Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2008, 23:47
checkycheck
checkycheck is offline
Hallo,
ik ben een jongen van 17 jaar(nog net geen 18) en ik zit hier heel erg mee. Ik krijg gewoon geen liefde in de zin van een vriendinnetje. Maakt niet hoe ik me gedraag, hoe ik doe. Er gebeurd gewoon niets. Ik ben alleen nog maar afgewezen, dus op een meisje afstappen doe ik ook niet meer zo snel. Ik weet niet waar het aan ligt, want als je meiden moet geloven ben ik wel een leuke jongen. Maar ze zien me meer als een goede vriend. Ik zit hier heel erg mee,want ik heb me echt al in iedere opstelling een keer geprobeerd te zetten maar ik krijg het gewoon niet. En dan zie ik ook nog eens in mijn msn lijst alleen maar hartjes staan... ik vind het gewoon oneerlijk... ja, ik weet niet echt hoezo ik dit heb getikt, maar wilde het gewoon even delen. Ik zit er erg mee, want ik ben ook jong, en wil ook wel even een vriendinnetje, waar ik mee kan knuffelen, zoenen, lachen, slapen. Ik wil een keer DE vriend zijn in plaats van: Een vriend.
__________________
f . c k -all i need is U
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2008, 00:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wacht af, minder wanhopig zijn. Toen ik jouw leeftijd was kwam ik net toe aan mijn eerste vriendinnetje en dat was puur toeval (ik was echt niet op zoek ofzo). Laat het je overkomen, want als je zo hard probeert, schrik je juist af.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 00:38
Verwijderd
Cliché cliché, maar je bent pas zeventien. Het mag frustrerend klinken maar ik ken een hoop jongens die (pas) vanaf dat ze naar hoger ondewijs gingen echt wat met meisjes kregen...en andersom, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 09:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jep, ik heb ook nooit echt een vriendje gehad op de middelbare school, wel zo nu en dan een... tja, fling, maar ik geloof dat m'n langste 'relatie' 3 weken geduurd heeft. Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar er zijn zat mensen die pas aan het echte werk beginnen wanneer ze zoals Freyja zegt naar het hoger onderwijs gaan (like me ).
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 13:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Herkenbaar. Zo dacht ik ook op die leeftijd. Maar goed, ik ben nog steeds single en een aantal afwijzingen verder, maar ik denk er nu anders over. Een vriendin willen puur om het hebben van een vriendin lijkt me niet echt een goed startpunt. Het zou moeten zijn eerst iemand tegenkomen, en dan een relatie willen, niet andersom.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 22:21
Thommos
Avatar van Thommos
Thommos is offline
Erg herkenbaar, en natuurlijk ook erg vervelend. Zeker als je bijvoorbeeld op msn steeds eraan wordt herinnerd doordat de halve wereld aan het rondstrooien is geweest met hartjes. Daar word je niet vrolijker van, en dat kan ik begrijpen.
Ik ken het wel, zo dacht ik er ook altijd over en eigenlijk was het ook altijd wel zo, precies zoals jij het zegt. Een vriend van me heeft dat ook nog steeds zo. Maar goed, belangrijkste tip is gewoon wat Kitten al zei: afwachten. Dit is natuurlijk wel erg vervelend en vrolijker wordt je er niet op, maar echte liefde komt je aanwaaien. Moeite doen moet je dan altijd nog, maar je kunt beter iets willen met iemand om wie je geeft, dan geven om iemand waarmee je iets wil. (volgens mij is paradox niet helemaal goed uit de verf gekomen, maar afijn, je snapt het vast wel). Probeer ook afleiding te zoeken in andere zaken, die je ook gelukkig maken. Ben je ongelukkig in de liefde, dan blijft dit ook wel van je afstralen.
Toen ik het zo had als jij (ok, dat klinkt als een heel verleden, maar tis twee jaar terug ofzo, maar verschil is merkbaar) ben ik andere dingen gaan doen, de liefde gelaten voor wat het was en me op vrienden en hobby's gaan richten. Liefde kwam wel, dacht ik. En tja, dan word je ook gelukkig zonder liefde, en komt het uiteindelijk vanzelf wel. Afwachten en even de aandacht op jezelf c.q. andere belangrijke zaken richten, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 13:17
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Probeer jezelf te ontwikkelen en hou je minder bezig met het vinden van een vriendinnetje...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 12:15
beau1988
beau1988 is offline
Hoi!
Zelf ben ik nu 20 en heb precies hetzelfde als jou. Iedereen om mij heen heeft of krijgt een vriend(in), dat is soms wel even slikken.
Maar ik kan me er nu wel minder druk om maken als drie jaar geleden, wat hiervoor ook al is gezegd je moet gewoon afwachten.
De ware komt vanzelf voorbij en dan merk je het wel. (Heb ik gehoord).
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 13:44
Noddy
Noddy is offline
Ik heb precies hetzelfde. Hoewel ik nu minder op zoek ben dan een paar jaar terug, vind ik het nog steeds heel vervelend. Vooral met dingen als oud&nieuw, dat iedereen om twaalf uur zijn/haar vriend(in) om de nek vliegt en je in je eentje staat te wachten. Of dat iedereen in je omgeving een relatie heeft, en steeds maar opmerkingen maakt dat je ook maar eens iemand moet vinden.

En als je het advies krijgt dat je maar moet wachten, daar word je ook niet vrolijker van.

Heb niet echt een advies voor je, maar ik weet wat je bedoelt.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 20:07
Verwijderd
Ik ben 22 en heb ook (nog) geen vriendin. Nou en? So what? Je moet erboven staan.

Dat die gasten op MSN hartjes lopen te strooien en iedereen zijn of haar vriend(in) bij oud&nieuw uitbundig in de armen slaat, daar willen ze alleen maar aan de buitenwereld mee laten zien hoe oud ze (in hun hoofdjes) zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 20:15
Thommos
Avatar van Thommos
Thommos is offline
Citaat:
Ik ben 22 en heb ook (nog) geen vriendin. Nou en? So what? Je moet erboven staan.
Dat is het probleem nou juist van TS, hij kan er niet bovenstaan en hij wordt er op een voor hem vervelende manier mee geconfronteerd dat het hem ontbreekt aan een vriendin. Die opmerking dat hij er boven moet staan is niet makkelijk. Het klinkt altijd zo simpel om dat maar te zeggen. En besides is er een verschil tussen geen vriendin hebben, of er nooit eentje krijgen, waar het bij TS waarschijnlijk om gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dat is het probleem nou juist van TS, hij kan er niet bovenstaan en hij wordt er op een voor hem vervelende manier mee geconfronteerd dat het hem ontbreekt aan een vriendin. Die opmerking dat hij er boven moet staan is niet makkelijk. Het klinkt altijd zo simpel om dat maar te zeggen. En besides is er een verschil tussen geen vriendin hebben, of er nooit eentje krijgen, waar het bij TS waarschijnlijk om gaat.
Ik zal er waarschijnlijk ook ooit wel geen één krijgen. En ik ben zelfs een paar jaar ouder dan hem.

Misschien maakt het hem er gemakkelijker er boven te staan door te weten dat ze die hartjes en shit op MSN spuien om anderen te laten zien hoe oud ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is het probleem nou juist van TS, hij kan er niet bovenstaan en hij wordt er op een voor hem vervelende manier mee geconfronteerd dat het hem ontbreekt aan een vriendin. Die opmerking dat hij er boven moet staan is niet makkelijk. Het klinkt altijd zo simpel om dat maar te zeggen. En besides is er een verschil tussen geen vriendin hebben, of er nooit eentje krijgen, waar het bij TS waarschijnlijk om gaat.
Huh, hoezo zou hij nooit een vriendin krijgen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 21:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Op jouw leeftijd had ik ook een vriendin om het hebben van een vriendin, daar was geen fuck aan. Gewoon wachten tot je verliefd wordt, en dan is het verrassend vaak wederzijds. En meestal merk je dat dan wel. En dan moet je gewoon actie ondernemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 22:08
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Op jouw leeftijd had ik ook een vriendin om het hebben van een vriendin, daar was geen fuck aan. Gewoon wachten tot je verliefd wordt, en dan is het verrassend vaak wederzijds. En meestal merk je dat dan wel. En dan moet je gewoon actie ondernemen.
Ja dat kan. Maar wie zegt dat de TS niet verliefd is/was? Ik zei al dat ik precies hetzelfde probleem heb. En ik word niet snel verliefd, maar de keren dat ik verliefd was, was het niet wederzijds. Dan doet het extra pijn om de horen dat ze je alleen maar lief vinden.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 00:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja dat kan. Maar wie zegt dat de TS niet verliefd is/was? Ik zei al dat ik precies hetzelfde probleem heb. En ik word niet snel verliefd, maar de keren dat ik verliefd was, was het niet wederzijds. Dan doet het extra pijn om de horen dat ze je alleen maar lief vinden.
Dat begrijp ik. Maar als je je daardoor laat afschrikken om ooit nog iets met liefde te doen kom je ook nergens. Dat soort terughoudendheid is ook helemaal niet sexy. Ervan overtuigd zijn dat je de moeite waard bent werkt een stuk beter, en dat is gewoon deels een keuze.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 11:15
Verwijderd
Vrouwen zijn voornamelijk geïnteresseerd in een man met status, dus als je die vergaart komen ze vanzelf. Wat status precies inhoudt is afhankelijk van het type vrouw waar je naar op zoek bent, maar zaken als geld, ambitie en arrogantie zijn wel vrij universeel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 11:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Geld en ambitie, ja. Arrogantie, nee.

Ik denk ook dat je er niet te druk om moet maken. Er zijn meer mensen van jouw leeftijd die nog nooit een relatie gehad hebben dan je denkt.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2008, 11:57
Verwijderd
Die arrogantie-discussie is al (te) vaak gevoerd, maar als je daarmee zit kun je ook zelfvertrouwen lezen in plaats van arrogantie, als eufemisme.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 23:02
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oh, ik zit er niet mee hoor . Zelf ben ik op zoek naar goed zaad.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 16:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Afwachten en niet wanhopig overkomen is dan wel een goede tip, maar vergeet niet dat die prinses een stuk minder snel aan komt waaien als je afwacht op je kamertje. Dus zoek bijvoorbeeld wel plaatsen op waar je leuke meiden tegen kan komen. Bijvoorbeeld een café, discotheek, evenement, verjaardag, etc.
En ga er dan niet heen voor het vinden van meisjes, maar gewoon omdat het leuk is. En dat je dan meer kans hebt om een leuke meid tegen te komen is mooi meegenomen.

En jaaaa je bent pas 17. Dat voelt nu oud, maar is het niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 22:15
checkycheck
checkycheck is offline
Sorry voor de late reactie mensen, ik was dit topic vergeten. Voor sommige mensen die dachten dat ik nog op het vmbo/havo/vwo zat: Ik zit in de 2e van het MBO. En het is hetzelfde verhaal als voorheen. Ik kan er wel boven staan maar het is gewoon frustrerend als je steeds hoort: je bent een leuke jongen, maar meer niet.
__________________
f . c k -all i need is U
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 23:21
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Maar je hebt wel al seks gehad? Wat zeur je dan? Ik had op mn zeventiende nog niet eens gezoend.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 13:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Sorry voor de late reactie mensen, ik was dit topic vergeten. Voor sommige mensen die dachten dat ik nog op het vmbo/havo/vwo zat: Ik zit in de 2e van het MBO. En het is hetzelfde verhaal als voorheen. Ik kan er wel boven staan maar het is gewoon frustrerend als je steeds hoort: je bent een leuke jongen, maar meer niet.
Nou, dan ben je dus een leuke jongen, maar (nog) niet meer. Misschien vinden de meisjes waar jij mee optrekt dat je nog wat volwassener moet worden, of op een andere manier moet 'rijpen'. Jongens kunnen op hun 17de compleet verschillend zijn in hoe ver ze al volwassen zijn geworden. Sommigen lijken wel 22, anderen net 15. Maak je er nou vooral geen druk om, hou op je er aan te ergeren en dan komt het goed. Al was het maar omdat je niet gefrustreerd overkomt.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 15:53
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Er zijn meer topics hierover, van enkele maanden en langer geleden, ik zou de zoekfunctie gebruiken. In die topics had je namelijk hele discussie over hoe je je moest opstellen voor een vriendschap en hoe voor een relatie. Ben je zelf trouwens wel vaak verliefd? Veel mensen die niet verliefd zijn, kunnen niet eens de energie opbrengen om zich echt als een versierder te gaan gedragen en een hele paardans te beginnen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2008, 22:29
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Het komt heus wel goed hoor. Het heeft vast niet alleen leuke kanten!

Ik heb nog alle tijd... alhoewel ik wel weet met wie ik wil trouwen later... (L) (Dat heb ik hem trouwens ook maar meteen even gezegd..)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 12:21
Verwijderd
Dat afwachten is eigenlijk ook maar een loze tip, want alleen daarmee kom je er niet.

Maar ja, je zegt dat meisjes jou als een vriend zien; dat betekent dus in principe dat je te lief of verlegen of aardig bent, wat je wel contact met meisjes oplevert maar niet op de "verleidelijke" manier. Straal meer zelfvertrouwen uit, krijg lef, wees plagerig. En bovenal, wees niet te wanhopig als het aankomt op het verklaren van de liefde. Als het wederzijds is, hoef je niet eens te vragen of "je m'n vriendinnetje wil zijn", dan gebeurt dat haast vanzelf wel.

Als je een meisje leuk vindt, kruip dan niet aan haar voeten, behandel haar niet als een godin die aanbeden moet worden. Zorg ervoor dat je interessant bent voor haar (door het ontwikkelen van een eigen persoonlijkheid met oprechte interesses in allerlei zaken, waardoor je iets te vertellen hebt) en spannend (door bijv plagerige of flirterige opmerkingen). Dat zorgt er in het algemeen wel voor dat een meisje je 'anders' gaat zien dan een gewone vriend.

En wat Kazet zegt: arrogantie. Niet het soort arrogantie dat meisjes afschrikt, maar een soort van zelfverzekerdheid in je eigen persoon en zelfvertrouwen in je eigen kunnen. Dat straal je op een gegeven moment ook uit, hetgeen jou aantrekkelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 12:56
il-Principe
Avatar van il-Principe
il-Principe is offline
Ik had op mijn zestiende al een vriendin, tsjakka!

Staat weer tegenover dat ik op mijn zestiende hopeloos gefrustreerd was op het feit dat alle mensen die ik kende al jaren eerder iets hadden met iets of iemand! (wat overig niet klopte)

Komt wel goed jong.
Komt prima in orde.
__________________
"Het was een donkere en stormachtige avond. Ik las slechte literatuur."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 17:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
En wat Kazet zegt: arrogantie. Niet het soort arrogantie dat meisjes afschrikt, maar een soort van zelfverzekerdheid in je eigen persoon en zelfvertrouwen in je eigen kunnen. Dat straal je op een gegeven moment ook uit, hetgeen jou aantrekkelijk maakt.
Durf te pesten en durf tegen te spreken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 21:19
jaques_89
jaques_89 is offline
Citaat:
Ja dat kan. Maar wie zegt dat de TS niet verliefd is/was? Ik zei al dat ik precies hetzelfde probleem heb. En ik word niet snel verliefd, maar de keren dat ik verliefd was, was het niet wederzijds. Dan doet het extra pijn om de horen dat ze je alleen maar lief vinden.
Ik zit 100% met hetzelfde. Maar ik denk niet dat mensen die niet in deze situatie zitten zich dit kunnen voorstellen...
Vandaar dat er volgens mij zoveel "belachelijke" tips uitkomen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 23:48
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Ik neem aan dat er nog wel meer meiden bestaan, dan aleen je vriendinnen?
Maar dat wil niets zeggen, ik had een vriendin, kon haar al 4 jaar, en nu is ze mijn vriendin, mijn punt is, het kan nog altyd met een van hun gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Durf te pesten en durf tegen te spreken.
Ah ja precies dat. Het valt me echt op dat ik mensen pas leuk (/interessant) vind op het moment dat ze niet maar gewoon met me meelullen. Voorwaarde is wel dat het vriendelijk/leukblijft - als iemand echt gemeen doet, is het natuurlijk juist een afknapper, want niemand wil een partner die ze continu negatief benadert...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 18:03
==mii_girlii==
Avatar van ==mii_girlii==
==mii_girlii== is offline
dan heb jij nog geen meisje gevonden die bij je past. als je de juiste meisje ziet dan komt het vanzelf. Maak je geen zorgen
__________________
Voor de een aardig, voor de ander een bitch.Voor de 1 gul, voor de ander gierig. Voor de 1 een hoer voor de ander een non.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
dan heb jij nog geen meisje gevonden die bij je past. als je de juiste meisje ziet dan komt het vanzelf. Maak je geen zorgen
en aan zulke reacties heeft hij dus helemaal NIETS
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 23:13
==mii_girlii==
Avatar van ==mii_girlii==
==mii_girlii== is offline
ja soms kraam ik ook wel onzin uit he
__________________
Voor de een aardig, voor de ander een bitch.Voor de 1 gul, voor de ander gierig. Voor de 1 een hoer voor de ander een non.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 12:26
hamjs
hamjs is offline
heej
zal me niet te druk maken
ik had hetzelfde, en ben me op andere dingen gaan richten(uitgaan en muziek)
ben toen door puur toeval in contact gekomen met een groep met leuke mensen.
en nu ben ik verliefd op een meisje uit dat groepje, en zei ook op mij! heb er eigenlijk niks voor gedaan
het voelde gewoon gelijk goed, en ben ook al paar keer bij haar thuis geweest.
ze is wel verlegen en ik ook, maar heb gewoon geduld. heb geen haast ofzo.
veel suc6 ermee!
Grtn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2008, 16:19
obiwan
Avatar van obiwan
obiwan is offline
Enorm herkenbaar. Ik ben nu 19 en ik heb pas sinds een paar maandjes m'n eerste serieuze relatie! Toen ik in de middelbare school zat ben ik een paar keertjes (zo 'n keertje per jaar, gemiddeld ) depressief geweest omdat 'k niemand had van wie ik zo hield. En dan heb ik wel eens een 'relatie' van een paar maandjes gehad, maar echte liefde ontbrak van mijn kant, dus vond ik het ook niet meer dan eerlijk om daar mee te stoppen.
Maar, net toen ik dacht dat ik eenzaam en alleen zou sterven ben ik dan mijn huidige vriendin tegengekomen en nu voel ik me top, maar ik denk soms nog terug aan hoe rot ik me vroeger soms heb gevoeld, zeker bij het zien van mijn beste vriend en beste vriendin die 'samen waren'.
En als ik vroeger dan soms getrouwde koppels zag dan dacht ik soms: "Als die (de man of de vrouw) zelfs getrouwd is geraakt, moet het met mij toch ook lukken!". Klinkt vreemd, maar hielp soms wel.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 16:25
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
En als ik vroeger dan soms getrouwde koppels zag dan dacht ik soms: "Als die (de man of de vrouw) zelfs getrouwd is geraakt, moet het met mij toch ook lukken!". Klinkt vreemd, maar hielp soms wel.
Het moet niet moeten 'lukken', je moet het willen.

Ik snap wel wat je bedoelt en daar ben ik het ook wel mee eens, maar eigenlijk moet je het zo dus niet bekijken.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 16:28
obiwan
Avatar van obiwan
obiwan is offline
Citaat:
Het moet niet moeten 'lukken', je moet het willen.

Ik snap wel wat je bedoelt en daar ben ik het ook wel mee eens, maar eigenlijk moet je het zo dus niet bekijken.
Inderdaad, dom geformuleerd van me

Maar je begrijpt wat ik bedoel, niet?

En inderdaad, het moet niet lukken, het moet eerst gebeuren en dan moet je het willen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 16:34
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Inderdaad, dom geformuleerd van me

Maar je begrijpt wat ik bedoel, niet?

En inderdaad, het moet niet lukken, het moet eerst gebeuren en dan moet je het willen.
Precicement.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 12:56
men123
men123 is offline
Citaat:
Jep, ik heb ook nooit echt een vriendje gehad op de middelbare school, wel zo nu en dan een... tja, fling, maar ik geloof dat m'n langste 'relatie' 3 weken geduurd heeft. Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar er zijn zat mensen die pas aan het echte werk beginnen wanneer ze zoals Freyja zegt naar het hoger onderwijs gaan (like me ).
Naja, ik zit op de middelbare school, en dit is mijn laatste jaar. Ik ga niet naar een hoger onderwijs. En het beroep wat ik ga doen is niet echt iets voor meisjes.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:35
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Het leven is meer dan alleen maar wanhopig zitten te wachten op virtuele hartjes, msm, hyves en commerciele datingsites.

Ik heb ook geen vriendin en ook zonder heeft het leven voor mij toch heel wat te bieden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 17:41
Elisekalut-
Je hebt het al in alle opstellingen geprobeerd?

- Weetje;
Het mag dan misschien raar klinken,
Maar er is niets zo mooi als een jongen die altijd zichzelf blijft,
in welke toestand dan ook.
Wedden dat er wel meisjes zijn die jou wel zien zitten,
Maar voor meisjes is het even moeilijk als voor jongens om op iemand die hij of zij leuk vind af te stappen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel?
KirstenR
11 28-10-2009 17:33
Psychologie ik weet het allemaal niet meer...wat nu?
dark princess
8 27-03-2005 19:18
Psychologie ik weet het ff niet meer
..*0ne kisz*..
10 29-07-2004 16:20
Psychologie Hey ik weet het echt niet meer
Angeleyes16
17 17-04-2004 13:16
Seksualiteit Ik krijg 'm er niet in..
Activator
32 06-10-2003 18:35
Psychologie Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder?
Miracle
33 05-01-2003 21:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.