Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2016, 23:03
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
Hoi allemaal, zoals sommigen wel weten was ik de vorige keer dat ik hier wat op zette verliefd. Nu had ik haar net uit mijn hoofd... gaat ze mij ineens aankijken en oogcontact zoeken (volgens mij) nou wil ik haar misschien een berichtje sturen om te kijken hoe ze nu reageert. maar wat moet ik dan sturen? En wil ze me wel?

Alvast bedankt voor de hulp :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2016, 23:48
Obelise
Obelise is offline
Gewoon, vragen of ze wat wil gaan doen, en heb een idee er al bij, en maak t een goeie
Met citaat reageren
Oud 18-11-2016, 23:49
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Gewoon, vragen of ze wat wil gaan doen, en heb een idee er al bij, en maak t een goeie
Wow rustig aan, zover is het nog niet, eerst maar eens er achter komen wat ze nou werkelijk van me vindt 😅
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 06:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn verschillende manieren om daar achter te komen. Maar afspreken is niet eens zo'n gek idee. Het hoeft niet gelijk een date te zijn maar als ze daar interesse in heeft geeft dat wel aan dat ze je op z'n minst interessant of aardig vindt.

Een berichtje sturen kan altijd maar blijf niet te lang hangen in alleen maar berichtjes sturen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 07:32
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Er zijn verschillende manieren om daar achter te komen. Maar afspreken is niet eens zo'n gek idee. Het hoeft niet gelijk een date te zijn maar als ze daar interesse in heeft geeft dat wel aan dat ze je op z'n minst interessant of aardig vindt.

Een berichtje sturen kan altijd maar blijf niet te lang hangen in alleen maar berichtjes sturen
Het gaat hier eigenlijk niet om of ze me wil, maar of ze interesse heeft. Ik wil niet gelijk zo dom over komen als ik de vorige keer deed, eerst maar eens een gesprekje ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 10:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het gaat hier eigenlijk niet om of ze me wil, maar of ze interesse heeft. Ik wil niet gelijk zo dom over komen als ik de vorige keer deed, eerst maar eens een gesprekje ofzo
Je begon er zelf over :

Citaat:
En wil ze me wel?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 11:36
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Je begon er zelf over :
Ja dat vraag ik me wel af, maar dat was eerder een bijzaak, anders had ik dat wel als titel gekozen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2016, 16:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat vraag ik me wel af, maar dat was eerder een bijzaak, anders had ik dat wel als titel gekozen
Wat is dan wel je doel?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk of niet?
marieke210
3 17-01-2017 19:32
Liefde & Relatie familie ruzie
sharon21
16 13-03-2012 09:17
Liefde & Relatie Relatie over - kan er niet aan wennen
D1984
54 23-01-2007 15:44
Liefde & Relatie Hem een bericht sturen?
*nerwen elensar
33 01-02-2005 17:26
Liefde & Relatie hoe hebben jullie elkaar je liefde verklaard
poesiefox
52 15-08-2003 14:59
Liefde & Relatie Contact verbreken of niet?
Angel Of Faith
13 31-03-2003 03:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.