Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 15:21
Feonx
Feonx is offline

Hallo scholieren,

Je herkent ons wellicht van een eerdere topic. Als jullie benieuwd zijn het resultaat van ons werk of nieuwsgierig bent naar de campagne, dan kan je deze hier vinden.

Als je nieuwsgierig bent en de pagina bezoekt, zou je dan het eind evaluatie formulier willen invullen? Dit helpt ons namelijk bij de opleveren van de campagne op school.

Alvast bedankt!

Groetjes, Mike

P.S: ik weet dat er taal fouten in staan, we hebben helaas te weinig tijd om dit aan te passen wegens oplevering deadline.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2013, 16:07
Verwijderd
dit is echt slecht, het is echt niet zo dat als je een keer wat drinkt dat je er dan aan dood gaat.
ik heb hier gewoon geen woorden voor zo slecht dat het is
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
dit is echt slecht, het is echt niet zo dat als je een keer wat drinkt dat je er dan aan dood gaat.
ik heb hier gewoon geen woorden voor zo slecht dat het is
:')
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 18:05
Feonx
Feonx is offline
Citaat:
dit is echt slecht, het is echt niet zo dat als je een keer wat drinkt dat je er dan aan dood gaat.
ik heb hier gewoon geen woorden voor zo slecht dat het is
Dit is afhankelijk van de hoeveelheid je drinkt. Niets slechts aan, uit ons onderzoek blijkt dat veel jongeren te veel drinken. Ik zie nergens staan dat je na "een keer" drinken direct dood gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 22:38
Verwijderd
Dat filmpje :') Wat verschrikkelijk slecht.

Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar enige positieve impact gaat hebben op het alcoholgebruik van jongeren. Ik vermoed zelfs dat hierdoor meer knaapjes gaan drinken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 00:07
Asemoon
Asemoon is offline
"Dit betekend" :l Ik snap dat je een deadline hebt, maar ik zou hier meteen puntenaftrek voor krijgen. Verder is het zó ontzettend ongeloofwaardig. Van het argument "tot deze leeftijd zijn je hersenen kwetsbaar" snap ik ook niet veel meer. Van de één hoor je dat tot 18 jaar je hersenen te kwetsbaar zijn, de ander zegt weer dat het 21 is, volgens jullie 23, en inmiddels heb ik 40 ook al gehoord.

Citaat:
Dat filmpje :') Wat verschrikkelijk slecht.

Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar enige positieve impact gaat hebben op het alcoholgebruik van jongeren. Ik vermoed zelfs dat hierdoor meer knaapjes gaan drinken.
Ik ga het in ieder geval als drankspelletje gebruiken: elke keer drinken als je een van de jongens 'man' hoort zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.