Oud 02-12-2016, 11:21
ASadza
ASadza is offline
Bij de Radboud Universiteit in Nijmegen doen we onderzoek naar jongeren en vlogs. We willen voor dit onderzoek graag input van meiden die op de middelbare school zitten.

Het onderzoek is geheel online en in te vullen wanneer jij dat wilt. Je krijgt een vlog te zien en beantwoordt een aantal vragen. Het onderzoek duurt ongeveer 20 minuutjes. Onder de deelnemers verloten we cadeaubonnen/fashioncheques.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Laat dan via de onderstaande link jouw e-mailadres en dat van één van je ouders achter, dan nemen wij contact met je op!

https://psychru.qualtrics.com/SE/?SI...Rz47FTXKQ1sVsF
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2016, 13:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Je titel wekt nogal een andere suggestie dan de werkelijkheid is.

1) persoonlijke gegevens van jezelf én je ouders geven
2) ouders moeten wachten op een mail
3) ouders moeten bevestiging sturen
4) puber moet wachten op mail met link
5) puber moet een test van 20 (!) minuten (geen minuutjes) maken

Ik behoor niet tot je doelgroep, maar als ik dat wel zou doen zou ik echt al deze moeite niet gaan doen voor een wildvreemde en voor niks, om een vragenlijst over vloggers in te vullen. Waarom moet je daar schriftelijke toestemming van ouders voor hebben? Een kans op een of andere cadeaubon (niet eens duidelijk welke) zou mij niet overtuigen om al die moeite op mijn hals te halen.

Maar veel succes ermee.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.