Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 14:40
Michael19
Michael19 is offline
Ik zit met een nogal groot probleem. De titel zegt het al: ik durf niet klaarkomen. Dat komt zo: toen ik 8 was was ik met m'n piemel aan het spelen en plotseling kwam ik klaar voor de eerste keer. Ik ben daar toen zo in paniek van geraakt, van het gevoel dat ik er van kreeg dat ik mij sindsdien niet meer durfde masturberen. In mijn herinnering was het zo'n schokkende ervaring dat ik die nooit opnieuw wou meemaken. Natuurlijk ben ik nog wel klaargekomen (natte dromen) daarna en speelde ik nog wel met mezelf, maar ik stopte altijd wanneer het begon te prikkelen.
Maar nu ik ouder ben merk ik ook wel dat dit belachelijk is maar ik ben het zo gewoon dat ik niet meer lijk te kunnen klaarkomen. Alsof ik een soort mentale blokkade heb. Mijn vriendin heeft mij al afgetrokken en zo maar hoe graag ik het ook wil, het lukt niet.

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 17:16
Verwijderd
Wil je niet klaarkomen of kan je niet klaarkomen?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:00
Checker
Checker is offline
Citaat:
Wil je niet klaarkomen of kan je niet klaarkomen?
Hij kan niet klaarkomen doordat ie het zo lang niet gewild of gedurfd heeft denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:03
Verwijderd
oefenen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 07:36
Verwijderd
Gewoon toch een keer doen, dan voel je je meteen debiel dat je zo lang hebt gewacht.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 08:39
Verwijderd
Wat SYori zegt. En als dat niet lukt, geniet dan van seks zonder je te focussen op dat orgasme. Seks kan ook bijzonder zijn zonder klaarkomen en misschien helpt het als je niet meer bezig bent met 'ik moet klaarkomen', maar veel; meer met 'hmmmm, dit is lekker'. EN vooral blijven oefenen!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 11:27
Catch
Catch is offline
En anders contact zoeken met een seksuoloog Dit moet ook geen enorm probleem voor je worden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 15:23
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Je moet het respecteren dat je masturbeert. Ik snap het als je denkt van "ik heb da allang gerespecteerd hoor", maar diep in je hersentjes zit een of ander vervelend celletje die niet mee wil werken.

En die moet je 'overhalen'
Dus: succes!
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 18:52
Verwijderd
Helpt het als ik je zeg dat klaarkomen op ' latere leeftijd' HEEL anders voelt dan op 8 jarige leeftijd? Echt niet te vergelijken met elkaar! Dus echt niet bang zijn dat het een prikkend rotgevoel is, ok? Ga eens relaxed in bad zitten of zittend onder de douche. Lekker ontspannen. Pas als je het zelf voor elkaar hebt, je vriendin aan het werk zetten. Succes en vooral: have fun!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 19:12
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Dude wat doe je jezelf aan. Push it to the limit als je seks hebt met je vriendin, uiteindelijk moet het gebeuren!
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Durf niet klaar te komen
klaaaar
33 27-07-2012 12:53
Seksualiteit Ideale bedpartner?
Zebra
56 23-05-2006 16:41
Seksualiteit Pijn tijdens de sex
00Mistery00
22 12-04-2005 19:57
Seksualiteit Niet kunnen klaarkomen als jongen.
Muchacha
13 30-01-2005 14:24
Seksualiteit Wanneer deed je dat en dat...
Some
46 02-06-2003 06:15
Seksualiteit Klaarkomen
Damn_this
18 02-06-2002 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.