met een paar grijze haren bij mijn kruin. Ik heb een paar maanden geleden wat blonde plukjes in mijn haar aangebracht, ook om het grijs te verdoezelen. Nu heb ik hier de uitgroei van, en dat vind ik eigenlijk wel een heel leuk effect geven.
Denk hier aan: Sarah Jessica Parker
Of: Shakira

Maarja door deze uitgroei komen ook weer mijn grijze haartjes tevoorschijn, welke ik wil verven. En wanneer ik mijn haar vanaf de scheiding volledig blond verf, word ik zo blond en dat vind ik niet zo leuk.
Dus mijn vraag is: is het mogelijk om vanaf mijn scheiding zo'n 3 cm bruin te verven, zodat het net uitgroei lijkt en mijn grijze haren niet te zien zijn? En kan ik dan dezelfde dag ook wat blondere plukjes aanbrengen?

Dankjewel!
Oud 13-08-2007, 08:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef op 08-08-2007 @ 14:14 :
Hallo!

Ik heb laatst mijn haar geverft, (in een poging een niet te goud-gele lichte bruintint te verkrijgen) maar het is dus wel zo geworden.. Het is dus alles behalve natuurlijk, maar juist een beetje oranje.. Nou heb ik al heel wat van die gloed uitgewassen met zilvershampoo, maar daar werden mijn high lights ook paarsig van
Iemand een beetje verstand van haarkleuringen? En hoe ik die hele warme gloed er toch nog uitkrijg? (Misschien een askleur?)
Ja, een askleur inderdaad.
En als dat niet baat, dan zul je toch naar de kapper moeten OF je haar weer donker verven.
Oud 18-08-2007, 03:12
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Hallo mensen, Weten jullie welke kappers erg goed knippen in rotterdam en omstreken?

Kappers die ongeveer knippen als bij tony & guy of cresendo. Dus niet kappers die knippen als "de turk om de hoek" of Team kapsalon, rombout, cosmo etc.

De ervaring leert dat kappers met een prijslijst van mininimaal 40 per knipbeurt euro goed knippen.

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 01:30.
Oud 20-08-2007, 11:40
Verwijderd
ik zoek ook een kapper in rotterdam maar 40 euro, no way... en daar komt nog bij dat ik enorm vervelend haar heb om te knippen
Oud 27-08-2007, 12:32
RastaLove
RastaLove is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 11-08-2007 @ 18:57 :
VRAAGJE VOOR ERVAREN HAARVERVERS

Ik heb van nature kwetsbaar, lichtbruin, krullend haar met een paar grijze haren bij mijn kruin. Ik heb een paar maanden geleden wat blonde plukjes in mijn haar aangebracht, ook om het grijs te verdoezelen. Nu heb ik hier de uitgroei van, en dat vind ik eigenlijk wel een heel leuk effect geven.
Denk hier aan: Sarah Jessica Parker
Of: Shakira

Maarja door deze uitgroei komen ook weer mijn grijze haartjes tevoorschijn, welke ik wil verven. En wanneer ik mijn haar vanaf de scheiding volledig blond verf, word ik zo blond en dat vind ik niet zo leuk.
Dus mijn vraag is: is het mogelijk om vanaf mijn scheiding zo'n 3 cm bruin te verven, zodat het net uitgroei lijkt en mijn grijze haren niet te zien zijn? En kan ik dan dezelfde dag ook wat blondere plukjes aanbrengen?

Dankjewel!
In de reclame zie je vaak van die middeltjes (vaak voor mannen geloof ik) die de grijze haren terugbrengen in de kleur van de rest van je haar, misschien kan je dat proberen op je uitgroei?
__________________
www.rastalove.tk
Oud 28-08-2007, 10:51
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
DIY schreef op 25-07-2007 @ 20:53 :
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo?
Zelf heb ik donkerblond haar en ik heb er gewoon ontkleurder ingedaan. Na de eerste verfbeurt was het oranje/forumgeel. Uiteindelijk heb ik het 3x ontkleurd en toen was het wel witblond.

Op jouw foto's afgaande denk ik dat je het met 1 a 2 keer verven wel moet redden.

Mocht je het te geel vinden kun je ook eest zilvershampoo proberen, dat hielp bij mij heel goed. (Het is wel alleen via een kapperszaak verkrijgbaar, dus je moet even zoeken)
__________________
Krebs
Ads door Google
Oud 29-08-2007, 14:30
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
kent iemand een goede, niet al te dure, kapper in utrecht?
ik wil ergens mn haar laten verfen
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 31-08-2007, 21:20
Verwijderd
kunnen we niet een keer een lijstje aanleggen met favo kappers per stad met gemiddelde prijzen ofzo?
Oud 06-09-2007, 19:57
Goldfish
Avatar van Goldfish
Goldfish is offline
Wie kan mij een fijne wax aanraden. Ik zoek een hele stugge wax die niet vettig aan blijft voelen, daarnaast moet hij stevig zijn (maar niet kei hard worden als een gel ofzo). En hij moet natuurlijk niet te duur zijn (bij de kapper verkopen ze belachelijk dure).
Oud 06-09-2007, 22:16
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
kent iemand een goede, niet al te dure, kapper in utrecht?
ik wil ergens mn haar laten verfen

Rob Peetoom bij de stadsschouwburg is fijn (studentenkorting en met een junior stylist = 24,- ofzo voor knippen). Verven weet ik niet.. Zijstraat van het neude (richting toque toque) zit ook een kapper, maar daar ben ik nooit geweest, ze hebben wel ook studentenkorting.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 06-09-2007, 22:17
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Wie kan mij een fijne wax aanraden. Ik zoek een hele stugge wax die niet vettig aan blijft voelen, daarnaast moet hij stevig zijn (maar niet kei hard worden als een gel ofzo). En hij moet natuurlijk niet te duur zijn (bij de kapper verkopen ze belachelijk dure).
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 07-09-2007, 08:45
RastaLove
RastaLove is offline
Citaat:
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.
murrays lijkt me niet echt geschikt, tenzij je een afrokapsel hebt?
__________________
www.rastalove.tk
Oud 07-09-2007, 13:53
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.
ik heb zelf een tijdje fudge gehad die me wel beviel, maar nu gebruik ik soms taft chaotic gum van schwarzkopf en die is ook .
__________________
hello dave.
Oud 07-09-2007, 19:57
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
hoe maak i kplukken in me haar

Ik vraag me af hoe je je haar zo kan modeleren, dat je plukken krijgt ? Ik probeer het altijd maar het werkt niet, mischien omdat ik te dik/stug haar heb
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 07-09-2007, 19:57
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.

het mag niet vet aanvoelen en jij probeert hem murray's aan te smeren ?!?!
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 08-09-2007, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Wie kan mij een fijne wax aanraden. Ik zoek een hele stugge wax die niet vettig aan blijft voelen, daarnaast moet hij stevig zijn (maar niet kei hard worden als een gel ofzo). En hij moet natuurlijk niet te duur zijn (bij de kapper verkopen ze belachelijk dure).
kan je dan niet beter mud of cley nemen?

en over die plukken: een steiltang misschien?
Oud 08-09-2007, 13:50
flanke
flanke is offline
Hey,
Om mijn haar wat meer 'in de war' te doen lijken was mij vertelt zeep te gebruiken ipv shampoo, zoals ook mensen met dreads doen.
Nu is de vraag:
wat is het effect van zeep op haar?
Gaat het haar daarvan niet gemakkelijker breken?
Oud 09-09-2007, 02:52
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
hoi, ik ben kaal

__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Oud 11-09-2007, 22:59
Lethe
Lethe is offline
Ik heb een vraag!
Ik ga er vanuit dat een apart topic hierover niet op prijs gesteld wordt, dus plaats ik m'n vraagje even hier
Ik ben op zoek naar een goed werkende stijltang. Nu heb ik op internet twee goede merken gevonden: chi iron en Ga.Ma Italy. Wie gebruikt een van deze tangen? En ben je er tevreden mee? Bedankt voor de reacties alvast!
__________________
Nice
Oud 23-09-2007, 15:11
Verwijderd
Ik heb vrij lichtblond haar, ik heb het in de zomervakantie geverfd.Toen was het nog zo:



Nu is het al weer iets donkerder, maar ik ben van mezelf ook vrij blond. Nu wil ik eigenlijk deze week mijn haar deze kleur verven:



Is het wel verstandig om dit gewoon zelf te doen? Of is het beter om bij de kapper te laten doen? (Geldtekort ...) Ervaringen, blablabla, laat het me weten.

Laatst gewijzigd op 23-09-2007 om 15:25.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 09:22
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 05-04-2010 00:26
Lifestyle Help, hulp bij nieuw kapsel!
Lelle_*
7 28-03-2005 19:40
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 03:11
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.