Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2016, 12:51
Verwijderd
Ik was gisteren op een feestje en het meisje dat ik leuk vind / vond was daar ook. Zij heeft ooit het contact verbroken. Nu zag ik haar staan en ze zag mij ook, dus ik weet zeker dat ze me heeft gezien. Toen wees ze naar me en haar vriendin keek ook en zij wat tegen haar vriendin, later deed ze precies het zelfde alleen met een andere vriendin van haar?

Wat wil dit zeggen ? Vind ze me nog leuk of is het meer iets van "zie je die jongen die vond mij ooit leuk / die jongen is heel raar ,etc.."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2016, 15:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat kunnen wij alleen maar gokken. De enige manier om daar achter te komen is om het te vragen aan haar of haar vriendin. En dan bij voorkeur aan haar zelf want een vriendin zou "voor de lol" wel eens kunnen zeggen dat ze je nog leuk vindt terwijl dat helemaal niet zo is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 19:26
Verwijderd
Dat is dan jammer, want ik heb geen contact meer met haar.
Dit was zelfs de eerste keer dat ze me (en ik haar) zag in 2-3 maanden tijd en voor dat ook weer iets van 2-3 maanden er tussen.

Is het dan raar als ik haar aanspreek de volgende keer als ik haar zie ? (wat over 2 weken is)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 00:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ze heeft het contact verbroken, dus ik zou haar niet aanspreken.

Dat ze je leuk zou kunnen vinden vind ik ook een rare gedachtesprong. Als dat zo was dan zou ze juist met je willen praten.

Waarom had ze het contact verbroken?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 20:09
Verwijderd
Heb daar nooit echt een reden voor gekregen.. Zat haar een beetje te plagen, ze werd boos en toen was het over.

Aan het begin de eerste keer dat k haar zag nadat dit contact was verbroken, lieps ze snel door. Iets later stond ze met iemand te praten waardoor een collega van haar naar haar toe liep want zij moest mijn vraag wel kunnen beantwoorden. Toen heb ik even met haar gepraat.

De keer daar op groete ze mij , maar dat zag ik niet (had niet door dat zij het was dus liep ik door). Sinds dien spreekt ze me niet meer aan, maar geeft wel van die hints van "Kijk hier sta ik"

Bij dat feest ging ze zo staan dat er een meter of 4-5 tussen ons zat en dan met de rug naar me toe en haar vriendin zat de hele tijd naar mij te kijken, maar heb ook wel is gehad dat ik het station kwam oplopen en ze uit de rij een stap naar voren doet en naar mij kijkt. Of toen ik een keer de trein uitkwam lopen keek ze me aan, en op het moment dat ik haar aankeek draaide ze snel haar hoofd weg.

Is dit het teken dat ze niks meer met me te maken wil hebben, of durft ze gewoon het contact niet te herstellen (omdat ze verlegen is of omdat ze me gewoon niet leuk vind? )
Met citaat reageren
Oud 20-12-2016, 23:39
meisje123x
meisje123x is offline
Ze wilde toen ze keek waarschijnlijk vooral kijken of jij het echt was. Het kan zijn dat ze zelf zit te twijfelen of ze je (nog) leuk vindt. Omdat het toen het aan (?) was dus niet helemaal lekker liep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine De "wat wil je later worden curve"
trophus
54 16-07-2007 04:11
Liefde & Relatie Wat betekent dit?
Channella
12 25-03-2005 18:32
Psychologie Wat als anderen zeggen dat je ziek bent...
Sterretje*
18 21-06-2004 12:01
De Kantine ' en wat wil je hebben' werd er toen gevraagd
Fantôme
52 27-05-2003 09:42
Verhalen & Gedichten Ik stik
Jan-Diederik
10 21-01-2003 22:31
Software & Hardware ,-=' wat is dit nog waard '=-,
Verwijderd
5 04-12-2002 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.