Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 01:51
Damn_this
Damn_this is offline
Ehm.. dit is een beetje klote..

Het komt hier op neer: als mijn vriendin mij aftrekt kan ik op een of andere manier gewoon niet klaarkomen. Ze heeft het 2 keer geprobeert maar ut lukt gewoon niet, wat ze ook doet .. Zit is de eerste keer dat 'iemand anders eraan zit', maar tog.. Is dit normaal?? en wat kan ik eraan doen ? Ik schaam me ervoor
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 01:59
Xero
Avatar van Xero
Xero is offline
er niet teveel aandacht aan schenken, doe gewoon voorlopig wat anders, totdat je je op je gemak voelt.
__________________
Mind over body
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 07:48
Verwijderd
had ik ook last van in t begin, maar je moet ten eerste proberen je er niet op te focussen, is moeilijk maar ja, geniet gewoon van het feit dat ze je aftrekt en als je klaar komt is dat een extra pluspunt, maar t is niet noodzakelijk...en wat mij ook heeft geholpen is als het ware mn penis onder spanning zetten, weet nie zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar je moet m zeg maar aanspannen waardoor dr wat meer "druk" op komt.. kreeg de tip van een vriend en heeft mij heel erg geholpen en ben toen ook klaar gekomen en sindsdien nooit meer porblemen mee gehad..succes ermee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:26
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Maybe moet je je niet focussen op het klaarkomen!

Geniet van het gevoel, en als het echt superlekker aanvoelt, zeg dan tegen je vriendin dat je wat ze op dat moment doet erg lekker vindt! Misschien dat als ze daar dan mee doorgaat... dat je dan klaarkomt!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:36
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Als je niet kan klaarkomen omdat ze het niet lekker doet, of iig niet op de manier die jij wilt, dan moet je haar helpen! Tis voor haar waarschijnlijk ook lastig. Geef haar een beetje aanwijzingen, stuur haar bewegingen.
Maar het kan natuurlijk ook dat het gevoel wel oké is, maar dat het "niet klaarkomen" meer in je hoofd zit. Dan focus je je er idd te erg op of je durft je niet te laten gaan.
Dat heb ik bij mijn toemalige vriendje ook gehad Je moet niet teveel aan het klaarkomen denken, gewoon het gevoel ervaren en je proberen te laten gaan. Maar dat lukt alleen als je je 100 % op je gemak voelt bij haar. Succes.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:46
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Damn_this schreef:
Ehm.. dit is een beetje klote..

Het komt hier op neer: als mijn vriendin mij aftrekt kan ik op een of andere manier gewoon niet klaarkomen. Ze heeft het 2 keer geprobeert maar ut lukt gewoon niet, wat ze ook doet .. Zit is de eerste keer dat 'iemand anders eraan zit', maar tog.. Is dit normaal?? en wat kan ik eraan doen ? Ik schaam me ervoor
moet je dr zeggen hoe ze t moet doen, dan weet zij wat je lekker vind
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:48
Verwijderd
had mijn vriend ook, maar hij deed het express... zo genoot hij er meer van ik gaf er niet zo heel veel om.. ik wist toch dat hij genoot... maar je spieren spannen helpt...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:41
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
had mijn vriend ook, maar hij deed het express... zo genoot hij er meer van ik gaf er niet zo heel veel om.. ik wist toch dat hij genoot... maar je spieren spannen helpt...
juist spieren spannen helpt....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:22
The_Vampire
The_Vampire is offline
Heb ik soms ook last van. Niemand die beter weet dan jezelf hoe het het beste voelt en gaat. Gewoon op een zachte manier beetje aanwijzingen geven. Zorg wel dat ze niet denk van haarzelf dat ze er niets van bakt. Ik doe dit ook zo met mijn vriendin en zei ook met mij.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:32
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
leg haar uit wat je lekker vind en geef haar tips over wat ze het beste kan doen
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:39
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
leg haar uit wat je lekker vind en geef haar tips over wat ze het beste kan doen
dat zeg ik toch
grrrrrrrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:59
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
communicatie is heel belangrijk bij sex!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:49
lausie
lausie is offline
ja dis cker raar,waaraan kan ut liggen denk je zelf?doet zij het wel goed dan?word je wel opgewonden?dit snap ik dan anderz ni hoor
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:53
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mja heeft mijn vriend ook, maar ik vinnet niet zo erg en hij ook niet, bij t neuken lukt t wel altijd dus.. je moet je er niet druk over maken..
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:00
Verwijderd
Mm, ik herken dat wel. Het is inderdaad vooral de spanning, je moet niet proberen het 'eruit te willen krijgen' ofzoiets. Laat het gewoon over je heen komen. En zoals boven gezegd, op het juiste tijdstip je spieren spannen helpt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:52
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
r.e.l.a.x.t
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 11:51
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Damn_this schreef:
Ehm.. dit is een beetje klote..

Het komt hier op neer: als mijn vriendin mij aftrekt kan ik op een of andere manier gewoon niet klaarkomen. Ze heeft het 2 keer geprobeert maar ut lukt gewoon niet, wat ze ook doet .. Zit is de eerste keer dat 'iemand anders eraan zit', maar tog.. Is dit normaal?? en wat kan ik eraan doen ? Ik schaam me ervoor

hm.. ze heeft het 2 x geprobeerd .. PAS 2x.. dus het is mabey gewoon een kwestie van wennen voor jou? het komt heus nog wel na 20x ofzow???

doe rustig aan
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:51
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Het ligt niet aan jou, je vriendin kan je gewoon niet aftrekken ;p
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 15:51
Ribus
Ribus is offline
Heb dit probleem ook..
Duurt zoiezo lang voordat ik klaarkom als ik zelf masturbeer, maar als iemand anders het doet duurt het nog langer.

Bij de penetratie is 'hij' vaak te slap waardoor ik m er niet indedrukt krijg.. ;-(

Iemand hier tips voor?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen tijdens het neuken?
knakworstje
22 02-02-2006 21:41
Seksualiteit klaarkomen
Vanietta
11 09-07-2003 13:01
Seksualiteit klaarkomen
marla
15 06-06-2003 18:49
Seksualiteit Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet
Tinkerbel
15 31-05-2003 11:51
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit Klaarkomen helemaal niet belangrijk...
Verwijderd
56 15-05-2002 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.