Oud 10-07-2019, 16:06
Verwijderd
ik weet echt niet wat ik moet doen! een paar maanden geleden heb ik de mooiste jongen van me leven gezien en ik durfte niet eens naar hem toe! we kregen oogcontact, we staarden naar elkaar en hij draaide nog om om naar mij te kijken dus ik hoopte dat hij naar mij zou toe gaan maar dat was dus niet gebeurd en nu zie ik hem nooit meer! ik heb echt veel spijt dat ik niet naar hem toe ging want het voelde als liefde op het eerste gezicht!

ik deed er weken lang over om aan iedereen te vragen wie hij is maar niemand kende hem dus het was echt moeilijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2019, 16:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En wat wil je nu van ons?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2019, 18:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
ik weet echt niet wat ik moet doen! een paar maanden geleden heb ik de mooiste jongen van me leven gezien en ik durfte niet eens naar hem toe! we kregen oogcontact, we staarden naar elkaar en hij draaide nog om om naar mij te kijken dus ik hoopte dat hij naar mij zou toe gaan maar dat was dus niet gebeurd en nu zie ik hem nooit meer! ik heb echt veel spijt dat ik niet naar hem toe ging want het voelde als liefde op het eerste gezicht!

ik deed er weken lang over om aan iedereen te vragen wie hij is maar niemand kende hem dus het was echt moeilijk
k
Met citaat reageren
Oud 10-07-2019, 19:54
Verwijderd
Bij dit account is de punt achter de x vergeten.

Weet je trouwens wel wat een straight edge leven inhoudt?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2019, 17:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lieve mensen, het is hier geen Onzin.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2019, 17:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Lieve mensen, het is hier geen Onzin.
Sorry, maar deze topic is al nutteloos om eerlijk te zijn. Ze wilde alleen iets delen dat ze liefde op het eerste gezicht zag en dat de topic titel leidt naar "helpp mij!", maar we kunnen haar niet eens helpen wegens verschillende redenen. Ik weet dat ze wanhopig is, maar ik concludeer dat TS hem nooit meer gaat zien. (Tenzij die gap weer terugkomt op diezelfde locatie en dat zij ook op diezelfde locatie terugkomt, maar die kans is klein) Daardoor krijgt deze topic nutteloze reacties.

Kortom een slotje. ¯\_(ツ)_/¯
Met citaat reageren
Oud 11-07-2019, 17:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Sorry, maar deze topic is al nutteloos om eerlijk te zijn. Ze wilde alleen iets delen dat ze liefde op het eerste gezicht zag en dat de topic titel leidt naar "helpp mij!", maar we kunnen haar niet eens helpen wegens verschillende redenen. Ik weet dat ze wanhopig is, maar ik concludeer dat TS hem nooit meer gaat zien. (Tenzij die gap weer terugkomt op diezelfde locatie en dat zij ook op diezelfde locatie terugkomt, maar die kans is klein) Daardoor krijgt deze topic nutteloze reacties.

Kortom een slotje. ¯\_(ツ)_/¯
Waarschijnlijk doelt ze op een nutteloze reactie van Daniëlla24 en mijn super aardige reactie daarop.

Laatst gewijzigd op 11-07-2019 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2019, 17:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sorry, maar deze topic is al nutteloos om eerlijk te zijn. Ze wilde alleen iets delen dat ze liefde op het eerste gezicht zag en dat de topic titel leidt naar "helpp mij!", maar we kunnen haar niet eens helpen wegens verschillende redenen. Ik weet dat ze wanhopig is, maar ik concludeer dat TS hem nooit meer gaat zien. (Tenzij die gap weer terugkomt op diezelfde locatie en dat zij ook op diezelfde locatie terugkomt, maar die kans is klein) Daardoor krijgt deze topic nutteloze reacties.

Kortom een slotje. ¯\_(ツ)_/¯
Ik snap dat dit topic niet echt een oplossing kan bieden voor TS, wij kennen die jongen waarschijnlijk ook niet en kunnen de situatie niet veranderen.

Maar allemaal offtopic gaan is ook nergens voor nodig, en is niet toegestaan. Als je een topic nutteloos vindt, kan je dit topic ook negeren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.