Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 10:48
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline


__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2011, 10:51
Verwijderd
Die vandaag was erg leuk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 10:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
*tekent*
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 10:54
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Verhagen enige politicus die niets om macht geeft
‘Onbaatzuchtigheid doet denken aan Gandhi.’

Door De Redactie • woensdag 17 november 2010, 14:33

Vice-premier Maxime Verhagen (CDA) is de enige Nederlandse politicus die niets om macht geeft, zo blijkt uit een peiling van Maurice de Hond onder de Nederlandse bevolking. Een meerderheid noemt hem een ‘voorbeeld voor andere politici.’ “Verhagen is een hoogst opmerkelijk verschijnsel in het politieke landschap”, aldus De Hond. “Voordat hij verscheen, dacht iedere politicus dat de top slechts te bereiken was door de technieken van Machiavelli. Maar Maxime komt, ziet en maakt gehakt van de Florentijn.”

Vooral de onbaatzuchtigheid en onkreukbaarheid van Verhagen worden geroemd. Politicoloog André Krouwel (VU): “Als Verhagen al ergens in gelooft, dan zal hij dat nooit opgeven voor regeringsmacht. Hij geeft niets om het pluche van Den Haag. Hij zou bijvoorbeeld ook nooit liegen over het feit dat hij directeur van een basisschool is geweest om hogerop te komen. Dat hij er nu toch zit ziet hij als een vervelende maar noodzakelijke bijkomstigheid, zoals iedere functie die met zich meebrengt.”

Op de lijst van de minst machtbeluste politici uit de Nederlandse geschiedenis, is Verhagen de enige met een noemenswaardige politieke carrière. “Zeker, de geschiedenis van Nederland laat zien dat het fenomeen ‘onbaatzuchtig politicus’ niet geheel nieuw is” aldus Krouwel. “Tot dusverre was het beste vooruitzicht voor zo’n politicus een onverkiesbare plaats op de lijst van Leefbaar Schiermonnikoog bij de gemeenteraadsverkiezingen.” Van de huidige politieke generatie komt alleen D66-backbencher Fatma Koser Kaya ‘een beetje in de buurt.’ “Helaas is zij, met alle respect, toch wel van een heel ander kaliber dan Maxime. Zijn onbaatzuchtigheid doet denken aan die van Gandhi. Mocht reïncarnatie werkelijk bestaan, dan heeft de Indiase legende bij deze een promotie gemaakt, waar zelfs de Dalai Lama zijn bewierookte vingers bij kan aflikken.”

Verhagen zelf reageert laconiek op de loftuitingen van het Nederlandse volk. “Ik doe slechts mijn best om in het zweet mijns aanschijns noeste arbeid te verrichten. Anderen mogen verdoezeling tot kunst verheffen en de eeuwig gesloten deur iconiseren; het CDA treedt de samenleving met open vizier tegemoet. Meer kan ik hier in het belang van partij en vaderland niet over loslaten. Ik hoop op uw begrip.”


------------------------------------------------
Hier heb ik ongeveer 2 dagen van in een lachstuip gelegen.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
NAC vergeet te scoren tegen ADO Den Haag (0-0)
'Heel gênant dit'

Door Diederik Smit • maandag 26 september 2011, 09:32
NAC Breda was zaterdagavond de betere ploeg in het thuisduel met ADO Den Haag, maar de Brabanders vergaten te scoren (0-0). Aanvaller Anthony Lurling: “We hebben er geen moment aan gedacht, heel stom.”

Negentig minuten lang had NAC het betere van het spel, de ploeg kreeg zeker zes opgelegde kansen, maar vergat het af te maken. Anthony Lurling, die in de tweede helft een strafschop miste, was na afloop vol onbegrip: “Ja, het is gewoon heel stom zoals het nu gegaan is. De scheidsrechter floot af, ik zei nog tegen Jelle (Ten Rouwelaar, red.) dat we best goed gespeeld hadden en toen zagen we het scorebord. Als je dan ontdekt dat het al die tijd 0-0 stond, kun je jezelf wel voor de kop slaan natuurlijk. Onbegrijpelijk, maar we hebben er tijdens de wedstrijd geen moment aan gedacht. Heel gênant dit.”

Trainer John Karelse was opvallend mild voor zijn ploeg: “We zitten nu gewoon in een heel moeilijke fase als team en dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Natuurlijk ben je teleurgesteld dat je hier twee punten laat liggen, maar dit zijn ook wedstrijden waar je weer van kunt leren.”

De oefenmeester was bovendien te spreken over de veerkracht van zijn spelers na de rode kaart van verdediger Jordy Buijs: “Na een uur spelen komen we met tien man te staan, maar dan zie je toch dat we wel gewoon blijven voetballen. Vorig jaar kwam het nog vaak voor dat we al van het veld liepen, terwijl de wedstrijd nog bezig bleek te zijn en op dit niveau wordt dat genadeloos afgestraft. Nu blijven we gewoon voetballen en je merkt dus ook dat we dit seizoen veel minder tegengoals krijgen in de slotfase. Dat is pure winst.”
Ik vond dit een pareltje, vooral dat van het veld lopen terwijl de wedstrijd nog bezig is, genadeloos wordt afgestraft
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:19
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline






__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ajax hoopt op stunt tegen VVV Venlo
Jol wil punt pakken in De Koel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ajax doet bod op Immers
'Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren.'

Door Das Koos • donderdag 24 maart 2011, 14:10

ADO-speler Lex Immers staat in de belangstelling van opponent Ajax. Immers, voormalig lid van de harde kern van ADO, zette na afloop van de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Ajax het lied We Gaan op Jodenjacht in en refereerde aan zijn tegenstanders als ‘kankerajacieden.’ Immers’ gedrag op het veld en zijn houding na de wedstrijd getuigen volgens insiders van de Amsterdamse club van ‘de killersmentaliteit die we op dit moment missen om kampioen te worden.’

De speler zelf heeft aangegeven spijt te hebben van de leuzen die hij na de wedstrijd over Ajax riep: “Ik zal die kankerajacieden nooit, maar dan ook nooit, meer joden noemen. Ik had gewoon geen besef van de historische context van mijn woorden.” Dat scheidsrechter Nijhuis de wedstrijd niet heeft stilgelegd toen antisemitische spreekkoren van de tribune rolden is voor Immers dan ook onbegrijpelijk: “Dat vuile hoerenjong had gewoon moeten staken, maar hij deed alsof hij doof was met zijn homofiele tyfuskop.”

Immers heeft al aangegeven dat hij zich op bepaalde terreinen zeker verbonden voelt met de F-Side en Vak 410-supporters, zoals de aversie tegen het Rotterdamse Feyenoord: “Ik schijt op die kankerkakkerlakken, die teringstad mogen ze platbombarderen als het aan mij ligt”, aldus Immers afgelopen donderdag via zijn Twitteraccount. Ook koploper PSV moet het online ontgelden. “Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren. Rotschop voor die achterlijke goulashkop #dzsudzsak.” “Daarna pakken we die NSB’ers uit Kerkrade”, is de reactie van John van den Brom op de officiële ADO website.

De mogelijke komst van Immers doet bij velen het hart sneller kloppen. Robert Vuijsje, bekend voorvechter van de gelijke behandeling van alle zwarte vrouwen, geeft aan dat ‘met de komst van Immers ook mijn terugkeer in de Arena aanstaande is.’ Immers ziet, ondanks de huidige problemen, nog zeker titelkansen voor Ajax. “Zolang die vetklep op goal staat, gaat er in principe geen bal in natuurlijk. Dan hoef je dus alleen zelf nog maar te scoren, da’s logisch.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:24
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Citaat:
Ajax hoopt op stunt tegen VVV Venlo
Jol wil punt pakken in De Koel.
Verander Jol in Fredje en het had zo een realistisch bericht kunnen zijn.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij
Alphen getroffen door autochtoon geweld

Door De Redactie • maandag 11 april 2011, 14:02

Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.

De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: “Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.”

Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. “Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met z’n allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.”

Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. “Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn.” aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. “We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling.” Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. “Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:30
Vince
Avatar van Vince
Vince is offline
Citaat:
Ajax doet bod op Immers
'Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren.'
ik moet nog altijd zo vaak hardop lachen van dat artikel
__________________
Davy Jones! Giant squid!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 14:00
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij
Alphen getroffen door autochtoon geweld

Door De Redactie • maandag 11 april 2011, 14:02

Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.

De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: “Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.”

Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. “Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met z’n allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.”

Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. “Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn.” aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. “We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling.” Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. “Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.”
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 14:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Goede poll ook nu:

Is Hengelo nodig?

* Welke Hengelo? Want dat is nu onduidelijk (17%, 384 stemmen)
* De plaats in Gelderland is inderdaad overbodig (11%, 250 stemmen)
* De gemeente wel maar het aangrenzende Woolde gebruik ik nooit (19%, 433 stemmen)
* Eigenlijk niet, maar wie wat bewaart die heeft wat (53%, 1.244 stemmen)

2.311 goed geïnformeerde lezers hebben hun oordeel uitgesproken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij
Alphen getroffen door autochtoon geweld

Door De Redactie • maandag 11 april 2011, 14:02

Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.

De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: “Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.”

Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. “Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met z’n allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.”

Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. “Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn.” aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. “We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling.” Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. “Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.”
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 23:00
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Ha, die HAR2009 poster
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 12:35
Macho
Avatar van Macho
Macho is offline
DOOR STEVEN VAN DER JAGT EN WILSON BEKWAAM • WOENSDAG 22 JUNI 2011, 12:00

Een massale vechtpartij op de Brink te Weurt (Gelderland), is zaterdagavond onverwacht uitgelopen op een TROS Muziekfeest op het Plein. Hoewel het evenement probleemloos van start leek te gaan, sloeg na 20 minuten de stemming plotseling om toen Wolter Kroes op het podium verscheen en de polonaise werd ingezet. In een verklaring laat burgemeester Siegfried Cornelissen weten het incident te betreuren en ‘er alles aan te zullen doen de aanstichters te pakken.’

Wat een complete anarchie had moeten worden, waarin blinde paniek en agressie overheersten, liep uit op een zomerse happening. Met de introductie van de fietsketting en de koevoet leek de editie van dit jaar onvergetelijk te worden. Het enthousiasme straalde, ondanks het tegenvallende weer, in de eerste minuten van de deelnemers af. Rond tien over acht weerklonken aan de zuidzijde van het plein de allereerste noten van ‘Ik heb de hele nacht liggen dromen.’ Bezoekers begonnen te klappen en te springen, hetgeen al spoedig escaleerde in inhaken en een polonaise. Onwetende vechtersbazen sloegen er aan de noordzijde nog op los, terwijl vanaf de andere kant het Muziekfeest oprukte. Zij konden geen kant op vanwege de schaarse en veel te smalle uitwegen. Zo werden zij overrompeld en meegezogen in het feestgedruis.

Tonnie Brakmans, uitbater van de plaatselijke Restaria De Komeet, had samen met zijn twee zoons het hele jaar naar de vechtpartij toegeleefd. Hij zegt ‘meer dan teleurgesteld’ te zijn in de organisatie en de autoriteiten. “Al drie uur voor het begin van de vechtpartij zaten de bussen richting Weurt vol gezinnen en groepen bejaarden. Dan mag je toch verwachten dat bij de organisatie en de beveiliging een belletje gaat rinkelen. Wolter Kroes en zijn gevolg verschenen met instrumenten en al bij de hekken van het festijn. Hun werd geen strobreed in de weg gelegd, de lange arm der wet stond erbij en keek ernaar.”

De kritiek op burgemeester Cornelissen van de gemeente Beuningen waartoe Weurt behoort zwelt ondertussen flink aan. De burgervader spreekt van een ‘inschattingsfout van de zijde van B&W en politie die nuttige leerpunten oplevert voor de toekomst’, maar verklaart tevens ‘bloed, zweet en tranen te zullen vergieten om de aanstichters te vinden en te straffen.’ Of hij hiermee het vertrouwen van de Weurtse bevolking terugwint valt te bezien. Vanuit het dorp groeit met het uur de roep om zijn aftreden.

Wat de gevolgen zijn voor de volgende massale vechtpartij in Weurt, gepland voor september, is nog onduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 12:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha ja dat is ook een classic
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2011, 10:42
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ivo Niehe: ‘Sneu dat Jobs mijn theatershow nooit heeft kunnen zien’

“Jobs heeft me ook eens uitgenodigd voor een interview met de TV-show, maar toen kon ik niet.”



Annulering Ivo Niehe gaat niet door
Theatermaker is niet oververmoeid genoeg
Ivo Niehe theatertour
Door Diederik Smit • dinsdag 4 oktober 2011, 07:55

De langverwachte annulering van de theatertour van Ivo Niehe gaat niet door. De theatermaker is niet oververmoeid genoeg.

Niehe tourt op dit moment door het land met zijn voorstelling ‘Jubileumshow’. Volgens de oorspronkelijke planning zou de tour in oktober afgebroken worden, wegens oververmoeidheid van de artiest. Dat blijkt tegen te vallen en het management van Ivo Niehe kan de resterende voorstellingen niet meer afzeggen. De volledige speellijst tot februari 2012 zal moeten worden afgewerkt.

Theaterbezoekers reageren teleurgesteld. Lydia Teunissen uit Raalte had kaarten voor een voorstelling in december: ‘Het was een verjaardagscadeau van mijn zus: niet naar Ivo Niehe. Ik heb toen nog gebeld met het theater en die verzekerden me dat de voorstelling niet door zou gaan. Dit nieuws is dus wel even een teleurstelling. Ik had me er echt op verheugd.’ Ook Ton van Buren uit Zeist had zich ingesteld op een avond zonder Ivo Niehe: ‘Meestal koop ik kaarten voor Javier Guzman. Dan weet je vrij zeker dat de voorstelling afgelast wordt. Bij Ivo ben ik kennelijk iets te naïef geweest. Ik heb kaarten voor 17 december, Theater de Reggehof in Goor. Dat gaat een lange avond worden.’

Niehe zelf lijkt niet in de buurt te zitten van een burn-out: ‘Elke avond is het weer iets heel bijzonders om dat podium op te gaan en al die persoonlijke verhalen te vertellen. De show, de muziek, de interactie met het publiek, ik geniet van elk moment. Mijn manager vraagt me regelmatig of ik niet een paar maanden rust zou moeten nemen, maar elk optreden geeft me juist meer energie.’

__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 10:45
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 09:18
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Vrije School ontslaat docent om sterrenbeeld
“Waterman in pedagogische functie was Rudolf Steiner een gruwel”

Door Steven van der Jagt • donderdag 13 oktober 2011, 08:28
De Vrije School Zutphen heeft voor ophef gezorgd door het ontslag van de 47-jarige docent Norbert Geesinga. Geesinga kwam voor de klas openlijk uit voor zijn sterrenbeeld Waterman.

“Een Waterman in een pedagogische functie was Rudolf Steiner een gruwel”, aldus Geert Jansdaal, directeur van de school. “In zijn boeken waarschuwde hij voor het rebelse aspect van het sterrenbeeld en de negatieve invloed die dit zou hebben op opgroeiende kinderen. Zij zouden kunnen vervreemden van hun eigen karma en hun geest zou kunnen ontaarden. In het ergste geval zouden zij zelf Watermankinderen verwekken.” Jansdaal ontkent dat het sterrenbeeld Waterman verboden is in de antroposofische leer. “Ieder mens wordt onder een gesternte geboren en moet hiermee leven. Men kan er echter altijd voor kiezen om zijn sterrenbeeld wel of niet te praktiseren.”

De docent Euritmisch Boekhouden en Kastanjebewerking is diep verontwaardigd over de handelswijze van zijn werkgever. “Ik ben antroposoof en Waterman. Ik ben het levende bewijs dat deze twee kunnen samengaan. Al tien jaar functioneer ik naar behoren op de Vrije School. Met het toestaan van deze vorm van discriminatie toont Nederland zich wederom als land van schijntolerantie.”

Het argument dat Geesinga’s sterrenbeeld al bij zijn indiensttreding af te leiden zou zijn geweest uit zijn geboortedatum wijst het schoolbestuur van de hand. Jansdaal: “We vragen bewust niet naar de geboortedatum, omdat dit discriminatie in de hand kan werken, wat wij natuurlijk tegen iedere prijs willen voorkomen. Wij hanteren bewust het principe “Don’t ask, don’t tell.”

Geesinga krijgt steun van Aquarius, de belangenvereniging voor Watermannen, die een melding heeft gemaakt bij de Commissie Gelijke Behandeling. De docent overweegt een gerechtelijke procedure tegen zijn voormalige werkgever. De Commissie heeft hier echter een hard hoofd in: “Bijzondere scholen hebben wettelijk gezien het recht om personeelsleden te ontslaan die in gedrag en levenswijze niet binnen de filosofie van de school passen”, aldus woordvoerder Jurg Touwmeester. “Een sterrenbeeld is in de antroposofische leer nu eenmaal een indicatie voor gedrag.”

Geesinga laat weten via de politiek aandacht te vragen voor zijn zaak ‘zodra de sterren goed staan.’

Tranen
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Annulering Ivo Niehe gaat niet door
Theatermaker is niet oververmoeid genoeg
Die was geweldig

Ik moest ook erg lachen om deze

Citaat:
Iets aan de hand met pensioenen
Erg belangrijke ontwikkelingen gaande

Door De Redactie en Frank Brugman • zaterdag 17 september 2011, 13:22
Er gebeurt iets bij de onderhandelingen over de pensioenen. Dat blijkt uit berichten in de media waar wordt gesproken over een ‘mogelijk relevante ontwikkeling met verregaande gevolgen’.

De vakbonden hebben stevig positie gekozen. “De onderhandelingen zitten muurvast. Er iets aan de hand en er moet iets gebeuren, tot nog toe is er echter niks gebeurd en dat is een probleem”, aldus FNV-voorzitter Agnes Jongerius. “De problemen zitten in de deelnamegraad en de vervangingsgraad waardooor het rendement van het pensioenkapitaal onevenredig is afgenomen, in het huidige premiesysteem is simpelweg een gebrek aan fiscale ruimte waar bovendien de indexering van de opgebouwde premierafspraken zoals de lijfrentepremie en de woekerpolissen onvoldoende in kaart zijn gebracht door de betrokken instanties. Daarom roep ik al jaren dat er iets aan de hand is en dat er actie ondernomen moet worden.”

Iemand noemt ook het belang van de Belgische kabinetsformatie voor de pensioenen in Nederland. “Banken hangen samen met pensioenen en in België hebben ze ook banken. Dat staat als een huis, en de kredietcrisis is uiteindelijk begonnen bij de huizenmarkt in Amerika.” Kenners weten niet zeker wat de onderhandelingen op gaan leveren. ”Mocht de invloed van de formatie op het pensioenonderhandelingsproces in sommige opzichten significant zijn, dan kunnen, en moeten, we ons afvragen wat we daarmee moeten.”

Mocht de trend doorzetten dan is volgens insiders de kans groot dat er volgende week weer het een en ander gebeurt. “Dat klinkt wellicht als een boude voorspelling, maar het is zeker niet ondenkbaar”. Om te concluderen dat er over twee weken weer iets anders gebeurt, daarvoor is het volgens kenners te vroeg. “Sommige zaken zijn essentieel voor de toekomstbestendigheid van ons pensioenstelsel. Als die dingen omhoog of omlaag gaan, dan zul je zien dat dat niet onopgemerkt blijft”.
"De kans is groot dat er volgende week weer het een en ander gebeurt"
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 09:29
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
*check*
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 10:45
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Jumbo lanceert Wordfeud-bordspel
“Prachtig om al die virtuele spelers aan een echte tafel te zien”


Gezelschapsspellenfabrikant Jumbo maakt een gewaagde keuze. Nadat eerdere bordspelvarianten van populaire games als Tetris, Pacman en World of Warcraft flopten, waagt het bedrijf zich opnieuw aan het ‘verspellen’ van een moderne game. Als het aan de fabrikant ligt, ligt Wordfeud The Board ruim voor de feestdagen in de winkel.

Volgens persvoorlichter Dirk Verhoef van Jumbo is Wordfeud het ideale spel om te bewerken. “Je steekt er wat van op, het is verslavend, maar mensen doen het wel vooral tussendoor. Hoe leuk zou het zijn om met al die ‘virtuele spelers’ ook daadwerkelijk aan een tafel te te gaan zitten? Bovendien hoor ik van mensen die het wel eens spelen dat het zo leuk is dat je met elkaar kan chatten. Nou aan tafel kan je helemaal goed met elkaar ‘chatten’, als je begrijpt wat ik bedoel.”

Ook de Nederlandse Taalunie probeert een graantje van de Wordfeud-rage mee te pikken. De organisatie heeft speciaal voor het bordspel een officiële ‘Wordfeud-woordenlijst’ uitgebracht waarin de bordspelers woorden kunnen controleren. Helaas is deze uitgave nog verre van perfect. Doodnormale woorden als ‘touw’ en ‘gauw’ staan er wel in, terwijl een aantal Engelse woorden juist ontbreekt. De Taalunie is bovendien vergeten alle verkleinwoorden en aanvoegende wijzen te schrappen.

Korfbalvereniging Groen-Paars uit Etten-Leur werkt gelijktijdig aan een levende versie van Wordfeud. Dat kan helaas pas worden gespeeld als een paar vrijwilligers zich opofferen om de q en de y te spelen.



En 4 dagen laten op nu.nl



De Speld brengt spellenfabrikant in verwarring
AMSTERDAM - Jumbo wil dat de satirische website De Speld een artikel verwijdert waarin wordt beweerd dat de spellenproducent een bordvariant van het op smartphones populaire Wordfeud ontwikkelt.

In het artikel, dat op humoristische onwaarheden is gestoeld, staat dat Jumbo na het maken van bordspelvarianten van games als Tetris en Pacman zich opnieuw waagt aan het 'verspellen' van een moderne game.

De fictieve Jumbo-woordvoerder Dirk Verhoef zegt: "Je steekt er wat van op, het is verslavend, maar mensen doen het wel vooral tussendoor. Hoe leuk zou het zijn om met al die 'virtuele spelers' ook daadwerkelijk aan een tafel te gaan zitten?"

Wordfeud is een spelletje gebaseerd op het bekende bordspel Scrabble, en is populair onder smartphonebezitters.

Verwijderen

De grap kan niet rekenen op sympathie van Sylvana Hoekstra, de echte woordvoerder van Jumbo. In e-mails aan hoofdredacteur Melle van den Berg ontkracht zij het artikel. Zo stelt ze dat Dirk Verhoef niet werkzaam is bij Jumbo en verzoekt ze om het artikel te verwijderen.

De hoofdredacteur van De Speld is verbaasd: "Wij gaan er van uit dat lezers doorhebben dat onze berichten niet serieus zijn. Af en toe krijgen we te maken met organisaties die het niet snappen. Deze dame hoort daarbij en blijft nu met meerdere mails doorzetten. Erg verrassend."

Overgenomen

Jumbo laat weten dat zijn oproep niet gericht was tegen De Speld. De spellengigant wilde dat het bericht werd verwijderd omdat het al was overgenomen overgenomen door andere media. Zo verscheen het 'nieuws' ook op Vandaag.nl, een site gelieerd aan het Haarlems Dagblad, waar lezers nieuwsberichten op kunnen plaatsen. Daar is het bericht inmiddels verwijderd.

Wel erkent Jumbo dat Hoekstra niet op de hoogte was van de satirische insteek van de De Speld. De Speld zal het artikel niet verwijderen.




Veel mooier wordt het niet
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 10:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2011, 10:50
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Ja lach jij maar lekker. Forumbaasje...
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 11:23
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 14:19
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
hahaha
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ivo Niehe: ‘Sneu dat Jobs mijn theatershow nooit heeft kunnen zien’

“Jobs heeft me ook eens uitgenodigd voor een interview met de TV-show, maar toen kon ik niet.”



Annulering Ivo Niehe gaat niet door
Theatermaker is niet oververmoeid genoeg
Ivo Niehe theatertour
Door Diederik Smit • dinsdag 4 oktober 2011, 07:55

De langverwachte annulering van de theatertour van Ivo Niehe gaat niet door. De theatermaker is niet oververmoeid genoeg.

Niehe tourt op dit moment door het land met zijn voorstelling ‘Jubileumshow’. Volgens de oorspronkelijke planning zou de tour in oktober afgebroken worden, wegens oververmoeidheid van de artiest. Dat blijkt tegen te vallen en het management van Ivo Niehe kan de resterende voorstellingen niet meer afzeggen. De volledige speellijst tot februari 2012 zal moeten worden afgewerkt.

Theaterbezoekers reageren teleurgesteld. Lydia Teunissen uit Raalte had kaarten voor een voorstelling in december: ‘Het was een verjaardagscadeau van mijn zus: niet naar Ivo Niehe. Ik heb toen nog gebeld met het theater en die verzekerden me dat de voorstelling niet door zou gaan. Dit nieuws is dus wel even een teleurstelling. Ik had me er echt op verheugd.’ Ook Ton van Buren uit Zeist had zich ingesteld op een avond zonder Ivo Niehe: ‘Meestal koop ik kaarten voor Javier Guzman. Dan weet je vrij zeker dat de voorstelling afgelast wordt. Bij Ivo ben ik kennelijk iets te naïef geweest. Ik heb kaarten voor 17 december, Theater de Reggehof in Goor. Dat gaat een lange avond worden.’

Niehe zelf lijkt niet in de buurt te zitten van een burn-out: ‘Elke avond is het weer iets heel bijzonders om dat podium op te gaan en al die persoonlijke verhalen te vertellen. De show, de muziek, de interactie met het publiek, ik geniet van elk moment. Mijn manager vraagt me regelmatig of ik niet een paar maanden rust zou moeten nemen, maar elk optreden geeft me juist meer energie.’

oh heerlijk
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 16:58
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 13:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Madurodam stapt uit Nederland
Ook Maduro weer terug als munteenheid
CC Rob Thijs
Door S. Vlakland • maandag 24 oktober 2011, 10:07

Madurodam stapt uit Nederland. De nabij Scheveningen gelegen ministaat heeft dat zojuist tijdens een persconferentie bekend gemaakt. De belangrijkste reden is de Madurodamse onvrede over het verlies van bevoegdheden aan Den Haag. Daarnaast is ook de belastingafdracht – ‘eindeloos veel tonnetjes’- aan Nederland de meeste Madurodammers al jaren een doorn in het oog.

Volgens Elsje Klein Woolthuis, minister van Buitenlandse Zaken in het Madurodamse Kabinet, gaat met de onafhankelijkheid een oude wens in vervulling. “Wij willen niet eindigen als onbeduidend kustplaatje in het Koninkrijk der Nederlanden, waarin we niets te zeggen hebben, maar wel meebetalen aan de euro en de zieke Nederlandse economie. Gelukkig komt nu de Maduro weer terug als munt.”

De bewindsvrouw meldt verder dat Madurodam de grenzen zal sluiten om een einde te maken aan de stroom asielzoekers en criminelen uit Nederland, inclusief huurmoordenaars en prostituees.

Madurodam, dat een eigen vliegveld en regeringsgebouwen heeft, kent een bankgeheim. Vermeend misbruik daarvan door de georganiseerde criminaliteit bracht kamerlid Hero Brinkman (PVV) al eens tot de omschrijving van Madurodam als ‘een grotendeels corrupt boevennest.’ De politicus verklaart blij te zijn met de afsplitsing van de dwergstaat. “Als het nog even had geduurd, zou ik het zelf te koop hebben gezet. Is het je trouwens wel eens opgevallen dat er bijna geen jongeren meer in Madurodam wonen? Die zijn de werkloosheid en het verstikkend klimaat daar al lang ontvlucht. Ik wens Madurodam veel succes.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 13:40
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
ministaat
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
die van vandaag is ook fraai



Appels beter dan peren
Voedingsindustrie verheugd, taalkundigen maken bezwaar
Door Hugo Müller • donderdag 3 november 2011, 09:18

Appels zijn beter dan peren. Dat is de uitkomst van een grootschalig onderzoek van de Universiteit van Tilburg. Bioloog Gieser Wildeman spreekt van een ‘schitterende doorbraak in de comparatieve fruitstudie’.

Wildeman legt uit: “Hoewel appels en peren op het eerste gezicht zeer veel op elkaar lijken, zijn de verschillen zeer moeilijk te kwantificeren.” Vertegenwoordigers van de voedingsmiddelenindustrie hebben enthousiast gereageerd. De primeur kent echter een keerzijde, zo waarschuwen taalkundigen: de uitdrukking ‘dat is appels met peren vergelijken’ zal moeten worden geschrapt uit het dagelijks taalgebruik.

Bert Bokhoven, onbezoldigd medewerker Spreekwoorden en Gezegden bij het Genootschap Onze Taal, noemt het onderzoek dan ook ‘ethisch betwistbaar’. “Een prachtige en nuttige uitdrukking gaat naar de haaien. Mensen staan nu met hun mond vol tanden als ze op een mooie manier willen zeggen dat een vergelijking tussen bepaalde zaken onmogelijk is.”

Bokhoven pleit voor snel ingrijpen om verdere schade te voorkomen. “Vanaf het eerste gebruik heeft een uitdrukking gemiddeld 87 jaar nodig om volledig ingeburgerd te raken. Als ik dan hoor dat ze er in Tokio bijna in geslaagd zijn om koffiedik doorzichtig te maken en dat Grolsch bezig is om de bierkaai overbodig te maken, houd ik mijn hart vast.”

Wildeman is niet van plan zijn onderzoek te staken. “We zijn nu bezig met het kweken van een appel die na rijping zo’n 6 kilometer van de boom valt. De enorme logistieke voordelen die dat oplevert, vinden wij belangrijker dan taalkundige probleempjes. En waar gehakt wordt, vallen spaanders. Althans, met de huidige hak- en spaandertechnologie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 18:22
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Hahahaha wauw<3
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 09:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Huis 6-jarige pedofiel beklad
Bewoner al langere tijd bekende van politie



In de nacht van zondag op maandag is het huis van de 6-jarige Melvin Haan uit Zuidlaren door onbekenden beklad. In de buurt waar de jongen woont, gaan al langere tijd geruchten over pedofiele neigingen van het jongetje. De politie houdt er dan ook ernstig rekening mee dat dit de oorzaak is van het vandalisme.

De tekst ‘Melvin is een goore fiese pedoviel’ werd maar liefst 38 keer werd aangetroffen op de woning van de familie Haan. Daarnaast is het huis ontsierd met mannelijke geslachtsdelen, diertjes, stripfiguren en asymmetrische hartjes van gekleurd stoepkrijt.

Volgens wijkagent Nando Sluipert komt het incident niet uit de lucht vallen en heerste er al langere tijd een gespannen sfeer in de buurt. “In september merkte ik het voor het eerst, toen het nieuwe schooljaar begon. Ik kreeg veel klachten van meisjes uit groep 3 die op het schoolplein briefjes kregen waarop de vraag stond of ze Melvin lief vonden. Later schijnt hij bij de gymles zelfs zijn plasser hebben laten zien en gevraagd te hebben of hij het spleetje van de meisjes mocht zien.”

Sluipert neemt de zaak hoog op, maar geeft toe geen idee te hebben over welk spleetje de meisjes destijds hebben gesproken. ‘Al sla je me dood. Ze zeiden echter het eerst allemaal nog wel leuk en spannend te hebben gevonden, maar later niet meer. En dan weet ik genoeg. Ik heb meteen een huiszoekingsbevel gevraagd om het kamertje van Melvin te kunnen doorzoeken. Volgens Melvin was er, behalve een monster onder z’n bed, niks te vinden. Dat bleek te kloppen, dus helaas had ik geen enkel bewijs voor de aantijgingen van de meisjes en kon ik verder niks doen.’

Melvins moeder Mandy verklaart ‘de troep te hebben verwijderd met staalborstels en een wagonlading groene zeep.’ . Het politiekorps Drenthe-Noord heeft toegezegd extra surveillanten in te zetten in Zuidlaren en de omringende dorpen Eelde-Paterswolde, Vries, Tynaarlo, Eelderwolde en De Punt. Op de verkooppunten van schoolkrijt wordt extra toezicht ingesteld.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens Melvin was er, behalve een monster onder z’n bed, niks te vinden. Dat bleek te kloppen.
Prachtig.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 17:11
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Hahahah Gieser Wildeman
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 17:50
niña
Avatar van niña
niña is offline
http://www.speld.nl/2011/11/22/voorl...-naar-bonaire/

en dan: PAULETTEKE • 22 NOVEMBER 2011, 09:21
Bonaire is een eiland!!! Daar kun je geen spoor naartoe aanleggen!!

__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 17:54
Verwijderd
*loftrompet steek*
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 17:58
Tullins
Avatar van Tullins
Tullins is offline
Er is toch een tumblr gewijd aan serieuze reacties op The Onion-berichten? Is er niet ook zoiets voor de Speld? Die, en de reacties daar weer op, zijn vaak grappiger dan de berichten zelf.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:01
Zwemmeltje
Avatar van Zwemmeltje
Zwemmeltje is offline
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-...149/index.html

!!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:02
Tullins
Avatar van Tullins
Tullins is offline
Bij het artikel "Ontheffng boerkaverbod voor kleine cafes"

HENNEKE • 23 NOVEMBER 2011, 17:53
Ik ben een vrouw van 73 jaar en ben zeer verbaasd over de reacties van de anderen.
Ik vind het shocking dat dit in de horeca wordt toegestaan.
Vrouwen die mee willen doen maar zichzelf niet willen laten zien.
Volkomen bespottelijk,en provocerend. Er is niemand van ons die hen verplicht er zo bij te lopen.
Ik wil graag een gezicht zien als ik met iemand praat.
Als ik vaste klant was dan kwam ik beslist niet meer.
Zij maken de dienst uit.Dat de klanten dit pikken is mij een raadsel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 19:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij het artikel "Ontheffng boerkaverbod voor kleine cafes"

HENNEKE • 23 NOVEMBER 2011, 17:53
Ik ben een vrouw van 73 jaar en ben zeer verbaasd over de reacties van de anderen.
Ik vind het shocking dat dit in de horeca wordt toegestaan.
Vrouwen die mee willen doen maar zichzelf niet willen laten zien.
Volkomen bespottelijk,en provocerend. Er is niemand van ons die hen verplicht er zo bij te lopen.
Ik wil graag een gezicht zien als ik met iemand praat.
Als ik vaste klant was dan kwam ik beslist niet meer.
Zij maken de dienst uit.Dat de klanten dit pikken is mij een raadsel.
trololo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 10:46
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Eufemisering taalgebruik ‘minder geslaagd’
‘Een stoptrein die 'sprinter' heet is voor verbetering vatbaar’

De eufemisering van het Nederlandse taalgebruik is ‘misschien niet de beste ontwikkeling die we hebben gezien in Nederland.’ Aldus duidt overtuigingsgezelschap ‘De fluwelen handschoen’ de taalkundige trend van de afgelopen decennia.

Het gezelschap pleit voor ‘niet weinig doortastende maatregelen’ om de oprukkende eufemisering ‘voor zover mogelijk op het gebied van frequentie en/of intensiteit tot proporties te reduceren waarin de onderlinge communicatie alsmede het begrip van de Nederlandse taal op zich, mits niet leidend tot interpersoonlijke conflicten en/of vervreemding, zich kunnen verheugen in een trend waarmee alle betrokken partijen, zowel zender als ontvanger, zich in positieve zin kunnen identificeren.’

Splintergroepering Overdrijving is Moord is fel tegen het initiatief gekant: “Het eufemisme als stijlvorm is het Walhalla van de taal. Juist de hyperbool is de kanker van het hedendaagse taalgebruik. Met het te pas en te onpas overdrijven als stijlvorm vergeleken was de Holocaust een theekransje. Met een goed getimed, onderkoeld eufemisme kun je het genot van taal bij de mensen tot orgastische hoogten stuwen.”

De kemphanen worden tegengewerkt door Eigen Taal Eerst, dat zich vooral stoort aan allochtone invloeden op de vaderlandse taal. “Het Nederlands moeten we coûte que coûte beschermen. Het je ne sais quoi van het Nederlands, dat kun je gewoon niet capturen in het Engels. En van germanismen voelen mensen zich überhaupt unheimlich, maar dat is nicht im Frage. Voor je het weet worden boegbeelden van eigen bodem als Peter Sloterdijk en Jonathan Franzen door de jeugd helemaal niet meer gelezen.”

De onrust tussen de twistende taalgroeperingen is volgens zowel pleonasmedeskundigen als anti-alliteratici een onnodige bijkomstigheid, die met het oog op de geringe relevantie in de taalbelevenis van het leeuwendeel der gebruikers spoedig tot het verleden zal behoren.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 11:29
Verwijderd
Citaat:
.
Ik krijg hier tranen in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 11:49
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Geniaal. :taalliefde:
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 13:27
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ik krijg hier tranen in mijn ogen.
Je bedoelt een tsunami neem ik aan?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt een tsunami neem ik aan?
Nee, ik was uien aan het snijden, hoezo?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 16:41
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Nee, ik was uien aan het snijden, hoezo?
Je bedoelt mutileren neem ik aan?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.