Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 17:23
CSV
CSV is offline
Poe poe, ik zal proberen het kort te houden, maar t is nogal een warboel in mijn hoofd dus ik hoop dat t lukt.

Ik heb nu 1,5 een relatie met een jongen, mijn eerste liefde en ik vwas ontzettend gelukkig met hem. Was inderdaad, want de laatste tijd gaat het niet meer goed. Ik hou nog van hem, dat weet ik zeker, maar ik verlang naar meer..

Ik hoop zovaak op dingen die niet komen, dat hij eens uitzichzelf enthousiast doet over iets, me verrast... Soms is het nog heel leuk met hem, maar we hebben steeds vaker ruzie. Ik denk dat we onze relatie ontzettend verkeerd zijn begonnen. We zagen elkaar heel veel, deden alleen maar dingen samen en verwaarloosden onze sociale contacten, nu gaat dat wel weer beter, maar we kunnen gewoon niet zonder elkaar.

Wat moet je nou in godsnaam doen als je van iemand houdt, maar wanneer die persoon je tegelijkertijd zoveel pijn en verdriet doet? Telkens als we ruzie hadden, pep ik mezelf weer op, maar ik heb er de energie niet meer voor...want telkens word ik weer teleurgesteld...

Ik wil hem niet kwijt, die pijn zou indraagelijk zijn, maar aan de andere kant: die pijn gaat toch ook wel weer weg?

Maar hoe moet dat dan, hem niet meer iedere dag spreken, hem niet meer in het weekend zien, en samen dingen doen, hem alles vertellen en met hem vrijen en vervolgens dolgelukkig 's ochtends naast hem wakker worden.

Ik wil meer, maar bij hem krijg ik het niet.. misschien zijn we allebei gewoon nog te jong en hebben we ons teveel aan elkaar gehecht..

ik hoop dat iemand hier iets op kan zeggen en me helpen, hoewel ik me kan voorstellen dat dit allemaal erg vaag overkomt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 19:07
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik denk dat je het er zowieso eens erg goed met hem over moet hebben. Er zit duidelijk wel iets verkeerd in jullie relatie. De relatie is op het moment gewoon niet wat jij in een relatie wil. Laat hem dat weten. Zeg hem wat jij wil en wat je mist. Probeer samen een oplossing te vinden of maak duidelijke afspraken met elkaar over bepaalde zaken. Sluit een compromis...
Maar je kunt mensen ziet veranderen, misschien zijn jullie wel te jong ja, dat is heel goed mogelijk. Het belangrijkste nu is dat je met hem praat en hem alles verteld wat je dwars zit, maar dan ook alles.

Heel veel sterkte in ieder geval...en ik weet zeker dat het opgelost wordt...hoe dan ook.

liefs, steentje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:24
twim
Avatar van twim
twim is offline
shit dit is echt schrikken.

PRECIES maar dan ook PRECIES dezelfde situatie als waarin ik heb gezeten.

Mijn vriendin (ex nu ) dacht er ook net zo over.
Zij heeft het dus uitgemaakt. Toen, en ja ik weet het dat dat stom is, kwam ik er pas achter dat ik echt fucking veel om haar gaf. Nog steeds alhoewel dat nu al weer 2 maanden verder is.

Ik denk dat het het beste is (en dat is wat ik wou dat mijn ex had gedaan) het uitmaken en kijken hoe jullie je dan voelen. Jij zult weten wat je wil en of je je dan beter voelt (ondanks dat je nu denkt dat je niet beter af zult zijn kan het toch anders zijn en ben je misschien opgelucht) en hij zal beseffen wat ie aan je heeft en dan ook wat meer moeite doen voor jullie relatie.

En ff ter informatie.
Bij mij is het toen uitgegaan en mijn ex had na anderhalve maand een ander. Maar waarschijnlijk zal het jou niet zo makkelijk gaan als ik je verhaaltje lees.

Heel veel sterkte en liefs,

Neo
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 01:55
Verwijderd
Met een verhaal als dit kan je het beste naar ~Dark Voice~ gaan.
Ik weet niet hoe zij het voor elkaar heeft gekregen, maar zij heeft zoveel voor hem opgegeven terwijl hij haar bijna alleen maar pijn deed (in mijn ogen ) Maar zij bleef zich toch vasthouden aan de kleinste beetjes hoop, en het zit nu helemaal goed met ze.
Verder kan ik alleen sterkte wensen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:25
CSV
CSV is offline
echt lief die reacties...

steentje, ik praat er heel veel met hem over, dat is ook het stomme, hij weet wat ik vind, maar ik verlang gewoon naar dingen die hij niet heeft, dat is een beetje het probleem. misschien moet ik inderdaad maar eens een poosje geen contact hebben met hem... kijken hoe dat gaat..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:39
ElMiE
ElMiE is offline
Citaat:
Neophyte schreef:

Zij heeft het dus uitgemaakt. Toen, en ja ik weet het dat dat stom is, kwam ik er pas achter dat ik echt fucking veel om haar gaf. Nog steeds alhoewel dat nu al weer 2 maanden verder is.


Neo
Bij mij zelfde verhaal, als moet je zij in hij veranderen en is het iets minder dan 2 maanden. Ik kwam er pas achter toen het uit was hoeveel ik om hem gaf!!
Echt veel meer dan ik ooit gedacht had!

Ontopic: Ik denk ook dat je heel goed met hem moet praten. Misschien voelt hij het zelf wel hetzelfde. Samen zullen jullie vast wel tot een oplossing komen. Veel sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:01
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
ik snap je wel een beetje hoor vervelend!
Maar je moet hem accepteren hoe hij is!!!
Sommige mensen doen niet zo spontaan dingen die laten het liever op hun afkomen allemaal!!!
En probeer er met hem over te praten dat je iets meer wilt en wie weet wil hij het ook wel
zo niet dan moet je nog ff rustig aan doen!!!
Maar maak het zeker niet uit om die reden dat hij niet meer wil
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ineens het besef: dit IS het.
Optima
83 17-02-2006 14:11
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Seksualiteit De passie van liefde en seks
Sol-v
15 06-11-2002 13:14
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie Helemaal jouw tiep!
Cinamon
20 07-07-2002 13:16
Verhalen & Gedichten Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt
*Sneeuwmuts*
27 18-01-2002 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.