Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 06:22
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
NIET klaarkomt van de meisjes????

Want ik hoor allemaal verhalen.. maar MIJ lukt het NIET.. en dat ligt zeker niet aan mijn vriendje want die doet enorm zijn best !

hebben meer meiden dit
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 06:27
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Je bent absoluut niet de enige.

Als je cijfers ziet van het percentage van de vrouwelijke bevolking dat nooit klaarkomt dan schrik je je een ongeluk...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 06:51
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
ik had gelezen in de yes.. 1 op de 5 VROUWEN is nog nooit klaargekomen...

echt een kut idee.. ik wil het gewoon ook eens meemaken..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 07:36
Verwijderd
Probeer zelf es wat uit.. gwoon in je eentje en zo kun je dan ontdekken wat je nu het lekkerst vind.. dan kun jij je vriendje weer aanwijzingen geven. Het kan nu ook zijn dat de druk te groot is en je je daardoor zoveel concentreerd op klaar komen dat het niet meer gebeurd..

Wat hebben jullie dan precies geprobeerd al?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 07:39
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Eenvoudige vraag: heb je het bij jezelf al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 09:38
Janicha
Janicha is offline
Bij mij lukt het ook niet! echt nooit. En bij mezelf lukt het ook niet.... tips zijn altijd welkom...
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:02
Sheridan
Sheridan is offline
heb ik geen last van
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:44
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Sheridan schreef:
heb ik geen last van
me 2


gewoon oefenen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:51
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Eenvoudige vraag: heb je het bij jezelf al eens geprobeerd?
Hoeft niet te werken hoor. Vroeger kwam ik ook nooit klaar, ook niet als ik het bij mezelf deed. Als een jongen dan vroeg of ik klaargekomen was zei ik maar ja, want ik vond het nogal vervelend als ie dan zo zijn best ging doen en ik er niks bij voelde.
Dit ging eigenlijk zo door totdat ik een jongen tegenkwam die wel dat speciale plekje wist te vinden. Hij liet me ook zelf voelen waar dat plekje zit, maar als je me vraagt hoe ik het moet omschrijven, weet ik het ook niet.

O ja, het kan ook zijn dat je teveel forceert.
Gewoon ontspannen en aan leuke dingen denken.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:08
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Mij lukt het ook maar een van de twintig keer.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:20
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
De tweede vraag die ik dan altijd stel is: HOE doen jullie het dan... want vaak ligt daar het probleem! Veel meisjes gebruiken de verkeerde technieken of weten niet precies waar het gevoelige plekje zit (ja, ik WAS er ook zo eentje)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:51
Ellennr4
Ellennr4 is offline
door het sporten weet ik de goede technieken. Ik kom elke dag klaar.
__________________
leuk of niet leuk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:16
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
.De tweede vraag die ik dan altijd stel is: HOE doen jullie het dan... want vaak ligt daar het probleem! Veel meisjes gebruiken de verkeerde technieken of weten niet precies waar het gevoelige plekje zit

ik weet wel maar mijn gevoeligste plekje zit.. en mijn vriend ook..
en hoe we het doen.. van alles.. beffen vingeren.. hij probeerd alles.. Ik heb welleens het gevoel gehad dat ik even helemaal weg draaide van mijn bed..heel vaag..

We zullen wel blijven probeeren.. ik wil het ooit toch wel eens meemaken.. WROM is het voor meisjes moeilijker.. ???

En het bij mezelf probeeren.. zegt me vriend ook.. maar ik heb er zo'n slecht gevoel bij!!! ik heb liever dat hij het doet.. dan voel ik meeer..

maarja
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:23
Verwijderd
Ik ben bij mn exvriend niet klaargekomen,
Maar bij mezelf lukt het wel altijd
Komt denk ik omdat je zelf weet waar alles gevoeliger is enz..

Vingeren..Vingeren, Z'n vinger in je kut and that's it? Vind ik dus persoonlijk echt NIET opwindend ofzo..Nou ja het heeft wel iets, maar het blijkt dat je vagina helemaal niet tot een beetje gevoelig is voor seksuele prikkels..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:32
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Ik ben bij mn exvriend niet klaargekomen,
Maar bij mezelf lukt het wel altijd
Komt denk ik omdat je zelf weet waar alles gevoeliger is enz..

Vingeren..Vingeren, Z'n vinger in je kut and that's it? Vind ik dus persoonlijk echt NIET opwindend ofzo..Nou ja het heeft wel iets, maar het blijkt dat je vagina helemaal niet tot een beetje gevoelig is voor seksuele prikkels..

nee inderdaad als we HET doen.. isut wel lekker ofzow.. maar ik hou meer ervan alsie me beft ofzow.. voelt meer..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:



nee inderdaad als we HET doen.. isut wel lekker ofzow.. maar ik hou meer ervan alsie me beft ofzow.. voelt meer..
Ja dat is logisch,
want een clitoris bij een meisje is het zelfde als een eikel bij de jongen als het ware
Dus eigelijk.. Gevingerd worden voel je veel minder van dan dat je gebeft word..
Als ie je dan zou vingeren
Moet ie meer bij je clit gaan zitten
Dat helpt WEL!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:42
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:


Ja dat is logisch,
want een clitoris bij een meisje is het zelfde als een eikel bij de jongen als het ware
Dus eigelijk.. Gevingerd worden voel je veel minder van dan dat je gebeft word..
Als ie je dan zou vingeren
Moet ie meer bij je clit gaan zitten
Dat helpt WEL!

Hij doet het ook wel... ik denk ook niet dat het aan hem ligt... maar dat ik er zelf ook eens wat aan moet gaan doen
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:51
Verwijderd
Hehehe...
Ja als ik eerlijk mag zijn
Ben ik de eerste keer ook door zelf' klaargekomen hoor
Daarna had ik het hem geleerd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:34
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Hehehe...
Ja als ik eerlijk mag zijn
Ben ik de eerste keer ook door zelf' klaargekomen hoor
Daarna had ik het hem geleerd
dan moet ik toch maar eens aan de slag gaan metmezelf

want ik wil het zo graagggg een x..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:44
iemandvan17jaar
iemandvan17jaar is offline
het ligt er ook aan of je helemaal ontspannen bent of niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:01
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
iemandvan17jaar schreef:
het ligt er ook aan of je helemaal ontspannen bent of niet
ja kheb ook welleens gelezen dat je het ombewust kan tegen houden...
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:19
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
njah je moet zoiezo uitvogelen welke spieren je moet aanspannen, want zonder dat je spieren aanspant lukt het volgens mij niet..

En verder moet je altijd zorgen dat je niet aan klaarkomen denkt, maar je alleen concentreerd op wat je op dat moment voelt.. Dat kan maybe ook helpen!
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:27
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Bedankt voor alle antwoorden.... kzal es eens uitvogelen hoe het daar bij mij onder in zijn werk gaat
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:42
Verwijderd
Citaat:
10-age $ schreef:
njah je moet zoiezo uitvogelen welke spieren je moet aanspannen, want zonder dat je spieren aanspant lukt het volgens mij niet..

En verder moet je altijd zorgen dat je niet aan klaarkomen denkt, maar je alleen concentreerd op wat je op dat moment voelt.. Dat kan maybe ook helpen!
Nou je het zegt, ik span ook mijn spieren aan...

*verwijst ZHAzha naar douchekop of duurdere middelen*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ellennr4 schreef:
door het sporten weet ik de goede technieken. Ik kom elke dag klaar.
HUH?? wat voor sport doe je dan? paardrijden met een dildo-zadel???
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:38
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
NIET klaarkomt van de meisjes????

Want ik hoor allemaal verhalen.. maar MIJ lukt het NIET.. en dat ligt zeker niet aan mijn vriendje want die doet enorm zijn best !

hebben meer meiden dit
ik heb zelfs probleem dat het bij mij te snel soms gebeurd....dat vroeg ik me eigelijk af of dat ook wel meer voorkomt....vind maar heel raar?!!?
__________________
Al heel vroeg in me leven was het te laat
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:39
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:


ik heb zelfs probleem dat het bij mij te snel soms gebeurd....dat vroeg ik me eigelijk af of dat ook wel meer voorkomt....vind maar heel raar?!!?
Heb hetzelfde probleem.... dacht ook al dat ik de enigste was !!! Gelukkig dus niet !!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:45
rabecca
rabecca is offline
Als je je teveel gaat focussen op het klaarkomen en zó graag wil klaarkomen lukt het ook vaak niet.
Ik kan niet klaarkomen met het idee ik MOET klaarkomen!!
En ja iid ik span voor dan ik klaarkom ook al mijn spieren...
Ik heb er eigenlijk niet zo`n last van, ik vindt dat ik voor een meisje redelijk snel klaarkom eigenlijk.
Maar het lijkt me zó fucked up als het gewoon niet lukt wat je ook probeert.
blijf oefenen!
succes!!
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:57
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Nou je het zegt, ik span ook mijn spieren aan...

*verwijst ZHAzha naar douchekop of duurdere middelen*
SJA....


__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:04
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Als je je teveel gaat focussen op het klaarkomen en zó graag wil klaarkomen lukt het ook vaak niet.
Ik kan niet klaarkomen met het idee ik MOET klaarkomen!!
En ja iid ik span voor dan ik klaarkom ook al mijn spieren...
Ik heb er eigenlijk niet zo`n last van, ik vindt dat ik voor een meisje redelijk snel klaarkom eigenlijk.
Maar het lijkt me zó fucked up als het gewoon niet lukt wat je ook probeert.
blijf oefenen!
succes!!
is het ook.. en niet alleen voor mij.. maar voor mijn vriend ook wel
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:46
3M TA3
3M TA3 is offline
Al eens op zijn hondjes geprobeerd??? Dit is een goede manier om klaar te komen omdat de G-plek dan goed gestimuleerd wordt. En dit zou wel eens een leuk effect tot gevolg kunnen hebben
__________________
Bling, Bling, Money aint the thing!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 06:08
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
3M TA3 schreef:
Al eens op zijn hondjes geprobeerd??? Dit is een goede manier om klaar te komen omdat de G-plek dan goed gestimuleerd wordt. En dit zou wel eens een leuk effect tot gevolg kunnen hebben
ja welleens zo gebropbeerd
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:17
°Mel°
°Mel° is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
NIET klaarkomt van de meisjes????

Want ik hoor allemaal verhalen.. maar MIJ lukt het NIET.. en dat ligt zeker niet aan mijn vriendje want die doet enorm zijn best !

hebben meer meiden dit
Je bent zeker niet de enige,bij mij is het precies hetzelfde als bij jou. Mijn vriendje doet enorm hard zijn best,maar het lukt niet om mij te doen klaarkomen, maar ik ga de sex er niet minder lekker door vinden hoor

Ik denk dat je je niet te fel mag concentreren op het gedacht van "ik MOET klaarkomen", want dan zal het zeker niet lukken volgens mij...

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:12
Verwijderd
Hoe lang zijn jullie zeg maar bezig geweest?

Bij mij bijv. duurt het als een jongen het doet namelijk gewoon heel erg lang... half uur ofzo (soms errug irritant!!) dusss...

suc6 iig!

en probeer het ook niet te forceren.. niet dat ie je gaat beffen om je te laten klaar komen, maar gewoon omdat het lekker is enz. Anderrs wordt de druk te groot en dan lukt het gwoon zoiezo niet..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:02
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
*BadAngel* schreef:


Je bent zeker niet de enige,bij mij is het precies hetzelfde als bij jou. Mijn vriendje doet enorm hard zijn best,maar het lukt niet om mij te doen klaarkomen, maar ik ga de sex er niet minder lekker door vinden hoor

Ik denk dat je je niet te fel mag concentreren op het gedacht van "ik MOET klaarkomen", want dan zal het zeker niet lukken volgens mij...

From BadAngel with love
xxx
NEE dat weet ik wel.. ik vind het ook nog steeds lekker .. de sex..

MAAR ik zou ook eens een x een hoogtepunt willen bereiken.. net als hij..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:50
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
zo vaag, soms wel en op sommige dagen nooit..
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:33
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
3M TA3 schreef:
Al eens op zijn hondjes geprobeerd??? Dit is een goede manier om klaar te komen omdat de G-plek dan goed gestimuleerd wordt. En dit zou wel eens een leuk effect tot gevolg kunnen hebben
Dan kom ik wel een stuk dichterbij inderdaad

Het is bij mij ook heel vaak dat ik me niet durf te laten gaan uit angst dat ik iets verkeerd doe ofzo
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:47
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik zal je vertellen: de tweede keer dat ik vree met mijn vriend, lag ik bovenop en al het zware werk te doen. Ik was al een keer gekomen en toen -opeens- nog een keer. En ik snapte het maar niet, want al mijn vriendinnen vertelden dat ze onder het vrijen nooit klaarkwamen en dat hun vriendjes ze met hun mond of vingers moesten klaar zien te maken. En mij was het gelukt, echt vaag!

mijn vriend hartstikke trots.....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 06:13
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
ik zal je vertellen: de tweede keer dat ik vree met mijn vriend, lag ik bovenop en al het zware werk te doen. Ik was al een keer gekomen en toen -opeens- nog een keer. En ik snapte het maar niet, want al mijn vriendinnen vertelden dat ze onder het vrijen nooit klaarkwamen en dat hun vriendjes ze met hun mond of vingers moesten klaar zien te maken. En mij was het gelukt, echt vaag!

mijn vriend hartstikke trots.....
beterzz
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 06:21
tortelduif
tortelduif is offline
als het je vriendje niet echt lukt moet je eens proberen door zelf de touwtjes in handen te nemen ...bijv zelf t standje kiezen (wat voor jou bevredigender is ) laten merken als je ergens van geniet ... enzo enzo gewoon wat meer zelf de touwtje in handen nemen !!! succes ....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 08:14
Verwijderd
Neuh jij bent niet het enige meisje hoor. Paar maanden geleden stond het hier vol met topics van meisjes die niet klaar komen/kwamen
Tis als jongen (in mijn geval) nog een aardige klus om je vriendin
tot een orgasme te werken. Is nu 1x gelukt, voel je je wel onwijs goed bij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
Neuh jij bent niet het enige meisje hoor. Paar maanden geleden stond het hier vol met topics van meisjes die niet klaar komen/kwamen
Tis als jongen (in mijn geval) nog een aardige klus om je vriendin
tot een orgasme te werken. Is nu 1x gelukt, voel je je wel onwijs goed bij
Ligt er ook aan wie die vriendin is, want bij mij is er zeer weinig voor nodig eigenlijk Naja soms iets langer dan anders, maar het lukt eigenlijk altijd wel, behalve als ik het zelf niet wil..

Of er moet echt iets fout zitten. Dat ik ergens mee zit en een gigantisch blokkade op ga zetten ofzo

maja ik kom dus vrij snel klaar
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:58
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Mmm ja, maar wat is snel? 30 seconden? 3 minuten? 15 minuten?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:50
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
tortelduif schreef:
als het je vriendje niet echt lukt moet je eens proberen door zelf de touwtjes in handen te nemen ...bijv zelf t standje kiezen (wat voor jou bevredigender is ) laten merken als je ergens van geniet ... enzo enzo gewoon wat meer zelf de touwtje in handen nemen !!! succes ....

Ik neem ook de "touwtjes in handen"
ik zeg WAT ik lekker vind en hoe!


maarja... ik heb tegen hem gezegt dat ik het zelf maar eens ga probeeren... dusse
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:45
michelle_flo
michelle_flo is offline
bij mij is het enige ook de douchestraal.
ik heb nu een jaar seks met mijn vriend,en heb alles al uitgeprobeerd,en ook lang doorgaan..
ik heb alleen het gevoel dat het de enige keer gevoelloos is en de andere keer voel ik zo veel dat het 'bijna pijn doet en ik bijna niet stil kan liggen..

na een jaar wil ik het ook wel een keer,dus ik hoop ook op tips..

michelle
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
michelle_flo schreef:
bij mij is het enige ook de douchestraal.
ik heb nu een jaar seks met mijn vriend,en heb alles al uitgeprobeerd,en ook lang doorgaan..
ik heb alleen het gevoel dat het de enige keer gevoelloos is en de andere keer voel ik zo veel dat het 'bijna pijn doet en ik bijna niet stil kan liggen..

na een jaar wil ik het ook wel een keer,dus ik hoop ook op tips..

michelle
waarom zou je stil blijven liggen?
maarreuh.. probeer het vingerwerk is, maar dan met je eigen vingers.. zal ook niet meteen lukken, heeft mij ook oefening gekost, maar op die manier kun je ontdekken wat en hoe je het lekker vind enzow en dat doorgeven aan je vriendje.. laat de douchestraal dus ffies de douchestraal zijn en gebruik je eiegen vingers.. zal zoiezo denk ik dan wat langer duren voor je klaarkomt maar zo kun je het toch het beste ontdekken..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 15:10
michelle_flo
michelle_flo is offline
en trouwens,ik zat laatst zo'n praatprogramma te kijken en daar vertelde een vrouw iets over 'viagel'. Dat is dus gel dat je op en rond je clitoris moet smeren en na 15 minuten is het 45 tot 60 min. opgenomen. Hiedoor worden prikkelingen blijkbaar heftiger en kun je klaarkomen (misschien zelfs meerdere keren) het is nu alleen op i-net te koop (ik weet niet of dat reclame is (www.viagel.nl) en misschien over een tijd in de drogisterijen.
als iemand er ervaringen mee heeft hoor ik het graag.

michelle
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:13
Verwijderd
ik kwam eerder ook nooit klaar hoor
en nou nog bijna nooit.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:18
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
michelle_flo -> ik heb dat ook dat ik soms niet meer stil kan liggen... dat hij gewoon MOET stoppen omdat ik het niet meer uithou..

Die douchestraal die heb ik pas geleden ook geprobeerd.. ik denk wel dat dat zal lukken.. maar ik was zo onder de indruk dat ik dus zou komen.. dat ik afhaakte.. nu zoek ik nog het juiste moment ( als iedereen ff weg is ) en dan ga ik er verder meej
Maar baal ervan dat het zo moet en ik wil het gewoon bij mijn vriendje
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:29
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
sorry, daar heb ik nou geen last van.... , maar ik hoor wel van anderen dat ze dat probleem hebben hoor!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.