Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 15:37
Verwijderd
Ik wil een keer sex met een meisje hebben..
Vrijwilligers? j/k

Maar even serieus
Ik wil is een keer zoenen met een meisje..En meer Ik zou wel is willen weten hoe het is om een meisje te beffen enz..

AAAH!
Ik ben echt erg dat ik dat hier durf te vertellen shame on me
But who care's ik ken hier toch niemand

Maargoed
Enige..Herkenning? Of hebben jullie zoiets van aaah neeee no wayyyy!
Oud 05-04-2002, 15:39
Verwijderd
Hhm.... vraag je nu aan ons ofdat wij mee willen doen met jou, of hoe wij hier over denken?
Oud 05-04-2002, 15:39
Verwijderd
op het moment niet,maar misschien ooit in de toekomst
Oud 05-04-2002, 15:42
Verwijderd
Haha aaaaaaaaaaaaah nee! Ik zoek geen vrijwilligers zoals ik al zei MAAAR:

Julile mening hierover
Willen jullie dat ook eens proberen
Hebben jullie daar ook eens aangedacht
Al ooit gedaan misschien

AAAAAAAAH nee dit is geeeeeen advertentie ofzo
Oud 05-04-2002, 15:44
Verwijderd
de mijne was ook geen aanbieding,als je dat maar uit je kop laat,maar ik zeg hoe ik er op het moment over denk
Oud 05-04-2002, 15:48
MP-nl
MP-nl is offline
Mijn vriendin had ooit ook zo'n gevoel als jij, heeft de stoute schoenen aangetrokken en is op zoek gegaan naar een gelijkdenkend meisje. Na eerst wat afspraken, met een paar zoentjes, kwam het meisje bij ons thuis voor een sex-avond met mijn vriendin. Koud een half uur, drie kwartier bezig kwam de vraag of ik soms zin had om mee te doen! Ja natuurlijk, en een heerlijke avond gehad met zijn 3'en. Er zijn er nog veel gevolgd.

M.a.w.: je moet alles een keer uitproberen om te ontdekken wat je leuk, lekker, geil vindt. samengevat: gewoon doen!
Oud 05-04-2002, 15:56
Verwijderd
Citaat:
MP-nl schreef:
Mijn vriendin had ooit ook zo'n gevoel als jij, heeft de stoute schoenen aangetrokken en is op zoek gegaan naar een gelijkdenkend meisje. Na eerst wat afspraken, met een paar zoentjes, kwam het meisje bij ons thuis voor een sex-avond met mijn vriendin. Koud een half uur, drie kwartier bezig kwam de vraag of ik soms zin had om mee te doen! Ja natuurlijk, en een heerlijke avond gehad met zijn 3'en. Er zijn er nog veel gevolgd.

M.a.w.: je moet alles een keer uitproberen om te ontdekken wat je leuk, lekker, geil vindt. samengevat: gewoon doen!

Hehehe ja ik heb ook wel iemand die dat ooit heeft gedaan ofzo..En om eerlijk te zijn, 'denk' ik er steeds meer aan
Maar ik wil no way verliefd worden ofzo! Maar dat gebeurd denk ik ook niet.. Ik ben gewoon heel benieuwd en ben het ook zeker van plan
Oud 05-04-2002, 15:57
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
de mijne was ook geen aanbieding,als je dat maar uit je kop laat,maar ik zeg hoe ik er op het moment over denk

Pfff ben maar niet bang
Damn
Oud 05-04-2002, 15:58
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:



Hehehe ja ik heb ook wel iemand die dat ooit heeft gedaan ofzo..En om eerlijk te zijn, 'denk' ik er steeds meer aan
Maar ik wil no way verliefd worden ofzo! Maar dat gebeurd denk ik ook niet.. Ik ben gewoon heel benieuwd en ben het ook zeker van plan
Da's de goede instelling! Succes ermee. En als je een meisje zoekt om mee te experimenteren, ik ken er nog wel een
Oud 05-04-2002, 15:59
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ik weet het niet...
ik voel me niet echt aangetrokken tot meisjes.
ik denk niet dat ik het zou doen omdat ik echt de drang had ofzo
gewoon om het te proberen zou wel eens kunnen..
__________________
help! ______\o/______/\______
Oud 05-04-2002, 16:29
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik wil ook eens vrijen met een meisje. Zoenen heb ik al meerdere malen gedaan. Ik voel me aangetrokken tot (sommige) meisjes, maar ik heb niet het gevoel dat ik ooit een relatie met een meisje zou kunnen hebben of uberhaupt verliefd op een meisje zou kunnen worden.

Dessalniettemin wil ik het vrijen graag proberen
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Oud 05-04-2002, 17:18
Verwijderd
*herkenning*



ja k wil ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag sex met een meisje
Oud 05-04-2002, 17:21
Verwijderd
Jupz, zou het zeer beslist willen uitproberen... 't Probleem is alleen da'k nie weet met wie

Ik bedoel, je kunt best iets uitproberen met vriendinnen of zo, alleen dat lijkt me nogal fout... geflikflooi kan vriendschap nogal verpesten.
Oud 05-04-2002, 18:23
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
*denkt ..*

Misschien moeten we maar een s.com bi-meiden meeting houden

..

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Oud 05-04-2002, 18:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
*denkt ..*

Misschien moeten we maar een s.com bi-meiden meeting houden

..

Mag dan bij mij. *kuch* ..
Oud 05-04-2002, 18:29
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Mag dan bij mij. *kuch* ..
Marcade stelt zijn kamer ter beschikking.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Oud 05-04-2002, 18:48
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jupz, zou het zeer beslist willen uitproberen... 't Probleem is alleen da'k nie weet met wie

Ik bedoel, je kunt best iets uitproberen met vriendinnen of zo, alleen dat lijkt me nogal fout... geflikflooi kan vriendschap nogal verpesten.
exactly....
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 18:59.
Oud 05-04-2002, 18:58
triple666
triple666 is offline
Ik ben bi dus.........

Ben alleen nog nooit verder gegaan dan zoenen, want ja ben nog niet zo bekend op dat gebied en het meisje waar ik mee gezoend had ook niet. Dus ik ben bereid om te wachten en heb het nu ook wel leuk met jongens en ik heb alle tijd van de wereld en jij ook!!!
__________________
It's the soul afraid of dying ... That never learns to live
Oud 05-04-2002, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
*denkt ..*

Misschien moeten we maar een s.com bi-meiden meeting houden

..

Oud 05-04-2002, 19:58
peachie
Avatar van peachie
peachie is offline
ik heb het ook.
ik zou het ook graag met een meisje proberen misschien ook wel met z'n 3en?!?
ikke nog een meisje en een jongen
dat lijkt me ook wel leuk
niet dat ik opzoek ben naar vrijwilligers hoor
Oud 05-04-2002, 21:37
**EMMY**
**EMMY** is offline
het leek mij ook super, en dat is het ook voor een half jaar geleden heb ik met m'n beste vriendin gezoend, wij wisten zeker dat onze vriendschap er tegen zou kunnen! maar doe het absoluut niet, als je bang bent dat je vriendschap er aan kapot gaat!! daar hebben wij veel geluk mee gehad!! en aanstaande maandag hebben we ook al weer vier maand verkering

het is echt fantastisch!! dus als het kan, en je wilt het, probeer het dan uit..
Oud 06-04-2002, 08:35
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef:



Pfff ben maar niet bang
Damn
euh jij bent hier de gene die denkt dat iedereen zich aan jou aanbied
Oud 06-04-2002, 08:53
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
*herkenning*



ja k wil ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag sex met een meisje
Jah, ik ook...
Ik heb wel een keer met een meisje gezoend, maar dat was meer voor de lol :/



Die meeting >
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 06-04-2002, 11:08
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:



Die meeting >
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Oud 06-04-2002, 12:25
chanel
chanel is offline
ja, ik heb precies t zelfde als jij hebt, ik probeer t gewoon een x te combineren met me vriend denk ik want die lijkt t ook wel wat

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Oud 06-04-2002, 12:29
kamasutraboy
kamasutraboy is offline
Hey als je zin in Kamasutra hebt dan ben je bij mij wel op het goeie adres!
Dus mail me als je wilt.
__________________
Doe wat je moet doen.
Oud 06-04-2002, 12:30
chanel
chanel is offline
en over wat jullie schrijven over 'bekenden' of niet bekenden, dat lijkt me echt lastig, ik loop liever niet t risoco dat meisje té vaak weer terug te zien en zo, maar aan de andere kant, als je r kent, weet je ook wel weer wat ze ongeveer op sex-gebied gedaan heeft, .....
en dan nog iets.. want, hoe vraag je dat nou aan een meisje? Je gaat toch niet met ze 2en (als stelletje) naar een meisje toe, en dan zeggen: jah.. euh.. wil je trio?? of vind je t erg om met me vriend naar bed te gaan, en dat ik toekijk..
zou dat echt nooit durfen, maar hoe willen jullie t dan voor elkaar krijgen?

spontaan?
want dan zou je nog es lang kunnen w8en!
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Oud 06-04-2002, 15:29
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
kamasutraboy schreef:
Hey als je zin in Kamasutra hebt dan ben je bij mij wel op het goeie adres!
Dus mail me als je wilt.
Gast, doe niet stoer.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 06-04-2002, 15:36
Verwijderd
ik heb t er wel eens over gehad met een vriendin hoe het zouzijn als je met een meisje zou doenen
het leek ons wel grappig ofzoo maar het leek ons nix en we hebben er ook geen behoefte aan.
Oud 06-04-2002, 16:45
Verwijderd
Citaat:
kamasutraboy schreef:
Hey als je zin in Kamasutra hebt dan ben je bij mij wel op het goeie adres!
Dus mail me als je wilt.


Zie topic: Dit is voor MEIDEN met MEIDEN.

Wie denkt dat wij nog geinteresseerd zijn in de kamusutra met jou als we elkaar hebben?
Oud 06-04-2002, 17:07
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Morgan schreef:




Zie topic: Dit is voor MEIDEN met MEIDEN.

Wie denkt dat wij nog geinteresseerd zijn in de kamusutra met jou als we elkaar hebben?
Whehe
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 06-04-2002, 17:30
Utopia
Avatar van Utopia
Utopia is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
AAAH!
Ik ben echt erg dat ik dat hier durf te vertellen shame on me
But who care's ik ken hier toch niemand
Hee Sanne, alles goed?
Enge gedachtes uit 't lijnt hier aan 't spammen?
__________________
Gewoon Nederland stalig
Oud 06-04-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:




Zie topic: Dit is voor MEIDEN met MEIDEN.

Wie denkt dat wij nog geinteresseerd zijn in de kamusutra met jou als we elkaar hebben?
idd

maarruhh kamasutraboy (damn...ranzig woord...), ik d8 dat jij een vriendin had (zie die andere topic)
Oud 06-04-2002, 20:18
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24367

Staat hier net iets onder
Maar ja.. Ik zou iig NOOIT met een andere jongen wat willen proberen
Oud 06-04-2002, 21:37
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik wil ook eens vrijen met een meisje. Zoenen heb ik al meerdere malen gedaan. Ik voel me aangetrokken tot (sommige) meisjes, maar ik heb niet het gevoel dat ik ooit een relatie met een meisje zou kunnen hebben of uberhaupt verliefd op een meisje zou kunnen worden.

Dessalniettemin wil ik het vrijen graag proberen
Dito, al heb ik nog nooit met een meisje gezoend maar ik wil wel een keer sex hebben met een vrouw, ooit in de toekomst, gewoon om het uit te proberen, misschien met een jongen erbij als het niet bevalt
Maar ik wil het niet met een goede vriendin van me doen, veel te veel kans dat het de vriendschap ruineerd..
Oud 06-04-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
ievy schreef:


Dito, al heb ik nog nooit met een meisje gezoend maar ik wil wel een keer sex hebben met een vrouw, ooit in de toekomst, gewoon om het uit te proberen, misschien met een jongen erbij als het niet bevalt
Maar ik wil het niet met een goede vriendin van me doen, veel te veel kans dat het de vriendschap ruineerd..
IK BEN DE JONGEN WEL
Oud 07-04-2002, 09:23
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

euh jij bent hier de gene die denkt dat iedereen zich aan jou aanbied
Hahahahaha..
FOUT!

Ik wilde juist voorkomen dat mensen dachten dat ik MEZELF aan bood
Oud 07-04-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Utopia schreef:


Hee Sanne, alles goed?
Enge gedachtes uit 't lijnt hier aan 't spammen?

Iekssssssss
TOCH mensen die ik ken!
Hehehe..

hmmmmz..
Enge gedachtes, hmmm?
Zeg me niet dat jij het niet geil zou lijken, Jou virendin die met een meisje zoent..

Echt bijna alle jongens die ik er over spreek vinden het zo mega geil als er twee meisjes zoenen
echt lachen
Oud 07-04-2002, 09:26
Verwijderd
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:


Jah, ik ook...
Ik heb wel een keer met een meisje gezoend, maar dat was meer voor de lol :/



Die meeting >

Hehehehehe *Begint zich wat bang te voelen*

Goed idee!
Oud 07-04-2002, 12:44
Utopia
Avatar van Utopia
Utopia is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:



Iekssssssss
TOCH mensen die ik ken!
Hehehe..

hmmmmz..
Enge gedachtes, hmmm?
Zeg me niet dat jij het niet geil zou lijken, Jou virendin die met een meisje zoent..

Echt bijna alle jongens die ik er over spreek vinden het zo mega geil als er twee meisjes zoenen
echt lachen
Je zou eens moeten weten

Ik zou het niet cool vinden als mijn vriendin met een meisje zou zoenen. Waarom niet? Gewoon het hoort niet, het was Adam en Eva anders was het wel Amanda en Eva.
Bovendien is de ex can een colega van mij met een meid er vandoor gegaan.. dan voel je je best lullig.
__________________
Gewoon Nederland stalig
Oud 07-04-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Utopia schreef:


Je zou eens moeten weten

Ik zou het niet cool vinden als mijn vriendin met een meisje zou zoenen. Waarom niet? Gewoon het hoort niet, het was Adam en Eva anders was het wel Amanda en Eva.
Bovendien is de ex can een colega van mij met een meid er vandoor gegaan.. dan voel je je best lullig.
Net zo lullig als wanneer ze er met een jongen vandoor was gegaan

Natuurlijk hoort het wel, waarom niet... Adam en Eva Geloof je dat nou echt...?
Oud 07-04-2002, 13:26
Utopia
Avatar van Utopia
Utopia is offline
Tuurlijk is dat wel klote. Als je vriendin er ineens met een vrouw vandoor gaat stort je echt wel in hoor.
Misschien wel leuk detail dat de topicstarter een ex van mij is.
__________________
Gewoon Nederland stalig
Oud 07-04-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Utopia schreef:
Tuurlijk is dat wel klote. Als je vriendin er ineens met een vrouw vandoor gaat stort je echt wel in hoor.
Misschien wel leuk detail dat de topicstarter een ex van mij is.
Ja, dat betwijfel ik ook niet , maar als ze er met een man vandoor gaat stort je net zo goed in...
Oud 07-04-2002, 13:51
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
zoenen met een goede vriendin von ik wel cool.. kzou alleen geen sex met een vriendin willen hebben....

het idee spreekt me wel aan... misschien ooit es.. in een rare bui ofzo
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Oud 07-04-2002, 13:52
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
niet met een vriendin dus.. maar met iemand die ik daarna het liefst niet zomaar weer op straat zou tegen kunnen komen
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Oud 07-04-2002, 15:04
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jupz, zou het zeer beslist willen uitproberen... 't Probleem is alleen da'k nie weet met wie

Ik bedoel, je kunt best iets uitproberen met vriendinnen of zo, alleen dat lijkt me nogal fout... geflikflooi kan vriendschap nogal verpesten.
Zo denk ik er ook over...precies hetzelfde, het kan idd vriendschappen verneuken denk ik maar ik zou anders ook niet weten met wie...waarschijnlijk kom ik zo'n meisje vanzelf wel tegen
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Oud 07-04-2002, 15:30
Verwijderd
Als ik een vriend had en die wilde een keer met een jongen zoenen om het te proberen zou ik daar geen problemen mee hebben.

Zou hij een meisje uitzoeken om daar is mee te zoenen omdat hij dat is wil proberen hoe ze zoent, zou ik daar wel problemen mee hebben..

Vraag me niet om de reden want die is er niet maar het IS gewoon zo..Of ja, Dat VIND ik gewoon

Vreemdgaan is hoe dan ook klote, Ik ben de laatste die dat zal ontkennen maar een experiment kan nooit kwaad..

Je kunt je vriend ook beloven dat hij mag toe kijken, dan mag het vast wel
Oud 07-04-2002, 15:37
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Als ik een vriend had en die wilde een keer met een jongen zoenen om het te proberen zou ik daar geen problemen mee hebben.

Zou hij een meisje uitzoeken om daar is mee te zoenen omdat hij dat is wil proberen hoe ze zoent, zou ik daar wel problemen mee hebben..

Vraag me niet om de reden want die is er niet maar het IS gewoon zo..Of ja, Dat VIND ik gewoon

Vreemdgaan is hoe dan ook klote, Ik ben de laatste die dat zal ontkennen maar een experiment kan nooit kwaad..
Helemaal mee eens
Oud 07-04-2002, 17:41
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Ik bedoel, je kunt best iets uitproberen met vriendinnen of zo, alleen dat lijkt me nogal fout... geflikflooi kan vriendschap nogal verpesten.
niet in mijn geval, het is er juist beter op geworden
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Oud 07-04-2002, 19:03
Verwijderd
Ja trio lijkt me ook wel wat..
Maar dan niet dat mijn vriend met het meisje iets doet
Hahaha..Egoistisch he Maar dan zou ik dat meisje een beetje hebben om hem op te geilen en vervolgens samen met hem het bed in duiken..
Hehehee..Dan ist eigelijk geen trio meer maar iets anders..Maar ik weet niet hoe ik dat ga noemen,
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.