Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-01-2004 @ 12:00:
Videoclips, via veel zoeken op het net en ja dit waren echte moorden. Om een voorbeeld te geven was er ook een filmpje tussen (welke me tot nu toe nachtenlang is bijgebleven en me ook deed stoppen uit afschuw) Het ging hier om een gegijzelde Russich (geloof ik) soldaat waar in een taal iets over werd gezet 1 persoon stond met zijn voet op het hoofd van degene en je zag hoe de keel door werd gesneden en ja dit was deel van een videoclip vol met gruwelijkheden tegenover gegijzelden, alles was te zien, en in deze gevallen weet je dat het menes is en uiteindelijk ook te vreselijk voor woorden.

Goed het gaat misschien niet binnen het rijtje snuff gezien ze het niet voor het geld doen maar wel minstens zo gruwelijk.
Ach deze film is niet zo erg, in het zwart wit. Deze film is heel bekend, je hoort ook zo'n lekker geluidje he.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 11:30
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Syphon schreef op 27-01-2004 @ 12:04:
Ach deze film is niet zo erg, in het zwart wit. Deze film is heel bekend, je hoort ook zo'n lekker geluidje he.
Sorry niet zo erg heb je de hele clip gezien of alleen het stukje wat ik net beschreef?

Er is btw ook een kleuren versie van uit een andere camera positie.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-01-2004 @ 12:30:
Sorry niet zo erg heb je de hele clip gezien of alleen het stukje wat ik net beschreef?

Er is btw ook een kleuren versie van uit een andere camera positie.
De hele clip he. Zijn hoofd ligt er later dan toch naast? Maar waarom download jij dan ook zoiets of deed je dat niet. Ik zag het laatst op een feestje, tja zieke mensen blijven er bestaan he.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-01-2004 @ 01:40:
ja met dat afgesneden hoofd heb ik ook gezien
op internet
geen idee of het echt is? maar niet te walgelijk ofzo?

om eerlijk te zijn vind ik alles wat hier genoemd is niet echt schokkend ofzo (behalve dan die italiaanse film maar die heb ik nog niet gezien).
Misschien heb jij een hoge grens maar kijk hier is wat filmpjes op http://www.ogrish.com , ik heb de site alleen snel even gezien maar nog nergens op geklikt dus ik weet niet wat je kan verwachten maar het schiet er wel wazig uit. En zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:24
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-01-2004 @ 11:42:
dat is toch met die zwervers die dan een tattoo op hun voorhoofd krijgen? die is grappig!
hè daar heb ik een keer een documentaire over gezien
oh nee dat was bij: "Kamphues maakt vrienden.."
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:29
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-01-2004 @ 18:34:
Was het een vrouw geweest, was de film seksistisch en vrouwonvriendelijk genoemd en had luidruchtige protesten van feministen ten gevolge gehad.

Maar omdat het over vrouwen gaat die mannen vermoorden wordt de film door hypocriete vrouwen toegejuicht als meesterwerk en merkt niemand het complete gebrek aan verhaal. Bah.
ja mag het een keer?
zeurzak
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:56
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik vond The Pianist erg indrukwekkend en ook wel schokkend aangezien het waar gebeurd is. Maar echt een prachtige, goeie film met een terrechte oscar winnaar. Kippenvel liep me over mijn rug bij sommige stukjes.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:17
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
zon shockdocumentaire, ben de naam kwijt... btje als faces of death, ben na een kwartiertje gestopt met kijken, werd er echt misselijk van
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-01-2004 @ 12:00:
Het ging hier om een gegijzelde Russich (geloof ik) soldaat waar in een taal iets over werd gezet 1 persoon stond met zijn voet op het hoofd van degene en je zag hoe de keel door werd gesneden
dit heb ik per ongeluk ok gezien,ik zat bij de zoon van een kennis van mijn ouders,en die speelde dat af,ik werd er niet zo heel goed van,het ergste vond ik dat die gast begon te roepen "je verdient het" en van die dergelijke kreten,toen heb ik hem eventjes op zijn verstand gedrukt dat het toch niet echt normaal was waar hij mee bezig was en heb ik zijn ouders even ingelicht over wat er voor ranzigheid op zijn computer te vinden was...
dat vond ik echt schokkend evenals de documantaires over de vietnamoorlog die elke zondag worden uitgezonden (op nl 1 volgens mij)ik vind die documantaire reuze interresant maar ze laten er zien hoe een vietnamese man in zijn hoofd geschoten word (een heel bekend filmpje) en hoe de vietcong zich uitleeft op het zuid-vietnamese leger dmv mishandeling,neersteken etc. ook de slachtoffers van napalm schokken mij.
ik vind het ergens wel goed dat deze beelden uitgezonden worden,om te laten zien hoe erg het is,ik werd er in ieder geval helemaal stil van..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:28
Verwijderd
onder dat russiche filmpje staat toch "unknown russian soldier"?
ik weet nog dat ik dat het ergste vond,dat niemand wist wie hij was en dat hij voor niks gestorven was...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:36
Superdiede
Avatar van Superdiede
Superdiede is offline
ik vond the ring heel erg eng... ben ik nu een watje ofzo? ik heb eiglijk nog nooit van al die andere films gezien. Gewoon omdat ik van the ring al n8merries had... vooral omdat het zo echt leek ik was echt als de dood dat er gebeld zou worden na die film!!! meer mensen?
__________________
--- Just me and me ---
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:55
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 27-01-2004 @ 15:28:
onder dat russiche filmpje staat toch "unknown russian soldier"?
ik weet nog dat ik dat het ergste vond,dat niemand wist wie hij was en dat hij voor niks gestorven was...
Ja idd das de zwart wit als ik het goed heb.

@Syphon euhm in de hele clip is dat hoofd niet het enige wat er af ligt het gaat tot het einde van alle gijzelaars door.

__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-01-2004 @ 15:55:
Ja idd das de zwart wit als ik het goed heb.

@Syphon euhm in de hele clip is dat hoofd niet het enige wat er af ligt het gaat tot het einde van alle gijzelaars door.

O die ken ik dan niet, hoe lang duurt die dan. Die ik zag duurde 2min
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:44
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik zag het laatst op een feestje, tja zieke mensen blijven er bestaan he.
Wat voor een feestje?

Moet ik denken aan een verjaardagsfeestje of gewoon een georganiseerde avond waar iedereen stevig aan de bier gaat met klasgenoten en vrienden?

Citaat:
Goed het gaat misschien niet binnen het rijtje snuff gezien ze het niet voor het geld doen maar wel minstens zo gruwelijk.
Oorlog IS gruwelijk, zelfs als er niet gefilmd wordt. Maar waarom gefilmd vanuit verschillende standpunten? Er zijn óók nog eens twee versies: een zwart-wit en een kleurenversie. Het klinkt mij echter in de oren als iets wat in scene is gezet.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 27-01-2004 @ 18:44:
Wat voor een feestje?

Moet ik denken aan een verjaardagsfeestje of gewoon een georganiseerde avond waar iedereen stevig aan de bier gaat met klasgenoten en vrienden?



Oorlog IS gruwelijk, zelfs als er niet gefilmd wordt. Maar waarom gefilmd vanuit verschillende standpunten? Er zijn óók nog eens twee versies: een zwart-wit en een kleurenversie. Het klinkt mij echter in de oren als iets wat in scene is gezet.
Gewoon een feestje met vrienden en ja er was wel wat drank. En die snuff film is al zo oud en hij is volgens mij ook echt, k heb hem ook alleen in het zwart-wit gezien.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:16
Verwijderd
Had er toevallig net een topic over geopend; Caligula, een film die overigens ook grotendeels waargebeurd is. Tamelijk ranzig.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:49
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Verkrachtingen en bepaalde soorten martelingen kan ik wel tegen (word er vaak zelfs opgewonden van...kan er ook niks aan doen )...maar sommige dingen daar kan ik ook niet goed tegen, die blijven dan door mn hoofd rondspoken en daar kan ik ook een misselijk gevoel aan overhouden: denk aan de scene uit american history X
Spoiler
...gatver als ik daar over ga nadenken wordt ik echt misselijk, dat je zo gruwelijk aan je eind kunt komen. Dat er mensen zijn die je dat aan kunnen doen. Hoe vies dat er dan uitziet en hoe pijnlijk dat dan wel neit aan zal voelen....brrrrr.
Nee, dingen met veel bloed en waarbij echt hoofden worden ingetrapt of ogen worden uitgestoken of dat soort ranzigheden kan ik ook niet goed hebben.

Faces of death-dingen lijken me enerzijds fascinerend, anderszijds vind ik het ook geen fijn idee dat ik zo'n video zou huren om te kijken naar andermans gruwelijke dood. Dingen blijven dan echt wel in mn hoofd rondspoken (als: 'het zijn echte mensen' 'wat zijn er toch veel manieren om ellendig aan je eind te komen. Zou ik ook ellendig aan mn eind komen?'). Om over misselijkheid maar te zwijgen.

Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 08:10
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 18-01-2004 @ 20:15:
The Green Mile en Blair Witch Project I

uhuh,, helemaal mee eens
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 08:53
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 27-01-2004 @ 14:56:
Ik vond The Pianist erg indrukwekkend en ook wel schokkend aangezien het waar gebeurd is. Kippenvel liep me over mijn rug bij sommige stukjes.
En ik schaamde me dood dat ik een mens was... niet zozeer schokkend vanwege de scene's, maar dat je weet dat dit 60 jaar geleden gebeurde...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 09:14
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
Citaat:
ganralph schreef op 25-01-2004 @ 19:56:
snuff is wel degelijk film. of noem jij documentaires ook geen film???
In zowel fictie als documentaires wordt een verhaal verteld...(hoe abstract dat ook oms mag lijken ) . Ik vind niet dat je kan zeggen dat er met snuff een verhaal wordt verteld. In dat op zicht kun je het meer vergelijken met een home-video van een familievakantie ofzo, en nee dat zou ik niet als film categorieseren nee....
__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 27-01-2004 @ 14:08:
Misschien heb jij een hoge grens maar kijk hier is wat filmpjes op http://www.ogrish.com , ik heb de site alleen snel even gezien maar nog nergens op geklikt dus ik weet niet wat je kan verwachten maar het schiet er wel wazig uit. En zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Nah ik heb niet echt een onwijs hog grens, bv cannibal holocaust heb ik afgezet, omdat het mij te gruwelijk werd.

Ik denk dat het meer ligt aan de manier waarop. 1 afgesneden hoofd dat gaat nog wel, maar gruwel achter gruwel, en dan nog es voorzien van uiterst deprimerende muziek dat gaat je opbreken. Althans mij.

Zal ff op die site kijken yo.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 11:43
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Goldfinger natuurlijk !

Citaat:
Shocking! Positively shocking!
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 13:47
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-01-2004 @ 12:00:
Videoclips, via veel zoeken op het net en ja dit waren echte moorden. Om een voorbeeld te geven was er ook een filmpje tussen (welke me tot nu toe nachtenlang is bijgebleven en me ook deed stoppen uit afschuw) Het ging hier om een gegijzelde Russich (geloof ik) soldaat waar in een taal iets over werd gezet 1 persoon stond met zijn voet op het hoofd van degene en je zag hoe de keel door werd gesneden
Toevallig ken ik deze filmpje en hij is gewoon te downloaden op KaZaA. En ik ben er bijna 100% zeker van dat het inderdaad gewoon echt is.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:48
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Voor de liefhebbers van eigenzinnige ultra-violence in films: check vooral eens het Japanse Kichiku dai Enkai , uit 1997. Die film heeft een paar hele brute, vieze scenes.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:21
Mr T
Avatar van Mr T
Mr T is offline
Ik vind dat The Hole ook wel iets heeft
__________________
you're as usefull as a cockflavoured lolly
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 09:16
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Goor vond ik texas chainsaw masscare (2003) wel
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 11:07
Rioto
voor de liefhebbers : Guena pig : flowers of flesh and blood
ik vond het zelf totaal niet schokkend en viel half in slaap maar de film schijnt heel wat ophef te hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 13:42
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 07-02-2004 @ 10:16:
Goor vond ik texas chainsaw masscare (2003) wel
Looking forward to see him
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:16
Hannibal
Hannibal is offline
Salo van Passolini absoluut bovenaan
Irreversible en Caligula volgen
Dogville vond ik trouwens ook extreem schokkend, maar niet zo ziek als bovengenoemde.
__________________
We are all one. I do not follow a better path, I just follow another path.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:39
jet
Avatar van jet
jet is offline
The pianist
wij moesten hem verplicht met school zien. Mijn geschiedenis leraar liep na een half uur weg omdat hij het te erg voor worden vond, wij mochten niet echt weg... Aan het einde kwamen er allmeaal bleke 15 en 16-jarige de zaal uit.. ik vond het verschrikkelijk
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 08-02-2004 @ 19:39:
The pianist
wij moesten hem verplicht met school zien. Mijn geschiedenis leraar liep na een half uur weg omdat hij het te erg voor worden vond, wij mochten niet echt weg... Aan het einde kwamen er allmeaal bleke 15 en 16-jarige de zaal uit.. ik vond het verschrikkelijk
waar gaat die film over? ik heb er wel eens van gehoord..maar verder
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:47
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
per piacere schreef op 08-02-2004 @ 19:46:
waar gaat die film over? ik heb er wel eens van gehoord..maar verder
uhm.. ik weet nog dat ik geschokt was, maar de inhoud van de film is gelukkig wat vervaagt. Het gaat over de verschrikkelijk dingen die in de tweede wereld oorlog zijn gebeurt. Over een beroemde Joodse pianist, dis dus ontzettend mishandeld word, en ziek word. Ik heb t allemaal een beetje verbannen

edit: het is autobiografisch, en daarom vond ik het allemaal nog erger.

tekst van een recensie:

De nieuwe Polanski is een aangrijpend document over de jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog. Het speelt in de Poolse hoofdstad Warschau. We zien in 1939 de Duitsers de stad binnen marcheren. We zien hoe ze een half miljoen joden in het getto bijeendrijven. We zijn getuige van ontzettende wreedheden en moordpartijen in dat getto. Maar ook van een joodse opstand in 1943 en een Poolse in 1944. Uiteindelijk zien we de bevrijding van Warschau door Russische troepen. We maken dat allemaal mee samen met de joodse pianist Wladek Szpilman. Door zijn ogen zien we hoe het getto wordt afgesloten. Hoe zijn ouders, broer en zussen worden gedeporteerd. Hoe hij weet te ontsnappen en zich onder erbarmelijke omstandigheden verschuilt in de ruïnes van kapotgeschoten huizen. Vlak voor het einde van de oorlog wordt hij betrapt door een Duitse officier. Die is zo onder de indruk van het virtuoze piano-spel van de uitgehongerde en verkleumde Wladek dat hij zijn leven spaart. Zo haalt Wladek de bevrijding. Als één van de twintig joden die het getto van Warschau hebben overleefd.

Het verhaal van Wladek Szpilman is geen verzinsel. Hij wás een beroemd pianist. De film is geheel gebaseerd op werkelijk door hem beleefde gebeurtenissen.



Meesterwerk
De film laat een hoop zaken buiten beschouwing. Waarom oorlog? Waarom jodenvervolging? Waarom beestachtige brutaliteit? Wie op dat soort vragen antwoord wil hebben, kan beter Marxism after Auschwitz: Understanding the Nazi Genocide van Enzo Traverso ter hand nemen.

De Pianist brengt wel de nazi-terreur héél dichtbij. Aan de zijde van Wladek Szpilman beleef je bijna zelf de verschrikkingen. Je volgt met ingehouden adem zijn overlevingstocht en je vraagt je af hoeveel een mens kan hebben. Dát hij het overleeft, temidden van alle ellende en treurigheid, stemt nog hoopvol ook. Schindler’s List van Spielberg was een indrukwekkende film over hetzelfde thema. Maar daar zaten toch nogal wat Hollywoodiaanse trucjes en effecten in. Polanski heeft die niet nodig. Zijn film is eerlijker en directer, daardoor meer aansprekend en meeslepend. Een meesterwerk. Terecht bekroond met de Gouden Palm op het filmfestival van Cannes.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes

Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 08-02-2004 @ 19:47:
uhm.. ik weet nog dat ik geschokt was, maar de inhoud van de film is gelukkig wat vervaagt. Het gaat over de verschrikkelijk dingen die in de tweede wereld oorlog zijn gebeurt. Over een beroemde Joodse pianist, dis dus ontzettend mishandeld word, en ziek word. Ik heb t allemaal een beetje verbannen

edit: het is autobiografisch, en daarom vond ik het allemaal nog erger.
tja, ik kan me er nog niet zo veel bij voorstellen

maar ontopic: Lord of the Flies was pretty shocking..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Mr.Beefy schreef op 06-02-2004 @ 15:21:
Ik vind dat The Hole ook wel iets heeft
The Hole is echt het toppunt van vaagheid! heb hem nooit helemaal af gezien, alleen 10x het eerste uur ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:57
Mr T
Avatar van Mr T
Mr T is offline
als je hem ff nuchter helemaal uitkijkt dan is ie goed duidelijk, zit natuurlijk een plotje in he....maar de verhaallijn is iid vooral in het begin verwarrend.

verder nog schokkend: se7en, meer schiet me vast nog wel ooit te binnen
__________________
you're as usefull as a cockflavoured lolly
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 19:01
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Mr.Beefy schreef op 08-02-2004 @ 19:57:
als je hem ff nuchter helemaal uitkijkt dan is ie goed duidelijk, zit natuurlijk een plotje in he....maar de verhaallijn is iid vooral in het begin verwarrend.

verder nog schokkend: se7en, meer schiet me vast nog wel ooit te binnen
ooh ik denk nou gelijk weer aan die man die in dat bed ligt en dan lijkt ie dood. en opeens komt ie omhoog.. ik schreeuwde echt zo hard, mijn broer kwam helemaal bezorgd naar beneden rennen, wat er was.. ik heb hem ook nog nooit afgezien omdat ik hem zo eng vind
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 10:19
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Hmz ik heb hier allenmaal snuff films (op band) ik raak niet zo geshockeerd van geweld, wordt er juist geil van. Ik vindt loaded weapon (beste comedy ooit) shockerend goed! haha

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:36
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 10-02-2004 @ 11:19:
Spoiler
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 10-02-2004 @ 11:19:
*knip*
get a life
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 22:43
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Bij mij toch The Last house on the left.

Ik veel veel bloederige films gezien en dat doet me niet veel, maar het sadisme tegen twee onschuldige meisjes in deze film is echt schokkend.
De psychopaten komen gelukkig op een vreselijke manier aan hun einde, door de ouders van bovengenoemde meisjes. In dit stukje heb ik weer hard gelachen om de kettingzagen, afgebeten penis en het hagelschot in het gezicht (van 10 cm. afstand)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 10:05
Verwijderd
Audition (Odishon) is vrij schokkend, maar meer omdat je het niet ziet aankomen dan de gruwelijke martelingen, waarvan alles in beeld gebracht wordt, volgen. Sterke film iig.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 10:48
Zelma
Avatar van Zelma
Zelma is offline
Citaat:
Katje schreef op 26-01-2004 @ 21:18:
What Lies Beneath. Is misschien niet wereldschokkend, maar ik kan er gewoon niet tegen.
Ik ben na die film een week niet in de badkamer geweest
__________________
It Is Better To Be Hated For What You Are Than To Be Loved For What You're Not
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:44
ceylan
Avatar van ceylan
ceylan is offline
Bambi
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 23:06
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
ceylan schreef op 11-02-2004 @ 18:44:
Bambi
Jah, als Mama hert wordt doodgeschoten....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 23:47
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Even dit topic nieuw leven inblazen.

Ik heb een hoop gelezen, maar er was er een bij waarin een vrouw in een bar door een groep mannen werd verkracht (best nogal uitgebreide scene) en de mensen eromheen toe aan het juichen waren.

Het enge ervan is dat het op een waargebeurd verhaal gebaseerd bleek te zijn. Jodie Foster (die van silence of the lambs) speelt daarin de hoofdrol.

Van zulke dingen wordt ik echt misselijk
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 02:54
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 17-03-2004 @ 00:47:
Even dit topic nieuw leven inblazen.

Ik heb een hoop gelezen, maar er was er een bij waarin een vrouw in een bar door een groep mannen werd verkracht (best nogal uitgebreide scene) en de mensen eromheen toe aan het juichen waren.

Het enge ervan is dat het op een waargebeurd verhaal gebaseerd bleek te zijn. Jodie Foster (die van silence of the lambs) speelt daarin de hoofdrol.

Van zulke dingen wordt ik echt misselijk
The Accused
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 08:40
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Thats the one. Ik heb hem zelf voor maar een klein deel gezien, maar ik ben ook niet van plan die nog in zijn geheel te zien. Heb in plaats daarvan gewoon wat reviews gelezen hoe het gedeelte ervoor ging.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 08:42
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Da_fRise schreef op 08-02-2004 @ 14:42:
Looking forward to see him
To see it.

Maargoed ik vond em wel c00l maar om te stellen dattie echt shokkerend is hmm ik vond van niet.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:14
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-03-2004 @ 09:42:
To see it.

Maargoed ik vond em wel c00l maar om te stellen dattie echt shokkerend is hmm ik vond van niet.
Was het plot weer alweer hetzelfde als bij deel 1 en deel 2?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:14
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
lilja 4-ever

tis zooooo'n zielige fim
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan?
Verwijderd
500 24-08-2013 21:25
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 14-01-2005 23:29
Psychologie Eye Movement Desensitization & Reprocessing (EMDR).
coopergirl
3 23-04-2004 08:24
Films, TV & Radio Irréversible
kiezel
22 28-11-2002 23:01
Films, TV & Radio Men behind the sun
empyrian
2 04-11-2002 21:57
Flora & Fauna Veehandelaren vrijuit na dierenmishandeling omdat bewijs illegaal verkregen is.
Isa
29 03-03-2002 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.