Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2011, 16:49
hillo
hillo is offline
ik ben 16 en me vriendin ook we zijn 6 maanden samen en ik wil eens verder gaan dan allen maar kussen maar durf het haar niet te vragen of ze ook wil. Wie kan me helpen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 16:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het enige dat ik je kan zeggen is dat seks toch echt wel bespreekbaar moet zijn in een goede relatie. Je hoeft natuurlijk niet letterlijk te vragen: "Hey, zin om te neuken?" Je moet er gewoon een gesprek over beginnen op een moment dat jullie rustig de tijd hebben en er niet te veel druk op leggen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 16:55
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Waarom zou je het niet vragen? Zo'n rare vraag is het niet. Je beledigt haar echt niet door het te vragen
Probeer anders tijdens het zoenen iets verder te gaan en kijken hoe ze daarop reageert.
Ik denk dat je sowieso eerst even verder moet gaan voor je meteen de sprong naar seks maakt

Succes
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 16:57
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
En voor de rest wat Vowel zegt dacht dat ik de eerste was =(
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 21:09
Verwijderd
Toch durven te vragen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 21:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je bent al 6 maanden samen, maar je durft geen gesprek te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 16:03
hillo
hillo is offline
ik durf wel een gesprek te beginnen maar durf zoiets ni vragen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 17:15
Verwijderd
Nou, dan houdt het op he. Of je kan hem er op goed geluk gewoon instoppen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 17:28
Verwijderd
misschien kan je haar erover pingen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 19:25
mariskaspruijt
mariskaspruijt is offline
Via msn/hyves/facebook het vragen kan ook, als je het niet durft...
Deed mijn vriend ook en het hielp via msn/hyves/facebook durfde ik daar wel over te praten.

Veel succes,
xx'
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 20:48
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Als je via hyves of facebook moet vragen of iemand seks met je wil hebben omdat je het IRL niet durft te vragen, ben je imo nog niet klaar om seks te hebben. Want je moet niet alleen durven vragen 'wil je seks met me hebben?', ook óver die seks moet je kunnen praten. Het is niet alsof er maar 1 manier is om seks te hebben, en die zonder twijfels door iedere maagd in praktijk gebracht kan worden of zoiets. Het is iets wat je sámen doet, en je moet er ook over kunnen praten, like 'ik wil dit eens proberen' 'ik wil niet dat je dat doet' 'ik vind het fijn als je dat zo doet' enzovoort.

En verder, hoe ver zijn jullie al gegaan? Oh wacht, staat al half in de OP. Als jullie alleen nog maar gekúst hebbben, zou ik niet gaan seksen. Als iemand dat mij zou durven voorstellen zou ik echt zo iets hebben van WTF . Tussen met iemand zoenen en seks met iemand hebben, zit voor mij nog héél veel. Dingen als elkaar langzaam steeds meer naakt zien, elkaar aanraken/strelen, gewoon aan elkaars (naakte) lichaam wennen en eraan wennen over dingen te praten. Begin eens met praten over zoenen, als je dat nog niet deed, en bouw dan langzaam verder (naar naakt zijn, elkaar naakt zien, erover praten...).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 23:23
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik wil het wel even voor je vragen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 21:13
DelilahCx
Avatar van DelilahCx
DelilahCx is offline
Gewoon bespreekbaar maken. Wat voor ergs kan er gebeuren?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jullie mening over sex
Unknown123
13 11-03-2014 02:42
Liefde & Relatie Sex voor het huwelijk?
Smobbo
104 05-06-2005 22:17
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Seksualiteit sex je leven
m4cK
0 08-07-2003 10:40
Seksualiteit Sex met je nieuwe partner
Verwijderd
22 07-06-2003 16:22
Seksualiteit What does your name mean in sex???
one*girl
3 19-03-2003 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.