Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2002, 13:59
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ok hijs dus nog niet af ..geschreven in een toestand dat het midden tuissen hersendood en niet hersendood houdt ....
mja het slaat allenmaal nergens op maar lees toch maar!

Het was een mooie zo niet te zeggen hele mooie zondagochtend,toen Dirk ontwaakte uit een diepe met erotiek gevulde remslaap. Terwijl hij moeizaam uit zijn bed stapte gehinderd door zijn tot enorme proporties gegroeide mannenlijke voortplantingsstaaf werd hij bekeken door zijn trouwe huisvriend bert de paranormaal begaafde dwergpanda.
“ik wist datje wakker zou worden” antwoorde die op dirk zijn gegaap…
dirk een nuchtere zuidfries met een gezond aandeel inteelt keek hier echter niet van op.
“ik word elke ochtend wakker” zei hij op een snouwende toon zoals alleen westfryse inteelt knapen dat kunnen.
Bert wiens aars een dusdanig grote diameter las (maar wat totaal irrelevant voor het verhaal is) liet hierop zijn kakenment van elkaar vallen en stak fier zijn tong naar voren “is het weer zo ver ouwe baas?” “ja” zei Dirk.
Op zijn hurken wachte bert af op de gebeurtenissen die zouden volgen,paranormaal begaafd als hij was wist hij wat komen zou.
Zachtjes verkende Dirk zijn “mannenlijkheid” de schaamgrot van bert, die deze vorm van ochtendgymnatiek hekelde , gespannen wachte hij af todat zijn schaamgrot gevult zou worden met mannelijke liefdesyogurt het leek uren te duren voordat Dirk tot een ontlading kwam .
Terwijl Dirk druk bezig was zijn westfryse ego op te “krikken” nodigde een paar zachte zomerzonnenstraaltjes dirk uit om plaatst te nemen op het balkon van deze 45 verdiepingen tellende weiland flat..NEEEE! antwooorde Dirk luidkeels ejaculerend,zie je niet dat ik bezig was!?
“joeeehooeeeeee” het was fred het eeuwig doeschende kabouter elfje wiens boezem gevult was met een en al tiet.
“ik kom de belasting innen” zei ze. Waarop ze haar evenwicht verloor en pardous uitgleed over de uit bert zijn aarsch druppende liefdesyogurt en dientengevolge zo het raam uitgleed en alle 44 etages naar benenden viel en daar tot een halt kwam omdat ze nog een belangrijke rol moet vervullen in dit verhaal J.
Hier schrokken bert en Dirk wel even van ..een ijzingwekkende stilte van 0.04 microseconde volgde waarna ze weer verder gingen met de dagenlijkse gang van zaken : slakken zouten.
Slakken zouten was in westfrysland de secundaire inkomstenbron alleen het berechten en executeren van rebbelerende malariamuggen in opkomst liet het slakken zouten achter zich.
De 2 moesten opschieten daar zij binnen niet al te afzienbare tijd visite kregen in de vorm van tante doos een geemancipeerde travo MET inhoud…
Tante doos was heel belangrijk voor de 2 jonge knapen,ze hielp hun met de dagenlijkse bezigheden van het volwassen zijn je zou kunnen stellen dat tante doos fungeerde als maatschappenlijkwerkster je zou ook kunnen stellen dat ze fungeerde als pleeborstel zonder haar maar dan zou je een foute veronderstelling maken ,dit laten we derhalve maar achterwege.
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 14:42
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline

Ik ben héél erg benieuwd waar dít heengaat... errug melig.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:51
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Socratesss schreef:

Ik ben héél erg benieuwd waar dít heengaat... errug melig.

jammer van die riolleyes *huilt*


------------------
is my cock big enough ,are my brains small enough for you to make me a star? *verloofd met karin (miss_kazzz)*

[Dit bericht is aangepast door de wijze jodokus (13-02-2002).]
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:04
tampaszta
tampaszta is offline
Op de interpuntie na vind ik je Nederlands heel gaaf. Het verhaal idd melig.
__________________
...Catch me flying in your Sun...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:24
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
lekker bizar, daar hou ik wel van... maar op zich vind ik ook dat je niet te veel moet gaan zoeken naar aparte manieren om iets te vermelden, dan wort het enigzins vermoeiend... een beetje meer doseren dus vinnik, maar zeker wel koel!

beetje gummbah stijl
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:29
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
disaster schreef:
lekker bizar, daar hou ik wel van... maar op zich vind ik ook dat je niet te veel moet gaan zoeken naar aparte manieren om iets te vermelden, dan wort het enigzins vermoeiend... een beetje meer doseren dus vinnik, maar zeker wel koel!

beetje gummbah stijl

ja idd ik kreeeg ook inspiratie na poelmo te hebben gekeken (heeersch) en mja ik verveelde me toen en toen wou ik dus een textje volproppenmet bizarre dingetjes... maar mischien idd beterdoseren

__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:32
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
ja idd ik kreeeg ook inspiratie na poelmo te hebben gekeken (heeersch) en mja ik verveelde me toen en toen wou ik dus een textje volproppenmet bizarre dingetjes... maar mischien idd beterdoseren

hehe ja dat poelmo komt er wel een beetje in door maar niet op zo'n manier van 'het is gejat'ofzo hoor

poelmo is koel
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
behalve "maar wat totaal irrelevant voor het verhaal is" en "omdat ze nog een belangrijke rol moet vervullen in dit verhaal J."
vind ik het tof

geweldig taalgebruik!! (en ik woon in westfryslân mien jung)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:21
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
*wacht op vervolg*
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
te vaag
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:01
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
ekki schreef:
te vaag

Inderdaad, en ook erg veel typfouten.

Wat ik er wel van begrijp spreekt me totaal niet aan.

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:25
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
hehe ik vind hem phat
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:40
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Hahahah, ik vind hem echt supercoel!!Echt heel erg melig ja, en dat 'beschrijvende' is juist coel, daar moet je gewoon even voor gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 07:44
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
wicked ! :>
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 08:16
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Zeer koel,heel leuk om te lezen en zeer gaaf taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:20
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
kvind het ge-wel-dig wou dattik zo kon schrijven hehehe *knufffffol*
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 14:54
*charm girl*
*charm girl* is offline
heel koel, ik vind het begin sterker dan het eind.
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 15:10
Verwijderd
zeer vette manier van schrijven heb je, maar ik vinnet n beetje clich''e dat t over sex gaat, is wel n beetje makkelijk scoren zo als je besnapt wak bedoel, zou vetter zijn als je over iets anders zou hebben, met dei schrijfstijl kan je alles leuk maken...kort samengevat nog steeds ruim voldoende
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.