Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2011, 16:39
Verwijderd
Alle derdejaars hebben komende week projectweek op mijn school.
Woensdagmiddag hebben we een sporttoernooi, aangezien ik pdd-nos heb ben ik mega slecht in sporten en alles wat ermee te maken heeft, en ik wordt ook al ontzettend lang gepest door de hele school(ja geloof het of niet, het is echt de hele school op 5 vriendinnen van me na)
Nou vroegen ik en een vriendin van me die ook autistisch is of we niet langs de kant mochten zitten of een vervangende opdracht doen. Dit vroegen we omdat wij dus echt al 3 weken tegen die sportmiddag opkijken en een projectweek sowieso niet makkelijk is voor ons. Ook zijn er 3 mensen meer die een vervangende opdracht krijgen, omdat die ook zo hun beperkingen hebben.
Nou weet de school nog niet of dat mag.
Maar ze zeiden wel tegen de hele klas dat als je dan ziek bent of weg moet ofzo je dat in de zomervakantie in moet halen omdat een sporttoernooi een pta onderdeel is,
nou is mijn vraag.

kan een school je zomaar verplichten in de zomervakantie terug te komen voor een PTA onderdeel??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2011, 18:36
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Geen idee. Ik zou naar je teamleider of rector gaan om het na te kijken/vragen. Dit wil vaak helpen.
Als dit niet helpt, kun je het altijd met je mentor bespreken. Die heeft best wel wat invloed en er is vast wel een vervangende opdracht die net zo nuttig is als een sporttoernooi.

Sorry van de late reactie...

Maar ik denk niet dat ze je kunnen dwingen in de zomervakantie te laten komen, maar je weet maar nooit.
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:31
Verwijderd
Ik denk dat ze je het in principe niet kunnen verplichten. Ze kunnen je echter wel het verplichten te doen als je wil overgaan .

Volgens mij is het zo dat als je iets niet doet voor gym, een PTA onderdeel, ze je een onvoldoende mogen geven. Ik weet niet zeker hoe het precies zit, maar dan zou het best kunnen zijn dat ze je verplichten om dit in te halen, omdat je anders niet over mag. Ofzoiets. Maar het lijkt me raar als ze per se willen dat jij het in de zomervakantie moet in halen, en dat het niet gewoon een andere keer in het schooljaar mag.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 06:12
Verwijderd
Thanx voor jullie reacties maar het is inmiddels voor elkaar.
Mn moeder heeft n boze brief naar de teamleider gestuurd en ik moest toen de tijd bijhouden voor het sporttoernooi.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:16
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Dan heb je toch ook actief meegedaan aan het toernooi?

Meest fanatieke tijdsbijhouder/ster evah! (A)
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 06:05
Verwijderd
Haha ja zeker wel, en ondertussen nog naar school gerend om de concierge te vertellen dat de leraren in de gymzaal koffie en taart wilde!! nooit geweten dat ik zo sportief was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.