Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2016, 09:03
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi ik heb een leuke meid leren ken. En ze woon 45 km van me vandaan. oke daar mee kan ik ook wel leven. Later hoorde ik dat ze zwanger was. Oke dat vond ik niet zo leuk maar ach. En zaterdag avond kreeg ik te horen dat ze in friesland woon en dat is meer dan 250 km.wat zouden jullie doe. En je heb super leuk contact met haar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2016, 09:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe heb je haar leren kennen? Internet ofzo? Heb je elkaar weleens in het echt gezien?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 09:12
Verwijderd
Zoals ik het hoor ken je haar nog niet heel goed. Bedenk je dat je nu niet een beslissing voor de rest van je leven maakt hè. Als je super leuk contact hebt, dan kun je toch prima nog eens afspreken? Als het echt supergoed klikt, dan zou ik me niet door die afstand laten tegenhouden. Maar dat is niet iets wat je nu al per sé moet beslissen. Spreek gewoon nog eens af.

Wat ik me wel afvraag, jij dacht eerst dat ze 45 km bij je vandaan woonde, maar dat blijkt heel wat verder te zijn. Was dat gewoon een foute aanname van jouw kant, of heeft ze er over gelogen? Dat zou voor mij wel wat uitmaken, als er al zo snel gelogen wordt, dan laat maar zitten. Maar waarschijnlijk zat ze volgens tinder op 45 km maar was ze ergens anders dan haar woonplaats aan het tinderen, dan boeit het niet zo veel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 11:48
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Hoe heb je haar leren kennen? Internet ofzo? Heb je elkaar weleens in het echt gezien?
Via internet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat ben ik ?
King nothing.
45 28-03-2016 11:27
Liefde & Relatie crush dilemma inbegrepen...
berdine
4 15-01-2013 21:28
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Werk, Geld & Recht Verzekering + Hulp :D
^Rambo^
17 21-10-2003 17:39
Films, TV & Radio Naam voor actiefilm
Martjin
42 17-05-2003 10:55
Verhalen & Gedichten Mijn eerste gediggie
soepstengel
6 21-10-2001 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.