Oud 08-09-2013, 13:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wel een goed resultaat, Vowel!

Ik heb nu deze op. Plaatje van internet:



Zo'n sexy kleurtje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2013, 14:40
Hazel
Hazel is offline
Blijft dat een beetje zitten? Heb niks van Rimmel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 08:51
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Blijft dat een beetje zitten? Heb niks van Rimmel.
Ja, echt fijn, heb t zondag erop gedaan en nu op woensdag is alleen bij mn linkerwijsvinger een klein stukje eraf. Twee laagjes en geen top- of basecoat.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 11:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ok, ik kon het toch niet uitstaan dat het was mislukt. Natuurlijk merkt niemand dat, maar ík wel. Dus maar even opnieuw iets geprobeerd. Weer gepriegel met glitters en steentjes, maar nu is het wel gelukt.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 12:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ziet er mooi uit!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 16:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ok. Ik ben dus een beetje aan het experimenteren geweest met nageldingetjes en heb onder anderen nagellak gevonden die binnen een minuut of 3 droog is (en voor degenen die het niet wisten, er is ook nagellakspray die het droogmaakt! ). Dan kun je dus echt ontzettend snel allerlei dingen proberen. Zo leuk.

Nu heb ik van die stickertjes gevonden en dit is het resultaat. Het heeft wel wat vind ik, eigenlijk. Een keer iets anders, hè? Ben er in totaal nog geen 45 minuten mee bezig geweest (twee lagen, stickeren en steentjes plaatsen), dus dat valt behoorlijk mee - al kan ik begrijpen dat dat voor veel mensen nog te veel is. Trouwens niet aan te raden als je geen vaste hand hebt, vond het ook wel lastig met links trouwens.

Oh en de foto's zijn weer eens wazig. De nagellak is mat donkerpaars, maar amper te zien dus.

Spoiler


En dat was het weer even voor een paar dagen. Genoeg gepriegel.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 19:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Leuk, Vowel!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 20:18
xxaerxx
xxaerxx is offline
Neon roze maar dat is er binnen een dag weer af
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 22:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Plaatje van internet, maar deze heb ik zojuist opgedaan.



Ik vond hem eerst wel erg rood, maar nu ben ik eraan gewend en nu vind ik hem echt prachtig
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 22:43
Verwijderd
De Kruidvat hier heeft nog steeds de nieuwe kleuren van Essence niet. Irritant. Ik blijf nog even kuren.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 22:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier hebben ze de nieuwste kleuren ook nog niet. Ik wil heel graag de zwarte en de zeegroene, maar ik heb ze nog nergens gezien
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 22:51
Verwijderd
Wel steeds ze in reclameblaadjes posten Hufters!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 20:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 14:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 10:06
Verwijderd
Na een avondje gamen, reclame maken voor de clan ^^

Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 13:50
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Net klaar! Spoiler, want groot.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 14:00
Verwijderd
Mooi, zijn het je eigen nagels, lukt je ook goed om ze te kweken dan ^^ (overigens, tip voor scheurtjes en dergelijke: die nagellijm van Herôme werkt, mijn rechterwijsvinger was ingescheurd en omgeknakt en hangt nu al een paar dagen op lijm nog aan elkaar)

De glitters uit een nagellakje of los er op gelegd? Uit nagellak vind ik het altijd zo'n gefrul, je krijgt nooit de juiste hoeveelheid op je kwast of op je nagel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 14:02
Verwijderd
Dit spul bedoel ik: http://www.herome.com/producten-en-s...tails?&pid=472
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 14:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mooi, zijn het je eigen nagels, lukt je ook goed om ze te kweken dan ^^ (overigens, tip voor scheurtjes en dergelijke: die nagellijm van Herôme werkt, mijn rechterwijsvinger was ingescheurd en omgeknakt en hangt nu al een paar dagen op lijm nog aan elkaar)

De glitters uit een nagellakje of los er op gelegd? Uit nagellak vind ik het altijd zo'n gefrul, je krijgt nooit de juiste hoeveelheid op je kwast of op je nagel
Zijn niet mijn eigen nagels. De vorige keren wel trouwens. Dit zijn valse tips met gel en de glitters uit een potje, los erop gedaan met kwast. Nagellak met glitters is trouwens echt te irritant, dan moet je er tien lagen opdoen en zit het nog niet goed.

Mijn nagels breken trouwens niet zo vaak. Ze worden meestal te lang en dan knip ik ze af.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2013, 13:43
Verwijderd
Nagels zijn al aangekleed voor Kerst:

Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 10:12
Verwijderd
Kuurtijd weer. Ik had het overigens deze keer niet meteen gedaan na het scheuren en afbreken en het is wel behoorlijk te merken aan de stevigheid en dat ze veel langzamer langer lijken te worden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 12:13
Verwijderd
TIP!!! Hema heeft special effects nagellak, superleuke dingen zoals blacklight, cameleon en glitter. Moet je echt proberen x
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 19:58
Verwijderd
Mutant, jij had toch de Matte about You van Essie gekocht, die matte topcoat? Hoe bevalt die? Ik ben er groot fan van, namelijk. Sowieso heeft Essie goeie nagellak, vind 't alleen zo duur Nu het daar toch over gaat: Ik ben wel weer toe ana nieuwe kleurtjes - wie heeft er tipssss betreft goede nagellak (goed dekkend, weinig schilferend en goed hard) die nog wel een beetje te betalen is? Ik ben zelf erg te spreken over met name Catrice en Essie.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 20:28
Verwijderd
Nog niet getest Mijn nagels zijn een beetje te moeilijk op het moment om echt leuke dingen te proberen.

Tip: Essence. Super dekkend en super goedkoop in allerlei mooie kleuren. Goedkoper en ik vind hem beter dan Catrice.



1.67 geloof ik dat hij kost, is hier te koop in het Kruidvat, als je terugkijkt, zie je dat ik hem vaak gebruik.


Oh en Miekje is daar ook erg over te spreken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 20:28
Verwijderd
En Miss Sporty.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Essence Fijne lakjes zijn dat.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 21:22
Verwijderd
Dan ga ik die proberen!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 17:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
NYC (bij de grotere kruidvat fillialen) heeft hele fijne lakjes iets duurder dan Essence maar imo wat volwassenere kleuren en ze lakken een stuk mooier af.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2014, 15:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb zilveren nagellak met glitters op het heet frozen sand look
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2014, 15:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
NYC (bij de grotere kruidvat fillialen) heeft hele fijne lakjes iets duurder dan Essence maar imo wat volwassenere kleuren en ze lakken een stuk mooier af.
kruidvat heeft inderdaad fijne nagellak ja
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 23:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
l'oreal confetti (plaatje van internet)
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 13:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Die is leuk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 11:13
Hazel
Hazel is offline


Van Pip
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 13:52
Verwijderd


Nieuw kleurtje van Essence en even tonen hoe snel en makkelijk ze zijn. Net opgenomen, het is ook al gewoon hard en droog intussen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Mutant, jij had toch de Matte about You van Essie gekocht, die matte topcoat? Hoe bevalt die? Ik ben er groot fan van, namelijk. Sowieso heeft Essie goeie nagellak, vind 't alleen zo duur Nu het daar toch over gaat: Ik ben wel weer toe ana nieuwe kleurtjes - wie heeft er tipssss betreft goede nagellak (goed dekkend, weinig schilferend en goed hard) die nog wel een beetje te betalen is? Ik ben zelf erg te spreken over met name Catrice en Essie.
Ik heb allemaal verschillen in matheid. Ik dacht het te kunnen terugbrengen op schudden voor elke nagel en 2 lagen, maar er blijft verschil. Sommigen zijn echt frosted, anderen glimmen nog. Geen idee waar dat aan kan liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 14:48
Verwijderd
Nóg beter schudden!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2014, 19:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
fel rode nagellak
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb allemaal verschillen in matheid. Ik dacht het te kunnen terugbrengen op schudden voor elke nagel en 2 lagen, maar er blijft verschil. Sommigen zijn echt frosted, anderen glimmen nog. Geen idee waar dat aan kan liggen.
Oh, dat heb ik niet, geloof ik....

Ik heb net hele lelijke knalroze nagellak gekocht voor de carnaval. Het zal mij benieuwen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2014, 08:18
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Rode gelnagellak, gisteren laten doen. Ik vind het zooooooo mooi. <3
__________________
And now, no.1: The Larch.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 15:31
marijntje16
Avatar van marijntje16
marijntje16 is offline
Zwart, zelf gedaan
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 17:06
Verwijderd
Kuurtijd, en nu wel goed, want ik heb gezien hoe ellendig het is als ik het niet doe
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 22:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nóg beter schudden!
Schudden met nagellak is echt uit den boze! Rollen is ongeveer het maximale aan beweging als je je lakje niet wil verpesten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Schudden met nagellak is echt uit den boze! Rollen is ongeveer het maximale aan beweging als je je lakje niet wil verpesten.
Het gaat over die matte topcoat.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 00:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Nieuw kleurtje van Essence en even tonen hoe snel en makkelijk ze zijn. Net opgenomen, het is ook al gewoon hard en droog intussen.
Ik heb daar nu de gele nagellak van gekocht, maar daar ben ik toch niet zo lyrisch over. Niet dekkend en het slijt er heel snel af.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 17:42
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Zwart.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 18:22
marijntje16
Avatar van marijntje16
marijntje16 is offline
he he net als ik
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daar nu de gele nagellak van gekocht, maar daar ben ik toch niet zo lyrisch over. Niet dekkend en het slijt er heel snel af.
Ik heb ervaren dat geel bij allerlei merken wel een probleem heeft met dekkend zijn, dus dat zou best kunnen. Afslijten vind ik wel raar. Maar ja, kan natuurlijk, ik heb ook lang niet alle kleuren en soorten, zou best af en toe verschil in kunnen zitten. Wel jammer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 19:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heel donker blauwe bijna zwart
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 11:40
mariabonanza
mariabonanza is offline
Ik gebruikte al nagellak sinds ik 12 was en ik ben super verslaafd om elke dag mijn nagels te doen. Ik hou van lichte kleuren en neon kleuren zoals groen, geel en roze met glitters. Ik heb veel merken gebruikt en getest zoals Essie, Chanel OPI en vele andere, sommige zijn goed, sommige zijn slecht maar ik vond ze eigenlijk allemaal leuk.

Ik doe het niet in de koelkast want dan drogen de flesjes uit. Ik weet niet of jullie het zelfde probleem hebben maar zou het erg op prijs stellen als jullie het delen.

Een paar weken geleden kwam ik gelnagellak tegen, kennen jullie dat en hebben jullie dat wel eens gebruikt?

Ze zeggen dat het 14 dagen blijft zitten maar ik wou toch eerst even vragen hier in dit forum wat jullie er van denken?

Laatst gewijzigd op 11-04-2018 om 18:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten Anouk&Danny
Little Phoebe
500 10-06-2005 17:56
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 19:21
Verhalen & Gedichten Column over Vrouwen
Shitonya
10 26-03-2004 21:33
Verhalen & Gedichten [verhaal] Australische Griep
Type
3 09-10-2002 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.