Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2015, 18:07
crashb
crashb is offline
Hallo, ik zal me maar even voorstellen, ben een jongen 17 en voel mij al heel lang niet goed dankzij een complexe situatie met een vriendin, ik heb me dan maar op dit forum gericht als laatste oplossing want zelf weet ik het niet meer....

Ik doe namelijk humane en sinds ik in deze nieuwe richting ben gekomen 2 jaar geleden heb ik namelijk een meisje leren kennen die me direct opviel en waar ik later ook gevoelens voor kreeg. Spijtig genoeg had ze toen een vriend, maar het ging redelijk goed tussen ons als vrienden en was ik nog niet zo verliefd op haar dus maakte ik me er niet al te druk om.
Maar toen... (nu ongeveer 10 maanden geleden) gingen we met school op uitstap en was het als een dag of 2 gedaan met haar vriend. Ik dacht toen al meteen dat ik de kans maar zou wagen om haar te zeggen hoe verliefd ik op haar was, maar dat had ik niet gedaan want ik dacht nog een paar dagen te wachten (spijtig genoeg) want ongeveer 4 dagen nadat we terug waren van het uitstap, was ze al bij iemand anders.

Nu waar het eigenlijk op aan komt is dat ik haar na deze gebeurtenis (ongeveer 10 maanden geleden dus) nog even graag zien, zelfs nog liever dan toen, maar niet de kans krijg omdat ze nog steeds met die ene vriend is. Ondertussen weet ze wel dat ik van haar hou en hebben we al veel aan elkaar verteld wat we voor elkaar voelen, maar wat ik dus niet snap: Ze zegt tegen mij dat ze ook van me houd en me mooi vindt, maar ze weet zelf niet wat ze moet doen, het nu uitmaken met haar lief (waar ze ondertussen al 10 maanden bij is) of kiezen voor haar lief. Ik heb haar ook al gezegd dat ik liever heb dat ze zegt dat ik haar en haar lief met rust moet laten zodat ik een antwoord krijg, maar dat komt er dus helemaal niet van, ze weet dus helemaal niet wat ze moet doen...

Het belangrijkste nu is dat ik me weer beter kan voelen, mar wat moet ik doen ???
Ik heb haar vorige zondag gezegd dat als ze geen antwoord heeft, ik liever heb dat het contact stopt tussen ons , maar dat lukt mij dus niet want één of twee dagen erna mis ik haar zo hard dat ik vanzelf terugstuur (Maar dan krijg ik ook het antwoord dat zij mij mist)
Als ik dan weer bij haar blijf sturen voel ik me beter, maar ik zit altijd met de gedachte dat ik niet bij haar kan zijn en ze bij haar vriend is of er heen gaat, en dat doet me dan weer niet goed voelen.

Is het beter om gewoon vrienden te zijn en te zien of het toch wat wordt ? , of er toch mee stoppen en misschien hopen dat ze mij zal missen? (Het maakt het er ook niet makkelijker op dat ze bij mij in de klas zit)
Ikzelf weet het niet meer en ik vraag aan jullie wat ik het beste kan doen of wat jullie ervan denken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2015, 19:17
remco2015
remco2015 is offline
Hou het gewoon bij hallo en goedendag en besteed verder geen enkele aandacht meer aan haar, probeer je aan een ander te hechten en te focussen want misschien heeft zij er wel plezier aan dat jij je zo voelt, dames zijn in dat soort opzichten gestoord genoeg. Dus gewoon haar laten vallen in dat opzicht en mooi naar een andere dame toe.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:23
crashb
crashb is offline
simpel, ik ben een jongen 17 en weet echt niet wat ik moet doen in mijn situatie en wat jullie er van vinden : Ik zie iemand al 10 maanden doodgraag en ze weet het ook, maar ze is sindsdien al met iemand maar tegelijkertijd houd ze ook van mij, maar ze weet helemaal niet wat ze u moet doen en hoe vaak ik ook al een antwoord heb proberen krijgen, dit lukt dus niet. Ik heb haar dan ook proberen zeggen dat het voor mij mag stoppen dan als ze toch geen antwoord heeft maar dat lukt dus niet omdat ik haar te hard mis (en dan krijg ik als antwoord dat zij mij ook mist )
Ik weet dus niet wat ik moet doen, kan ik nu het beste vrienden blijven met de hoop dat het misschien toch nog iets gaat worden? Zeggen dat als ze echt geen antwoord heeft, het voor mij ook niet meer verder moet en haar proberen te laten?

Ik weet het dus niet meer, Het is dan ook heeeeeel moeilijk dat ze dan nog eens bij mij in de klas zit en ze van mij houd en lieve dingen zegt maar anderzijds bij haar lief blijft.

Zelf weet ze helemaal niet wat ze moet doen en volgens mij houd ze me als een soort 2de keus. Ik wil dus een oplossing vinden waardoor ik me zelf beter zou voelen, maar ook wat het beste zou zijn.

Ikzelf weet het echt niet meer en vindt het maar al te ingewikkeld wat ze wilt/ bedoeld.


Misschien meisjes die haar begrijpen ??
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:25
remco2015
remco2015 is offline
Ze wil je gebruiken en je dat gevoel geven. Misschien beter om haar volledig te negeren en gewoon richten op een ander meisje. Geef haar het gevoel dat ze jou bewust geeft....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:27
crashb
crashb is offline
dat is dus hetgeen wat ik zelf zou willen en waarschijnlijk het beste zou zijn, maar als je elke dag bij iemand in uw hoofd zit, is het niet zo makkelijk om zomaar naar iemand anders te gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:31
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
dat is dus hetgeen wat ik zelf zou willen en waarschijnlijk het beste zou zijn, maar als je elke dag bij iemand in uw hoofd zit, is het niet zo makkelijk om zomaar naar iemand anders te gaan.
Probeer haar gewoon te negeren want anders blijf je er mee zitten. Je zult verder moeten Dat meisje wil blijkbaar gewoon niet met je helaas. Wees hard voor haar en ook realistisch naar je zelf toe.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 19:53
crashb
crashb is offline
ik zit nu weer in een situatie waarvan ik het hele verhaal al in een andere topic heb verteld, ik weet alleen niet meer wat ik nu echt moet doen. Ze heeft namelijk gezegd dat ze van me houd, maar is met een andere persoon. ze heeft mij ook verteld dat ze tegen haar lief heeft gezegd dat ze twijfelt over hun relatie omdat ze met mij in haar hoofd zit en hun relatie "zou kunnen" eindigen als ze niet stoppen met constant ruzie maken (zij en haar lief). Ik weet dus niet wat ik moet doen, ik probeer nu met haar te sturen en contact houden om het misschien toch maar tot een goed einde te brengen, maar ik weet niet of het wel een goed idee is.
Haar vergeten heb ik ook al geprobeerd, maar dat lukt dus niet.

(deze situatie is namelijk al 10 maanden bezig waarin ze met haar lief is maar wel met me stuurt en zegt dat ze me niet kan vergeten.)
ik weet dus helemaal niet meer wat te doen...

liefst suggesties of of het goed is om te blijven sturen in de hoop op een goed einde of iets anders?
of wat jullie denken van de situatie
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 20:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als ik jou was zou ik er een punt achter zetten. Dit meisje kan blijkbaar niet voor één jongen kiezen, ze heeft niet het lef om het met haar vriend uit te maken en voor jou te kiezen. Ze houdt je aan het lijntje. Waarschijnlijk ziet ze je als een prima plan B voor wanneer het toch uit gaat.
Dan moet je misschien ook bij jezelf afvragen of je haar plan B wil zijn. Of je überhaupt een plan B wil zijn. En of je wel samen wil zijn met een meisje dat blijkbaar niet in staat is volledig voor één jongen te gaan. Stel dat het uit zou gaan met haar vriend en dat jullie een relatie krijgen, wie zegt dat ze dan niet na een tijdje buiten jullie relatie om ook aanpapt met een andere jongen, zoals ze nu eigenlijk met jou doet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 20:45
crashb
crashb is offline
Ik weet dat dat misschien het beste is, maar nu durf of weet ik het niet goed omdat het nu juist beter "lijk" te gaan en ik niet weet of dat wel goed is om het nu op te geven na al die moeite, en het zou fijn zijn om haar te kunnen vergeten en te zeggen dat ik er een punt wil achter zetten want ik heb dat namelijk ook constant aangehoord van vrienden die duidelijk merken dat ik het mij enorm aantrek , maar het probleem is dat ik dat namelijk al vaker heb geprobeerd maar het lukt me nooit,ik mis haar altijd maar weer opnieuw en ik krijg ook geen negatieve reactie zoals( laat me met rust) integendeel, ze mist me ook enz,, , en ik zou ook helemaal niet weten hoe ik haar helemaal zou met rust kunnen laten ( ze zit namelijk bij mij in dezelfde opleiding en ik zie haar dus elke weekdag en dat maakt het er niet makkelijker op). En ik weet ze kan natuurlijk zeggen wat ze wil, maar we hebben al zoooo veel gesproken met elkaar over vanalles, en onder andere dat ze me echt niet ziet als een plan B, ze weet gewoon echt niet wat ze moet doen, en ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze helemaal niet ontrouw is, maar nu gewoon helemaal niet weet wat ze moet doen. :/
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ze is niet ontrouw, maar ze heeft wel een relatie terwijl ze ook gevoelens voor jou heeft...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 20:53
crashb
crashb is offline
ze wil me eigenlijk wel, ze weet gewoon niet wat te doen, wanneer ofzo. maar je hebt wel helemaal gelijk, het is alleen nie zo gemakkelijk...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 20:57
crashb
crashb is offline
jah het gaat niet verder dan gevoelens voor elkaar, dus niet echt 'ontrouw'
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 21:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
jah het gaat niet verder dan gevoelens voor elkaar, dus niet echt 'ontrouw'
Stel dat ze jouw vriendin zou zijn. Hoe zou jij het vinden als ze op ten duur tegen je zegt/ als je er ineens achter komt dat ze (ook) gevoelens voor een ander heeft en die gevoelens richting hem uitspreekt?

Ik zou het in elk geval niet prettig vinden als ik er achter zou komen dat mijn vriend eigenlijk op een ander meisje verliefd is en dat ook aan haar vertelt, terwijl hij nog wel gewoon met mij een relatie heeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 21:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ze wil me eigenlijk wel, ze weet gewoon niet wat te doen, wanneer ofzo. maar je hebt wel helemaal gelijk, het is alleen nie zo gemakkelijk...
ze wil je helemaal niet, niet echt in ieder geval. Anders was ze namelijk wel bij haar vriendje weggegaan. Ze zal je vast heel lief vinden, maar iemand die echt gek op je is, houdt je heus niet aan het lijntje. Wat nou als ze dit nog jaren volhoudt? Wanneer is het voor jou genoeg geweest?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 21:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Praktische mededelingen vanuit het beheer:
Ik heb al je topics even samengevoegd, gezien ze over hetzelfde probleem gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit zij wil seks hebben maar ik heb een propleem
urjenn
18 16-02-2011 21:14
Liefde & Relatie Geen idee wat ik hiermee aan moet
crawloftime
18 14-02-2010 17:35
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #135
Missy1234567890
497 26-09-2008 21:37
Liefde & Relatie Keuze A of keuze B?
master84
208 11-04-2005 21:13
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 16:32
Verhalen & Gedichten opgespaarde pijn
Soullar
1 29-09-2001 11:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.