Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 20:01
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Kun je met een brommer geflitst worden? Want ik rij op me rs op een weg waar je maar 40 mag of 50, en daar rijd ik iest van 80 a 90, en ik zag een flitsautomaat en het lijk of dat kloteding flitste maar ik weet het niet zeker. Als het wel zo is dan ben ik zwaar blut Dat gaat bergen vol geld kosten. Maar volgens veel mensen kun je niet geflist worden Weet iemand of het wel kan of niet?
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Advertentie
Oud 11-04-2003, 20:03
the tourist
the tourist is offline
Waarom niet?
Oud 11-04-2003, 20:06
SuperS
SuperS is offline
zouden ze je plaatje kunnen lezen op zo'n foto?
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Oud 11-04-2003, 20:08
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
SuperS schreef op 11-04-2003 @ 21:06:
zouden ze je plaatje kunnen lezen op zo'n foto?

Jah dat vroeg ik me ook af. Als het wel zo is ai ai ai ai. Wedden dat ik hiermee enorm veel gezeik mee krijg. Ben 15 dus geen certificaat. Ow ik hoop maar niet dat ik geflitst ben.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 11-04-2003, 20:08
WijfMan
WijfMan is offline
Nee joh, die dingen werken alleen op auto's
2 wielerige voertuigen die harder gaan dan toegestaan worden gewoon genegeerd, joh

Lucky you
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 11-04-2003, 20:09
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
WijfMan schreef op 11-04-2003 @ 21:08:
Nee joh, die dingen werken alleen op auto's
2 wielerige voertuigen die harder gaan dan toegestaan worden gewoon genegeerd, joh

Lucky you

Okeej dan. You maked my day
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 11-04-2003, 20:10
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
SuperS schreef op 11-04-2003 @ 21:06:
zouden ze je plaatje kunnen lezen op zo'n foto?
Joh, dat ding is op auto hoogte ingesteld
Als alle autochauffeurs hun kenteken nou eens wat hoger/lager/linkser/rechtser neerhangen zouden ze hun kenteken niet meer kunnen lezen op zo'n foto
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 11-04-2003, 20:13
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:08:
Jah dat vroeg ik me ook af. Als het wel zo is ai ai ai ai. Wedden dat ik hiermee enorm veel gezeik mee krijg. Ben 15 dus geen certificaat. Ow ik hoop maar niet dat ik geflitst ben.
ik hoop van wel
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 11-04-2003, 20:15
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 11-04-2003 @ 21:13:
ik hoop van wel

Hoezo hoop je van wel?
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 11-04-2003, 20:16
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:15:
Hoezo hoop je van wel?
lachuh, je rijdt als je 15 bent toch niet op een brommertje (en als je rijdt dan rij je geen rs maar een honda nsr! ) als je tegen een kindje aanrijdt heb je, zachtjes uitgedrukt, een probleem .
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 11-04-2003, 21:06
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:08:
Jah dat vroeg ik me ook af. Als het wel zo is ai ai ai ai. Wedden dat ik hiermee enorm veel gezeik mee krijg. Ben 15 dus geen certificaat. Ow ik hoop maar niet dat ik geflitst ben.
volgensmij kan het niet, dat plaatje is namelijk niet een kenteken zoals bij een auto, maar een verzekeringsplaatje. En ik weet niet of de politie meteen toegang krijgt tot de gegevens die bij dat plaatje horen. Ik ben nog nooit geflitst met mn scoot, maar zoiets heb ik gehoord.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Oud 11-04-2003, 21:19
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
eigenlijk gaat dit topic er niet om dat je geflitst word, maar wil je gewoon aan ons kwijt dat jij zo lekker snel bent op je brommer

__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 11-04-2003, 21:40
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
stoere kerel hoor met je 15 jaar lekker hard crossen. ik hoop dat je wel geflitst bent, wat waarschijnlijk weinig nut heeft want je zal toch dan wel een nieuw brommertje krijgen dat net zo hard of ( nog stoerder ) nog harder *kan*
Oud 11-04-2003, 22:09
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 11-04-2003 @ 22:40:
stoere kerel hoor met je 15 jaar lekker hard crossen. ik hoop dat je wel geflitst bent, wat waarschijnlijk weinig nut heeft want je zal toch dan wel een nieuw brommertje krijgen dat net zo hard of ( nog stoerder ) nog harder *kan*
ik wil niet vervelend doen hoor, maar jij getuigt ook niet van verbijsterende volwassenheid door dit berichtje..., grote meid hoor...
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Oud 11-04-2003, 22:16
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 11-04-2003 @ 23:09:
ik wil niet vervelend doen hoor, maar jij getuigt ook niet van verbijsterende volwassenheid door dit berichtje..., grote meid hoor...
15 zijn en dan zonder certificaat veel te hard rijden op een brommer getuigd gewoon van enorme domheid. je zal verdomme iemand aanrijden en die raakt voor z'n leven verlamd.. dan zit jij de rest van je leven in de schulden, alleen maar omdat je zo nodig hard moest rijden zonder verzekering..

daarom mogen mensen die dit soort topics posten (en dus alleen maar willen laten zien hoe uber-stoer ze wel niet zijn) dus best even geflamed worden, zij het bij hoge uitzondering.
Oud 11-04-2003, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 11-04-2003 @ 23:16:
15 zijn en dan zonder certificaat veel te hard rijden op een brommer getuigd gewoon van enorme domheid. je zal verdomme iemand aanrijden en die raakt voor z'n leven verlamd.. dan zit jij de rest van je leven in de schulden, alleen maar omdat je zo nodig hard moest rijden zonder verzekering..

daarom mogen mensen die dit soort topics posten (en dus alleen maar willen laten zien hoe uber-stoer ze wel niet zijn) dus best even geflamed worden, zij het bij hoge uitzondering.
Natuurlijk is het niet goed te praten. Het is ook niet goed te praten als jij door rood rijdt op je fietsje. Zo heeft iedereen wel wat, meneer de moraalridder.

En wat dat verzekeringsplaatje sluit ik mij aan bij Berserker, dat verhaal heb ik ook vaker gehoord.
Oud 11-04-2003, 22:59
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
pffffffffffff, altijd dat verhaal van: " ja, en dan rijd je iemand invalide, en dan moet je voor je leven betalen!!!"

bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden.....
en als het fout gaat, tja shit happens








(zielig he , zo denk ik erover )
Oud 12-04-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:09:
Okeej dan. You maked my day
made
Ads door Google
Oud 12-04-2003, 00:35
Atje85
Atje85 is offline
Ja dat kan, en ja je krijgt dan idd een bekeuring!

Die dingen flitsen zelfs fietsen (maar zonder verdere nut natuurlijk )


Persoonlijk hoop ik dat je een fikse bekeuring krijgt(zal ook wel aangezien je zo stoer was, door 40km te hard te rijden) en dat je zowat blut wordt
Oud 12-04-2003, 00:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Copeland schreef op 11-04-2003 @ 23:59:
pffffffffffff, altijd dat verhaal van: " ja, en dan rijd je iemand invalide, en dan moet je voor je leven betalen!!!"

bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden.....
en als het fout gaat, tja shit happens








(zielig he , zo denk ik erover )

Jij bent zeker ook zo'n iemand die stoer probeert te zijn door je maar eens ff niet aan de regels te houden?
Oud 12-04-2003, 00:42
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik hoop dat je voordat je een spelend kind raakt, jezelf al te pletter hebt gereden tegen een betonnen paaltje ofzo

en owja, je kan geflitst worden, en uiteindelijk ben je toch echt wel de lul. ook al duurt het lang.
Oud 12-04-2003, 06:58
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
sneaky hoop ik van wel.... maarja... tis gewoon dom als je geen certificaat enzow hebt en 15 bent op een brommer te gaan rijden... maarja je deed het zelf dus....
Oud 12-04-2003, 09:08
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Copeland schreef op 11-04-2003 @ 23:59:
pffffffffffff, altijd dat verhaal van: " ja, en dan rijd je iemand invalide, en dan moet je voor je leven betalen!!!"

bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden.....
en als het fout gaat, tja shit happens

(zielig he , zo denk ik erover )
tuurlijk, je kijkt gewoon uit je doppen... zelfs al is het niet jou schuld, dus een kindje onder de 12 die voor je brommer springt, of rent, of zelfmoord pleegt, dan is het altijd jouw schuld. Dan kan je nog zo goed uit kijken, je voorkomt het nooit. Tja, en dan gaat het fout, tja dan shit happens. tuurlijk
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 12-04-2003, 09:09
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Talon schreef op 11-04-2003 @ 22:19:
eigenlijk gaat dit topic er niet om dat je geflitst word, maar wil je gewoon aan ons kwijt dat jij zo lekker snel bent op je brommer

*vol in de roos *
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 12-04-2003, 09:23
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
leg mij eens uit

je bent 15

hoe kom jij aan een brommer?

als je geflitst bent ben je dubbel genaaid

net goed

klotebrommers
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Advertentie
Oud 12-04-2003, 09:26
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Copeland schreef op 11-04-2003 @ 23:59:

bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden.....
en als het fout gaat, tja shit happens

oke, als je er zo over denkt, dan wil ik jou wel een keer voor mijn auto hebben
kan ik tenminste zonder schuld gevoel het bloed van mijn auto wassen.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 12-04-2003, 09:58
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Je had zeker ook geen helm op? In dat geval mag je de volgende keer tégen de flitspaal rijden met 90km/u ipv ervoorbij.. Als je die wel op had, dan mag je voor mij tegen een betonnen muur op knallen..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-04-2003, 10:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 12-04-2003 @ 10:58:
Je had zeker ook geen helm op? In dat geval mag je de volgende keer tégen de flitspaal rijden met 90km/u ipv ervoorbij.. Als je die wel op had, dan mag je voor mij tegen een betonnen muur op knallen..
Oud 12-04-2003, 10:25
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 12-04-2003 @ 10:58:
Je had zeker ook geen helm op? In dat geval mag je de volgende keer tégen de flitspaal rijden met 90km/u ipv ervoorbij.. Als je die wel op had, dan mag je voor mij tegen een betonnen muur op knallen..
ROFL

ontopic: Voor zover ik ingelicht ben, heb je kans dat je erop komt te staan, maar in het gros van de gevallen zijn ze dan te bedonderd om je verzekeringsplaatje na te trekken (als je dat al hebt, want wie verzekert er een ventje van 15 zonder cert?)
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 12-04-2003, 10:33
Verwijderd
1. als er al een fotocamera inzit (en dat lijkt me wel als ie flitst) zit er niet altijd een FILMROLLETJE in.
2. als er een filmrolletje inzit, ontwikkelen ze hem niet altijd.

Maar is ben het eens met de rest dat je gewoon DOM bent om op deze manier te gaan rijden...
Oud 12-04-2003, 10:41
Thomas
Thomas is offline
Triest, zeer triest.

Ik hoop dat geflitst bent en dan je een flinke bekeuring krijgt. Verder hoop ik dat je de volgende keer achterop een auto rijd, zodat jij schuldig bent. En zonder enig iets van bewijs kan je dat fijn de schade betalen.

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 13:09.
Oud 12-04-2003, 12:57
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-04-2003 @ 10:23:
leg mij eens uit

je bent 15

hoe kom jij aan een brommer?

als je geflitst bent ben je dubbel genaaid

net goed

klotebrommers

Ooit gehoord van van dealers. Je kan daar geen brommer kopen zonder certificaat maar als het van je ouders mag, en een vriend heeft een certificaat kan hij em kopen.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 12-04-2003, 13:00
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 12-04-2003 @ 10:58:
Je had zeker ook geen helm op? In dat geval mag je de volgende keer tégen de flitspaal rijden met 90km/u ipv ervoorbij.. Als je die wel op had, dan mag je voor mij tegen een betonnen muur op knallen..
Ik had toevallig wel een helm op.
Jezus wat een gezeik als iemand die 15 een brommer rijdt. Ik rij alleen maar hard waar het kan. Ik ga heus geen 70 door een woonwijk crossen. Ik weet wel dat het niet mag, maar ik ben al bijna 16 op 8 juli wordt ik 16. En bedankt voor die aanmoedigingen dat ik tegen een muur mag aanrijden. enz enz enz
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 12-04-2003, 13:01
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:09:
Okeej dan. You maked my day
maked?
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 12-04-2003, 13:03
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 12-04-2003 @ 14:01:
maked?
made.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 12-04-2003, 13:04
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Wawl schreef op 12-04-2003 @ 11:41:
Triest, zeer triest.

Ik hoop dat geflitst bent en dan je een flinke bekeuring krijgt. Verder hoop ik dat je de volgende keer achterop een auto rijd, zodat jij schulidig bent. En zonder enig iets van bewijs kan je dat fijn de schade betalen.
Ben je toe aan een nieuwe achterbumper ofzo?
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Ads door Google
Oud 12-04-2003, 13:08
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Copeland schreef op 11-04-2003 @ 23:59:
pffffffffffff, altijd dat verhaal van: " ja, en dan rijd je iemand invalide, en dan moet je voor je leven betalen!!!"

bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden.....
en als het fout gaat, tja shit happens








(zielig he , zo denk ik erover )
Je kan iemand invalide rijden , dat is zeker zo. Maar dat is een riso die je neemt, zoals ik al eerder zei. Ik rij alleen hard waar het hard kan.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 12-04-2003, 13:11
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 12-04-2003 @ 11:25:
ROFL

ontopic: Voor zover ik ingelicht ben, heb je kans dat je erop komt te staan, maar in het gros van de gevallen zijn ze dan te bedonderd om je verzekeringsplaatje na te trekken (als je dat al hebt, want wie verzekert er een ventje van 15 zonder cert?)
Andermans naam die wil een certificaat heeft
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 12-04-2003, 13:12
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:04:
Ben je toe aan een nieuwe achterbumper ofzo?
Neehoor, absoluut niet.

Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:08:
Je kan iemand invalide rijden , dat is zeker zo. Maar dat is een riso die je neemt, zoals ik al eerder zei. Ik rij alleen hard waar het hard kan.
Dat risico is niet aan jou om te nemen, aangezien je niet eens brommer mag rijden. Ten tweede rijd je brommer veel te hard en ook dat is illegaal. En je laatste argument: dat je alleen hard rijd waar het kan, dat is natuurlijk kul. Een ongeluk veroorzaken gebeurd niet altijd alleen door jou toedoen, er nl ook nog andere weggebruikers die wel de vereiste papieren hebben.

Ik vind het echt triest dat je zo graag op een brommer wilt rijden en dat hij ook nog eens veel te hard rijd.
Oud 12-04-2003, 13:14
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Wawl schreef op 12-04-2003 @ 14:12:
Neehoor, absoluut niet.



Dat risico is niet aan jou om te nemen, aangezien je niet eens brommer mag rijden. Ten tweede rijd je brommer veel te hard en ook dat is illegaal. En je laatste argument: dat je alleen hard rijd waar het kan, dat is natuurlijk kul. Een ongeluk veroorzaken gebeurd niet altijd alleen door jou toedoen, er nl ook nog andere weggebruikers die wel de vereiste papieren hebben.

Ik vind het echt triest dat je zo graag op een brommer wilt rijden en dat hij ook nog eens veel te hard rijd.
Jah, dus je wel beweren dat de andere weggebruikers die wel de vereiste papieren hebben wel hard mogen rijden en ongelukken veroorzaken?
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 12-04-2003, 13:22
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:14:
Jah, dus je wel beweren dat de andere weggebruikers die wel de vereiste papieren hebben wel hard mogen rijden en ongelukken veroorzaken?
Lezen is een vak apart he? Ik zeg alleen dat jij niet die papieren en niet de ervaring hebt om een goed weggebruiker te zijn. En als antwoord op je vraag: ik bedoel dat je niet altijd zelf de schuld hoeft te hebben bij een ongeluk, maar dat er ook nog andere weggebruikers zijn. Daarom kan je nooit zeggen dat je alleen hard rijd wanneer het kan, want het kan nu eenmaal zelden.
Oud 12-04-2003, 13:23
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:14:
Jah, dus je wel beweren dat de andere weggebruikers die wel de vereiste papieren hebben wel hard mogen rijden en ongelukken veroorzaken?
Je snapt het niet, he
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 12-04-2003, 13:40
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Talon schreef op 12-04-2003 @ 10:26:
oke, als je er zo over denkt, dan wil ik jou wel een keer voor mijn auto hebben
kan ik tenminste zonder schuld gevoel het bloed van mijn auto wassen.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 12-04-2003, 13:42
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:08:
Je kan iemand invalide rijden , dat is zeker zo. Maar dat is een riso die je neemt, zoals ik al eerder zei. Ik rij alleen hard waar het hard kan.
hardleers...
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 12-04-2003, 13:50
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:01:
Kun je met een brommer geflitst worden? Want ik rij op me rs op een weg waar je maar 40 mag of 50, en daar rijd ik iest van 80 a 90, en ik zag een flitsautomaat en het lijk of dat kloteding flitste maar ik weet het niet zeker. Als het wel zo is dan ben ik zwaar blut Dat gaat bergen vol geld kosten. Maar volgens veel mensen kun je niet geflist worden Weet iemand of het wel kan of niet?
bovendien zou ik maar uitkijken met dat plastic brommertje van je. 1 schuiver en je kunt hem op de schroothoop gooien.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 12-04-2003, 14:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:08:
Je kan iemand invalide rijden , dat is zeker zo. Maar dat is een riso die je neemt, zoals ik al eerder zei. Ik rij alleen hard waar het hard kan.
Als je nou alleen maar jezelf tegen een muur doodrijdt zal echt aan mijn reet roesten hoor. Bloed verdwijnt wel weer. Maar dat je niet de verantwoordelijkheid neemt om het voor andere mensen veiliger te maken. En dan snap ik wel dat het jouw niets interesseert dat je een kind dood rijdt en twee uiterst verdrietig ouders achter laat, maar écht volwassen kom je dan niet over..

En ik wordt op 22 januari 18, kom laat ik (met 200 km, natuurlijk)gaan autorijden Maar wel op de plaatsen waar het kan he

BLÁÁT...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-04-2003, 14:47
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:11:
Andermans naam die wil een certificaat heeft
beetje zonde van het geld dan, premie betalen terwijl je niet verzekerd bent
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 12-04-2003, 14:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Why not? je reed veel en veel te hard en je denkt nu al dat dat ding geflitst heeft, dus het zal wel zo zijn dan he
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-04-2003, 16:17
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Copeland schreef op 11-04-2003 @ 23:59:
pffffffffffff, altijd dat verhaal van: " ja, en dan rijd je iemand invalide, en dan moet je voor je leven betalen!!!"

bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden.....
en als het fout gaat, tja shit happens

(zielig he , zo denk ik erover )
ja shit happens man, als je iemand dood rijdt. kan je mee aankomen 'ja ik mag eigenlijk helemaal nog niet brommerrijden, meneer-van-het-doorgereden-jongetje, maarja, shit happens he?

flikker toch op man. een beetje verantwoordelijkheidsgevoel mag best. ik ben ook geen moraalridder, maar er is een wezenlijk verschil tussen een keer door rood rijden en pure domheid door op je 15e veel te hard brommer te rijden.

en zoals al eerder werd gezegd, ook al rij je nog zo goed, er kan áltijd wel wat gebeuren. en reken maar dat je dan goed de sjaak bent zonder verzekering..
Oud 12-04-2003, 16:23
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 12-04-2003 @ 14:08:
Je kan iemand invalide rijden , dat is zeker zo. Maar dat is een riso die je neemt, zoals ik al eerder zei. Ik rij alleen hard waar het hard kan.
Dus jij neemt het risico om iemand anders invalide te rijden? Lekker ben jij. En nee, in Nederland kan je nergens hard! Verhuis alsjeblieft naar Duitsland, kun je lekker hard rijden én hebben we in Nederland weer een idioot minder.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stel je vraag aan de politie (deel 2)
Simon
500 26-08-2018 20:53
Verkeer & Vervoer geflitst?
Verwijderd
12 12-02-2008 09:56
Verkeer & Vervoer te hard met beginnersrijbewijs
dwight88
34 13-10-2007 18:29
Werk, Geld & Recht Afronding snelheid bij flitsen
Konijn
5 04-01-2007 23:05
De Kantine Word je met een scooter ook geflitst ?
BBEM
234 09-06-2003 10:45
Lichaam & Gezondheid Sterretjes zien
Cryptic Winterstorm
21 15-12-2002 21:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.