Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2017, 18:12
Fleurtjexx
Fleurtjexx is offline
Hallo
Ik heb voor de eerste keer in juni mijn menstruatie gehad.
Het is nu dus ongeveer 6 maanden geleden, maar ik heb nig altijd niet voor een tweede keer gemenstrueerd. Ik maak me hier een beetje zorgen over. Heeft iemand hier ervaringen mee of heeft iemand dit ook gehad?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 19:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het kan best dat je het eerste jaar nog heel onregelmatig bent. Is er een kans dat je zwanger bent - of is dit onmogelijk? Maak je je serieus zorgen, ga dan gewoon even bij je huisarts langs.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 19:09
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Dit is heel normaal! Vaak ben je na de eerste keer nog niet regelmatig ongesteld, een halfjaar tussen de 1e en 2e keer kan prima.
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 19:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heel normaal! De eerste jaren is het sowieso een beetje gokken, ik kon pas na ruim anderhalf jaar uitrekenen wanneer ik ongesteld zou worden. Dus geen zorgen, dat komt vanzelf nog wel. Geniet er vooral nog maar even van

Tip: zorg wel dat je altijd maandverband of tampons bij je hebt, voor het geval het ineens op school gebeurt ofzo. Dan zul je altijd zien dat niemand iets bij zich heeft namelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.