Oud 16-06-2007, 11:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 15-06-2007 @ 21:52 :
Owja, ook nog bloemen ja en bioscoopbonnen. Mooie camera?
Ja, een fijne kodak.
Advertentie
Oud 16-06-2007, 16:47
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-06-2007 @ 11:58 :
Ja, een fijne kodak.
nice!
Oud 16-06-2007, 16:51
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
yavanna schreef op 14-06-2007 @ 11:36 :
Ouders gaan een spiegelreflex camera voor mij kopen, maar wel een van de goedkopere modellen en ik mag uitzoeken welke. Nou, ik heb geen flauw idee en uit alle honderden reviews op internet word ik ook niet veel wijzer...
heb op zich wel ideeën maar het zou handig zijn als ik het gewoon zeker wist
En ik wil best tweedehands maar dat ziet mijn vader weer niet zitten...
wat is je budget?

ik heb zelf een Nikon D50, een wat ouder model, maar ik vind hem erg goed werken. de body los is 300 euro, en dan kan je er nog een mooie iets duurdere lens los bijkopen. je kan ook voor de kit gaan, maar daar groei je al snel uit, voorspel ik je.
Oud 16-06-2007, 17:04
Verwijderd
Jezus, wat krijgen sommige mensen grote cadeaus zeg. Zo'n prestatie is het nou toch ook weer niet. *jaloers is*

Ik heb een dagje Efteling gekregen.
Oud 16-06-2007, 18:07
eefjee
eefjee is offline
Ik krijg een laptop, maar dat was ook nog gedeeltelijk voor m'n verjaardag. Verder heb ik onwijs veel flessen champagne & rosé, bloemen, kaarten en spul gekregen. Erg leuk.
Oud 16-06-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Martha my dear schreef op 14-06-2007 @ 10:32 :
Ik mag een goede digitale piano uitkiezen voor als ik op kamers ga.
En het werd een roland HP-103e:



Oke, het geluid van een echte piano of vleugel evenaart 'ie niet, maar hij is geweldig en wat makkelijker mee te nemen naar een studentenhuis
Oud 16-06-2007, 20:23
TheTruth
Avatar van TheTruth
TheTruth is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 15-06-2007 @ 14:56 :
Waar spaar je voor?
Een keyboard

__________________
“All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.”
Oud 16-06-2007, 20:38
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ging vanmiddag naar de stad en wilde wat dingen kopen en die heeft mn moeder voor mij betaald. Verder krijg ik nog leuke dingen voor op kamers (en een kamer zelf ook) en een tv en dvdspeler, maar ik ben ook 12 juli jarig, dus dat is ook daarvoor
Oud 17-06-2007, 07:28
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-06-2007 @ 18:29 :
En net een kodak digi gekregen.
Leuk!!! van mijn ouders heb ik een hp versie gekregen
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 17-06-2007, 09:55
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Lúthien Alcarin schreef op 16-06-2007 @ 17:04 :
Jezus, wat krijgen sommige mensen grote cadeaus zeg. Zo'n prestatie is het nou toch ook weer niet. *jaloers is*

Ik heb een dagje Efteling gekregen.
Voor sommige mensen is het, om wat voor reden(en) dan ook, zeker wel een grote prestatie. Verder denk ik dat iedereen die een laptop (ik denk dat je dat vooral bedoelt met 'grote cadeaus') krijgt, die krijgt vanwege de studie.
Oud 17-06-2007, 12:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Van mijn moeder heb ik een lief kaartje met 50 euro gekregen, een fles champagne, een taart, een doos vol boodschappen, en een reis naar keuze (waarschijnlijk Afrika of Aruba) maar we wilde toch al heel erg lang weer eens naar een verre bestemming.

Van mijn vader heb ik een grote bos bloemen gekregen, en ga ik in ieder geval weer uit eten samen met wat mensen. Toen ik vorig jaar geslaagd was, kreeg ik ook een pandora armband van hem.. wat het nu is; geen idee.

Van overige familie en vrienden; Heel veel bloemen, kaartjes, geld en dagjes weg. Best leuk dus, maar in mijn ogen echt compleet overbodig.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-06-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
yavanna schreef op 14-06-2007 @ 11:36 :
Ouders gaan een spiegelreflex camera voor mij kopen, maar wel een van de goedkopere modellen en ik mag uitzoeken welke. Nou, ik heb geen flauw idee en uit alle honderden reviews op internet word ik ook niet veel wijzer...
heb op zich wel ideeën maar het zou handig zijn als ik het gewoon zeker wist
En ik wil best tweedehands maar dat ziet mijn vader weer niet zitten...
Nikon D70 of Nikon D70s?
Betaalbaar op 't moment.
Oud 17-06-2007, 14:50
docent
docent is offline
Ik zit nog steeds te wachten tot de titel van dit topic gewijzigd wordt.
"Eindexamen cadeau" betekent m.i. dat je een cadeau krijgt en dat dat het eindexamen is. Ik denk dat niemand erg blij wordt van zo'n cadeau
Oud 17-06-2007, 15:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
yavanna schreef op 14-06-2007 @ 11:36 :
Ouders gaan een spiegelreflex camera voor mij kopen, maar wel een van de goedkopere modellen en ik mag uitzoeken welke. Nou, ik heb geen flauw idee en uit alle honderden reviews op internet word ik ook niet veel wijzer...
heb op zich wel ideeën maar het zou handig zijn als ik het gewoon zeker wist
En ik wil best tweedehands maar dat ziet mijn vader weer niet zitten...
Canon EOS 400D. (Body met kitlens is rond de 630 euro, maar ik weet niet of dat onder de betaalbare valt ) Ik heb zelf vorig jaar de 350D gekocht van mn vakantiebaantje

ot: Tering. Mn ouders hebben net 1500 euro overgeschreven Mn broer had een laptop gekregen a 1500 euro, dus het is wel eerlijk. Maar hallo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-06-2007, 16:38
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 17-06-2007 @ 15:51 :
Canon EOS 400D. (Body met kitlens is rond de 630 euro, maar ik weet niet of dat onder de betaalbare valt ) Ik heb zelf vorig jaar de 350D gekocht van mn vakantiebaantje

ot: Tering. Mn ouders hebben net 1500 euro overgeschreven Mn broer had een laptop gekregen a 1500 euro, dus het is wel eerlijk. Maar hallo
Trakteeeeeeeeeeeeren!
Oud 18-06-2007, 14:36
koosje123
Avatar van koosje123
koosje123 is offline
Ik heb een spiegelreflex canon EOS 400D gekregen !!
wel superduur...maar hij maakt werkelijk prachtige foto's ! haarscherp!

Voor de rest kreeg ik 120 euro bij elkaar geflatst van allerlei buren en familie, bloemen en een ijsbon van 10 euro voor venezia ijs ! heerlijk !

en natuurlijk een reis naar Thailand
Oud 18-06-2007, 20:25
Verwijderd
Ik heb van m'n ouders een laptop gehad. Ik zou in eerste instantie zelf een laptop kopen. Toen kwam ik met een vriendin in de finale van de PWS-wedstrijd terecht en toen wilden we eigenlijk toch wel een laptop gebruiken bij onze presentatie. M'n vader bood toen aan om "even snel" een laptop uit te zoeken, en we zouden nog wel kijken of ik hem wilde overnemen daarna. Anders konden we hem thuis wel gebruiken en eventueel kon hij hem wel voor z'n werk gebruiken. Een paar dagen later kreeg ik te horen dat ik hem mocht houden bij wijze van cadeau voor m'n eindexamen omdat m'n ouders het toch heel lastig vonden om een mooi sierraad voor me uit te zoeken

En verder geld en snoep en cadeaubonnen en veel kaartjes
Oud 20-06-2007, 13:48
Verwijderd
Ze betalen mijn feestje. En ik krijg nog een geldbedrag, wat afhankelijk van mijn punten is.
Oud 20-06-2007, 14:41
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 20-06-2007 @ 13:48 :
En ik krijg nog een geldbedrag, wat afhankelijk van mijn punten is.
Wat kansloos.
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Oud 26-06-2007, 21:41
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
het grootste gedeelte van een nog te bestellen en te laten assembleren PC..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 26-06-2007, 22:46
docent
docent is offline
Voor mij blijft nog steeds de grootste vraag wie zijn/haar eindexamen cadeau heeft gekregen.
(zie titel topic)
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Oud 26-06-2007, 23:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
docent schreef op 26-06-2007 @ 22:46 :
Voor mij blijft nog steeds de grootste vraag wie zijn/haar eindexamen cadeau heeft gekregen.
(zie titel topic)
Cadeau gekregen van wie?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 27-06-2007, 16:55
docent
docent is offline
Enerzijds was het een grapje (en een soort verkapte aansporing aan de TS om die titel toch eens te veranderen).
Anderzijds ben ik ook best benieuwd wie het cadeau heeft gekregen, in de zin van wie er niets aan hoefde te doen/ voor wie het heel makkelijk was.
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Oud 27-06-2007, 23:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
docent schreef op 27-06-2007 @ 16:55 :
Enerzijds was het een grapje (en een soort verkapte aansporing aan de TS om die titel toch eens te veranderen).
Anderzijds ben ik ook best benieuwd wie het cadeau heeft gekregen, in de zin van wie er niets aan hoefde te doen/ voor wie het heel makkelijk was.
Als ts kun je de titel 5 minuten na het openen van een topic nog aanpassen, daarna niet meer. Het is dus niet meer aan de ts maar aan een fb om de titel (eventueel) te veranderen.

Ik heb mn examen 'redelijk' cadeau gekregen. Ik heb er niet echt hard voor gewerkt, maar ik ben wel de eerste keer gezakt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 28-06-2007, 00:57
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Wat krijgt iedereen hier grote cadeau's
Ik heb een bos bloemen gekregen
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 29-06-2007, 19:02
SLMH
SLMH is offline
- Samsung YP-Z5 Pink
- Gouden ring
- Uit eten met mijn ma,pa,zus&broer
- Pumps
- €135,-
- Heel veel bloemen
- Snoep
Oud 29-06-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
docent schreef op 26-06-2007 @ 22:46 :
Voor mij blijft nog steeds de grootste vraag wie zijn/haar eindexamen cadeau heeft gekregen.
(zie titel topic)
Ik. Ik heb er helemaal niets voor hoeven doen. Ik deed sowieso het hele jaar door thuis niets (en in de les ook zelden) en dan voor een SE een uurtje leren en voor een CE gemiddeld twee uurtjes.
Oud 30-06-2007, 10:47
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
docent schreef op 27-06-2007 @ 16:55 :
Enerzijds was het een grapje (en een soort verkapte aansporing aan de TS om die titel toch eens te veranderen).
Anderzijds ben ik ook best benieuwd wie het cadeau heeft gekregen, in de zin van wie er niets aan hoefde te doen/ voor wie het heel makkelijk was.
Zal ik hem dan maar veranderen, als het je zo dwars zit.

En ik heb werkelijk niks voor m'n examen gedaan. Afgelopen drie jaar sowieso vrijwel niks gedaan.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 30-06-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Lúthien Alcarin schreef op 16-06-2007 @ 17:04 :
Jezus, wat krijgen sommige mensen grote cadeaus zeg. Zo'n prestatie is het nou toch ook weer niet. *jaloers is*
Ik kreeg destijds wat snoep en een t-shirt (van het AD met "Ik ben een geslaagd type" erop...leuke ouders heb ik ).
Oud 30-06-2007, 11:12
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb 5 kaartjes gehad, en eh, dat is 't wel geloof ik
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-07-2007, 20:15
docent
docent is offline
Bedankt trouwens voor het veranderen van de titel
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Oud 01-07-2007, 21:50
Alan
Alan is offline
Ik krijg een wah-wah pedaal voor mijn gitaar.
Oud 13-07-2007, 19:13
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Nou, ik geloof dat ik twaalf rijlessen kreeg voor de middelbare school en mn MBO diploma samen. En bloemen en een feestje.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-07-2007, 22:45
Viadi
Avatar van Viadi
Viadi is offline
Een klein rood speelgoed autootje en m'n rijbewijs en van m'n oma's heb ik een tosti-ijzer en een heleboel etos-bonnen gekregen xD
Oud 15-07-2007, 16:15
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Zozo cameras zijn wel in trek zeg
Ik heb niet echt iets speciaals gekregen vorig jaar, en zeker geen dure camera of veel geld. Ik was gewoon heel blij met het resultaat en ik hoefde niet te loten Maarja, mn ouder hebben toch mn vakantie betaald, en nu mijn rijbewijs dus ik hoef niet te klagen
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Laatste boekaanwinsten deel 4
Larry Flint
500 05-03-2009 15:55
De Kantine De Kantine is saai. Maar nu even niet. #256
Dark Phoenix
501 26-06-2008 22:14
Eindexamens 2005 Kadooooo?
suikerprinses
156 26-06-2005 21:00
Eindexamens 2004 eindexamencadeau
Freule
7 16-04-2004 14:51
Eindexamens 2004 wat geef jij aan je broer/zus/vriend/vriendin die gaat slagen?
Verwijderd
18 01-04-2004 17:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.