Oud 03-09-2021, 13:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Weten ze wel dat je in dat dilemma zit? Misschien kunnen ze je dan advies geven of qua lessen van beide kanten wat laten zien ofzo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Oud 03-09-2021, 13:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Of ik kan opgeven om wiskundige te worden en me compleet focussen op ICT dingen.

I DON'T KNOW
Oud 03-09-2021, 13:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Weten ze wel dat je in dat dilemma zit? Misschien kunnen ze je dan advies geven of qua lessen van beide kanten wat laten zien ofzo
Ja, dat weten ze. En een van me leraren zeiden dat het uiteindelijk mijn keuze is. Ik hoef alleen aanwezig te zijn op school.
Oud 03-09-2021, 13:15
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Hey maar destruct ik neem aan dat je dit al wel weet, maar volgens mij is het gewoon wat je zelf wilt: mbo of vwo.
Daarnaast moet je denk ik kijken naar wat het beste bij je past, meer practisch en ws toegespitster? Of algemener en theoretischer. Als je meer uitzoekt over wat voor vakken je moet volgen en op wat voor manier je dingen leert bij beide routes naar je einddoel, kun je ws makkelijker kiezen denk ik.

Maar mssn heb je er ook al veel over uitgezocht, dat weet ik natuurlijk niet
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 03-09-2021, 13:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hey maar destruct ik neem aan dat je dit al wel weet, maar volgens mij is het gewoon wat je zelf wilt: mbo of vwo.
Daarnaast moet je denk ik kijken naar wat het beste bij je past, meer practisch en ws toegespitster? Of algemener en theoretischer. Als je meer uitzoekt over wat voor vakken je moet volgen en op wat voor manier je dingen leert bij beide routes naar je einddoel, kun je ws makkelijker kiezen denk ik.

Maar mssn heb je er ook al veel over uitgezocht, dat weet ik natuurlijk niet
Ik ben meer theoretisch ingesteld en ik leer toch niks op het mbo. Ik kan net zo goed focussen op het behalen van een vwo-diploma, maar mijn vrienden zeggen dat het beter is om een mbo-diploma te behalen, want ik hoef maar een stage van 200 uur. Daarna kan ik hbo gaan doen, en uiteindelijk wo.

Aan de andere kant houd ik meer opties open als ik een vwo-diploma behaal en kan ik per direct naar het wo.
Beide routes duren 2 jaar.
Oud 03-09-2021, 13:46
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Zie je op tegen zo'n stage, of denk je dat je dat makkelijk af gaat en dat je het mssn zelfs wel leuk vindt? 200 uur lijkt in ieder geval niet heel veel. Maar als je er heel erg tegenop zit, of denk dat je er problemen mee krijgt op wat voor manier dan is ook, is dat mssn niet the way to go. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je "alleen nog maar even een stage moet doen, dus doe nou maar".

Op het HBO ga je natuurlijk wel meteen meer in op wat je interessant vindt, en op het VWO moet je ook nog vakken doen die je mssn niet interessant vindt?

Ergens klinkt het mij het logischt om je MBO inderdaad "even" af te maken en dan HBO te gaan doen. Maar jij lijkt liever VWO te willen doen. Wat trekt je daar zo in aan dan?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 03-09-2021, 13:49
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Toen ik beslissingen moest gaan nemen over een vervolgopleiding, heb ik heel erg gekeken naar de specifieke opleidingen: ok ik wil dit gaan doen, in Rotterdam hebben ze zo'n opleiding en daar geven ze deze vakken, en dit zijn voorbeelden van opdrachten die je bij die vakken krijgt. In Amsterdam is deze studie, met deze vakken, met deze opdrachten. Zo zou je mssn ook nog kunnen kijken naar HBO en WO, mssn krijg je dan meer feeling en/of meer zin in een van de 2.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 06-09-2021, 10:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik merk dat het best lastig is om contact te krijgen met de rest van mijn klasgenoten. Iedereen kent elkaar al lijkt het. Wat wil zeggen, je hebt 4 groepjes van 5 en we zijn met 21 leerlingen. Daardoor heb ik het gevoel dat ik een beetje buiten de boot val, en dat vind ik soms best vervelend. In de klas zijn er alleen maar groepjes van 5 door tafels en van de docent mag ik geen tafel verplaatsen of iets. Hebben jullie tips om wat meer contact te krijgen met mijn klasgenoten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-09-2021, 19:57
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb dat ook een beetje. Ik probeer me soms een beetje te mengen in gesprekken enzo, vaak werkt dat. Dat je geen tafels mag verschuiven vind ik wel een beetje vreemd.
Oud 06-09-2021, 20:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het ook vreemd dat je klasgenoten je dus alleen laten zitten. Er is geen groepje wat zich opsplitst in 2 en 3? En dat moet leerkracht worden en een groep verbinden?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-09-2021, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker kinderachtig. Je zou bijna hopen dat er gauw iemand afvalt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-09-2021, 22:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Op zich is het best logisch dat ze in groepjes zitten, zeg maar de helft komt uit Katwijk, dus die kennen elkaar, de helft komt uit Hoofddorp of Leiden, die kennen elkaar ook al en ik ben de enige uit een andere plaats. Daarmee heb ik al een sociale achterstand zeg maar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-09-2021, 09:09
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik moest op het HBO heel veel groepsopdrachten doen. Waardoor ik snel genoeg verschillende mensen leerde kennen. Ik weet niet of dat ook veel bij de PABO is, (denk ik toch wel?), maar mssn is het gewoon even afwachten?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 07-09-2021, 09:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Op zich heb je die vaak wel, dan heb je dus dingen als 3tallen soms. Dan heb ik eigenlijk wat er overblijft, omdat iedereen na 1 seconde al een drietal heeft gemaakt. In het drietal is het vaak puur de opdracht voltooien en dan ongemakkelijke stilte tot we het gaan bespreken met de klas
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-09-2021, 11:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben gevlucht van school, want ik heb er geen zin meer in, nu zit ik met de trein naar Groningen!!!

lachen
Oud 07-09-2021, 11:57
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wat ga je dan in Groningen doen?
Oud 07-09-2021, 12:04
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat ga je dan in Groningen doen?
dunno wilde daarheen gaan
Oud 07-09-2021, 12:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ben bijna bij zwolle
Oud 07-09-2021, 12:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Lekker bezig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-09-2021, 13:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oke ik ben er xddddd
Oud 07-09-2021, 14:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
I have made it in life

Oud 08-09-2021, 08:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ben gevlucht van school, want ik heb er geen zin meer in, nu zit ik met de trein naar Groningen!!!

lachen
Ik had geen school vandaag maar dat maakt niet uit, ik ben nu ook onderweg naar Groningen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-09-2021, 10:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ineens gaat iedereen naar Groningen
Oud 08-09-2021, 11:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Tja
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-09-2021, 11:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mijn vriendin wilde Daar gaan shoppen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-09-2021, 12:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mijn vriendin wilde Daar gaan shoppen
On my way to fuck ur girlfriend
Oud 08-09-2021, 12:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ineens gaat iedereen naar Groningen
Omdat Groningen
Oud 08-09-2021, 12:28
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Mijn vriendin wilde Daar gaan shoppen
Het is gewoon zo’n tering end reizen lol
Oud 09-09-2021, 10:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het is gewoon zo’n tering end reizen lol
Ik wil ook voor jou zo'n tering end reizen
Oud 09-09-2021, 11:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik wil ook voor jou zo'n tering end reizen
Oeh
Oud 09-09-2021, 11:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik woon ook best ver van alles
Oud 09-09-2021, 23:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Morgen de eerste bruiloft sinds corona en ik heb er zin in!
Oud 10-09-2021, 09:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Alvast gefeliciteerd aan het bruidspaar, en veel plezier😁
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-09-2021, 14:38
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Morgen de eerste bruiloft sinds corona en ik heb er zin in!
Oh, mssn ken ik dan meer mensen op de bruiloft die je gaat bezoeken
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-09-2021, 12:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Oh, mssn ken ik dan meer mensen op de bruiloft die je gaat bezoeken
Maar misschien ook niet
__________________
Forumdownie
Oud 13-09-2021, 12:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Maar misschien ook niet
omg korreltjezout!!! hoe is het???
Oud 13-09-2021, 12:32
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Acceptabel jongeman, acceptabel. Met u?
__________________
Forumdownie
Oud 13-09-2021, 13:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vanmiddag eerste ontmoeting met mijn mentor bij de stageplek, heb er zin in! Over de telefoon klikte het al, dat scheelt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-09-2021, 13:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Acceptabel jongeman, acceptabel. Met u?
Gaat beter
Oud 13-09-2021, 13:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Vanmiddag eerste ontmoeting met mijn mentor bij de stageplek, heb er zin in! Over de telefoon klikte het al, dat scheelt
De student wordt meester
Oud 13-09-2021, 13:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik zie al Jaapie als leraar: "KUNNEN JULLIE EVEN JULLIE BEKKEN DICHTHOUDEN EN LUISTER. WAT IS DE TAFEL VAN 8"
Oud 13-09-2021, 13:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
sjors moet nablijven, want hij deed heel stout op het toilet
Oud 13-09-2021, 13:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
"Hallo, ouders van Jon. Jon zegt altijd dat hij zijn huiswerk op woensdag inlevert, maar ik zie er nooit van komen?"
Oud 13-09-2021, 15:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik zie al Jaapie als leraar: "KUNNEN JULLIE EVEN JULLIE BEKKEN DICHTHOUDEN EN LUISTER. WAT IS DE TAFEL VAN 8"
die kans is best aanwezig
Citaat:
sjors moet nablijven, want hij deed heel stout op het toilet
Hij zat heel stom te rappen over zijn leven en over pindakaas
Citaat:
"Hallo, ouders van Jon. Jon zegt altijd dat hij zijn huiswerk op woensdag inlevert, maar ik zie er nooit van komen?"
dat wordt nablijven. kutjon
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-09-2021, 15:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik wil Jaapie als mijn leraar
Oud 13-09-2021, 15:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben seksleraar
Oud 13-09-2021, 19:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik wil Jaapie als mijn leraar
kan geregeld worden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-09-2021, 09:23
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Maar misschien ook niet
Ja, mijn conclusie achteraf was dat het over 1,5 week mssn wel waar is, maar nu niet.

Snap je?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-09-2021, 10:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ja, mijn conclusie achteraf was dat het over 1,5 week mssn wel waar is, maar nu niet.

Snap je?
Als ik het nu niet snap, dan wellicht over anderhalve week
__________________
Forumdownie
Oud 15-09-2021, 23:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ajax maakte mij blij vandaag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.