Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 21:54
devilcat
devilcat is offline
Ik was met me vriend in de auto en we vreeen wat.

We hebben HET niet gedaan. Ik zat zeg maar wel aan zijn.....ding..... maar meer dan dat niet, hij kwam nog lang niet klaar hij is ook niet klaar gekomen.

Als ik me goed herriner heeft hij zijn .....ding .... niet aan geraakt . Toen wou hij me vingeren mar hij kwam alleen eventjes 2 seconde ofzo of 10 seconde aan me clit. ik vroeg nog HEB JE JE dick aangeraakt hij "nee " en ik had ook nog voor de zekerheid zijn vingers gelikt voordat hij aan me clit zat.

Ok, klinkt een beetje grof dit verhaaltje maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Ik ben te snel bangom zwanger te raken en nee ben niet aan de pil vandaar dat ik ook niet met hem naar bed ben gegeaan [ ik wil altijd met condoom en met de pil ]

ok dus zo ging het ff grof :

- ik streelde zijn penis.
- hij raakte het niet aan kon me niet herrineren en hij zei dat ie het ook niet aanraakte.
-likte ik zijn vingers nog "af " voor het geval hij wel aan zijn penis had gezeten
- hij was sowieso neit klaargekomen en ik was misschien 2 minuten zijn penis an het strelen.
- hij komt 10 seconde even aan mijn clit. niet eens me vagina in


jezu wat een zeur ben ik
ik hoef me geen zorgen te maken he?

Want ik ben net weer ongesteld na het stoppen van de pil, dus ik kan ook niet helemaal wete of ik overtijd ben want het is sowieso ff ontregeld.

Thanks for replies.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
als hij zijn penis niet heeft aangeraakt en hij is ook niet in jouw vagina geweest, dan hoef je echt niet bang te zijn voor een zwangerschap. Niks aan de hand
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 23:00
Verwijderd
lol er is ook kans dat george bush eigenlijk een rattenkoning is uit de 5'de dimensie
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 07:13
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Waar denk je dat de pil voor is?!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 12:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Je bent niet zwanger.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 12:56
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Volgens mij is er nu een kans van 1 op 57489326454273790757456783 dat je zwanger bent
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:38
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
er is in dit geval inderdaad een nihile kans om zwanger te zijn. Neem in het vervolg wel (desnoods meerdere) anticonceptie-maatregelen, om onzekerheid uit te sluiten, als het een keer per ongeluk wel "mis gaat."
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:44
Verwijderd
Als je zo bang bent om zwanger te worden, zijn er twee mogelijkheden; 1.) Helemaal geen seks meer, pas wanneer je zwanger wil worden begin je eraan, of; 2.) Gebruik een voorbehoedsmiddel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:51
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah idd dit is niet je eerste topic hierover!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:24
devilcat
devilcat is offline
ja sorry voor me gezeur....


Nog 1 dingetje :

Stel , je streelt je vriend's Penis voor..3 minuutjes ofzo, met speeksel erbij met je hand. Nou dan evenlater zegt je vriend dat ie nog lang niet klaarkomt.

Nou na 3 minuten ongeveer stop je en na een tijdje droogt je hand met speeksel en ( mogeleijke zaadcelletjes van voorvocht ) op dan kom je aan je clitoris. maar je gaat niet met je vinger in je vagina.

Dan is er toch ook een erg kleine kans op zwangerschap?

Ik had ergens gelezen dat zaadcellen die voor een paar seconde al "buiten" komen [ dus op je hand ofzo of opdroogt etc ] dat ze dan direct doodgaan/ en dat speeksel ook niet zo fijn is voor zaadcellen



volgenns mij ging het gewoon zo, ik streelde zijn dick, hij deed na een paar minuten zijn broek weer naar boven en heeft zijn eigen zaakje niet / nauwelijks aangeraakt en toen streelde hij heel eventjes mijn clitoris. Dan denk ik niks aan de hand , maar ik pieker me dood dat ik gisteren een zware paniekaanval kreeg.
ik weet het ben stom dat ik neitaan de pil ben , maar dat doe ik zodat ik niet met hem naar bed ga .

ik zit dan te piekeren en op een gegeven moment raak ik het spoor bijster en dan weet ik niet eens meer wat er precies is gebeurd en dan ga ik ook nog is andere dingen denken dat ikzelf aan mijn doos heb gezeten , teriwijl dat niet zo was. .....volgens mij ....hmmm raak nu nog meer onzeker.



Jezus, ik ben ff de realiteit kwijt, kan iemand me geruststellen?


Als je vriend klaarkomt op je , en er komen wat druppels/kwakjes bij je vagina in de buurt, ja dan kan je zwanger worden maar dan is de kan sook klein, right?

dus nu heeft ie alleen mijn clitoris aangeraakt voor...30 seconde ofzo want daarna trok ik zijn hand weg en hij zei 3 x tegen me dat ie echt zijn zaakje neit had aangeraakt... maar stel dat ie dat wel had, nee dan kan ik ook niet zwanger raken want dan moetie op zijn minst in me vagina zijn gekomen met een behoorlijke druppel sperma die die niet eens had want hij kam nog lang niet klaar....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:35
Verwijderd
Je raakt niet zwanger via je clitoris hoor... op zich als je héél erg nat bent dan zou een cel helemaal je vagina in kunnen zwemmen vanaf je clitoris, maar dat is een flink eind en zo snel zwemmen die dingetjes niet. Zaadcellen overleven ongeveer 15 minuten in de buitenlucht, trouwens, dus ze zijn niet 'na een paar seconden dood' maar ze gaan wel vrij gauw dood. En als je zijn vingers af likt, dan zal je vrijwel alle cellen er ook wel af hebben gelikt, want zó veel zaadcellen zitten er nou ook weer niet in voorvocht. Als je nou toch nog zwanger bent, dan is dat een heel groot wonder.

En als je je steeds zó druk maakt, ga dan toch gewoon de pil gebruiken of zorg voor een ander voorbehoedsmiddel, óf hou je kleren aan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:35
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
aan de lengtes van de tijden die jij opnoemt te zien kunnen jullie nooit lekkere sex gehad hebben, dat ten eerste

en verder denk ik dat gehele onthouding wel een optie voor je is
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
devilcat schreef op 02-03-2004 @ 13:24:
ik weet het ben stom dat ik neitaan de pil ben , maar dat doe ik zodat ik niet met hem naar bed ga .
wat is dat nou weer voor 'n stomme reden?!

Je hóeft niet direct met iemand naar bed te gaan zodra je aan de pil bent. En aangezien jullie wel andere dingen doen waar je zwanger van kan worden, zou ik toch maar aan de pil gaan. Zeker als je zo paniekerig bent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 01-03-2004 @ 13:04:
Je bent niet zwanger.
+

Citaat:
Andijvie Als je zo bang bent om zwanger te worden, zijn er twee mogelijkheden; 1.) Helemaal geen seks meer, pas wanneer je zwanger wil worden begin je eraan, of; 2.) Gebruik een voorbehoedsmiddel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-03-2004 @ 13:42:
wat is dat nou weer voor 'n stomme reden?!

Je hóeft niet direct met iemand naar bed te gaan zodra je aan de pil bent. En aangezien jullie wel andere dingen doen waar je zwanger van kan worden, zou ik toch maar aan de pil gaan. Zeker als je zo paniekerig bent.
Ik kan me de reden wel voorstellen. Het is heel makkelijk om een keertje toch 'te ver' te gaan als je aan de pil bent. Maar ik het geval van de topicstarter lijkt met me geen overbodige luxe.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 02-03-2004 @ 14:11:
Ik kan me de reden wel voorstellen. Het is heel makkelijk om een keertje toch 'te ver' te gaan als je aan de pil bent. Maar ik het geval van de topicstarter lijkt met me geen overbodige luxe.
Ja, maar dat keertje te ver gaan dat doe je dan toch alleen als je het allebei zelf wíl. Tenzij iemand haar heeft bedreigd dat er iets ergs gaat gebeuren als zij seks heeft, kan ik me niet voorstellen waarom je allebei wel seks zou willen maar het niet zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-03-2004 @ 14:16:
Ja, maar dat keertje te ver gaan dat doe je dan toch alleen als je het allebei zelf wíl. Tenzij iemand haar heeft bedreigd dat er iets ergs gaat gebeuren als zij seks heeft, kan ik me niet voorstellen waarom je allebei wel seks zou willen maar het niet zou hebben.
Dat is wel waar maar toch. Als je je bijvoorbeeld hebt voorgenomen geen seks voor het huwelijk te hebben..en dan lig je een beetje te vrijen met je vriend en heb je eigenlijk ook wel heel veel zin, dan vraagt het wel wat discipline om niet verder te gaan. Terwijl als je de pil niet slikt, dan heb je nog min of meer een extra reden niet verder te gaan. Het gaat niet zozeer om willen maar om of je genoeg discipline hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 02-03-2004 @ 15:03:
Dat is wel waar maar toch. Als je je bijvoorbeeld hebt voorgenomen geen seks voor het huwelijk te hebben..en dan lig je een beetje te vrijen met je vriend en heb je eigenlijk ook wel heel veel zin, dan vraagt het wel wat discipline om niet verder te gaan. Terwijl als je de pil niet slikt, dan heb je nog min of meer een extra reden niet verder te gaan. Het gaat niet zozeer om willen maar om of je genoeg discipline hebt.
In mijn ogen gaat het erom of ze zwanger wordt of niet, ze is duidelijk bezig met seks... en tja, dan moet je toch aan voorbehoedsmiddelen denken als je niet zwanger wil worden? Als je gaan vrijen, ook al is het om de manier van de TS, dan is het toch verstandig een voorbehoedsmiddel bij de hand te hebben / te gebruiken? Als je eenmaal begint met vrijen, gaat het heel ongemerkt verder... Stel dat ze de volgende keer wel flink wat sperma op d'r hand heeft en zich gaat vingeren, dan zit je daar... zonder pil of iets...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2004 @ 15:07:
In mijn ogen gaat het erom of ze zwanger wordt of niet, ze is duidelijk bezig met seks... en tja, dan moet je toch aan voorbehoedsmiddelen denken als je niet zwanger wil worden? Als je gaan vrijen, ook al is het om de manier van de TS, dan is het toch verstandig een voorbehoedsmiddel bij de hand te hebben / te gebruiken? Als je eenmaal begint met vrijen, gaat het heel ongemerkt verder... Stel dat ze de volgende keer wel flink wat sperma op d'r hand heeft en zich gaat vingeren, dan zit je daar... zonder pil of iets...
Ja, dat vind ik ook. Ik zei alleen dat ik me haar reden wel voor kon stellen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
devilcat schreef op 02-03-2004 @ 13:24:

ik weet het ben stom dat ik neitaan de pil ben , maar dat doe ik zodat ik niet met hem naar bed ga .
Sorry, ik had je openingspost niet goed gelezen Dacht dat je wél aan de pil was

Mens, maak je niet zo druk of blijf van elkaar af. En aan tijden hebben we niets... Het is niet zo dat als hij 5 seconden langer had gestreeld dat jij dan wel zwanger was geweest.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2004 @ 15:07:
In mijn ogen gaat het erom of ze zwanger wordt of niet, ze is duidelijk bezig met seks... en tja, dan moet je toch aan voorbehoedsmiddelen denken als je niet zwanger wil worden? Als je gaan vrijen, ook al is het om de manier van de TS, dan is het toch verstandig een voorbehoedsmiddel bij de hand te hebben / te gebruiken? Als je eenmaal begint met vrijen, gaat het heel ongemerkt verder... Stel dat ze de volgende keer wel flink wat sperma op d'r hand heeft en zich gaat vingeren, dan zit je daar... zonder pil of iets...
precies, hier ben ik het helemaal mee eens.

en als je de discipline niet hebt om jezelf te beheersen en je blijkbaar een reden als 'niet aan de pil zijn' nodig hebt om niet met je vriend naar bed te gaan, dan kan je beter eerst aan jezelf gaan werken en het vrijen met je vriend maar laten totdat je ook zelf 'nee' kunt zeggen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:47
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-03-2004 @ 16:35:
precies, hier ben ik het helemaal mee eens.

en als je de discipline niet hebt om jezelf te beheersen en je blijkbaar een reden als 'niet aan de pil zijn' nodig hebt om niet met je vriend naar bed te gaan, dan kan je beter eerst aan jezelf gaan werken en het vrijen met je vriend maar laten totdat je ook zelf 'nee' kunt zeggen.
jullie hebben allemaal gelijk...

Ik sta nu iig niet zo sterk in me schoenen want het is dus een jongen die me nogal lullig heeft bedrogen en ik ben nog steeds stapel op hem en hij probeert nog steeds wat weer met me te kunne beginnen, anyway dat is bij-info.

Maar ik heb nu al de hele dag dat kramperige onderbuik - ongesteldheidsgevoel. Heb zo'vermoeden dat ik ongesteld GA worden eens deze dagen,,,,hoop ik.

Mijn vorige cyclus was vorige week, het is erg verward nu omdat ik pas 1 x weer ongesteld ben geworden [ 2 weken terug, 1 weekje lang dus nu een week niet meer ] sinds dat ik was gestopt met de pil, dus het is toch heel denkbaar dat ik nu weer ongesteld kan worde?


Trouwens, heb nog liggen nadenken, maar het is echt uitgesloten volgens mij dat ik zwanger ben.
KAN gewoon niet, zwanger worden van iemand die je clitoris strelt die niet eens aan zijn eigen penis heeft gezeten, en die penis is niet eens klaargekomen , er zat niks aan zijn handen wat er ook maar iets vloeibaars uitzag, bij mij was al dat vloeibare [ voornamelijk speeksel] al weer opgedroogt. ben zelf ook niet aan mijn vagina gekomen of iets degelijks. Zelfs als ik aan mijn clitoris kwam met een hand die zijn penis had gestreeld kan ik volgens mij nog niet zwanger raken, want het was mini weinig voorvocht met veel speeksel wat al weer was opgedroogt...


Hmm.. heb buikkrampen....toch niet zwanger he
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 22:59
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 01-03-2004 @ 00:00:
lol er is ook kans dat george bush eigenlijk een rattenkoning is uit de 5'de dimensie
OMG. HAHAHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 22:00
devilcat
devilcat is offline
ff serieus...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 22:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-03-2004 @ 23:00:
ff serieus...
d'r zijn al weet-ik-veel hoeveel personen geweest die serieus hebben gereageerd. De conclusie was: je maakt je idd te veel zorgen. Je kan niet zwanger zijn. Punt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 00:37
Verwijderd
Dit is vast 'n hééééééééeeeeeeeeeele domme suggestie hoor....,
maar loop naar de drogist en haal 'n zwangerschapstest...?!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 03:05
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef op 04-03-2004 @ 01:37:
Dit is vast 'n hééééééééeeeeeeeeeele domme suggestie hoor....,
maar loop naar de drogist en haal 'n zwangerschapstest...?!
lol

moet alles honderd keer herhaald worden, sorry hoor maar het staat er al duidelijk en de vraag wordt weer herhaald?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:31
Verwijderd
Ik word zo moe van die 'mijn vriend raakte mijn cavia eergisteren aan met de hand waarmee hij zich de dag ervoor had afgetrokken en nadat ik mijn cavia had geaait heb ik mezelf gevingerd, ben ik nu zwanger?' topics
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:50
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Waar je je al niet druk om kan maken zeg.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Volgens mij heb je nog meer kans dat je zwanger wordt als je de deurknop aanraakt die net een jongen heeft aangeraakt die zich net had afgetrokken en met de hand die de deurknop had aangeraakt gaat vingeren. (Ja ja, lange zin )
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:05
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
je bent heus niet zwanger, maar je kan altijd gewoon een test doen. ga naar een naburig dorp/stad en dan kan je bij de trekpleister, kruidvat, etos of wat voor winkel ook gewoon een test kopen en is er niks aan de hand/....
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:31
devilcat
devilcat is offline
nee kom er nu ook wel achter dat ik een beetje te overbezorgt ben/was.

Ik heb wel de hele tijd al dat vervelende ongesteldheids gevoel al een week ofoz

Pijn in me onderrug.
krampen in me onderbuik etc, is het normaal dat dit gebeurd als je net weer begint "natuurlijk te menstrueren" nadat je met de pil dus bent gestopt?

Ik denk dat ik straks wel ongesteld moet worden door al die krampen iedere dag.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 13:05
Verwijderd
k heb ook wel eens krampen in mn buik. dan ga ik poepen en is het weer over...

wat ik hierme wil zeggen is dat je je niet zo druk moet maken, stress is ook niet goed voor je menstruatie...

dus ga dr nou maar van uit dat je onmogelijk zwanger kan zijn, desnoods haal je een test voor de zekerheid...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 10-03-2004 @ 12:31:
nee kom er nu ook wel achter dat ik een beetje te overbezorgt ben/was.

Ik heb wel de hele tijd al dat vervelende ongesteldheids gevoel al een week ofoz

Pijn in me onderrug.
krampen in me onderbuik etc, is het normaal dat dit gebeurd als je net weer begint "natuurlijk te menstrueren" nadat je met de pil dus bent gestopt?

Ik denk dat ik straks wel ongesteld moet worden door al die krampen iedere dag.
Ik ben een tijdje geleden ook een tijdje gestopt met de pil, een paar maanden. Ik kreeg er ook 'last' van. (Flink krampen, lang ook, menstruatie kwam moeilijk opgang en was uiteindelijk erg heftig en lang, maar eerst een week flink krampen... vooral in m'n onderbuik, rug en bovenbenen...)

't Is heel normaal, je lichaam moet wennen aan géén pil, dus wees niet bang.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 11:08
devilcat
devilcat is offline
nog steeds niet ongesteld...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 12:21
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
koop gewoon zo'n fucking test....
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Je stresst gewoon te veel. Dan komt je menstruatie toch later. Maak je er nou maar niet druk om. De kans om hierdoor zwanger raken is 1 op de 100000000000000000000000000000. Koop anders een testje, ben je van het gestress af.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 14:02
Verwijderd
Doe een test, en als je zwanger bent is dat dom, hoewel de kans nogal klein is naar wat ik lees, maargoed...
En;
GA AAN DE PIL!!
dan hoef je je niet elke keer ongerust te maken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:46
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Heb 'm ook in t piltopic gezet, maar omdat dit meer over zwanger zijn gaat..


Ik slik altijd netjes de pil, de laatste 3 strippen zonder stopweek, ben nu dus met 3e strip bezig, 2,5ste week.

Omdat ik vorige week een blaasontsteking heb gehad, heb ik Furabid gekregen. (antibiotica)

Gisteravond heb ik gevreeen met mn vriendje, zonder condoom. Hij is niet klaargekomen in me. Tot die tijd heb ik 4 pillen van die Furabid geslikt, verdeelt over 2 dagen.

Risico om zwanger te zijn geraakt is minimaal toch?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:18
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef op 14-03-2004 @ 12:46:
Heb 'm ook in t piltopic gezet, maar omdat dit meer over zwanger zijn gaat..


Ik slik altijd netjes de pil, de laatste 3 strippen zonder stopweek, ben nu dus met 3e strip bezig, 2,5ste week.

Omdat ik vorige week een blaasontsteking heb gehad, heb ik Furabid gekregen. (antibiotica)

Gisteravond heb ik gevreeen met mn vriendje, zonder condoom. Hij is niet klaargekomen in me. Tot die tijd heb ik 4 pillen van die Furabid geslikt, verdeelt over 2 dagen.

Risico om zwanger te zijn geraakt is minimaal toch?
Verminderd (sommige) antibiotica niet de werking van de pil?

Lijkt me minimaal, maar ja.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:44
Bravo
Bravo is offline
Als hij nou in je klaargekomen was... tja dan had je reden om je druk te maken. Maar dit is wel zo vaag... Bovendien slik je de pil dus ALS er al wat aan de hand zou kunnen zijn, zou de pil dat beetje wel ´aankunnen´.

Don´t worry!
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:40
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
rodina schreef op 14-03-2004 @ 12:46:
Omdat ik vorige week een blaasontsteking heb gehad, heb ik Furabid gekregen. (antibiotica)
Ik heb zelf ook heel vaak Furabid gehad tegen blaasontstekingen. Omdat ik dus ook aan de pil ben, heb ik aan de huisarts en bij de apotheek gevraagd of Furabid de werking van de pil verminderd, maar dit is niet het geval vertelden zij mij. Als je antibiotica krijgt die de werking van de pil kan beïnvloeden, krijg je daar altijd een waarschuwing en een foldertje over mee bij de apotheek. (dat was bij mij tenminste wel zo toen ik andere antibiotica kreeg, die blijkbaar wel de werking van de pil negatief beïnvloedde). Bij de apotheek zijn ze trouwens verplicht om de wisselwerking met de pil te melden, als dit het geval mocht zijn. Voor de zekerheid zou je het ook nu nog een keertje bij de apotheek na kunnen vragen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:36
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-03-2004 @ 15:40:
Ik heb zelf ook heel vaak Furabid gehad tegen blaasontstekingen. Omdat ik dus ook aan de pil ben, heb ik aan de huisarts en bij de apotheek gevraagd of Furabid de werking van de pil verminderd, maar dit is niet het geval vertelden zij mij.
Ke dank je wel, even na vragen kan nooit kwaad
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 12:31
devilcat
devilcat is offline
ben ng niet ongesteld heb wel al 2 weken lang datopdringerige buikkrampen gevoel alsof ik ieder moment kan menstrueren.

ik weet dat ik niet zwanger kan zijn.

Ik heb een paniekstoornis, misschien dat het daardoor komt stress enzo in de klas sta onder constante druk.

ik geloof dat het nu zo'n 3 a 4 weken is na mijn ongesteldheid. dus .. niet echt overtijd.

Kan je sowieso niet zeggen als je net gekaptbent met de pil dan is alles verwarrend , kan het ook pas over 2 maanden worden bij wijze van spreken.

Ok doei.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:14
devilcat
devilcat is offline
telkens lijkt het alsof ik wat voel lopen, dan kijk ik , en dan is het niet rood helaas maar gewoon doorzichtig, heb nog steeds krampen,...

Hmmm ik wacht het nog ene paar weken af dan ofzo..

de vorige keer zat ook 3 maanden tussen..totdat ik ongesteld werd.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:24
Verwijderd
Ga naar de dokter, misschien kan hij je wat tips geven.
Waarom ga je niet gewoon weer aan de pil? Dan word je weer ongesteld en hoef je niet bang te zijn om zwanger te worden. Dan ben je zéker over een maand ongesteld én veilig.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 07:57
devilcat
devilcat is offline
ben nog steeds niet ongesteld

denk dat het te maken heeft met het wennen na de pil weer op de natuurlijke manier menstrueren.

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan

Negatief.

Dus niet zwanger.

Ik heb het volgens mij niet te vroeg uitgevoerd, aangezien ik al 2 maanden niet menstrueer sinds..... 28 febr. ( toen was ik ongeveer een week al weer niet ongesteld. dus 21 was ongeveer mijn laaste dat menstruatie. ) als ik het me goed herriner.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:29
meisje
meisje is offline
Volgens mij verzin je alles om aandacht te krijgen. Ik vind het zo verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:37
chantyyy
chantyyy is offline
je raakt daardoor echt niet zwanger hoor en als ik jou was zou ik ook nog maar ff wachten voordat je het echt gaa doen en word je vriend daar niet gek van dan?ik moet zeggen als je een beetjeuh nadenkt weet je ook dat het niet eens kan
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik begin me steeds meer en meer de vraag te stellen of jij wel for real bent.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #17
Konijn
500 06-04-2007 19:03
Verhalen & Gedichten afscheid...deel 1
nlblue-eyes
3 01-01-2005 15:07
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15
Software & Hardware Ericsson T20s
miss sunshine1986
18 03-07-2002 23:19
Psychologie Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer
N*A*Shezbaernon
4 22-01-2002 12:49
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.