Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2016, 18:08
CharliePuth
CharliePuth is offline
Hallo allemaal,

Zoals jullie aan de titel zien gaat mijn berichtje over vrienden, en dan vooral over een 1 specifieke personen. Zal voor haar privacy haar naam niet noemen maar gewoon vriendin 1. Sinds kort is vriendin 1 een beetje bekend geworden op het jongens vlak zeg maar. Eerst hoorde ik haar nooit over jongens praten of iets en sinds 1 week was dat eigenlijk helemaal veranderd. Ze vertelde verhalen dat ze bij een jongen die ze van het internet al tijdje kent gaat slapen. Schrok best toen ik dat hoorde want ik zou persoonlijk niet bij zo'n persoon gelijk gaan slapen. Maar goed dat is haar keuze, ik vind het voor haar leuk dat ze beetje jongens leert kennen niet daarvan. Maar als dat invloed heeft op de vriendschap tussen ik en haar kunnen de meeste waarschijnlijk wel begrijpen hoop ik dat je er dan anders naar gaan kijken. Ze is door dit heel erg veranderd tegenover mij, eerste praattten we ongeveer elke dag wel best lang, nu krijg ik nooit meer een berichtje van d'r. Ik moet bijna altijd het gesprek beginnen, ik heb dat een tijdje gedaan maar sinds kort lijkt het alsof het niet meer wordt gewaardeerd aan haar kant. En dat raakt me echt gewoon, want dan ga je je afvragen of je wat aan jouw kant hebt foutgedaan en als dan blijkt dat je volgens jezelf niks heb gedaan begin je je toch echt af te vragen of ze nog wel behoefte aan je heeft. Vandaar eigenlijk dit bericht, want ik weet het echt niet meer. Doe ik iets aan mijn kant verkeerd of groeien we uit elkaar? Iedereen alvast bedankt voor het lezen/advies.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2016, 19:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit past beter op L&R, aangezien dat ook gaat om de relatie met je vrienden
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2016, 19:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mogelijk zijn jullie nu minder close omdat zij ook tijd besteed aan deze jongen? Misschien is ze verliefd en vraagt dat op dit moment al haar aandacht, waardoor ze jou een beetje vergeet. Is ze ook op andere manieren veranderd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-12-2016, 19:49
CharliePuth
CharliePuth is offline
Citaat:
Mogelijk zijn jullie nu minder close omdat zij ook tijd besteed aan deze jongen? Misschien is ze verliefd en vraagt dat op dit moment al haar aandacht, waardoor ze jou een beetje vergeet. Is ze ook op andere manieren veranderd?
Ze is ook op andere vlakken veranderd ja, vooral hoe ze naar me kijkt. Het lijkt vaak alsof ze zich voor me schaamt. Ze zet op instagram hele veel foto's met d'r vrienden en vriendinnen maar nooit een met mij. Terwijl we echt wel wat foto's samen hebben. Ze praat vaak alleen met me op school als ze op dat moment niemand anders kan vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik vind er leuk maar m'n vrienden niet
123..AndImpress
21 15-04-2012 22:21
Psychologie Heb jij eigenlijk wel echte vrienden??
rijk_v
62 02-03-2004 17:54
Psychologie Waarom nog leven?
Needs-help
48 04-04-2003 11:50
Psychologie Ik haat mezelf
Killercars
15 06-08-2002 19:11
Psychologie Zelfmoord
tatoo
34 06-08-2002 12:02
Psychologie Goed nagedacht over alles...
Nena21
88 31-03-2002 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.