Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2005, 12:24
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-10-2005 @ 11:45 :
Ok dan.
Roze vond zelfs ik iets te ver gaan

Even wat anders, wilt iemand nintendogs overkopen , vond het leuk voor een dag, maar ben die pluisbal nu al zat.
dan kan je hem nog omruilen in de winkel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2005, 13:24
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik heb em al wat langer dan 1 dag.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-10-2005 @ 21:59 :
Ben benieuwd hoe jullie het over een paar weken vinden. Wat ik tot nu toe erover gelezen heb is dat het na een week of 2 erg saai en eentonig wordt. Dat weerhoudt me ervan om het te kopen, want idee vind ik best leuk.
Ze kunnen niet dood, dus je bent niet verplicht elke dag mee te spelen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 15:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-10-2005 @ 11:45 :
Even wat anders, wilt iemand nintendogs overkopen , vond het leuk voor een dag, maar ben die pluisbal nu al zat.
Wat vraag je ervoor? (heb wel belangstelling)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 16:22
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Vice schreef op 21-10-2005 @ 14:52 :
Ze kunnen niet dood,
+ ze worden niet groter

twee redenen waarom ik dit spel nep vind.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 22-10-2005 @ 17:22 :
+ ze worden niet groter

twee redenen waarom ik dit spel nep vind.
Ach, als je geen spellen meer wilt spelen als ze nep zijn dan stop maar meteen met gamen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 18:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb vandaag ook een hondje aangeschaft
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 22-10-2005 @ 17:25 :
Ach, als je geen spellen meer wilt spelen als ze nep zijn dan stop maar meteen met gamen.


Ze worden idd niet groter, maar kunnen wel steeds meer, dus ze blijven niet echt hetzelfde. Leuk om te zien hoe goed je sommige honden kan trainen, 'k heb nu een labrador waartegen ik telkens maar één keer het commando hoef te zeggen, echt fijn
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 21:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ieke schreef op 22-10-2005 @ 19:05 :
Ik heb vandaag ook een hondje aangeschaft
welke?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 23:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-10-2005 @ 22:43 :
welke?
Labrador. Heb erg zitten twijfelen, was jammer dat me niet helemaal duidelijk was welke hondjes in welk spel zaten, maar goed.

Vond dat naam leren nog vrij lastig, tot 2 keer toe vergat het beest hem en ik snapte niet zo goed wat ik fout deed. (gelukkig nu wel opgelost)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:00
Verwijderd
Ik heb nintendogs chihuahua en heb al 2 chihuahua hondjes gekocht die nu samen spelen. (vind al die andere hondjes die je kan kiezen in chi-spel maar suf.. van die grote honden zoals herders ) Maar ik heb expres wel chihuahua versie gekocht want ik vind die hondjes het leukst.

Ik heb nu 1 bruin-witte (mannetje) en een witte (vrouwtje).
Ik vind het wel een leuk "spel". Je hoeft echt niet heel de tijd te roepen en wild te doen tegen die hond hoor, je kan het scherm ook aantikken en dan komt ie ook naar je toe. In de trein kan je het ook wel spelen, gewoon de hond uitlaten en een beetje mee spelen, of wedstrijden. Wel jammer dat je er maar 3 per dag kan... Soms doe ik 3 wedstrijden rond middernacht en dan kan ik de hele volgende dag geen wedstrijden meer doen.

Ik vind het leuker om 2 hondjes te hebben want dan doen ze lief met elkaar en spelen ze samen met het touw of een bal en dan hoef ik ze niet heel de tijd bezig te houden. Wel jammer dat je ze maar per 1 uit kan laten enzo, niet samen.

Mja, al met al wel een vermakelijk gedoe. Ik vind mn hondjes ook heel lief dus zelfs alleen ernaar kijken hoe ze samen spelen en slapen vind ik al leuk
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 23-10-2005 @ 00:13 :
Labrador. Heb erg zitten twijfelen, was jammer dat me niet helemaal duidelijk was welke hondjes in welk spel zaten, maar goed.
Ik vind de welsh corgi het liefst in de labrador versie, jammer dat ik die niet kan kiezen, zo'n schattig hondje.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:13
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-10-2005 @ 23:01 :
Ik vind de welsh corgi het liefst in de labrador versie, jammer dat ik die niet kan kiezen, zo'n schattig hondje.
die kan je wel kiezen muts
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 00:42
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-10-2005 @ 23:00 :
Ik heb nintendogs chihuahua en heb al 2 chihuahua hondjes gekocht die nu samen spelen. (vind al die andere hondjes die je kan kiezen in chi-spel maar suf.. van die grote honden zoals herders ) Maar ik heb expres wel chihuahua versie gekocht want ik vind die hondjes het leukst.
Die ik ook.
Maar eh.. herders zijn heel leuke en mooie dieren.

Zelf heb ik ook een Chihuahua en ze heet Daisy (vond ik wel een leuke naam). Best wel grappig om te zien hoe ze tussen die grote honden speelt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Benteknol schreef op 30-10-2005 @ 23:13 :
die kan je wel kiezen muts
Ik heb de chihuahua versie dus ik kan de welsh corgi niet kiezen, ass.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 23:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Danique schreef op 31-10-2005 @ 23:18 :
Ik heb de chihuahua versie dus ik kan de welsh corgi niet kiezen, ass.
Gewoon veel spelen en je krijgt er vanzelf meer bij. Ik kan nu uit 7 hondjes kiezen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 23:28
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm ik moet er maar eens wat vaker mee spelen..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:14
Verwijderd
Ja ik heb nu al 2 extra hondjes erbij. Ik las net in een blad dat je uiteindelijk gewoon allemaal dezelfde hondjes krijgt die ook in de andere pakketten zitten. Dus dat het weinig uitmaakt welk pakket je kiest, alleen de begin hondjes zijn anders. Waarschijnlijk wist iedereen die dit spel dit heeft al maar ik ben niet zo into game magazones enzo.
Alleen vraag ik me af hoe lang ik moet wachten op mijn welsh corgi hehe..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:59
Verwijderd
Ik vind die welsh corgi echt stom ik heb er net eentje weggegeven Ik ben het meest te spreken over de duitse herder (die is echt snel! en gehoorzaam!) en over de labrador retriever (beetje gek af en toe, maar wel snel en gehoorzaam!).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:37
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
HOe kan je je hond weggeven dan???
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
nl2suzy schreef op 04-11-2005 @ 09:37 :
HOe kan je je hond weggeven dan???
Bij het dog hotel. Kies 'donate' en je ziet je hond nooit meer terug. Anders zou je nooit meer dan 8 honden kunnen nemen, dat is stom.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:24
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
ah dan moet ik 1 van mjin honden misschein toch maar is wegbrengen wantteh.. ik heb echt een slome.. die vangt geen enkele discs.. .. hoe vaak ik oefen met hem..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:27
Verwijderd
Misschien is hij wel heel goed in luisteren.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:29
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
hmm dat heb ik nog niet met hem geprobeerd.. dat zal ik is proberen vanmiddag.. (op de stage wil ik niet tegen hem gaan roepen ahahah)
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 07:23
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik ben benieuwd; welke commando's kunnen jullie hondjes al en welk woord/zin hebben jullie heb daarvoor geleerd; en doen ze het altijd goed bij dat woord/die zin?

Als ik bv. twee woorden heb die toch teveel op elkaar liggen, wil mijn hond nog wel is in de war raken. (zit / lig .. down / poot).
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 08:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mijn chihuahua had gisteren met 2 honden ruzie tijdens het wandelen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 11:27
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Mijne kan:

zit
lig
dood
plat
poot



En mijne maakt geen ruzie onderweg.. ik heb er nu overigens 2 ..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 12:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 08-11-2005 @ 12:27 :
Mijne kan:

zit
lig
dood
plat
poot
En zo zijn ook je spraakcommando's? Vergist die zich dan bv. niet vaak tussen "dood" en "poot" ?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 12:35
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Zo zijn ook mijn spraakcommandos inderdaad..

Uhh nee ik heb 2 hondjes, 1 hondje luistert direct naar de commandos en vvoert ze dan ook goed uit..

En de ander die heeft er wat meer moeite mee tussen de gelijksoortige commandos..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 12:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 08-11-2005 @ 13:35 :
Zo zijn ook mijn spraakcommandos inderdaad..

Uhh nee ik heb 2 hondjes, 1 hondje luistert direct naar de commandos en vvoert ze dan ook goed uit..

En de ander die heeft er wat meer moeite mee tussen de gelijksoortige commandos..
m'okay

Mijn hondje kendde bv. eerst 'zit' en 'lig'. Zitten deed die altijd maar liggen nauwelijks. Toen heb ik hem 'liggen' laten vergeten en opnieuw aangeleerd maar dan als 'down'. En toen deed die 't wel goed. Dus ik zit nou altijd te twijfelen of 't hondje nou gewoon koppig is of dat ik 't gewoon verkeerd uitspreek / dat de worden teveel op elkaar lijken
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 12:50
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik denk dat het per hond verschillend is.. want 1 van mijn honden die snapt het dus meteen, en de andere die moet je het een paar keer zeggen, zal straks is proberen hem een ander woord die het zelfde doet aan te leren.. kijken of ie het dan wel sneller snapt.
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 15:12
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
't Vergeten van commando's werkt niet zo goed bij Conein. Ik heb haar Lig laten vergeten maar ze reageert er nog steeds op. Nu gaat ze op haar buik liggen bij zowel Lig als Neer. -_-; En als ik haar wil leren om op haar zij te liggen met Lig krijg ik vraagtekentjes, de ene keer rode en de andere blauwe.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 15:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 08-11-2005 @ 16:12 :
't Vergeten van commando's werkt niet zo goed bij Conein. Ik heb haar Lig laten vergeten maar ze reageert er nog steeds op. Nu gaat ze op haar buik liggen bij zowel Lig als Neer. -_-; En als ik haar wil leren om op haar zij te liggen met Lig krijg ik vraagtekentjes, de ene keer rode en de andere blauwe.
Bij een rood vraagtekentje snapt die je gewoon niet; de blauwe betekent dat die het commando wat je gaf, verwart met een ander commando wat die al kent.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 15:54
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-11-2005 @ 16:17 :
Bij een rood vraagtekentje snapt die je gewoon niet; de blauwe betekent dat die het commando wat je gaf, verwart met een ander commando wat die al kent.
Juh, heb ik in 't boekje gelezen.

Conein kan op haar achterpootjes staan, maar ze heeft geen zin meer om te leren...
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 07:58
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Mijne gaat telkens zitten bij het uitlaten.. of ik hem nou net gedoucht hebt of geborsteld en zijn haren helemaal clean zijn dan nog gaat hij zitten en zichzelf krabben.. heeft iemand anders dit probleem ook?
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 10:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 09-11-2005 @ 08:58 :
Mijne gaat telkens zitten bij het uitlaten.. of ik hem nou net gedoucht hebt of geborsteld en zijn haren helemaal clean zijn dan nog gaat hij zitten en zichzelf krabben.. heeft iemand anders dit probleem ook?
Jup ik erger me er af en toe ook aan dat de mijne nogal vaak gaat zitten tijdens 't uitlaten; dit terwijl we nog net vertrokken zijn en hij niet moe is; hij goed gegeten heeft en schoon is.

Ma ja, zal er wel bij horen.

..

De commando's die mijn hondje nu kan en goed kan onderscheiden:

zit - gaat ie zitten
hand - doet pootje omhoog
op je buik - gaat op zijn buik liggen
ga slapen - gaat op zijn zij liggen
speel dood - gaat op zijn rug liggen
draai - gaat rondjes draaien (behoorlijk lang ook nog -_-; ben altijd bang dat die dronken word)
bedel - gaat op achterpootjes zitten bedelen.

Ik heb problemen gehad tussen zit/lig; dat die lig niet goed begreep; en problemen gehad met down en hand; ging telkens pootje geven als die moet liggen. "Op je buik" lostte 't gelukkig op.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 10:06
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Mijn hond deed in het begin dat helemaal niet dat hij teklens ging zitten.. maar sinds we een kerstmuts op straat gevonden hebben en ik hem die op heb gedaan doet hij zo.. Dus ik dacht eerst dat hij jeuk had onder die kerstmuts.. maar nee, hij doet het ook als hij die muts dus af heeft..

Verder vraag ik me af als je afval tegen komt op straat (waar hij natuurlijk aan wil gaan zitten) Of je dat ook weg kan gooien... zodat je het een volgende keer niet meer tegen komt..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 10:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 09-11-2005 @ 11:06 :
Mijn hond deed in het begin dat helemaal niet dat hij teklens ging zitten.. maar sinds we een kerstmuts op straat gevonden hebben en ik hem die op heb gedaan doet hij zo.. Dus ik dacht eerst dat hij jeuk had onder die kerstmuts.. maar nee, hij doet het ook als hij die muts dus af heeft..

Verder vraag ik me af als je afval tegen komt op straat (waar hij natuurlijk aan wil gaan zitten) Of je dat ook weg kan gooien... zodat je het een volgende keer niet meer tegen komt..
Volgens mij zijn die afval punten totaal willekeurig? Tenminste ik kan me niet herinneren dat ik op de zelfde plekken telkens hetzelfde afval terug zie. Maar om eerlijk te zijn heb ik d'r nog niet op gelet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 10:09
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Oh ik vind het vooral irritant dat ik hem er echt voorbji moet zien te slepen haha..

En het leek mij wel handig dat je het bv op kan pakken en weggooien, maar dat kan niet volgens mij want als ik er op klik of iig probeer te klikken doetie niets..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:24
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 09-11-2005 @ 11:09 :
Oh ik vind het vooral irritant dat ik hem er echt voorbji moet zien te slepen haha..

En het leek mij wel handig dat je het bv op kan pakken en weggooien, maar dat kan niet volgens mij want als ik er op klik of iig probeer te klikken doetie niets..
Dat kan ook niet
Er zijn af en toe van die verborgen dingen die niet op de kaart te zien zijn, waaronder dat afval maar ook cadeautjes. Die liggen wel altijd op een afgesproken plek op de kaart, maar die kaart heeft heel veel verschillende afgesproken plekjes (snap je? ) waardoor de plaats van het afval/cadeautje iedere keer verschilt.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 17:38
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Hoe heten jullie hondjes?

De mijne heten Conein (Yorkie), Kaas (Shiba Inu) en Whiskey (Husky).
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 09:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 10-11-2005 @ 18:38 :
Hoe heten jullie hondjes?

De mijne heten Conein (Yorkie), Kaas (Shiba Inu) en Whiskey (Husky).
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 10:46
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
mijne heette

Pauper (golden) en Lars (yorkie)
en ik had Paul, maar die leerde maar niets en die heb ik dus gedoneerd..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:03
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Mijne heet Stijn (Shiba Inu); vernoemd naar StijnSpoortNiet.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:11
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Ieke schreef op 09-10-2005 @ 10:41 :
Dat wil ik dus weten. Is het echt nodig om tegen dat beest met een microfoon te praten? Daar heb ik dus geen zin in, zeker in bijvoorbeeld de trein niet.
ik zie het voor me, zit je daar met je DS
'zit!'
'Zit!'
'IK ZEI GA ZITTEN ACHTERLIJK BEEST!!!'

het lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb geen geld voor een DS
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 20:48
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
er is voor nintendogs een soort trainer uit

hierbij is alles vrijgespeeld
alle rassen ook jackrussel en dalmatier
alle speeltjes en verzorging sport enz..
alle huizen heb je..
je hebt 9.999999 en vast nog wat negens geld

ik zag het laatst staan bij de intertoys voor 20 euries..
het heet datel dog trainer..

wa vinden jullie hiervan ??
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 21:05
Verwijderd
^ Zonde van je geld.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 12:04
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-11-2005 @ 12:03 :
Mijne heet Stijn (Shiba Inu); vernoemd naar StijnSpoortNiet.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 13:49
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
marsboy schreef op 11-11-2005 @ 21:48 :
er is voor nintendogs een soort trainer uit

hierbij is alles vrijgespeeld
alle rassen ook jackrussel en dalmatier
alle speeltjes en verzorging sport enz..
alle huizen heb je..
je hebt 9.999999 en vast nog wat negens geld

ik zag het laatst staan bij de intertoys voor 20 euries..
het heet datel dog trainer..

wa vinden jullie hiervan ??
Citaat:
Blackwater_park schreef op 11-11-2005 @ 22:05 :
^ Zonde van je geld.
Idd. .. weg uitdaging/spanning. Ik ben nog altijd nieuwsgierig naar wat ik vind.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
marsboy schreef op 11-11-2005 @ 21:48 :
er is voor nintendogs een soort trainer uit

hierbij is alles vrijgespeeld
alle rassen ook jackrussel en dalmatier
alle speeltjes en verzorging sport enz..
alle huizen heb je..
je hebt 9.999999 en vast nog wat negens geld

ik zag het laatst staan bij de intertoys voor 20 euries..
het heet datel dog trainer..

wa vinden jullie hiervan ??
Joh, leuk, heb je een leuk spel gekocht en koop je vervolgens is dat het voor je uitspeelt, wat héb je daar aan? Je moet gewoon zelf alle honden vrij spelen en alle huizen etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo DS
meezkah
28 26-12-2006 19:01
Eten & Drinken nintendogs
-miiss.R-
3 10-07-2006 16:34
Software & Hardware [Emulator] Nintendogs
Laudate Dominum
12 07-06-2006 16:01
Psychologie Maak de zin af topic #2
Mariekje*
412 06-03-2006 15:29
Games [KLACHT] Pik jij die nieuwe prijzen voor spellen
Benteknol
237 13-01-2006 16:01
Games [DS] Kirby: Canvas Curse
Verwijderd
12 19-06-2005 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.