Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 19:21
kitkat
Avatar van kitkat
kitkat is offline
ik heb morgen een duits spreekbeurt maar ik weet bijna wel zeker dat ik er heel wat fouen in heb dus is mijn vraag aan jullie of jullie aub de fouten er uit willen halen, zowel in de spelling als in de gramatica.

dit is de tekst:
Reinkarnation
Mein vortag geht über Reinkarnation.
Reinkarnation ist de Glaube das wehnst du tod gehtdu wieder zurückkommt auf erde.
So bekommst du also vermehren lebens und in jedes leben ist da ein lebenslektion zu lernen.
(onverwerkte) Geschäften aus ein letzt leben können ein rolle spielen in deine heute leben, solche (onverwerkte) geschäften heißt karma.
Alle Inkarnationen sein verbunden mit einkander, so wehnst du in deine eine leben ganz bieder bin gewesen, dann bist du in deine andere leben jemand das sich nicht an die Zeiles haltet.

zoals je ziet staat onverwerkte tussen haakjes, ik kon daar de vertaling niet voor vinden in het woorden boek dat ik heb.
alvast bedankt
__________________
*peet=tjick*pizza=jum*phoebs=liev=)*TrenzZ*GOD*outdated*nothing*bartje*psycho*hem*rob*wolter* Cormamin Lindua ele lle.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2005, 17:10
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
Citaat:
kitkat schreef op 17-01-2005 @ 20:21 :
Reinkarnation ist der Glaube das, wann du sterbst, du wieder zurückkommst auf Erde.
So bekommst du mehrere Lebens und in jedes Leben ist da ein Lebenslektion zu lernen.
...
Alle Inkarnationen sein verbunden mit einkander, so wann du in deine eine leben ganz bieder bist gewesen, dann bist du in deine
En vooral: let eens op je hoofdletters! In het begin staan er nog, maar naar het einde toe was je het blijkbaar beu?
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 17:15
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
het is spreekbeurT
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 08:42
Emilia
Emilia is offline
Reinkarnation ist der Glaube, dass man wieder auf Erden kommt, wenn man stirbt.
Man hat also mehrere Leben und in jedem Leben hat man eine Lektion zu lernen.
...
Alle Inkarnationen sind miteinander verbunden. Wenn man zum Beispiel im ersten Leben sehr bieder gewesen ist, dann wird man sich im nächsten Leben vielleicht nicht an Gesetzen halten.

Liesjeuh, ik wil je niet beledigen, maar ook in jouw verbetering staan veel fouten. Je hebt het verbeterd om goed te doen, maar nu leer je kitkat foute dingen.
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:48
-(L)-
Citaat:
imène schreef op 18-01-2005 @ 18:15 :
het is spreekbeurT
Haha ja idd.
Hier schrijft ze het wel goed:

Citaat:
ik heb morgen een duits spreekbeurt maar ik weet bijna wel zeker dat ik er heel wat fouen in heb dus is mijn vraag aan jullie of jullie aub de fouten er uit willen halen, zowel in de spelling als in de gramatica.
Misschien kan je beter eerst een cursus Nederlands volgen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
gaat jouw 'voordag' over reincarnatie?

(Vortrag dus )
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.