Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2016, 21:21
pokefan 2.94
pokefan 2.94 is offline
Hallo ik vond al een tijdje iemand uit mijn klas leuk (ik zit in de 4e) ik had ook het gevoelens dat het wederzijds was vooral omdat we veel appen en dingen doen in groeps verband maar ook samen
En ik had bedacht om het te zeggen alleen wist ik het goede moment niet te vinden vorige week haden we een feest en deden we doen of de waarheid mijn beste vriend wist al lang dat ik hem leuk vond en vroeg mij doen of waarheid ik zei toen waarheid en toen vroeg zij mij of ik hem leuk vond en ik zei ja (oke niet handig misschien in groepsverband) maar hij zei nu even niet ik besteedde er geen aandacht aan en probeer de gewoon verder te praten en te feesten maar ik blijf maar met het gevoel in mijn maag zitten. En het vervelendste is we blijven vrienden. Ik kan vragen waarom ik Ben afgewezen maar dat wil ik niet anders voelt het misschien opdringerig en daarom vraag ik jullie om hulp kunnen jullie mij helpen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2016, 07:56
Verwijderd
Het is mij niet duidelijk waarmee je hulp wilt. Als je wilt weten waarom je bent afgewezen is de enige manier om dat te vragen aan de afwijzer. Als je dat niet wilt, dan zul je het niet weten. We kunnen verder niet helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Algemeen] Afwijzen & Afgewezen worden
GroeneDag
13 10-11-2009 22:25
Drugs & Alcohol mijn afwezigheid
Verwijderd
26 22-04-2004 20:07
Psychologie afwezig
marisjuhh
7 06-09-2003 22:27
Liefde & Relatie Meisje voor zoenen afgewezen...
t68i
24 17-01-2003 19:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Door afwezigheid opgepakt!!
Dextopia
3 12-10-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.