Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 15:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is de plek voor al je vragen over haarstijlen, kapsel ideeën, haarverzorging etc.

Het vorige topic vind je hier:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1595454

Kijk eerst even daar, mss wordt je vraag er wel al beantwoord.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 03-08-2010, 15:16
Verwijderd
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik ben net naar de kapper geweest voor een korter kapsel en in lagen. Maar nou hebben ze mijn haar te kort geknipt, net onder de kin. Maar het ergste is dat ze de onderkant echt met hakkeltjes geknipt hebben. Het loopt uit naar buiten. En ik heb dik haar dus dan heb je echt een soort bloempotkapsel van onder.

Iemand ervaringen met een verkeerd geknipt kapsel? En miss tips hoe ik dit kan verbergen?
Oud 03-08-2010, 15:21
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Nou gelukkig groeit het weer aan, maar als je echt vindt dat ze het slecht geknipt hebben, moet je gewoon terug gaan en vragen of ze het weer mooi kunnen knippen of je geld terug vragen en naar een andere kapper gaan die er wel wat moois van kan maken.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 03-08-2010, 16:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een paar maanden geleden heb ik ook een vervelende kapper ervaring gehad. Aan het begin werd me gevraagd wat ik absoluut niet wou en ik antwoorde: "Kort haar!". Op een gegeven moment kwam ze met een tondeuze aanzetten...
Het eindresultaat was zó belachelijk dat echt iedereen die ik tegenkwam reageerde met "wtf is er met je haar gebeurd?!", niet leuk. Ik had namelijk (scheef geknipt) lang haar aan de voorkant, opgeschoren stukken aan de zijkant en een lang rommelig rattenstaartje aan de achterkant.

De dag erna ben ik terug gegaan naar de kapper en heb ik uitgelegd dat het kapsel echt niet was wat ik ervan verwachtte en dat ik de straat niet meer op kon omdat iedereen geshockeerd reageerde. Haar reactie was dat het een heel hip kapsel was, dat ze me echt niet de deur uit hadden laten gaan als ik voor gek liep en dat ik niet alleen ontevreden moest zijn omdat andere mensen het niet mooi vinden. ("Het gaat er toch om wat je zelf vind, niet om de mening van anderen?" Nou euh, ik vind het ook lelijk, doos!)

Het probleem was dat ik was geknipt door iemand in opleiding, dat het gratis was en dat ik dus verder niks kon doen. (De gene die mij knipte was overigens de enige studente die kritiek kreeg van de supervisor op haar knipstijl/eindresultaat). De dag erna ben ik naar een goede kapper geweest die gelukkig weer iets normaals van m'n haar kon maken.

Als ik jou was zou ik ook teruggaan en het op een vriendelijke manier uitleggen dat dit niet is wat je wou. Je kan dan vragen of ze het mss iets anders willen knippen, of als je bang bent dat ze het nog erger verpesten, je geld terugvragen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-08-2010, 20:46
Jenox
Jenox is offline
Naar aanleiding van mijn post in het vorige topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...595454&page=10

Vorige week brylcreem gekocht bij de kruidvat. Ruikt een beetje naar uiencrème van m'n moeder vind ik zelf, niet vies of zo, maar werkt op zich wel. Haarkleur wordt er zwart van en ik kan het in model kammen en het blijft erna zo zitten zonder dat het hard wordt. Die echte "wetlook" krijg ik er niet van, maar dat zal nooit gebeuren ook met een haarmiddel. Maar ben hier op zich wel tevreden mee, wel een aanrader voor een ieder die niet wil dat z'n haar hard wordt maar wel dat het goed blijft zitten. Enige nadeel is wel dat het natuurlijk best vet is, kreeg ik laatst van een meisje te horen die er aan de achterkant met d'r handen doorheen ging.
Oud 13-08-2010, 18:23
Kacheltje
Kacheltje is offline
Ik heb een vraagje

Welk kapsel zien jullie het liefste bij een jongen?

Halflang/Kort/Lang en hoe moeten ze het dragen plat of juist overeind, of kuif?
Oud 14-08-2010, 09:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb een vraagje

Welk kapsel zien jullie het liefste bij een jongen?

Halflang/Kort/Lang en hoe moeten ze het dragen plat of juist overeind, of kuif?




__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-08-2010, 09:36
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Hallo mensen,

Ik heb eigenlijk vreselijk lastig haar. Het pluist best wel als ik geen gel in doe. Ik heb beetje zoals dit:




Ik heb al heel wat producten gebruikt eigenlijk, maar ik krijg het maar niet voorelkaar om het goed in model te houden. Ik moet elke dag zo'n 25km fietsen, wat zoals je kan verwachten veel problemen oplevert vanwege mijn haarstijl. Ik ben niet van plan om het korter te laten knippen. Langer staat mooier bij mijn gezicht, ben ik van overtuigd.
Dus! Heeft iemand nog tips welke producten ik zou moeten proberen? Om het zo wat meer in model te houden, een beetje een wetlook zoals in de plaatjes hierboven en dat het ook vooral blijft krullen (ik gebruik al een stimulerende krullenshampoo, althans het zegt dat het een stimulerend effect bevat!).

Bedankt!
Oud 15-08-2010, 13:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Neem gewoon je gel/ wax mee naar de plaats van bestemming. Dan kun je daar je haar opnieuw doen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-08-2010, 19:22
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ja dat doe ik altijd. Wel lastig, tis niet anders.
Oud 18-08-2010, 18:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind dat je zulk soort haar ook nooit te veel moet proberen in model te brengen! Een beetje warrig is juist leuk.
__________________
mijn handtekening
Oud 18-08-2010, 19:20
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik vind dat je zulk soort haar ook nooit te veel moet proberen in model te brengen! Een beetje warrig is juist leuk.
heb je gelijk in, maar pluizig vind je vast niet leuk
Oud 19-08-2010, 17:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hm, beetje pluis mag heus wel. Beter dan alleen maar gel.
Maar ik weet zelf hoe moeilijk het is om pluis weg te krijgen. Heb zelf ook bijna krullen, en dat is gewoon heel lastig.
__________________
mijn handtekening
Oud 19-08-2010, 19:13
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Oh oke dan snap je het wel idd. Mn haar waait egt alle kanten op als ik op de fiets zit. Dan maar elke dag weer restylen op school, en als ik thuis kom. >.<
Oud 19-08-2010, 19:46
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
jullie kunnen je haar teminste restylen . ik niet ik heb krullen en kan er niks mee aanvangen
Oud 19-08-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
En miss tips hoe ik dit kan verbergen?
Er iets wax-achtigs in doen en er een warrig kapsel van maken. Zelf heb ik iets van de Etos dat luistert naar de naam ''kort en krachtig'' of zoiets, prima spul en je ziet niet meer dat alles niet even recht zit.
En teruggaan, inderdaad.
Oud 19-08-2010, 20:32
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
jullie kunnen je haar teminste restylen . ik niet ik heb krullen en kan er niks mee aanvangen
Als je krullen hebt is restylen inderdaad lastig. Het is daarom beter om je haar te beschermen en ervoor te zorgen dat het goed zit als je aankomt. Zo kun je voor op de fiets bijvoorbeeld je haar invlechten en zodra je aankomt dat los doen en je krullen aan de wereld showen. Of de ingevlochten vlecht houden natuurlijk. Of knotjes of iets dergelijks. Er zijn veel mogelijkheden om je haar netjes te hebben als je krullen hebt. Google kan je helpen de juiste methodes te vinden.
Oud 21-08-2010, 12:51
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik heb het gevoel dat mijn haartextuur niet meer is zoals het vroeger was. (na een maand te zijn weggeweest). Welke producten worden aangeraden om het haar te voeden en te repareren?
Ads door Google
Oud 21-08-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het gevoel dat mijn haartextuur niet meer is zoals het vroeger was. (na een maand te zijn weggeweest). Welke producten worden aangeraden om het haar te voeden en te repareren?
Gebruik je een conditioner?
Er zijn verder ook gewone haarmaskers.
Ik zelf gebruik heel natuurlijke middelen omdat ik een overgevoelige huid heb ofzo.;p Dus kan je niet veel helpen.
Oud 04-09-2010, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Hallo mensen,

Ik heb eigenlijk vreselijk lastig haar. Het pluist best wel als ik geen gel in doe. Ik heb beetje zoals dit:


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Ik heb al heel wat producten gebruikt eigenlijk, maar ik krijg het maar niet voorelkaar om het goed in model te houden. Ik moet elke dag zo'n 25km fietsen, wat zoals je kan verwachten veel problemen oplevert vanwege mijn haarstijl. Ik ben niet van plan om het korter te laten knippen. Langer staat mooier bij mijn gezicht, ben ik van overtuigd.
Dus! Heeft iemand nog tips welke producten ik zou moeten proberen? Om het zo wat meer in model te houden, een beetje een wetlook zoals in de plaatjes hierboven en dat het ook vooral blijft krullen (ik gebruik al een stimulerende krullenshampoo, althans het zegt dat het een stimulerend effect bevat!).

Bedankt!
Ik heb ook ongeveer dat kapsel, en bij mij zit het meestal het beste als ik douche (in de ochtend) en het dan droogschud, dan blijft het meestal mooi in model tot 1 uur. Als je kapsel er tegen kan kan je tijdens het fietsen een beanie dragen, dit heeft voor mij altijd als gevolg dat mijn haar er plat van wordt maar je kan het altijd nog een beetje "oppoffen"
Oud 04-09-2010, 20:28
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik heb ook ongeveer dat kapsel, en bij mij zit het meestal het beste als ik douche (in de ochtend) en het dan droogschud, dan blijft het meestal mooi in model tot 1 uur. Als je kapsel er tegen kan kan je tijdens het fietsen een beanie dragen, dit heeft voor mij altijd als gevolg dat mijn haar er plat van wordt maar je kan het altijd nog een beetje "oppoffen"
Ik heb niet de tijd om elke ochtend douchen, en daarnaast m'n haar droog te schudden en gel/wax in te doen. Ik heb vrij lang haar, dus het is niet zo maar droog hoor. Bovendien gaan mijn krullen er snel uit als het nat is (dan krijg ik bijna een JustinBieber kapsel). Ik douche eigenlijk liever voordat ik naar bed ga, dan heb ik de volgende ochtend tenminste een wild krullenkapsel die ik dan vol kan proppen gel/wax.
Oud 11-09-2010, 20:14
Verwijderd
Ik vroeg me eens af.... Hoe bepaalde haarstijlen nou precies in elkaar zitten

Ik heb het hier voornamelijk over een beetje uit de jaren 80 zoals:







De lengte weet ik hoe dat zit... maar wat stoppen ze nou precies in hun haar en hoe doen ze dat?
Oud 11-09-2010, 20:16
Verwijderd
De afbeeldingen doen het zo te zien niet dus laat ik ze maar via link zien

http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:0&tx=49&ty=51

http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:0&tx=23&ty=62

http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...w=1280&bih=931
Oud 11-09-2010, 22:05
Verwijderd
Haarlak en schudden met je hoofd, dat is hoe ik het deed. Maar centrale topics?
Oud 11-09-2010, 22:18
Verwijderd
De typische Heavy Metal kapsels zijn inderdaad technisch zo moeilijk nog niet.

Betreffende onderhoud:
Toch zeker om de twee dagen proberen je haar te wassen en vele conditioner gebruiken. Gel en haarlak maken je haar namelijk behoorlijk droog en over die lengte wordt het ook broos.
Lang haar is maar mooi, als het levendig en gezond oogt.

voor een mooi permanente (een echt 'poedelkapsel') kan je ook gewoon bij de kapper terecht
Advertentie
Oud 12-09-2010, 08:20
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Nu heb ik ook een vraag: ik heb van nature veel en dik krullend haar ...
en het pluist een beetje en staat droog. Heeft iemand hier tips voor om dit te verbeteren?
Oud 14-09-2010, 16:24
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Nu heb ik ook een vraag: ik heb van nature veel en dik krullend haar ...
en het pluist een beetje en staat droog. Heeft iemand hier tips voor om dit te verbeteren?
Beste advies is om je kapper het te vragen. En ik hoorde ook iets van een no-poo methode, waarbij je krullen mooier zouden gaan lijken. Ik heb niet zo lang haar als vrouwen, dus ik doe daar niet aan, maar het is een grote aanrader hoorde ik. Volgens mij is het principe dat je geen producten meer gaat gebruiken met bijvoorbeeld alcohol erin, want dat maakt je haar droog ofzo. Er is genoeg op internet te vinden, dus kijk er is naar zou ik zeggen. Maar! Ik blijf erbij, vraag je kapper.
Oud 14-09-2010, 18:16
xmanon
Avatar van xmanon
xmanon is offline
Citaat:
Nu heb ik ook een vraag: ik heb van nature veel en dik krullend haar ...
en het pluist een beetje en staat droog. Heeft iemand hier tips voor om dit te verbeteren?
Andrélon Perfecte Krul?
Tegen pluizen helpt Glad & Steil, die gebruik ik in de winter want dan wil mijn haar nog wel eens pluizen

Maarja ben blij met je krullen! Mijn haar is zo standaard
Oud 15-09-2010, 16:06
Catch
Catch is offline
Perfecte krul creme van Andrelon is werkelijk perfect. Bij mij werkt het antipluis en je krullen gaan er veel mooier door vallen. Gebruik wel iets meer dan de aanbevolen twee pompjes creme. De shampoo en conditioner zijn prima maar niet noodzakelijk ofzo.
En kappers weten soms ook van niks, dus ga daar maar niet blind op af .
Oud 16-09-2010, 16:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nu heb ik ook een vraag: ik heb van nature veel en dik krullend haar ...
en het pluist een beetje en staat droog. Heeft iemand hier tips voor om dit te verbeteren?
De etos heeft een anti-frizz lijn en de variant voor krullend haar is echt super. M'n moeder gebruikt het altijd voor haar krullen en zelfs voor mijn haar met een beetje slag werkt het al geweldig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2010, 17:05
Catch
Catch is offline
@Trimm Trabb, bedoel je dan shampoo of serum van die lijn? Ik zou het graag eens proberen als het echt zo goed werkt.
Oud 16-09-2010, 17:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@Trimm Trabb, bedoel je dan shampoo of serum van die lijn? Ik zou het graag eens proberen als het echt zo goed werkt.
Het is geen shampoo, maar een fles met een spuitdop bovenop. En het is een beetje blauw/groen van kleur. Ben de precieze naam vergeten, maar er is maar 1 anti-frizz curl dinges in zo'n fles en met die kleur.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-09-2010, 20:50
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Perfecte Krul werkt niet voor mij. Bij sommigen werkt het geweldig, maar bij anderen ook niet. Het is persoonlijk.
Die Frizz Ease heb ik ook voorbij zien komen op de reclame, dat lijkt me wel goed spul als ik de reviews lees op internet.
Oud 18-09-2010, 10:27
Verwijderd
is het raar als ik als nederlands meisje dolgraag allemaal van die vlechtjes in mn haar maak??
vind ze echt so cool!
Oud 18-09-2010, 14:31
Catch
Catch is offline
Oke prima, bedankt voor de tips iig. Jammer dat het voor jou niet werkt Rysair, dat is best typisch.

@Duckdog96, dat moet je zelf weten. Het moet je natuurlijk staan en je moet iemand vinden die ze erin kan zetten lijkt me?
Oud 18-09-2010, 14:43
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Citaat:
Andrélon Perfecte Krul?
Tegen pluizen helpt Glad & Steil, die gebruik ik in de winter want dan wil mijn haar nog wel eens pluizen

Maarja ben blij met je krullen! Mijn haar is zo standaard
jij moet juist blij zijn...
je kunt waarschijnlijk ieder model in je haar laten knippen en voor iemand met krullen is dat zogoed als onmogelijk!!
Ads door Google
Oud 18-09-2010, 17:09
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
jij moet juist blij zijn...
je kunt waarschijnlijk ieder model in je haar laten knippen en voor iemand met krullen is dat zogoed als onmogelijk!!
dan laat je het stijlen.. krullen kunnen heel sexy zijn hoor
Oud 28-09-2010, 22:25
Benjamin030
Benjamin030 is offline
Hey,
Ik ben van plan binnenkort eens olie in mijn haar te smeren voor een langdurig en vooral flexibel effect.
Iemand hier al ervaringen mee? Welke olie moet ik nemen, en hoeveel!?
Oud 29-09-2010, 13:05
Catch
Catch is offline
Olie? Dat maakt je haar vet en dat zou ik niet doen behalve bij afrohaar. Neem dan wax ofzo?
Oud 29-09-2010, 14:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het is geen shampoo, maar een fles met een spuitdop bovenop. En het is een beetje blauw/groen van kleur. Ben de precieze naam vergeten, maar er is maar 1 anti-frizz curl dinges in zo'n fles en met die kleur.
Je hebt van de etos ook anti frizz haarserum en dat werkt bij mij goed. Ik heb niet echt krullen maar wel slag in m'n haar. Vind alleen wel dat ik m'n haar moet wassen nadat ik het gebruikt heb.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-09-2010, 16:25
Benjamin030
Benjamin030 is offline
Citaat:
Olie? Dat maakt je haar vet en dat zou ik niet doen behalve bij afrohaar. Neem dan wax ofzo?
Wanneer ik onder de douch vandaan kom zit het lekker bij handoekdroog haar, als het opgedroogd is lijkt het net of er een mol op mijn hoofd ontploft is. Lijkt op stro... Gewoon een beetje stijler zeg maar.

Wax wil wel helpen, maar wordt na verloop van de dag hard.
Oud 29-09-2010, 17:17
Verwijderd
Vetkuivies.
Oud 29-09-2010, 20:36
Catch
Catch is offline
Jamaar olie gaat je dan denk ik niet helpen? Nouja, je kan het altijd proberen. Je kunt pure kokosolie in je haar smeren, dat doen wel meer mensen. Dat is te koop bij de natuurwinkel. Er bestaat misschien ook wel echte haarolie ;x.
Oud 29-09-2010, 22:57
Benjamin030
Benjamin030 is offline
Citaat:
Er bestaat misschien ook wel echte haarolie ;x.
Heb inmiddels een pot kokosnoot olie voor in het haar gekocht. Morgen eens uitproberen. Ben benieuwd!
Oud 30-09-2010, 10:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Hey,
Ik ben van plan binnenkort eens olie in mijn haar te smeren voor een langdurig en vooral flexibel effect.
Iemand hier al ervaringen mee? Welke olie moet ik nemen, en hoeveel!?
Ik gebruik wel eens olie. Hoe veel je moet gebruiken hangt van je haar af. Als je stijl haar heb gaat het er al heel snel vet uitzien omdat het dan aan elkaar gaat plakken. Maar als je krullen hebt is het geen probleem. Gebruik gewoon een beetje en experimenteer. Op het moment heb ik pure kokosolie (van de drogist), maar naar mijn ervaring is olie olie en zelfs met massageolie wil het wel lukken. Ik weet niet wat voor effect je wil bereiken maar het zorgt ervoor dat je haar er minder droog uitziet en voelt en dat het wat minder pluist. Tegen pluis helpt ook je haar droog deppen in plaats van droog wrijven, als het goed is pluist je haar het minst na het wassen.
Oud 30-09-2010, 14:56
Verwijderd
altijd als ik mousse wat langer gebruik, na 3 weken ofzo,kan ik schudden wat ik wil maar is t net zo dun als melk..
weet iemand wat ik daar tegen kan doen?
want ik vind t nogal zonde om telkens de halve bus weg te gooien
Oud 30-09-2010, 22:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
altijd als ik mousse wat langer gebruik, na 3 weken ofzo,kan ik schudden wat ik wil maar is t net zo dun als melk..
weet iemand wat ik daar tegen kan doen?
want ik vind t nogal zonde om telkens de halve bus weg te gooien
De bus ALTIJD goed schudden en 'm helemaal ondersteboven houden. Dan moet 'ie zelfs na een jaar nog doen. (Bij mij wel iig)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-10-2010, 21:02
Benjamin030
Benjamin030 is offline
Hmm, ik moet zeggen dat ik niet geheel ontevreden ben over de oil. Echter krijg ik nog niet het effect wat ik zoek, gewoon stijl naar beneden. Stijltang?
Oud 02-10-2010, 12:03
Catch
Catch is offline
Een stijltang kan wel tijdrovend zijn en het kan je haar ook beschadigen. Als je een jongen bent (ik kan het niet helemaal afleiden uit je posts) is het ook misschien een beetje gek om een stijltang te gebruiken .
Oud 02-10-2010, 16:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mijn broertje wil graag dreads, maar heeft geen idee waar hij deze het beste kan laten zetten in Groningen. Hij wil graag vrij dikke dreads. Welke kappers in Groningen doen dat mooi?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 04-04-2010 23:26
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.