Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 20:20
KROKOBIL
KROKOBIL is offline
Hallo,

2 maanden geleden heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Ik heb een halve green apple genomen en een hele leuke avond gehad. Heb niks bij genomen omdat ik bang was voor de reactie van mijn lichaam en er ook geen behoefte aan had. Ik ging gewoon lekker en vond het prima zo.

Met oud en nieuw wil ik weer een pilletje slikken met mijn vriendin. Nu vraag ik me af welke pil jullie aanraden? De witte zijn volgens mij erg gevaarlijk door de hoeveelheid MDMA en ik hoor veel positieve dingen over de blauwe. Wat is een aanrader en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Qua hoeveelheid, ik ben 1,68 en weeg 58kg, weet niet of dat van belang is?

Als laatste vraag, is het verstandig dit met oud&nieuw te gebruiken in verband met het vuurwerk? Ik ben wel gewoon binnen op een feest maar ga rond een uur of 4 nog naar een ander feest fietsen.

Ik hoor graag jullie mening, tips en ervaringen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2012, 20:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hier staat wel het één en ander:
http://www.pillreports.com/index.php...search_reports
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:24
KROKOBIL
KROKOBIL is offline
Bij mijn eerste keer met de Green apple, had ik trouwens totaal geen behoefte om te dansen. Ik ben gaan zitten toen ik hem begon te voelen omdat ik mijn reactie wilde afwachten en kwam vervolgens pas 3 uur later weer van de kruk af. Ik vond alle lichten, muziek en mensen veelste mooi.. Wilde liever daarnaar kijken dan dansen..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 00:17
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
Bij mijn eerste keer met de Green apple, had ik trouwens totaal geen behoefte om te dansen. Ik ben gaan zitten toen ik hem begon te voelen omdat ik mijn reactie wilde afwachten en kwam vervolgens pas 3 uur later weer van de kruk af. Ik vond alle lichten, muziek en mensen veelste mooi.. Wilde liever daarnaar kijken dan dansen..
Uit ervaring

Kleur/vorm/naam, maakt allemaal niet uit, eigenlijk altijd je pillen laten testen, want aan de kleur of vorm kun je niet zien wat erin zit. (soms heb je bekende pillen, neem bijvoorbeeld Oranje Q dance of Blauwe/Rode Defqons.
Omdat deze dan erg populair zijn onder de mensen, zijn er natuurlijk weer van die mensen die hier geld uit willen halen, en drukken dan dezelfde kleur/logo alleen dan met een boel zooi erin.

Overigens, als je je pillen bij een dude haalt die je kent en ook gewoon betrouwbaar is, nothing to lose. maar een beetje research op internet over pillen die je eventueel gaat kopen is natuurlijk nooit mis.

(en ja, laten testen is natuurlijk altijd beter)

Oja ps:
Sommige mensen die XTC doen, en eenmaal gaan zitten komen vaker niet zo snel omhoog, omdat ze gewoon lekker aan het chillen zijn, en als je dan bijvoorbeeld weer op een feest staat, heb je weer meer zin om te dansen en niet te zitten, net dat verschil.

Veel plezier op Oud en nieuw, en niet stunten met vuurwerk als je vaag bent, kan fout aflopen!

Laatst gewijzigd op 20-11-2012 om 00:20. Reden: toevoeging
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 23:56
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik zeg het ook nog maar een keer, voor de duidelijkheid: kleur/vorm/whatever zegt NIETS over de kwaliteit van je pillen. Als je zekerheid wilt, laat je ze testen en dat raad ik dus ook aan. Dan weet je zeker dat je goed zit. 'Die blauwe' zegt helemaal niks

Qua hoeveelheid: de verstandige aangeraden dosis is ongeveer 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat houdt voor jou dus ongeveer 90 mg in. Prima dosis. Bijpakken kan altijd nog, maar je zegt al dat je dat niet nodig vond dus daar denk je goed over na Niet zomaar maar bijpakken omdat je harder wilt gaan. Drie maanden ertussen is ook goed, da's wel het (verstandige) minimum. Zo blijft het leuk Veel plezier!

Edit: oh wat vuurwerk betreft: eeeeh ik weet niet hoe dat is als je ernaast staat, ik zou het zelf niet chill vinden maar dat ben ik iig niet zelf afsteken sowieso! En fietsen, eh, ik raad het sowieso af om met drugs op het verkeer in te gaan.. maar goed, ik denk dat je zelf moet inschatten of je dan alweer nuchter genoeg bent. (Alhoewel dat misschien juist niet de bedoeling is als je nog naar een ander feest gaat? )
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 18:02
Zamorak
Zamorak is offline
Is het slecht als je het vaker achter elkaar doet?
(bv om de 2 weken/ maand?)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 18:10
Verwijderd
Stukken minder leuk dan ;p
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 09:49
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ja, dat is slecht.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:04
imosed
imosed is offline
Inderdaad, nooit afgaan op het type pil, maar meer op de inhoud. Als je niet een vaste/vertrouwde dealer hebt je pil even laten testen, afhankelijk van hoe hard je wilt gaan kan je de pil dan opdelen in stukken.

Ik kom tegenwoordig heel veel sterke pillen tegen (220mg+), als je deze in 1x neemt vlieg je echt uit je stoel volgensmij; opdelen in 3en en verspreid over de avond (met 1 / 1,5 uur tussenpose) innemen voor een heerlijke, rustige, blije, euforische space

Maar uiteraard alles op gevoel doen, wil je niet meer, neem je niet meer.

Over het vuurwerk, persoonlijk ben ik wel fan van vuurwerk, volgensmij is het aan de X prachtig!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 14:46
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik weet niet of je door XTC juist alerter of minder alert word, want ik zweer harddrugs af, maar als je er juist minder alert van word, zorg dat het uitgewerkt is voordat je gaat fietsen, als je met oud & nieuw op de fiets bent zul je super alert moeten zijn.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 15:26
Verwijderd
eer dat hij is uitgefeest zal dat reuze meevallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol xtc.....welke soorten zijn dr op de markt???
morgainemanson
9 20-08-2004 08:34
Drugs & Alcohol Ik heb een HEKEL aan MENSEN!!!
HAKKER
37 28-02-2004 18:33
Drugs & Alcohol zotste XTC ervaringen
needlefreak
7 31-08-2003 19:22
Drugs & Alcohol XTC en ALCOHOL niet doen!!
FREDERIC
18 07-10-2002 22:45
Drugs & Alcohol Xtc second opinion
Sylvain Altherian
6 11-01-2002 11:11
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.