Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 20:57
rvanheissen
Avatar van rvanheissen
rvanheissen is offline
ik zit met iets in mijn maag:

Het is eigenlijk vrij bizar, maar echt gebeurd. Als jongetje van 10 (ik ben nu 17) had ik een vriendje van 10 en van wat wij samen hebben gedaan denk ik nu echt van mijn god hoe kan dat gebeurd zijn. toen we op zolder aan het spelen waren en mijn ouders wegwaren trokken we al onze kleren uit en gingen naakt spelen, een beetje stoeien en aan elkaars piemeltjes zitten. En tot overmaat van ramp is het ook een keer gebeurd dat terwijl we aan het stoeien waren en hij op me lag hij zijn piemeltje tussen mijn billen heeft gestoken. Ik begrijp niet waarom ik dit deed aangezien ik 100% hetero ben (en hij als het goed is ook). Ik moet er nu echt niet aan denken iets met een man te doen. Ik schaam me dat dit gebeurt is en het knaagt aan me. Ik vroeg me af of er mensen waren met soortgelijke ervaringen of wat jullie van dit verhaal vinden.

En denken jullie dat ik het hier met hem zelf over moet hebben
want ik ben nog steeds bevriend met hem
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 22:07
Verwijderd
Het is lang geleden, je was jong en had waarschijnlijk geen idee wat het was, je was nieuwsgierig. Je hoeft het er echt niet over te hebben als je er verder toch niks meer mee moet. Kinderen frunniken vaker aan elkaar, zo ultiem vreemd is het niet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 23:56
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik denk dat veel mensen zulke gênante dingen hebben gedaan in hun kindertijd . Als niemand je ertoe gedwongen heeft en als 't dus puur uit nieuwsgierigheid is gebeurd, is er (volgens mij) niets om zorgen over te maken.

En ik denk dat je er 't beste niet meer over kunt beginnen tegen die vriend. Dat zou alleen maar ongemakkelijke situaties/momenten opleveren .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 00:24
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Haha, doet me denken aan groep 3/4, waar ik eigenlijk niet aan terug wil denken. Ook met andere jongens iets gedaan waarvan ik nu echt denk, WTF OMG what did you do!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 07:52
Verwijderd
Echt iets voor jongens om zich daar druk om te maken hoor Als je zo zeker weten hetero bent, maakt het toch geen fuck uit? Erg zelfverzekerd over je geaardheid kom je zo niet over.

Verder doen veel kinderen zulke dingen, met eigen én andere geslacht, gewoon omdat je nieuwsgierig bent naar je lichaam. Op die leeftijd heeft dat totaal niks met seks te maken en al helemaal niet met geaardheid. Dat zou je toch moeten weten, want je was er zelf bij.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 17:34
AceSpade
AceSpade is offline
Hetero, bi, homo. Allemaal zijn ze toch gewoon mensen? Nou ja, het is inderdaad een klein beetje een vaag verhaal haha. En ook niet mijn ding. Ik heb zelf ook nog wel rare dingen gedaan hoor. Op de leeftijd van 10 heb je niet eens het besef wat het is of wat er gebeurd. Waarschijnlijk heeft je vriendje toen der tijd een aparte film gezien ergens en vond het noodzakelijk om eens na te doen.

Wat er ook gebeurt, wat er ook is. Blijf jezelf, gast =) Who care what others think? Zolang je er maar niemand mee pijn doet of dwars mee zit is het in mijn ogen okay. Ik ben de helft van mijn leven depressief om niets geweest. Nu DAT is wel iets wat fout is
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 19:42
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Hij was vroeger blijkbaar de dominantere van jullie 2.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 23:44
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
praat er is met hem over
vertel dingen die je dwarszitten
anders blijf je ze opkroppen
en zit jij met de problemen

Vrienden kunnen met elkaar over alles praten anders, ben je geen vrienden
__________________
ik weet niet waar jij nu aan denkt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 14:44
Verwijderd
Jezus, je was 10. Let it go, for goodness' sake.

Laatst gewijzigd op 05-07-2011 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 15:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
expirimenteren komt wel vaker voor op die leeftijd.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 15:30
Vinovi
Vinovi is offline
Ik denk dat er voldoende mensen zijn die rare dingen hebben gedaan in hun jeugd. De verklaring is er niet altijd voor te vinden... je kan er wel naar achterom blijven kijken, maar je leeft in het heden.... Het gaat erom hoe je nu in het leven staat!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 17:24
rvanheissen
Avatar van rvanheissen
rvanheissen is offline
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 17:25
rvanheissen
Avatar van rvanheissen
rvanheissen is offline
Citaat:
Haha, doet me denken aan groep 3/4, waar ik eigenlijk niet aan terug wil denken. Ook met andere jongens iets gedaan waarvan ik nu echt denk, WTF OMG what did you do!!!
wat heb jij meegemaakt dan?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
Ik vind het trouwens erg frappant dat je je alles nog zo in detail kunt herinneren. Misschien ben je stiekem toch niet 100% hetero.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 21:32
rvanheissen
Avatar van rvanheissen
rvanheissen is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens erg frappant dat je je alles nog zo in detail kunt herinneren. Misschien ben je stiekem toch niet 100% hetero.
ik ben 100% hetro dat weet ik helemaal zeker ik heb ook gewoon een vriendin
ik heb mijn piemeltje toen toch ook niet bij hem in z'n kont gestopt het was andersom
hij was het brein achter alles ik dee alleen mee ik vond het toen wel spannend om een beetje te ontdekken maar dit had net zo goed met een meisje kunnen gebeuren.
en ik weet ook niet meer alles in precieze detail.
dit is gewoon een beetje globaal wat ik nog weet
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 21:34
Verwijderd
Maar waarom heb je er dan spijt van terwijl hij het brein achter "dat alles" was en je het gewoon spannend vond om je lichaam te ontdekken? Iedereen wil z'n lichaam op een gegeven moment verkennen alleen jij deed het met een jongen erbij en zag er niet veel kwaads in, nou prima toch als tienjarige?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
ik ben 100% hetro dat weet ik helemaal zeker ik heb ook gewoon een vriendin
ik heb mijn piemeltje toen toch ook niet bij hem in z'n kont gestopt het was andersom
hij was het brein achter alles ik dee alleen mee ik vond het toen wel spannend om een beetje te ontdekken maar dit had net zo goed met een meisje kunnen gebeuren.
en ik weet ook niet meer alles in precieze detail.
dit is gewoon een beetje globaal wat ik nog weet
Probeer je nu mij te overtuigen, of jezelf?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 22:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ach Syori je overdrijft een beetje zeg, natuurlijk heeft tie het onthouden vooral omdat er toch een beetje raar over gedaan wordt, maar op 10 jarige leeftijd heb je nog geen volwassen sexueel besef en is het dus niet heel raar dat zo'n kind zijn grenzen opzoekt ook qua welke geaardheid ze zijn.

en aan de andere kant is het ook niet vreemd dat een jongen van 17 zich dingen begint af te vragen, dat is typisch de leeftijd bij jongens dat ze volwassen worden en gaan beseffen wat verantwoordelijkheid precies inhoud.

het is dan een beetje oneerlijk om misbruik te maken van jouw biologisch voorsprong als vrouw om hem een beetje te downplayen.
hij zal ongetwijfeld in zijn pubertijd zijn geaardheid hebben ontdekt zoals wij allemaal.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 23:46
Verwijderd
Moet ik nou echt overal een troll-sign bij zetten als ik niet serieus ben?

Dit gehap is gewoon heerlijk, ik kan er niets aan doen.

Als je mijn eerste post had gezien, had je eigenlijk al kunnen weten dat ik gewoon zit te zieken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 13:02
DaCherryBlossom
Avatar van DaCherryBlossom
DaCherryBlossom is offline
Don't worry too much. Ze zeggen toch altijd dat elke jongen/man ooit in zijn leven een gay experience krijgt?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 13:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Don't worry too much. Ze zeggen toch altijd dat elke jongen/man ooit in zijn leven een gay experience krijgt?
ehh nee hoor dat hoeft niet zo te zijn.... ik niet in elk geval
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 10:15
DaCherryBlossom
Avatar van DaCherryBlossom
DaCherryBlossom is offline
Citaat:
ehh nee hoor dat hoeft niet zo te zijn.... ik niet in elk geval
Komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 11:36
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Iedereen doet wel eens 'stomme' dingen in zijn leven, en zeker rond die leeftijd zullen de meeste mensen wel eens "geëxperimenteerd" hebben. Het doet soms wat vreemd om erover na te denken, maar in de meeste gevallen kom je er wel bovenop; ik denk dat er nu onderhand dat fatsoen te veel in zal zitten "seks is stout en mag niet" (net zoals die idee ook wel op homo's zal rusten, spijtiggenoeg). Seks is natuurlijk, experimenteren hoort er natuurlijk ook gewoon bij; ook al had je toen niet dezelfde normen en waarden errond. Mocht je trouwens homo zijn, kan ook helemaal geen kwaad, net zoals er geen kwaad zit in om als klein jongentje van die fratsen uit te halen.

Neem jezelf zo'n dingen nooit kwalijk, het is makkelijk om in het verleden te blijven kleven en je slecht te voelen; maar daar help je niemand mee. Ga vooruit in het leven, wat gisteren gebeurd is, kan je vandaag niet meer veranderen; dus heeft het ook geen zin om er al te lang bij te blijven stilstaan.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 11:46
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Komt nog wel
Een van mijn beste vrienden valt op jongens, en als ik af en toe hoor wat hij doet dan moet ik er toch echt niet aan denken, en aangezien ik 25 ben en het nooit heb gehad denk ik niet meer dat het gaat komen ( gelukkig haha )..maar mocht er iets gebeuren dan hou ik je op de hoogte
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 20:13
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Een van mijn beste vrienden valt op jongens, en als ik af en toe hoor wat hij doet dan moet ik er toch echt niet aan denken, en aangezien ik 25 ben en het nooit heb gehad denk ik niet meer dat het gaat komen ( gelukkig haha )..maar mocht er iets gebeuren dan hou ik je op de hoogte
ook erg geloofwaardig met je schermafbeelding

maar nu weer ontopic,

Ik heb vroeger wel eens wat met mijn neefje gedaan...
Het begon altijd met doen durven of de waarheid, en uiteindelijk vielen die laatste 2 weg...
Het is ook niet een keer geweest, maar misschien wel meer dan 10 keer...
maar ben toch echt 100% hetero, dus niks aan de hand
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 13:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ook erg geloofwaardig met je schermafbeelding

maar nu weer ontopic,

Ik heb vroeger wel eens wat met mijn neefje gedaan...
Het begon altijd met doen durven of de waarheid, en uiteindelijk vielen die laatste 2 weg...
Het is ook niet een keer geweest, maar misschien wel meer dan 10 keer...
maar ben toch echt 100% hetero, dus niks aan de hand
haha opzich een punt Maar moest even een avator hebben en deze was toen der tijd de eerste die met google kreeg !
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 15:39
Verwijderd
@mr banana: ik zou het erger vinden dat het familie was dan dat t een jongen was maakt het een schepje extra awkward.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 17:09
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
@mr banana: ik zou het erger vinden dat het familie was dan dat t een jongen was maakt het een schepje extra awkward.
ik denk dat familie juist extra awkward is
Want die neef zou ik waarschijnlijk nog een heeeeeeeeeeeeeele tijd tegenkomen
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 20:05
Verwijderd
Dat zeg ik.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 11:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Moet ik nou echt overal een troll-sign bij zetten als ik niet serieus ben?
Nee maar je onderschat de situatie, voor jou als meisje die gemiddeld rond 12 13 zich serieus tot volwassene begint te ontwikkelen begrijp je gewoon niet de onzekerheid (over de stomste dingen) van een 17 jarige jongen, voor jou en mij is het enigzins comisch maar ik weet zeker dat de TS bloedserieus is.
Citaat:
Als je mijn eerste post had gezien, had je eigenlijk al kunnen weten dat ik gewoon zit te zieken.
natuurlijk zit je dat
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 18:40
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Dat zeg ik.

ohja...
oeps
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 11:21
Vrieskist
Avatar van Vrieskist
Vrieskist is offline
als het lekker was, wat maakt het uit?
__________________
ik heb altijd zin in zaterdag
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.