Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 21:40
Orpa
Orpa is offline
Wat vinden jullie van mensen die zo ongelovelijk plat praten dat je het haast niet meer kan verstaan.

Bij ons in het dorp (wijk bij Duurstede) zijn er heel erg veel mensen die plat praten, het zogenoemde 'wijks'. Nu kan ik het wel en als ik met bepaalde vriendinnen ben spreek ik het ook wel, maar ik vind het niet echt je-van-het.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 21:46
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Plat praten beheerst voor een groot deel mijn lifestyle. Ik probeer er zoveel mogelijk mee bezig te zijn, bijv. tijdens het kleding kopen en ik pas mijn make up er eigenlijk ook wel op aan.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:53
Verwijderd
Irritant,
mensen moeten gewoon maar NL leren..

Die Friezen vind ik trouwens helemaal hypocriet, die willen gewoon dan zelfs de mensen die in het OV werken allemaal maar ff fries gaan leren :r
Fries moest zelfs maar ff erkent worden als officiele taal..

Dat ze ff een muur om friesland heen bouwen en dat het echt FriesLAND word en het verder niks meer met Nederland te makne heeft.
Natie friesland..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:54
Verwijderd
Ich goan noe maar us effe lekker plat kallen... ouweeuhh kint mich dat boeien dat ger mich allenei (of allemoal, lik der maar net aan wat veur een variant van het limburgs dialect ze kals) neet kint versjtoan. Bie os lik een sjotelsplak in de keuken, maar in noord-limburrig is dat een sjotelsslet. Kiek, dat is pas bleud. En mien riesjtartelen zin gestrjikt.

Pés nog us get is, wah. Hoi-juh!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:58
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
McLaren schreef op 10-07-2003 @ 22:53:
Die Friezen vind ik trouwens helemaal hypocriet, die willen gewoon dan zelfs de mensen die in het OV werken allemaal maar ff fries gaan leren :r
Doet me denken aan 'n Friesche buschauffeur van halfjaartje geleden..

"Hoeveel strippen is het naar Leeuwarden?"
"njenewezenejenej."*
"Sorry?"
"njenewezenejenej!"*
"Nou ik versta er geen reet van maar stempel maar af dan"

Fuckers


*: zal wel iets anders geweest zijn maar ik weet het niet meer
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:59
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
ik werk in het westland daar praten ze pas cool
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:01
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Sooz schreef op 10-07-2003 @ 22:58:
Doet me denken aan 'n Friesche buschauffeur van halfjaartje geleden..

"Hoeveel strippen is het naar Leeuwarden?"
"njenewezenejenej."*
"Sorry?"
"njenewezenejenej!"*
"Nou ik versta er geen reet van maar stempel maar af dan"

Fuckers


*: zal wel iets anders geweest zijn maar ik weet het niet meer
pff klinkt een beetje als mijn oma toen ze 79 was: "niehnentsjieventuhh"
ah hoe exotisch toch, dat wortegems-petegems
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:05
Verwijderd
Plat praten? Geen probleem, zolang men maar niet verwacht dat ik iemand serieus neem en versta als diegene plat tegen mij begint te praten. Iedereen moet gewoon AN kunnen praten, evt. met een licht accent, maar het moet iig verstaanbaar zijn voor iedereen. Zolang er een duidelijke grens is tussen plat praten en AN praten (welke trouwens naar mijn mening vooral bij de meeste Friezen onderscheiden is!), vind ik het geen probleem. Helaas vervaagt die grens heel vaak, vooral in het oosten en zuiden van het land wordt het (voor mij dan) soms onverstaanbaar.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:10
Verwijderd
vrouwen die platpraten zijn echt zooooo fout.. dat klinkt echt voor geen ene fuckin meter
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:11
Verwijderd
Limburgers zijn meestal net veel TE verstaanbaar .

Jos Verstappen en de advocaten Moskowicz en Andre Rieu praten ook met een accent dus het mag .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:20
Verwijderd
Ik praat altijd thuis limburgs, en tegen vrienden die limburgs praten ook.. er is ook niets mis met dialecten, zolang mensen ook goed abn kunnen spreken..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:29
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2003 @ 23:20:
er is ook niets mis met dialecten, zolang mensen ook goed abn kunnen spreken..
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:38
Verwijderd
Mensen die al te erg plat praten stinken. Die kunnen namelijk niet goed deelnemen aan het sociale verkeer en dat haat ik.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:49
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Als ik wil kan ik gruwelijk plat broabants proaten, maar dat doe ik nooit. Van die zachte g zal ik waarschijnlijk nooit meer afkomen, maar da's niet erg.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:52
MickeyV
MickeyV is offline
Jawel, dat is vreselijk. Een kwelling voor je toehoorders! Maar goed, houdoe (als ik het zo goed spel. Het zal wel niet).
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:02
Nebuchadnezzar
Avatar van Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Er is maar een oplossing voor zulke mensen, kampen
stop ze verplicht in taal/werk kampen tot ze abn hebben
geleerd en een hele boel grote stenen met een moker in nog
meer kleine steentjes hebben verandert
dat zal ze leren
en dan stoppen we er ook gelijk allochtonen bij die al meer dan 5 jaar in nederland wonen en de taal niet spreken , en en ehm
stotteraars
__________________
Darling, when God put teeth in your mouth, he ruined a perfectly good arsehole.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:08
Verwijderd
ik vind het wel grappig

vooral twents roelt
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:10
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 11-07-2003 @ 00:52:
Jawel, dat is vreselijk. Een kwelling voor je toehoorders! Maar goed, houdoe (als ik het zo goed spel. Het zal wel niet).
Goed gespeld! Applausje voor jezelf.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2003, 00:33
MickeyV
MickeyV is offline
Keigoed man!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:48
Verwijderd
Altijd leuk. Dat de meest onverstaanbare ploatproatende jongeren hier lopen te zeiken over 'kutmarrokanen die eens normaal nederlands moeten leren'.

En ehm, ik ben d'r wel redelijk aan gewend, woon m'n hele leven al in de achterhoek.. praat zelf absoluut niet plat [word hier tegenwoordig door sommige mensen gevraagd of ik uit het westen kom :/ ], versta het meestal wel. En ik vind het eigenlijk gewoon kut klinken. Bijna alle accenten eigenlijk. Accentjes met een zachte g tot daaraantoe. Fries, gronings en dat soort snauwaccenten stinken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 02:01
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
McLaren schreef op 10-07-2003 @ 22:53:
Irritant,
mensen moeten gewoon maar NL leren..

Die Friezen vind ik trouwens helemaal hypocriet, die willen gewoon dan zelfs de mensen die in het OV werken allemaal maar ff fries gaan leren :r
Fries moest zelfs maar ff erkent worden als officiele taal..

Dat ze ff een muur om friesland heen bouwen en dat het echt FriesLAND word en het verder niks meer met Nederland te makne heeft.
Natie friesland..

Wat lul je toch kut mongool
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 05:55
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
DutchTerror schreef op 11-07-2003 @ 03:01:
Wat lul je toch kut mongool
mmmm, kut avatar, kut naam, kutmuziekmaak en je kan niet lezen
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 07:14
soske
Avatar van soske
soske is offline
Ik praat met vrienden en klasgenoten Nederlands met een Brabants accentje, echt plat praten kan ik niet. Met mijn ouders praat ik ook Nederlands met een accentje, tot hilariteit van hen. Zij komen uit Limburg, praten alleen maar dialect met hun ouders en soms met elkaar en vinden dan dat ik grappig praat soms. Ik kan zelf niet echt goed Limburgs spreken maar ik kan het wel heel goed verstaan. Met de rest van de Limburgse familie praat ik gewoon Nederlands, dan probeer ik mijn Brabantse accentje achterwege te laten en dat doe ik tegenover vreemden ook.
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 07:57
Aguy
Avatar van Aguy
Aguy is offline
Citaat:
Glow schreef op 11-07-2003 @ 01:48:
Altijd leuk. Dat de meest onverstaanbare ploatproatende jongeren hier lopen te zeiken over 'kutmarrokanen die eens normaal nederlands moeten leren'.
.
dat heeft dr gewoon geen ene zak mee te maken......
platpratende jongere kunnen meetsal echt wel ABN terwijl die 'kutmarrokanen' niet verder komen dan challama
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 08:36
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
Ik kan wel plat brabants praten, maar doe dat eigenlijk nooit. Aangezien ik hier 5 meter van de Belgische grens woon kan ik ook Belgisch praten (is niet echt dialect of wel?)
Maar dat doe ik ook nooit. Ik praat eigenlijk altijd gewoon goed nederlands.
__________________
*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 08:46
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
McLaren schreef op 10-07-2003 @ 22:53:
\

Dat ze ff een muur om friesland heen bouwen en dat het echt FriesLAND word en het verder niks meer met Nederland te makne heeft.
Natie friesland..
ha. ha. ha.


zolang mensen gewoon ABN kunnen praten heb ik er absoluut geen moeite mee, ik heb zo'n vreselijke "ur" ipv "r"
maarja, dat is d'r ingegroeid, en al doe ik zo m'n best, mijn kakker-accentje gaat niet meer weg.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:07
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Verschrikkelijk, plat westfries, echt afschieten. Niet te verstaan.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:09
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
Aguy schreef op 11-07-2003 @ 08:57:
dat heeft dr gewoon geen ene zak mee te maken......
platpratende jongere kunnen meetsal echt wel ABN terwijl die 'kutmarrokanen' niet verder komen dan challama
Dat zeg jij, maar ik ken genoeg van die ordinaire mensen die niet verder komen dan hun domme dialectje.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:11
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Van die mensen die een kilo hete aardappelen naar binnen hebben gewerkt is ook geen gehoor.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:23
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 00:38:
Mensen die al te erg plat praten stinken. Die kunnen namelijk niet goed deelnemen aan het sociale verkeer en dat haat ik.
Maar dit is vooral in huiselijke kringen zo, dat ze heel erg plat praten, ze kunnen ook heus wel abn hoor (nouja okey: er zíjn uitzonderingen )

Hmm... ik kom dus uit de achterhoek en daar kunnen ze er wel wat van... Maar dat zijn meestal oudere mensen die nog écht plat praten enneh... Ach ja, ik erger me er niet aan.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:29
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
rodina schreef op 11-07-2003 @ 10:11:
Van die mensen die een kilo hete aardappelen naar binnen hebben gewerkt is ook geen gehoor.
Correctie: ze zijn vast blijven zitten in m'n keel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:53
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
kakker4life schreef op 11-07-2003 @ 10:29:
Correctie: ze zijn vast blijven zitten in m'n keel.

Ik vind jou echt enorm grappig.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:53
Mindfields
Mindfields is offline
Nouja, ik woon in een prachtig dorp genaamd Velp (zilvere dorp van Europa) en het is hier nogal verdeeld. Velp-noord, waar ik woon, mooie huizen, abn en soms hoor je nog weleens een r, maar over het spoor (zuid dus) wordt plat gepraat. vind het zelf niet om aan te horen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 11-07-2003 @ 10:23:
Maar dit is vooral in huiselijke kringen zo, dat ze heel erg plat praten, ze kunnen ook heus wel abn hoor (nouja okey: er zíjn uitzonderingen )

Hmm... ik kom dus uit de achterhoek en daar kunnen ze er wel wat van... Maar dat zijn meestal oudere mensen die nog écht plat praten enneh... Ach ja, ik erger me er niet aan.
Ik kom zelf uit Friesland en ik ben blij dat ik er weg ben. Ten eerste is het een kutprovincie waar helemaal niks te beleven valt (het is globaal één groot stuk weiland met stoplichten) en ten tweede praat een groot gedeelte van de bevolking echt zo enorm boers...vreselijk.

In de Achterhoek kunnen mensen inderdaad ook verschrikkelijk dom praten...toen ik nog bij ABN-Amro werkte in Zutphen kreeg ik af en toe dat soort mensen aan m'n balie. 'Heu mien'jong, ken'oe effe veur'mie kiek'n o' ik nogwa' op mien'reuk'ning hè stoan'. Vaak kon ik die mensen dus echt niet verstaan. Ik heb wel eens gevraagd of ze misschien normaal Nederlands konden praten...nouja, helemaal kwaad natuurlijk. Zonder reden. Zij zijn degenen die niet normaal aan de samenleving kunnen deelnemen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:56
Ogthala
Avatar van Ogthala
Ogthala is offline
Cultuurbarbaar ..
Ik vind oude (boerse) accenten prachtig.
__________________
White Thunder Roars!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:02
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 10:54:
Ik kom zelf uit Friesland en ik ben blij dat ik er weg ben. Ten eerste is het een kutprovincie waar helemaal niks te beleven valt (het is globaal één groot stuk weiland met stoplichten) en ten tweede praat een groot gedeelte van de bevolking echt zo enorm boers...vreselijk.

In de Achterhoek kunnen mensen inderdaad ook verschrikkelijk dom praten...toen ik nog bij ABN-Amro werkte in Zutphen kreeg ik af en toe dat soort mensen aan m'n balie. 'Heu mien'jong, ken'oe effe veur'mie kiek'n o' ik nogwa' op mien'reuk'ning hè stoan'. Vaak kon ik die mensen dus echt niet verstaan. Ik heb wel eens gevraagd of ze misschien normaal Nederlands konden praten...nouja, helemaal kwaad natuurlijk. Zonder reden. Zij zijn degenen die niet normaal aan de samenleving kunnen deelnemen.
Ik kom niet meer bij
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2003, 10:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Zolang ik het nog kan verstaan vind ik het allemaal prima.

Maar ik vind het ZO onzettend lómp klinken als iemand boers praat... Maargoed, als het te verstaan is,
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 10:54:
[verhaal]
Dat maak ik elke week wel mee, en dan ben ik de gebeten hond, ik ben dan 'die brutale jongen met een westers accent', mwuahahahha, ik heb een accent, ja hoor..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 11-07-2003 @ 09:46:
ha. ha. ha.
Citaat:
DutchTerror schreef op 11-07-2003 @ 03:01:
Wat lul je toch kut mongool
Volgens mij heb ik wat friezers over de zeik geholpen
(Tja, hun voelen zich aangesproken, zegt genoeg denk ik)
Zit er niet mee, denk dat wel meer mensen het met me eens zijn over hun gedrag.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:34
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 10:54:
Ik kom zelf uit Friesland en ik ben blij dat ik er weg ben. Ten eerste is het een kutprovincie waar helemaal niks te beleven valt (het is globaal één groot stuk weiland met stoplichten) en ten tweede praat een groot gedeelte van de bevolking echt zo enorm boers...vreselijk.

In de Achterhoek kunnen mensen inderdaad ook verschrikkelijk dom praten...toen ik nog bij ABN-Amro werkte in Zutphen kreeg ik af en toe dat soort mensen aan m'n balie. 'Heu mien'jong, ken'oe effe veur'mie kiek'n o' ik nogwa' op mien'reuk'ning hè stoan'. Vaak kon ik die mensen dus echt niet verstaan. Ik heb wel eens gevraagd of ze misschien normaal Nederlands konden praten...nouja, helemaal kwaad natuurlijk. Zonder reden. Zij zijn degenen die niet normaal aan de samenleving kunnen deelnemen.
Ja okey... Friesland ken ik niet zo, dus daar kan ik ook niet over oordelen. Maar ik vind dat het hier nog best mee valt... Het is wel zo dat mensen hier heel erg met de oooooo en de aaaa (colaaaa ) praten... In het westen praten ze weer heel erg met zo'n urrr... Maar geef toe: dat waren vaak wel oudere mensen die aan de balie kwamen die zooo oant praat'n woar'n
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:35
Verwijderd
zolang mensen verstaanbaar zijn heb ik er niet zoveel last van. hoewel, als ik iemand sowieso een irritant persoon vind kan een accent wel meespelen...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:02
Verwijderd
Alle noordelijke en oostelijke dialecten vind ik vreselijk en onverstaanbaar. Rotterdams, Amsterdams, Utrechts en Haags is niet echt mooi, maar heeft zo z'n charme.
Brabants en Limburgs daarentegen vind ik prachtig, maar ik ben dan ook zelf een Brabander Geen g mooier dan de zachte, zeg ik altijd maar.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Als ik het niet kan verstaan --> Vervelend. Maar dat heb ik ook met buitenlanders die in hun taal gaan praten als ze bij mij aan de kassa staan bijv. Ik wil gewoon weten wat er gezegd wordt en niet hoeven puzzelen.

Als ik het wel kan verstaan --> ook vervelend Maar dat heb ik alleen met echt platpraten, want dat vind ik niet klinken.
Maar Limburgs/Brabants etc vind ik wel weer schattig
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:14
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 00:38:
Mensen die al te erg plat praten stinken. Die kunnen namelijk niet goed deelnemen aan het sociale verkeer en dat haat ik.
En jij gaat in Enschede studeren?
Als dat het geval is wens ik je nog veel succes en sterkte met de mensen.

Tja wat kan ik zeggen ik woon in Twente dus af en toe gebeurt het gewoon.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:18
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
vin't kei tof!

als iedereen utzelfde praat ....geen moer aan. Familie uit brabant... ik uit amsterdam.

als je dat taalgebruik gaat mixen is echt leuk.

this kei vet ouwe

Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:14
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik vind het vreselijk als mensen zo slecht Nederlands praten dat je ze niet meer verstaat. Ik vraag me ook af of ze daar niet dagelijks hinder van ondervinden

Van die boeren die je bij het journaal ziet die uit voorzorg maar ondertiteld worden
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 11-07-2003 @ 08:57:
dat heeft dr gewoon geen ene zak mee te maken......
platpratende jongere kunnen meetsal echt wel ABN terwijl die 'kutmarrokanen' niet verder komen dan challama
Gezeur, ik ken geen Marrokaan die ik niet kan verstaan. Vaak wel ietwat gebrekkig Nederlands met een dik accent. Maar alsnog beter verstaanbaar dan veel mensen die gewoon plat praten. En van die laatste groep zijn d'r zat die echt niet normaal ABN kunnen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:29
Nebuchadnezzar
Avatar van Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
McLaren schreef op 11-07-2003 @ 10:32:
Volgens mij heb ik wat friezers over de zeik geholpen
(Tja, hun voelen zich aangesproken, zegt genoeg denk ik)
Zit er niet mee, denk dat wel meer mensen het met me eens zijn over hun gedrag.
het is ZIJ voelen zich aangesproken, niet HUN
hun is tamelijk plat
__________________
Darling, when God put teeth in your mouth, he ruined a perfectly good arsehole.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 11-07-2003 @ 10:53:
Nouja, ik woon in een prachtig dorp genaamd Velp (zilvere dorp van Europa) en het is hier nogal verdeeld. Velp-noord, waar ik woon, mooie huizen, abn en soms hoor je nog weleens een r, maar over het spoor (zuid dus) wordt plat gepraat. vind het zelf niet om aan te horen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:44
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
McLaren schreef op 11-07-2003 @ 11:32:
Volgens mij heb ik wat friezers over de zeik geholpen
(Tja, hun voelen zich aangesproken, zegt genoeg denk ik)
Zit er niet mee, denk dat wel meer mensen het met me eens zijn over hun gedrag.
Apeldoorn ligt anno 2003 nog steeds niet in Friesland.
In case you didn't notice.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine forum.saailieren.com #434
TopDrop
500 24-11-2008 20:08
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86
Verwijderd
492 21-02-2007 20:49
Lifestyle Dialecten en accenten..
Susanne
139 09-07-2004 20:41
De Kantine Plat praten
Verwijderd
174 19-06-2003 12:00
De Kantine Manier van praten en ook typen...?
Sasbeest
41 16-07-2002 12:12
Films, TV & Radio Herman Finkers' Kalm aan en rap een beetje
Verwijderd
33 30-06-2002 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.