Oud 03-12-2010, 14:36
Eadlyn
Eadlyn is offline
Mijne is ook geblokkeerd en heb mijn SM/ASM 100x laten resetten, maar niets helpt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2010, 13:50
eef3421
eef3421 is offline
Dat lukte mij ook niet, heb het uiteindelijk maar aan de manager gevraagd die kunnen dat vrij snel resetten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:30
lista
lista is offline
Hallo!
Ik heb een vraagje over mijn salaris. Ik heb namelijk het idee dat ik als cassiere B betaald moet krijgen ipv als cassiere A. Ik zit al een tijdje in een traject om eventueel teamleidster verkoopafhandeling te worden. Hiervoor ben ik nog niet met de opleiding zelf gestart. Maar ik doe dus voor een gedeelte hetzelfde werk als de teamleiders.

Nu had één van de teamleiders mij verteld dat ik eigenlijk recht heb op om als cassiere B betaald te krijgen. Dit ben ik bij mijn SM gaan navragen, maar kreeg ik het volgende antwoord terug: "Eigenlijk heb je er wel recht op, maar omdat je geen vast contract hebt doen we het niet. We geven alleen mensen met een vast contract een cassiere B salaris."

Toen brak echt mijn klomp. Ik werk over het algemeen altijd op de counter, draai hele ochtenden/avonden en soms een middag in mijn eentje. Ik neem dus het werk van de teamleidsters over en ik krijg alleen maar als cassiere A betaald? Terwijl ik eigenlijk wel recht heb op cassiere B?

En dan krijgt iemand die altijd alleen maar kassa draait wel als cassiere B betaald, omdat zij een vast contract heeft. Is een beetje krom nietwaar?

Ik heb op plaza geprobeerd iets te vinden hierover, omdat ik er gewoon recht op heb volgens mij, alleen kon ik dit niet vinden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Dus heeft iemand een idee hoe dit zit?

Alvast bedankt!

MVG
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 22:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Werkzaamheden zijn leidend. Je hebt er gewoon recht op met betreffende werkzaamheden. Echter is het natuurlijk moeilijker om het te krijgen. Vasr contract maakt niet uit overigens
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 01:45
wesley14
wesley14 is offline
Hallo,

Ik heb ook een (misschien vreemde) vraag:

Momenteel werk ik bij twee Albert Heijns: een WWM en een Franchise. Bij de WWM werk ik al drie jaar en doe ik heel veel: van kassa tot Verkoopklaar met werken met de terminal, werken met DASA, MOMO, FVOS en zelfs R&R, laden/lossen etc. Vanwege mijn studie aan de andere kant van t land, werk ik ook een half jaartje bij een Franchise.

Daar doe ik niet veel meer dan laden/lossen, kassa en vakken vullen, terwijl ze wel weten van mijn "WWM-ervaringen". Hier werk ik toch per week 12-16 uur.
Over 2 maanden wordt er een nieuw filiaal geopend, waardoor de hele crew wordt opgesplitst in tweeën en wordt aangevuld met nieuwe medewerkers. Er moeten dus ook nieuwe teamleiders komen. Nu zou ik graag willen vragen aan de SM van de franchise, wat de mogelijkheden zijn tot doorstromen naar TL Verkoopklaar. Leidinggeven doe ik heel soms al wel, en lijkt me heel leuk. Bovendien sluit het goed aan op mijn management opleiding.

Denken jullie dat dit te snel (1/2 jaar) is ondanks mijn ervaring?
Of moet je worden gevraagd voor TL en is laten zien dat je het wilt een beetje opdringerig?
Of zal ik het gewoon vragen met de instelling: nee heb je, ja kun je krijgen...

Alvast bedank,

Wesley.

Laatst gewijzigd op 23-01-2011 om 01:56.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 17:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb ook een (misschien vreemde) vraag:

Momenteel werk ik bij twee Albert Heijns: een WWM en een Franchise. Bij de WWM werk ik al drie jaar en doe ik heel veel: van kassa tot Verkoopklaar met werken met de terminal, werken met DASA, MOMO, FVOS en zelfs R&R, laden/lossen etc. Vanwege mijn studie aan de andere kant van t land, werk ik ook een half jaartje bij een Franchise.

Daar doe ik niet veel meer dan laden/lossen, kassa en vakken vullen, terwijl ze wel weten van mijn "WWM-ervaringen". Hier werk ik toch per week 12-16 uur.
Over 2 maanden wordt er een nieuw filiaal geopend, waardoor de hele crew wordt opgesplitst in tweeën en wordt aangevuld met nieuwe medewerkers. Er moeten dus ook nieuwe teamleiders komen. Nu zou ik graag willen vragen aan de SM van de franchise, wat de mogelijkheden zijn tot doorstromen naar TL Verkoopklaar. Leidinggeven doe ik heel soms al wel, en lijkt me heel leuk. Bovendien sluit het goed aan op mijn management opleiding.

Denken jullie dat dit te snel (1/2 jaar) is ondanks mijn ervaring?
Of moet je worden gevraagd voor TL en is laten zien dat je het wilt een beetje opdringerig?
Of zal ik het gewoon vragen met de instelling: nee heb je, ja kun je krijgen...

Alvast bedank,

Wesley.
gewoon vragen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 20:40
wesley14
wesley14 is offline
Citaat:
gewoon vragen
Kijk, dat is nou een duidelijk antwoord.
Zou jij me eraan laten beginnen als je het zo zou lezen, haha?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 23:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Kijk, dat is nou een duidelijk antwoord.
Zou jij me eraan laten beginnen als je het zo zou lezen, haha?
Als ik he zo lees ja, echter weet ik natuurlijk niet hoe je je werkt doet en hoe je persoonlijkheid is. Toch 2 hele belangrijke dingen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 12:24
wesley14
wesley14 is offline
Citaat:
Als ik he zo lees ja, echter weet ik natuurlijk niet hoe je je werkt doet en hoe je persoonlijkheid is. Toch 2 hele belangrijke dingen.
Okee, ik ga het gewoon voorleggen

Dank voor je snelle reacties!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:37
ZondeBok
ZondeBok is offline
Hallo , sinds kort werk ik bij de AH en mijn 2e salaris is net binnen. Ik heb 40 uur gewerkt en daar voor rond de 160 euro gekregen maar daar gaat nu opeens 50 euro loonheffing vanaf nadat ik mijn contract heb getekend en de belastingsformulier heb ingevuld, want voordat ik dat had gedaan had ik mijn 1e salaris daarvoor gekregen en daar gingen maar een paar euro's vanaf. Weet iemand hier misschien meer vanaf , want ik ben al bij mijn manager geweest en die zei dat ik het formulier verkeerd had ingevuld.( Ik ben 15 jaar).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 23:05
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
als hij zegt dat je het formulier verkeerd hb ingevuld heb je waarschijnlijk geen loonheffingskorting voor je werk aangevraagt.

Maar je bent 15 misschien kunnen je ouders je helpen? En ik heb het toen gewoon aan de assistent mange gevraagt
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 20:45
ZondeBok
ZondeBok is offline
Ja klopt inderdaad , ik heb nu opnieuw de belasting formulier ingevuld en ik heb nu Ja aan gekruisd voor loonheffingskorting =)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 21:44
Marieke65
Marieke65 is offline
ik werk nu ruim een half jaar als vakkenvuller. mijn eerste halfjaarcontract is verlengd, maar ik heb niets hoeven tekenen. Klopt dat wel?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 11:34
Ms70
Ms70 is offline
Hallo,

Ik ben teamleider in Amsterdam. Pas geworden echter. Alleen wil ik nu een gouden naambordje, die worden niet meer uitgereikt volgens Albert Heijn. Ik heb al gezocht op google maar kon niet echt iets vinden.

Weet iemand er meer over ?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 15:50
Eadlyn
Eadlyn is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ben teamleider in Amsterdam. Pas geworden echter. Alleen wil ik nu een gouden naambordje, die worden niet meer uitgereikt volgens Albert Heijn. Ik heb al gezocht op google maar kon niet echt iets vinden.

Weet iemand er meer over ?

Klopt.
En een gouden naambordje voor jou omdat je teamleider bent?
Je bent geen (A)SM ofzo weetje...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 14:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ik werk nu ruim een half jaar als vakkenvuller. mijn eerste halfjaarcontract is verlengd, maar ik heb niets hoeven tekenen. Klopt dat wel?
klopt, je hebt als het goed is wel een bevestigingsbrief gehad
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 14:11
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ben teamleider in Amsterdam. Pas geworden echter. Alleen wil ik nu een gouden naambordje, die worden niet meer uitgereikt volgens Albert Heijn. Ik heb al gezocht op google maar kon niet echt iets vinden.

Weet iemand er meer over ?
http://www.novomark.nl/Artikelen.aspx
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 14:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Klopt.
En een gouden naambordje voor jou omdat je teamleider bent?
Je bent geen (A)SM ofzo weetje...
In Amsterdam is dit in sommige filialen gebruikelijk om zo onderscheid voor de klant duidelijk te maken. Op gelderlandplein zijn ze ook de koop bij de sleutelmaker
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 21:33
EDB
EDB is offline
Hoi,
ik heb donderdag een gesprek of ik teamleider mag worden.heeft iemand nog goede tips voor me? Vind het best wel spannend.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 21:51
Verwijderd
Teamleider. Moeilijke baan. Makkelijk als je goed kan leiden. Als je denkt dat je het kan. Blijf het tegen jezelf zeggen. Helpt tegen de zenuwen. Voor het gesprek
Kom rustig over. Mensen met stress en die stotteren kunnen geen teamleider zijn, je moet altijd boven iedereen uitkomen en heel duidelijk zijn. Kom serieus over en maak zo weinig mogelijk grappen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 19:11
EDB
EDB is offline
Ik heb gister mn gesprek gehad voor teamleider en ik mag door met de cursus
ik ben zo blij!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gister mn gesprek gehad voor teamleider en ik mag door met de cursus
ik ben zo blij!!!!!!
Kijk das mooi! toch gelukt
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 20:21
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Bij onze albert heijn moet je verplicht een winkelmandje meenemen, alleen daar. Verder bij geen andere winkel, nou snap ik het ook wel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 23:36
beyoncegirl
beyoncegirl is offline
Ik zetten laatste een aibox in en toen werd ie meteen weer afgezogen??? Hoe kan dit??
Heb ik hem dan gewoon niet goed aangedraaid?? Want tis toch gewoon een kwestie van aandraaien???

Kan dit kwaad als dit fout gaat???


Wat is eigenlijk de code van transactie annuleren en van de parkeerstand want dat is nieuw bij ons??
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 23:44
beyoncegirl
beyoncegirl is offline
Ooh jullie zijn ook postkantoor???

Mooi wat is het verschil tussen overnemen en aannemen? Wanneer gebruik je wat??
Want bij ons is het pas verteld maar heb zo weinig onthoudne!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 17:55
Sessaryth
Sessaryth is offline
Ik vroeg me wat af. Want ik werk nu sinds kort bij AH, zit nog in m'n proeftijd, en moet op Koninginnedag gewoon werken. Is AH dan verplicht om dubbel uit te betalen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 21:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik vroeg me wat af. Want ik werk nu sinds kort bij AH, zit nog in m'n proeftijd, en moet op Koninginnedag gewoon werken. Is AH dan verplicht om dubbel uit te betalen?
Ah betaald dan dubbel uit ja. Werken is overigens op vrijwillige basis
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 16:55
Sessaryth
Sessaryth is offline
Oké, dankjewel.
En dan had ik nog een vraag.
Want ik werk dan op donderdag en zaterdag.
Dan is dus vaak mijn vultijd tot een uur of 21:25, of eerder/later.
Maar elke werk ik gewoon tot 10 uur. Wordt dat dan ook uitbetaald? Ja mag ik hopen?
En ik had ook nog wat dingen die ik aan mijn loonstrook niet snap ;$
Nl.:
Waar staat ADV voor?
En SVW dagen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 11:01
Solee
Solee is offline
Oke ik snap iets niet ..
Ik ben 18 jaar en nog geen jaar in dienst (pas ergens in juli)
Nu ben ik een tijdje terug bevorderd tot cassière B omdat ik ook zelfscan kan. Als ik op cassiere A zou blijven staan zou ik me namelijk niet meer kunnen inloggen op de zelfscan.
Nu zie ik op mijn loonstrookje staan dat ik een uurloon heb van 4,57 per uur, maar ik dacht dat dit veel hoger zou zijn? Ik heb een all in loon.
Binnekort ga ik meer werken, namelijk rond de 20 uur per week. Krijg ik dan nog steeds een all in loon of gaat dit veranderen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 21:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Oke ik snap iets niet ..
Ik ben 18 jaar en nog geen jaar in dienst (pas ergens in juli)
Nu ben ik een tijdje terug bevorderd tot cassière B omdat ik ook zelfscan kan. Als ik op cassiere A zou blijven staan zou ik me namelijk niet meer kunnen inloggen op de zelfscan.
Nu zie ik op mijn loonstrookje staan dat ik een uurloon heb van 4,57 per uur, maar ik dacht dat dit veel hoger zou zijn? Ik heb een all in loon.
Binnekort ga ik meer werken, namelijk rond de 20 uur per week. Krijg ik dan nog steeds een all in loon of gaat dit veranderen?
Ze hebben je allleen op AH-Plaza Cassiere B gemaakt. Niet in het salaris systeem. Je hebt denk ik dus geen benoemingsbrief op papier gehad?

Als je een contract krijgt van 20 uur heb je geen all-inn meer. Als je een contract houd van 12 uur en 20 uur gaat werken dan wel.

groet
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 20:23
Solee
Solee is offline
Dankje voor je heldere reactie, Ivo
Op Plaza sta ik als cassière B, maar ik heb inderdaad geen benoemingsbrief of iets dergelijks op papier gehad. Dan zullen ze me wel alleen cassière B hebben gemaakt op plaza, zodat ik me toch kan aanmelden op de zelfscan. Balen! Dan zal het nog wel heel lang duren voordat ik écht cassière B kan worden.
Ik heb een contract voor 4 uur in de week Maar ik werk vaak rond de 12 en ik val bijna iedere week wel een paar uur in. Ik neem aan dat ze mijn contract, ook al ga ik meer werken, niet zullen veranderen en ik dus gewoon een all-in loon zal behouden dan
Dankje!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 16:46
Jazzmyass
Avatar van Jazzmyass
Jazzmyass is offline
ok ff een vraag, hoelaat werken jullie?
Ik heb morgen een gesprek, en ik zit te twijfelen of ik 8 uur zal beginnen of 9 uur op een zaterdag.
Ik wil het liefst gewoon 9 uur, denken jullie dat ze het niet erg vinden?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 22:08
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ok ff een vraag, hoelaat werken jullie?
Ik heb morgen een gesprek, en ik zit te twijfelen of ik 8 uur zal beginnen of 9 uur op een zaterdag.
Ik wil het liefst gewoon 9 uur, denken jullie dat ze het niet erg vinden?
Ligt er maar net aan hoe laat de vulshift begint. Bij de kassa is dat natuurlijk anders;-)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 14:57
Solee
Solee is offline
Ik had eigenlijk een paar vraagjes ..
Weet iemand of je ergens een soort van ''uitleg'' kan krijgen over de counter?
Ik sta soms achter de counter maar ik ben eigenlijk nooit ingewerkt. Ik moet daarom veel aan collega's vragen en dit vind ik vervelend.
Oh en is het zo dat je maar een maximum aantal uren mag maken per maand? Soms moet ik ontzettend veel werken, en vervolgens moet ik komen opdraven voor 5/6 uurtjes.
Oh en ik doe dus kassa werk, maar ik wil eigenlijk zo veel mogelijk weten/kunnen. Zou het mogelijk zijn om ook op een andere afdeling werkzaam te zijn?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 21:29
Syfra
Syfra is offline
Ik werk nu bijna een jaar met plezier bij de AH.
Naast mijn opleiding (vwo 6) wordt ik voor ongeveer 12 uur ingeplant, maar ik val vrijwel iedere week wel in. Nu de examens voorbij zijn werk ik meer dan 20 uur per week.
Nu kwam ik er laatst achter dat ik een contract heb voor 4 uur in de week. Ondervind ik hier nadelen van?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 06:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik werk nu bijna een jaar met plezier bij de AH.
Naast mijn opleiding (vwo 6) wordt ik voor ongeveer 12 uur ingeplant, maar ik val vrijwel iedere week wel in. Nu de examens voorbij zijn werk ik meer dan 20 uur per week.
Nu kwam ik er laatst achter dat ik een contract heb voor 4 uur in de week. Ondervind ik hier nadelen van?
Nee dit heeft geen nadelen. Je behoud je all-inn loon dus dat is zelfs een voordel
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 17:14
Jazzmyass
Avatar van Jazzmyass
Jazzmyass is offline
hallo,
Ik heb vorige week maandag vakantieformulier ingevuld bij de AH en ingeleverd.
Wanneer gaan ze je eigenlijk bellen? Is een week al te laat of...?


p.s ik heb nog geen werkervaring (ook niet krantenwijk) dus ik vind het moeilijk om een baantje te zoeken.
Ik heb vaak gesolliciteerd maar word steeds niet aangenomen omdat ik geen werkervaring heb, dat vind ik eigenlijk belachelijk, want misschien ben ik er juist wel goed in.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 21:42
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
hallo,
Ik heb vorige week maandag vakantieformulier ingevuld bij de AH en ingeleverd.
Wanneer gaan ze je eigenlijk bellen? Is een week al te laat of...?
Meestal duurt het gemiddeld twee weken voordat ze je bellen . Soms iets langer, soms iets korter. Ik heb vorige week maandag ook een formulier ingevuld bij een AH To Go en ik ben gistermiddag opgebeld voor een gesprek, dus het kán wel vlot. Maar ga uit van gemiddeld twee weken, zo is mij altijd verteld.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:09
Jazzmyass
Avatar van Jazzmyass
Jazzmyass is offline
oke, ik ben het een beetje zat.
Ik heb al 2 sollicitatiegesprekken gehad bij de AH.
De ene zegt dat hun rooster al een beetje vol zitten dus werd ik afgewezen.
En kwam ik bij de andere AH aan en wisten ze daar niet dat ze een afspraak met mij hadden (hele gedoe).
Ze lieten mij wachten enzo en toen kwamen ze toch erachter dat ze een afspraak met mij hadden. En uiteindelijk kon ik met iemand spreken, en zei hij snel dat ze ook geen werknemers nodig hadden en werd ik daar dus ook afgewezen. Ik snap dus niet waarom ik naar die 2 filialen word gestuurd door AH belteam terwijl ze daar helemaal niemand nodig hebben.

ik heb dus nu nog steeds geen werkervaring
heeft iemand mischien een voorstel waar ik zou kunnen werken.
Ik heb het al bij starbucks en burgerking geprobeerd maar daar nemen ze mij niet aan omdat ik geen werkervaring heb. pfff

anders ga ik maar van mijn hobby werk maken

Laatst gewijzigd op 27-06-2011 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 22:55
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
oke, ik ben het een beetje zat.
Ik heb al 2 sollicitatiegesprekken gehad bij de AH.
De ene zegt dat hun rooster al een beetje vol zitten dus werd ik afgewezen.
En kwam ik bij de andere AH aan en wisten ze daar niet dat ze een afspraak met mij hadden (hele gedoe).
Ze lieten mij wachten enzo en toen kwamen ze toch erachter dat ze een afspraak met mij hadden. En uiteindelijk kon ik met iemand spreken, en zei hij snel dat ze ook geen werknemers nodig hadden en werd ik daar dus ook afgewezen. Ik snap dus niet waarom ik naar die 2 filialen word gestuurd door AH belteam terwijl ze daar helemaal niemand nodig hebben.

ik heb dus nu nog steeds geen werkervaring
heeft iemand mischien een voorstel waar ik zou kunnen werken.
Ik heb het al bij starbucks en burgerking geprobeerd maar daar nemen ze mij niet aan omdat ik geen werkervaring heb. pfff

anders ga ik maar van mijn hobby werk maken
Geen idee, misschien omdat deze filialen niet hebben doorgegeven aan het belteam dat ze geen mensen meer nodig hebben. Maar als je door het beltem gebeld bent regio utrecht, rotterdam, den haag of amsterdam?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:39
Hanke
Avatar van Hanke
Hanke is offline
Hallo!

Ik had een vraagje over mijn loonstrook.
Ik ben 16 jaar en op mijn loonstrook staat dat ik 11,50 uur gewerkt hebt in een bepaalde periode.
dit klopt echter niet, ik heb 18 uur gewerkt.
ik heb 81,50 uitbetaald gekregen deel ik dit door 18 krijg ik wel 4,53.
Weet iemand of je de ADV-uren ook gewerkt hebt? of de TVT-uren?
Of behoor ik nu nog geld te krijgen? voor 6,5 uur werk.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
__________________
Vakantie!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:19
eef3421
eef3421 is offline
Bij mij zetten ze soms extra gewerkte uren bij TVT uren dus als je 6.5 TVT uren hebt klopt het denk ik wel, ik weet het niet 100% zeker
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 09:33
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo!

Ik had een vraagje over mijn loonstrook.
Ik ben 16 jaar en op mijn loonstrook staat dat ik 11,50 uur gewerkt hebt in een bepaalde periode.
dit klopt echter niet, ik heb 18 uur gewerkt.
ik heb 81,50 uitbetaald gekregen deel ik dit door 18 krijg ik wel 4,53.
Weet iemand of je de ADV-uren ook gewerkt hebt? of de TVT-uren?
Of behoor ik nu nog geld te krijgen? voor 6,5 uur werk.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
Hetgeen bij TVT-uren staat moet je meetellen. Als het goed is zijn dit de uren die je boven contract hebt gewerkt.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:36
stokj
stokj is offline
Hey heb een vraagje,

Hoe moet je eigenlijk de bonuskaart koppelen aan de airmileskaart?
Ik dacht eerst de bonuskaart scannen, dan de airmileskaart en dan op de airmiles knop drukken?
Ik kan me vaag ook nog herinneren dat de kassa vroeg om een tweede bonuskaart?
AJB duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Hey heb een vraagje,

Hoe moet je eigenlijk de bonuskaart koppelen aan de airmileskaart?
Ik dacht eerst de bonuskaart scannen, dan de airmileskaart en dan op de airmiles knop drukken?
Ik kan me vaag ook nog herinneren dat de kassa vroeg om een tweede bonuskaart?
AJB duidelijkheid

Ik zit achter een touchscreenkassa en daar staat onder loyalty airmileskaart koppelen maar ik heb geenidee hoe dat met die oude kassa's moet
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 15:43
stokj
stokj is offline
Dat lijkt me dan makkelijker, zo een touchscreen.
Nee wij hebben de oude kassasystemen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 13:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hey heb een vraagje,

Hoe moet je eigenlijk de bonuskaart koppelen aan de airmileskaart?
Ik dacht eerst de bonuskaart scannen, dan de airmileskaart en dan op de airmiles knop drukken?
Ik kan me vaag ook nog herinneren dat de kassa vroeg om een tweede bonuskaart?
AJB duidelijkheid
Zoals je zegt klopt. de Airmilesknop! Je moet niet de "verzilver airmiles" knop hebben
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 15:06
stefano12
stefano12 is offline
Hoi, ik moet morgen van 1300 tot 2030 werken bij AH. Weet iemand hoe het met m'n pauzes dan zit. En krijg ik die betaald?
Thanks!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik moet morgen van 1300 tot 2030 werken bij AH. Weet iemand hoe het met m'n pauzes dan zit. En krijg ik die betaald?
Thanks!
Je werk 7 uur en je hebt pauze voor 7 uur dus die wordt niet betaald.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 15:47
stefano12
stefano12 is offline
Hoi!
Ik werk nu 2 maanden en een week bij Albert Heijn en ik heb zo'n bonuskaart gekregen waardoor ik elke 3 maanden een extraatje krijg van maximaal 75,-. Nu krijg ik volgende week voor de derde keer mijn salaris, betekent dit meteen dat ik die extra krijg? Of krijg ik die na exact 3 maanden of bij mijn volgende salaris?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.