Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 03-10-2004 @ 21:51 :
ik ben echt een tegenstander van het zelf doen, of door zomaar een vriend laten doen, vaak hebben die vrienden geen flauw idee hoe 'profs' het doen, of weten neit hoe ze vakjes moeten maken (en opeeens heb je dikke en dunne dreads met haren van de linkerkant voor je hoofd vast aan een dreads ergens aan de reachterkant) en en kloten maar wat aan

als het fout gaat (en je bent een beetje ijdel of perfectionistisch) dan verneuk je je haar echt en dan baal je dat je het niet gewoon goed had laten doen..

De helft van die so-called "pro's" weten ook niet wat ze doen...
De kans dat het bij een kapper er niet uit ziet is net zo groot.

Mijn vriendin had nog nooit dreads gezet en ik ook niet, maar we hebben het gewoon bij haar gedaan en ze zijn echt mooi.

Bij mij zijn ze minder mooi omdat ik er weinig aan doe
Advertentie
Oud 05-10-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 04-10-2004 @ 21:37 :
Even zomaar tussendoor een schattige quote van een van mn stagekinders: juf, ben je zo met dat haar geboren?
Toen ik zei van niet was ze erg geschokt
jaaa, kinderen kunnen echt zo'n grappige dingen zeggen

ik heb op mn werk ook wel eens kindjes die dan tegen hun moeder zeggen: 'mama, mama, kijk dat meisje! wat heeft ze met haar haar?' En dan kijken ze je zo heel verlegen aan.. Lief is dat
Oud 05-10-2004, 16:36
Verwijderd
Ik hoor altijd kindertjes over mij tegen hun moeder zeggen:
Citaat:
Kijk mamma, die jongen heeft vlechtjes...
En bedankt

Maar vaak hoor ik dat werkgevers negatief zijn tegenover dreads, terwijl ik eigenlijk van klanten alleen positieve reacties krijg...
Oud 06-10-2004, 10:23
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-10-2004 @ 16:16 :
jaaa, kinderen kunnen echt zo'n grappige dingen zeggen

ik heb op mn werk ook wel eens kindjes die dan tegen hun moeder zeggen: 'mama, mama, kijk dat meisje! wat heeft ze met haar haar?' En dan kijken ze je zo heel verlegen aan.. Lief is dat
Haha, heb ik op m'n werk ook vij vaak... 'Mevrouw, hoe krijgt u dat haar zo?'

Op stage krijg ik vaak de vraag of je het ook kan vlechten ed van de kids en ze willen er altijd mee prutsen, ze vinden het geweldig om in de middagpauze m'n dreads te draaien Ik heb er geen problemen mee, scheelt mij 's avonds weer werk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 06-10-2004, 10:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
********** schreef op 05-10-2004 @ 17:36 :


Maar vaak hoor ik dat werkgevers negatief zijn tegenover dreads, terwijl ik eigenlijk van klanten alleen positieve reacties krijg...

Ja ik ook. Mijn baas heeft er ook totaal geen problemen mee... Ik krijg zelfs klanten aan de balie die vragen waar zij dreads kunnen laten zetten want ze vinden het zo leuk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 06-10-2004, 10:32
Verwijderd
Mijn baas en collega's vinden het ook heel leuk, en klanten ook wel geloof ik. Ik heb geen negatieve reacties gehad iig

Wat ik wel heb sinds ik weer op mn kamer in Maastricht ben, is dat wanneer ik 's avonds alleen door het donker loop, ik regelmatig nageroepen word als 'rasta!'
Het zijn altijd buitenlandse jongens van in de 20 ofzo, en ze blijven het maar roepen. Gisteren waren ze met een hele groep, en liepen ze me echt een eind achterna.. ik vond het maar eng
Oud 06-10-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 06-10-2004 @ 11:32 :
Wat ik wel heb sinds ik weer op mn kamer in Maastricht ben, is dat wanneer ik 's avonds alleen door het donker loop, ik regelmatig nageroepen word als 'rasta!'
Het zijn altijd buitenlandse jongens van in de 20 ofzo, en ze blijven het maar roepen. Gisteren waren ze met een hele groep, en liepen ze me echt een eind achterna.. ik vond het maar eng
Ik heb het in Tilburg ook vaak
Mijn stagekinders willen vaak 'even voelen' dat is wel weer schattig
Oud 06-10-2004, 21:56
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
eej
kan iemand mij uitleggen hoe een haaknaald werkt? en kan je daar mee je uitgroei bijwerken?
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 07-10-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 06-10-2004 @ 11:32 :
Mijn baas en collega's vinden het ook heel leuk, en klanten ook wel geloof ik. Ik heb geen negatieve reacties gehad iig

Wat ik wel heb sinds ik weer op mn kamer in Maastricht ben, is dat wanneer ik 's avonds alleen door het donker loop, ik regelmatig nageroepen word als 'rasta!'
Het zijn altijd buitenlandse jongens van in de 20 ofzo, en ze blijven het maar roepen. Gisteren waren ze met een hele groep, en liepen ze me echt een eind achterna.. ik vond het maar eng
Ik hoor het ook vaak, vooral op school als bijnaam.
En in de stad door een paar 16-jarige kiddo's op scootertjes enzo, niks bijzonders..
Lig er niet wakker van
Oud 07-10-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 07-10-2004 @ 13:20 :
Ik hoor het ook vaak, vooral op school als bijnaam.
En in de stad door een paar 16-jarige kiddo's op scootertjes enzo, niks bijzonders..
Lig er niet wakker van
ja, als ik overdag ergens loop of gewoon iemand die ik ken noemt me zo, zit ik er ook niet mee
Maar als ik alleen door het donker loop, en een groep jongens loopt me achterna en ze blijven het maar roepen, dan vind ik het wel minder..
Oud 07-10-2004, 17:04
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik ben nog nooit nageroepen
maar er zuijn wel mensen die vragen og het mn eigen haar is en hoe ik et heb gedaan enzo
wel positieve reacties
Oud 07-10-2004, 17:59
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik werk in een verpleeghuis met demente mensen, dus ik moet iedere dag opnieuw uitleggen hoe die dreads er toch inkomen

Maar ze vinden het wel allemaal leuk. ik ben zelf geloof ik de enige die ik ken die denkt dat het er niet uitziet.
Oud 07-10-2004, 20:00
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
net naar dansen geweest en bij ons in de groep hebben 3 mensen dreads, 1 meisje met kei mooie en vooral veel dreads en ze zei dat ze dr haar had geverfd maar dat ze met 5 pakjes verf nog niet genoeg had
damn ik ben jaloers
o en ik, maar mijn dreads zijn niet zo heel bijzonder en die van mn lerares, die zijn pas dun en weinig
lekker boeiend verhaal verder, maar ik wilde t graag met jullie delen
Oud 08-10-2004, 14:00
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
ik krijg zowat alleen maar negative reacties, omdat ze niet super netjes zijn maarja, op mijn school enzo zitte alleen maar mode patienten die het "vies" vinden, dat kan me ook niet echt schelen...
Oud 08-10-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
ja_dus_en schreef op 08-10-2004 @ 15:00 :
ik krijg zowat alleen maar negative reacties, omdat ze niet super netjes zijn maarja, op mijn school enzo zitte alleen maar mode patienten die het "vies" vinden, dat kan me ook niet echt schelen...
zijn ze niet gewoon vies?

anyway, kheb dreadjes bij mn vriendinnetje gezet


Oud 08-10-2004, 16:35
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
mooi.. .. heel mooi!!
__________________
Oud 08-10-2004, 17:41
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 08-10-2004 @ 16:43 :
zijn ze niet gewoon vies?

anyway, kheb dreadjes bij mn vriendinnetje gezet

[afbeelding]
[afbeelding]
mooi gedaan
Oud 08-10-2004, 23:36
Xen : Cuts
Avatar van Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
Hela. Ik heb mijn dreads bijna een jaar en ik denk er sterk over na om ze af te knippen. Vandaag heb ik geprobeerd om een touwtje dat ze bij de kapper erin hadden geknoopt (bijwerken) eruit te halen en toen het me gelukt was, had ik ineens een superdun stuk in mijn dread Het lijkt net alsof de dread op punt staat om op dat stuk af te breken. Ik vind het zo erg dat ik de rest van die touwtjes er niet uit durf te halen Ik heb overal haken en mijn dreads krullen op sommige plekken ook vreselijk erg. Ik heb bij sommige dreads vandaag wel een stuk eruit gekamd en opnieuw gedread, dus sommigen zien er nu wel een stukje beter uit. Ik vind ze vreselijk, echt en ik weet er gewoon geen raad meer mee. Ze vertonen pluisstukken bijvoorbeeld.

Waarom krijg ik niet gewoon supermooie strakke dreads zoals Olga of zoals muckymouse ze had

Ik ben serieus verdrietig nu over mijn dreads. Ik wax en ik draai en ik doe alles maar ze willen niet Hoe lang moet ik nog voordat ze mooi zijn? Ik heb er 107! Ik heb ze geteld. Dus dat is superveel bijwerk. Misschien moet ik sommige eruit halen en er dikkere dreads van maken? Misschien dat ze er dan mooier uitzien?

Ik kan wel janken
__________________
.Om Mani Padme Hum.
Oud 09-10-2004, 09:14
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 08-10-2004 @ 16:43 :
zijn ze niet gewoon vies?
ze zij niet echt vies neej, vin ik. maar k had geen elastiekjes in en iedereen vond dat al die losse haren niet "mooi" waren, maarja keb nu weer elastiekjes erin gedaan omdat de uitgroei niet wou dreaden en nu kan je me vakjes heeeel goed zien
en me dreads zijn 2 kleuren: zwart en donkerblond-achtig en dat vinden ze ook ranzig
Oud 09-10-2004, 14:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 07-10-2004 @ 18:59 :
ik ben zelf geloof ik de enige die ik ken die denkt dat het er niet uitziet.
same here
(en ze worden wel al íets beter dus ik heb nog even geduld en wacht nog even met uitkammen, want heeeel misschien worden ze nog wel leuk)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-10-2004, 14:20
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Luna schreef op 09-10-2004 @ 15:15 :
same here
(en ze worden wel al íets beter dus ik heb nog even geduld en wacht nog even met uitkammen, want heeeel misschien worden ze nog wel leuk)
dat hoop ik ook nog steeds maar ik heb net mn dreads gewassen en er zitten weer keiveel haken in, echt niet mooi
hoe krijg je die ooit weg?met een haaknaald lukt het mij echt niet
ik ga ze nog 1 x donkerbruin verven en nog een tijdje wachten en in december als ik ze een jaar heb haal ik ze eruit als ze echt niet mooi meer zijn
Oud 09-10-2004, 18:24
Verwijderd
Wie hier werkt er bij de Appie op Amsterdam CS?
Ik was er vanmiddag en dacht het meisje achter de kassa waar ik niet in de rij stond te herkennen maar ik had haast en het was druk dus ik kon het niet vragen en nu ben ik bij mijn ouders en die hebben heeeeel sloom internet dus ik kan ook niet alle foto's opzoeken om het uit te zoeken.
Doeiii
Oud 10-10-2004, 00:19
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 09-10-2004 @ 19:24 :
Wie hier werkt er bij de Appie op Amsterdam CS?
Ik was er vanmiddag en dacht het meisje achter de kassa waar ik niet in de rij stond te herkennen maar ik had haast en het was druk dus ik kon het niet vragen en nu ben ik bij mijn ouders en die hebben heeeeel sloom internet dus ik kan ook niet alle foto's opzoeken om het uit te zoeken.
Doeiii
hihi ik!
ik stond idd vanmiddag vanaf half 4 achter de kassa daar. er waren vandaag wel wat mensen met dreads in de appie (daar kijk ik altijd naar ) maar ik heb jou iig niet gezien/herkend.
wel grappig
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-10-2004, 09:55
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
shadowtricks schreef op 09-10-2004 @ 00:36 :
Hela. Ik heb mijn dreads bijna een jaar en ik denk er sterk over na om ze af te knippen. Vandaag heb ik geprobeerd om een touwtje dat ze bij de kapper erin hadden geknoopt (bijwerken) eruit te halen en toen het me gelukt was, had ik ineens een superdun stuk in mijn dread Het lijkt net alsof de dread op punt staat om op dat stuk af te breken. Ik vind het zo erg dat ik de rest van die touwtjes er niet uit durf te halen Ik heb overal haken en mijn dreads krullen op sommige plekken ook vreselijk erg. Ik heb bij sommige dreads vandaag wel een stuk eruit gekamd en opnieuw gedread, dus sommigen zien er nu wel een stukje beter uit. Ik vind ze vreselijk, echt en ik weet er gewoon geen raad meer mee. Ze vertonen pluisstukken bijvoorbeeld.

Waarom krijg ik niet gewoon supermooie strakke dreads zoals Olga of zoals muckymouse ze had

Ik ben serieus verdrietig nu over mijn dreads. Ik wax en ik draai en ik doe alles maar ze willen niet Hoe lang moet ik nog voordat ze mooi zijn? Ik heb er 107! Ik heb ze geteld. Dus dat is superveel bijwerk. Misschien moet ik sommige eruit halen en er dikkere dreads van maken? Misschien dat ze er dan mooier uitzien?

Ik kan wel janken
Wat je het beste kunt doen dan, is 2 dreads aan elkaar gaan haken. Het is wel even een werk, maar dan zijn ze wel 2x zo dik, dreaden ze sneller en zien ze er al meteen "ouder" uit.
Het is alleen een beetje lastig uit te leggen hoe je er 2 aan elkaar haakt, want je moet ze niet door elkaar heen haken ofzo, of met touwtjes dingen doen, maar gewoon de losse plukjes van de ene door de andere dread trekken zeg maar.
Oud 10-10-2004, 11:34
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
zo waren we dreads zonder elastiekjes (mooier vin ik)
en wat veel mensen "vies" vonden

en zo zijn me dreads nu met elastiekjes (heb ik gedaan omdat et uitgroei niet echt wou dreaden en er waren veel losse plukjes) maar nu kan je hokjes zien alweer

wat vinden jullie mooier eigenlijk?
Oud 10-10-2004, 11:55
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
shadowtricks schreef op 09-10-2004 @ 00:36 :
Hela. Ik heb mijn dreads bijna een jaar en ik denk er sterk over na om ze af te knippen. Vandaag heb ik geprobeerd om een touwtje dat ze bij de kapper erin hadden geknoopt (bijwerken) eruit te halen en toen het me gelukt was, had ik ineens een superdun stuk in mijn dread Het lijkt net alsof de dread op punt staat om op dat stuk af te breken. Ik vind het zo erg dat ik de rest van die touwtjes er niet uit durf te halen Ik heb overal haken en mijn dreads krullen op sommige plekken ook vreselijk erg. Ik heb bij sommige dreads vandaag wel een stuk eruit gekamd en opnieuw gedread, dus sommigen zien er nu wel een stukje beter uit. Ik vind ze vreselijk, echt en ik weet er gewoon geen raad meer mee. Ze vertonen pluisstukken bijvoorbeeld.

Waarom krijg ik niet gewoon supermooie strakke dreads zoals Olga of zoals muckymouse ze had

Ik ben serieus verdrietig nu over mijn dreads. Ik wax en ik draai en ik doe alles maar ze willen niet Hoe lang moet ik nog voordat ze mooi zijn? Ik heb er 107! Ik heb ze geteld. Dus dat is superveel bijwerk. Misschien moet ik sommige eruit halen en er dikkere dreads van maken? Misschien dat ze er dan mooier uitzien?

Ik kan wel janken
Ik heb dat probleem ook gehad en ik heb ze uiteindelijk er toch uitgeknipt die touwtjes en nu zijn die dunnen stukjes al wat verminderd, maar als je dreads echt te dun zijn op sommige stukken, dan moet je een dread door het stukje bij je hoofdhuid halen van een andere dread ernaast en dan vervolgens van die dread bij het stukje bij je hoofdhuid van die andere dread halen en groeien ze vanaf je hoofdhuid naturel aanelkaar en wat je dan met je twee losse dreads die alleen boven aan elkaar zitten doet= NAAIEN, klinkt misschien een beetje gek maar het werkt echt, want na een gegeven moment groeien ze dan ook echt aan elkaar vast en dan kan je het touwtje eruit halen. Dit heb ik tenminste ook gedaan.
Oud 10-10-2004, 11:56
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Ik HAAT het dat mijn dreads niet groeien!!! Iemand die mij een tijdje niet gezien had vroeg zelfs of ik mijn dreads geknipt had Ik wil lange dreadjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 10-10-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
stopmakingsense schreef op 10-10-2004 @ 12:56 :
Ik HAAT het dat mijn dreads niet groeien!!! Iemand die mij een tijdje niet gezien had vroeg zelfs of ik mijn dreads geknipt had Ik wil lange dreadjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had gister iemand die me twee maanden niet gezien had, en ze zei: 'wow, je dreads zijn al echt een stuk langer he?'
Oud 10-10-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 10-10-2004 @ 13:10 :
Ik had gister iemand die me twee maanden niet gezien had, en ze zei: 'wow, je dreads zijn al echt een stuk langer he?'
Haar wassen of gewoon vitamine B slikken/eten.
Oud 10-10-2004, 13:58
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
********** schreef op 10-10-2004 @ 13:13 :
Haar wassen of gewoon vitamine B slikken/eten.
Bij mij krimpen mijn dreads alleen maar als ik ze was, want als ze drogen krimpen ze omhoog en worden ze dus korter.

En je kan niet zomaar vitamine B slikken het is nog een bepaald nummer zodat je haar beter/sneller groeit!
Oud 10-10-2004, 13:59
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-10-2004 @ 13:10 :
Ik had gister iemand die me twee maanden niet gezien had, en ze zei: 'wow, je dreads zijn al echt een stuk langer he?'
Je wilt me gewoon jaloers maken
Oud 10-10-2004, 14:02
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 10-10-2004 @ 12:56 :
Ik HAAT het dat mijn dreads niet groeien!!! Iemand die mij een tijdje niet gezien had vroeg zelfs of ik mijn dreads geknipt had Ik wil lange dreadjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeurpiet
jouwe zijn veel langer dan mijne (en veel mooier). mijne lijken ook zowat niet te groeien, ze zijn alleen enorm dikker geworden.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-10-2004, 14:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-10-2004 @ 13:10 :
Ik had gister iemand die me twee maanden niet gezien had, en ze zei: 'wow, je dreads zijn al echt een stuk langer he?'
Die van mij groeien ook als de tering... Ik heb al snel groeiend haar, heb niet het idee dat het nu afgeremd wordt ofzow... Komen alweer makkelijk tot halverwege m'n rug.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-10-2004, 14:06
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-10-2004 @ 15:03 :
Die van mij groeien ook als de tering... Ik heb al snel groeiend haar, heb niet het idee dat het nu afgeremd wordt ofzow... Komen alweer makkelijk tot halverwege m'n rug.
ik ben jaloers

en het gekke is (dat zei stopmakingsense ooit ook al tegen me dat zij dat ook heeft): ik heb wel steeds uigroei, best wel snel nadat ik de uitgroei heb bijgewerkt :/ maar mn dreads lijken echt niet langer te worden
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-10-2004, 14:11
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 10-10-2004 @ 15:06 :
ik ben jaloers

en het gekke is (dat zei stopmakingsense ooit ook al tegen me dat zij dat ook heeft): ik heb wel steeds uigroei, best wel snel nadat ik de uitgroei heb bijgewerkt :/ maar mn dreads lijken echt niet langer te worden
Als ik elke keer netjes uitgroei bij moet werken ben ik 1 keer per week aan de gang ermee... Daarbij ben ik er ook niet zo goed in, dus meestal doe ik het eens in de zoveel tijd. Die van mij krimpen ook nog steeds wel een beetje in, maar toch worden ze wel iets langer. Als ik nu de hele boel naar voren gooi kan ik naakt rondlopen zonder dat iemand m'n tieten ziet zeg maar... Dat was in het begin nog niet zo.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-10-2004, 14:19
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 10-10-2004 @ 15:02 :
zeurpiet
jouwe zijn veel langer dan mijne (en veel mooier). mijne lijken ook zowat niet te groeien, ze zijn alleen enorm dikker geworden.
ikke benne niete ene zeurpietje

Mijne waren eerst ook superlang toen ze net gezet waren, toen konden ze allemaal nog ineen staart en nu alleen de achterste nog, en jij moet ook niet zeuren want die van jou zijn ook zupermooi!!!!!!!!
Oud 10-10-2004, 14:31
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
kheb vandaag dreads gezet bij een jongen en ze zijn zo mooi geworden

ik mis mijne nu echt bigtime

*huil*
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 10-10-2004, 15:17
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 10-10-2004 @ 15:31 :
kheb vandaag dreads gezet bij een jongen en ze zijn zo mooi geworden

ik mis mijne nu echt bigtime

*huil*
Paar maandjes wachten, dan heb jij ze ook weer vind ik!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-10-2004, 15:19
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 10-10-2004 @ 15:19 :
ikke benne niete ene zeurpietje

Mijne waren eerst ook superlang toen ze net gezet waren, toen konden ze allemaal nog ineen staart en nu alleen de achterste nog, en jij moet ook niet zeuren want die van jou zijn ook zupermooi!!!!!!!!
hmm ok dan, dan mag je zeuren, mijn kunnen ook niet in een staart
en die mooie waren nep hoor

hihi iedereen zeurt over zijn/haar dreads

en die winkel bij de albert cuyp is stom, want de kb shampoo is al heel lang uitverkocht en die vent die daar werkt zegt elke keer dat ze 'morgen' binnen moeten komen. dus ik kom elke keer voor niks
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-10-2004, 15:26
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 10-10-2004 @ 16:19 :
hihi iedereen zeurt over zijn/haar dreads
haha idd, niemand is blij met hun eigen dreads, ik zelf ook niet echt maarja... moet er maar mee leven

wie is hier eigenlijk echt 100% blij met zijn/haar dreads?

ps. mijn dreads groeien echt heeeeeeeeeeel erg langzaam, ik heb me haar al 18 maanden niet laten knippen en me haar blijft kort. als je vaker laat knippen gaat tog sneller? keb geen zin om me dreads (nog) korter te laten knippen

Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 16:21.
Oud 10-10-2004, 16:50
Verwijderd
ik heb vandaag mijn dreadjes weer eens stuk geknipt, en heb ze donker bruin geverft
Oud 10-10-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 10-10-2004 @ 01:19 :
hihi ik!
ik stond idd vanmiddag vanaf half 4 achter de kassa daar. er waren vandaag wel wat mensen met dreads in de appie (daar kijk ik altijd naar ) maar ik heb jou iig niet gezien/herkend.
wel grappig

Ik plaats ook meestal foto's met alleen mn haar, dus mn hoofd is ook niet echt 'bekend' (in fotoboek staat mn gezicht ook wel)
(Had een heeel roze jas aan)
Oud 10-10-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
ja_dus_en schreef op 08-10-2004 @ 15:00 :
ik krijg zowat alleen maar negative reacties, omdat ze niet super netjes zijn maarja, op mijn school enzo zitte alleen maar mode patienten die het "vies" vinden, dat kan me ook niet echt schelen...
Als ik heel eerlijk iets mag zeggen... je dreads zijn niet echt vies, maar je 'snorretje'.. Het lijkt me verstandig om dat te lozen.
Oud 10-10-2004, 19:12
Verwijderd
ik heb vandaag ook dreads gezet bij iemand



tadaaa
Oud 10-10-2004, 19:42
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 10-10-2004 @ 20:03 :

Ik plaats ook meestal foto's met alleen mn haar, dus mn hoofd is ook niet echt 'bekend' (in fotoboek staat mn gezicht ook wel)
(Had een heeel roze jas aan)
hm ik herken je niet. ik heb ook niet echt een meisje met dreads gezien, alleen dreads van achteren van een aantal mensen
waarschijnlijk was ik te druk bezig achter de kassa haha.
ik kan inmiddels een heel lijstje opstellen met forummers die ik gezien heb (vooral in de appie).

heb je trouwens die jongen met rode dreads gezien (aan de zijkanten 'opgeschoren' )? zijn dreads zijn ook wel en hij doet er bijna niks aan.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-10-2004, 20:02
Verwijderd
mist haar dreads.. ik wil weer nieuwe!
Oud 10-10-2004, 20:04
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
maanmeisj schreef op 10-10-2004 @ 21:02 :
mist haar dreads.. ik wil weer nieuwe!
hihi je moet ze ook niet afknippen/uitkammen. je krijgt altijd spijt, dat weet ik uit ervaring.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-10-2004, 20:22
Verwijderd
uitkammen ja, ik was er zeker over, ik vond dat ik er teweinig had, nu wil ik ze over een tijdje als mijn haar weer een beetje bijgekomen is weer, maar dan meer, en wat er ook gebeurd, dan kam ik ze niet uit.
Oud 11-10-2004, 08:38
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
Urm schreef op 10-10-2004 @ 20:12 :
ik heb vandaag ook dreads gezet bij iemand

[afbeelding]

tadaaa
moooi

waarom komen er opeens allemaal reacties met mensen die hun dreads zat zijn/ niet meer mooi vinden/ niet meer willen?
straks durf ik ze niet meer te laten zetten
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 11-10-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 10-10-2004 @ 16:19 :
hihi iedereen zeurt over zijn/haar dreads
Logisch, niemand vind zichzelf perfect..

Je zult ook niemand horen zeggen dat hij/zij het eigen lichaam geweldig vindt..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Dreadtopic, deel 18!
Qamra
500 29-10-2006 19:40
Lifestyle Algemeen Dreadstopic deel 13
Verwijderd
501 17-01-2005 14:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.