Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 15:42
marla
Avatar van marla
marla is offline
Ik heb altijd met klaarkomen dat het klaarkomen heel lekker is maar daarna krijg ik een heel naar gevoel. Ik kan het niet precies beschrijven, maar het zorgt ervoor dat ik bijna niet meer wil klaarkomen om dat rare gevoel erna. Is er iemand die hetzelfde heeft als ik?
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:56
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Hm nee, sorry dat herken ik niet. Ik vind het juist altijd heel prettig.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:57
Verwijderd
Hoe bedoel je? Doet het pijn ofzo, of is het psychisch, of wat..?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:58
poesiefox
poesiefox is offline
Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Doet het pijn ofzo? Maakt het nog uit op wat voor manier je klaarkomt?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:22
marla
Avatar van marla
marla is offline
Het doet niet echt pijn, het is alleen een heel erg vervelend gevoel, het maakt ook niet uit hoe ik klaar kom, ik heb het elke keer.
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:35
Vevay
Is het in je lichaam of denk je vervelende dingen, psychisch dus?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:44
Achttien
Avatar van Achttien
Achttien is offline
Is het gevoel daarbeneden? Mischien dat je iets te hard hebt gedaan?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:13
Some
Avatar van Some
Some is offline
ik weet wel dat jongens na het klaarkomen gelijk geen zin meer hebben. Die zijn heel hun geilheid meteen weg dat heb je bij meisjes niet... Die kunnen ook sneller achter elkaar klaarkomen.
Misschien ben jij een uitzondering van die meisjes. Want als ik klaar kom vind ik er niks meer aan.
Mijn probleem is alleen ik kom (nog) niet klaar!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:30
carla-tje
carla-tje is offline
Je hebt wellicht last van een refractaire periode... dit is gewoon geleerde taal voor 'effe helemaal geen zin meer hebben'. Heb er ook last van, tot enkele uren na een orgasme is mijn zin tot beneden het nulpunt gedaald en heb ik echt zoiets van: heh gatver, ik heb het weer gedaan! Zal wel een halve jongen zijn, want die hebben dat ook...
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:40
* Marne *
Avatar van * Marne *
* Marne * is offline
Misschien snap ik wel wat je bedoeld.

Ik heb zelf namelijk dat ik me erna als het ware een beetje schuldig voel voor het feit dat ik ben klaargekomen.

Klinkt misschien heel raar... maar dat is inderdaad een heel naar gevoel! Ik weet niet of je dit bedoeld?
__________________
* Armis potentius acquum *
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 05-06-2003 @ 19:30:
Je hebt wellicht last van een refractaire periode... dit is gewoon geleerde taal voor 'effe helemaal geen zin meer hebben'. Heb er ook last van, tot enkele uren na een orgasme is mijn zin tot beneden het nulpunt gedaald en heb ik echt zoiets van: heh gatver, ik heb het weer gedaan! Zal wel een halve jongen zijn, want die hebben dat ook...

He gatver? Leg dat eens even uit? Is dat normaal? Is dat psychisch?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:17
marla
Avatar van marla
marla is offline
Ja, dat bedoel ik. Ik heb dan geen zin meer ofzo, en dat is dat nare gevoel, dat omschrijft het veel beter.
Gelukkig ben ik niet de enige!
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:58
carla-tje
carla-tje is offline
Nee joh, ons lichaam zit gewoon zo in elkaar... niet aan storen... is heel normaal, en je moet maar bedenken dat jongens er nog veel meer last van hebben (zegt m'n vriendje toch).
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:06
poesiefox
poesiefox is offline
Fraai is dat, het ene moment liggen ze nog heerlijk met elkaar te vrijen, ze komen spetterend klaar en wenden zich opeens dan vol walging van elkaar af. Yugh!We zijn klaargekomen!Gatver, voel jij je ook zo vies? Vooruit, tien weesgegroetjes en een onze vader?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:35
Papier
Papier is offline
-dit is sarahbressers die geen zin heeft om uit te loggen, maar wel de zin kan opbrengen om steeds dat zinnetje te typen, hetgeen ook vrij vreemd is-

Hmmm vreemd. Mijn vriend heeft dat trouwens ook nooit, dat-ie na het orgasme opeens antizin in seks heeft (sterker nog, hij heeft zelf wel zin in nog eens, alleen werkt zijn lichaam dan niet zo hard mee). Ik heb na een eindorgasme juist altijd een heel prettig loom gelukzalig gevoel, en dan ook niet echt zin meer in seks maar dat is meer omdat ik dan geen zin meer heb in beweging (ik onderscheid eindorgasmes en tussenorgasmes, tussenorgasmes zijn hetzelfde maar dan zonder het geen-zin-gevoel, bijvoorbeeld als ik tijdens de sex klaarkom terwijl ik weet dat m'n vriend dat nog niet gaat doen, dan laat ik mezelf niet het orgasme 'afmaken' waardoor ik het lome gevoel niet krijg)
__________________
*purrr*
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:49
Verwijderd
Ja, ik ken het, heb ik erg vaak.
Een soort zwaar, vervelend gevoel... ergens... heel moeilijk onder woorden te brengen, maar het voelt echt niet fijn. Dat gevoel krijg ik ook wanneer ik te veel alcohol drink, een zwaar vervelend gevoel dus. Absoluut niet prettig. Meestal ben ik na het klaarkomen ook grumpy, ik wil even niets meer, alleen bijkomen en rustig doen (slapen, douchen etc). Na het klaarkomen denk ik dus ook telkens weer dat ik het nooit meer hoef, maar ja... wanneer je op gewonden bent is dat niet makkelijk tegen te houden.

Heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht... mja... hmm... Misschien moet je je naderhand ook maar lekker rustig gaan douchen, alleen, zonder 'gedoe'.
Zelf ben ik vrij prikkelgevoelig, dus misschien komt het door alle prikkels van de seks ofzo...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen tijdens het neuken?
knakworstje
22 02-02-2006 21:41
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00
Seksualiteit klaarkomen
Vanietta
11 09-07-2003 13:01
Seksualiteit Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet
Tinkerbel
15 31-05-2003 11:51
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit Klaarkomen helemaal niet belangrijk...
Verwijderd
56 15-05-2002 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27.