Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2007, 13:35
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Eergisteren 6 km in 35 minuten. Vandaag hopelijk weer.
Oud 25-08-2007, 13:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Miracle: 24/08 les 11 gelopen
Methuselah: 18/08 les 14 gelopen
__________________
Oud 25-08-2007, 13:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-08-2007 @ 14:47 :
Miracle: 24/08 les 11 gelopen
Methuselah: 24/08 les 16 gelopen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-08-2007, 16:05
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Les 2 gelopen, nog 25 te gaan. M'n uiteindelijke bedoeling is 3 km op 12 minuten te kunnen lopen tegen begin oktober. Moet lukken; les 18 bevat een stukje lopen van 12' (volgens dit schema) dus dan moet ik enkel nog m'n tempo opkrikken tot 15 km/h.
Me ftw

Net even uitgerekend, via Google Maps, dat ik gemiddeld 9 km/h ging (de gestapte én de gerende afstand tesamen genomen). Niet slecht

Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 17:59.
Oud 26-08-2007, 08:54
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-08-2007 @ 15:36 :
Je sais, maar ik weet niet of D-sire die post gelezen heeft hé?
Bedankt, die had ik inderdaad nog niet gelezen. Wel handig om van tevoren te weten hoe een les in elkaar zit. Voor mij is het vandaag tijd voor les 14. Ik heb weer een rustdag extra genomen, maar ben op vakantie en vind het al heel wat dat ik doorga met de lessen Ik vond trouwens de drie keer 5 min aan het eind van les 13 behoorlijk pittig. Ben dus benieuwd hoe ik het er in les 14 vanaf ga brengen.
__________________
Oud 26-08-2007, 09:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Is niet zo veel zwaarder dan 13, vond ik, 15 is wel zwaarder...

Ik ga voor één keer 's ochtends lopen in plaats van 's avonds, dus over 'n half uurtje begin ik aan les 17. Dan moet ik nog maar drie weken lessen volgen en dan kan ik in principe 5km lopen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2007, 09:44
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Gisteravond weer 5,nogwat km. Het wordt alweer te snel donker
Oud 26-08-2007, 11:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Miracle: 24/08 les 11 gelopen
Methuselah: 26/08 les 17 gelopen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2007, 20:38
Osmoian
Osmoian is offline
Nu al anderhalve week niet gelopen door een scheenblessure, dinsdag maar weer is een poging wagen. Ik ben denk ik zowieso van plan het niveau wat te laten zakken, 3x in de week 45 min. hardlopen is toch een grotere aanslag op je benen dan ik zou hebben verwacht (of ik moet mijn 4 jaar oude schoenen toch maar is eindelijk gaan vervangen ).
Oud 27-08-2007, 07:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-07-2007 @ 09:43 :
Vanochtend weer gelopen, ruim een half uur gedaan over vijf kilometer. En ik loop precies 9 km/h
Wow, mijn laatste keer lopen was dus een maand geleden!
Gisteren door de Loonse en Drunense duinen gelopen, een route van 4km vol met bergje op, bergje af, onregelmatige paden en stukken door zwaar duinzand. En ik heb het gehaald

Dit bewijst maar weer eens dat je na een maand lopen echt niet opnieuw hoeft te beginnen met de lessen van Evy
__________________
<):o)
Oud 27-08-2007, 08:47
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-08-2007 @ 08:45 :
Wow, mijn laatste keer lopen was dus een maand geleden!
Gisteren door de Loonse en Drunense duinen gelopen, een route van 4km vol met bergje op, bergje af, onregelmatige paden en stukken door zwaar duinzand. En ik heb het gehaald

Dit bewijst maar weer eens dat je na een maand lopen echt niet opnieuw hoeft te beginnen met de lessen van Evy
Qua conditie niet waarschijnlijk, maar ik wil het toch weer rustig opbouwen om niet die blessure terug te krijgen... gelukkig zijn mijn schoenen nu een stuk beter en krijg ik over een aantal weekjes ook zooltjes. En toch voel ik iets aan de binnenkant van mijn linkervoet - dat kan toch niet van die twee keer lopen van vorige week komen?
Zometeen ga ik les 4 doen, eens kijken hoe dat voelt.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 27-08-2007, 10:16
Anika
Ik heb gisteren les twee van 5-10 km gelopen, 6.4 km in 35 minuten. Wat langere afstanden lopen is echt veel leuker dan de 3 km die ik eerst altijd liep, dus als ik over een heeeele lange tijd 10 km kan lopen dan ga ik misschien maar een trainingsschema voor nog verder zoeken. Heb ik die dure schoenen toch niet voor niks gekocht
Oud 27-08-2007, 10:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen door willen naar de lange afstanden. Ik ben met vijf kilometer al heel erg blij. Zou graag willen dat ik die wat sneller kan lopen, dus daar ga ik aan werken
Verder wel spierpijn van die loop van gisteren. Ook wel logisch als je een maand niet hebt gelopen.

Oh, en ik ben ondertussen al elf kilo afgevallen *trots is*
__________________
<):o)
Oud 27-08-2007, 10:29
Verwijderd
gisteren 20 en 25 minuten gelopen, pffft. Was op het eind wel moeilijk, maar dat kwam vooral door zijsteek en last van mijn knieën. Ik ben echt gammel Gelukkig heb ik dus blijkbaar genoeg doorzettingsvermogen
Oud 27-08-2007, 15:02
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Gister les 7 gelopen, ik ga gewoon lekker door met alle oneven lessen lopen! Vond deze les wel makkelijk maar had wel beetje last van steek in de zij! Maar ik vind t wel goed werken!

Morgen les 9!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 27-08-2007, 15:54
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Vandaag les 3 gelopen en ik voel me nu al een stuk fitter
Morgen dan maar een rustdagje en dan les 4.

Ik heb ondertussen wel al gemerkt dat dit excel schema niet klopt. Waar dient het dan voor als het niet klopt met de podcasts?
Oud 27-08-2007, 16:45
Verwijderd
Wow, ik had dit topic eerder moeten zien! Maarja, ik durfde het niet te openen omdat ik niet hardliep. Maar vandaag ben ik gaan hardlopen en nu durfde ik het dus wel te openen en nu zie ik de podcast van evy, geweldig! Zodra ik terugben uit amersfoort ga ik beginnen!

Hoe vaak gaan jullie hardlopen?
Oud 27-08-2007, 17:06
Osmoian
Osmoian is offline
3x in de week
Oud 27-08-2007, 17:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-08-2007 @ 11:26 :
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen door willen naar de lange afstanden. Ik ben met vijf kilometer al heel erg blij. Zou graag willen dat ik die wat sneller kan lopen, dus daar ga ik aan werken
Verder wel spierpijn van die loop van gisteren. Ook wel logisch als je een maand niet hebt gelopen.

Oh, en ik ben ondertussen al elf kilo afgevallen *trots is*
Ik wil vooral door naar de langere afstanden zodat ik terug kan gaan voetballen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-08-2007, 18:26
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 27-08-2007 @ 17:45 :
Hoe vaak gaan jullie hardlopen?
Als je de podcasts van één volgt, ga je elke week 3 maal lopen, met telkens een dag tussen elke dag waarop je loopt en het weekend heb je ook rust.
Rusten is zowieso belangrijk als je hardloopt; zo heeft je lichaam de kans uit te rusten en te verstevigen.
Oud 27-08-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 27-08-2007 @ 19:26 :
Als je de podcasts van één volgt, ga je elke week 3 maal lopen, met telkens een dag tussen elke dag waarop je loopt en het weekend heb je ook rust.
Rusten is zowieso belangrijk als je hardloopt; zo heeft je lichaam de kans uit te rusten en te verstevigen.
ok, tnx
Oud 28-08-2007, 14:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmm, bij mij gaat het even wat minder. 's Ochtends loop ik gewoon het beste, maar de laatste tijd ging dat elke keer niet. Morgen moet ik ook weer 's avonds hardlopen en dat ik vind ik toch behoorlijk zwaar.
Gister les 12 gelopen en ik ben nauwelijks verder gelopen dan les 9. Omdat ik 's ochtends ook al een uur had gefietst en gewoon de hele dag druk was.

Nou ja, hopelijk gaat het morgen nog redelijk, daarna kan ik weer minstens 2x 's ochtends lopen.
__________________
Oud 28-08-2007, 15:31
Anika
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 27-08-2007 @ 16:54 :
Ik heb ondertussen wel al gemerkt dat dit excel schema niet klopt. Waar dient het dan voor als het niet klopt met de podcasts?
Dat schema is van een andere site die gewoon een advies afgeeft van hoe je op kunt bouwen met hardlopen. Het is inderdaad niet precies hetzelfde, maar wel ongeveer toch?
Oud 28-08-2007, 21:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Miracle: 24/08 les 11 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen


Was vrij zwaar weer vond ik, maar op 't einde, 't stukje van 7min, vond ik m'n tempo weer.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-08-2007, 22:09
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Anika schreef op 28-08-2007 @ 16:31 :
Dat schema is van een andere site die gewoon een advies afgeeft van hoe je op kunt bouwen met hardlopen. Het is inderdaad niet precies hetzelfde, maar wel ongeveer toch?
Ik was onder de indruk dat dat schema gebaseerd was op de lessen van Evy. My mistake!
Oud 29-08-2007, 11:19
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik ben ook begonnen met Evy. En heb de smaak helemaal te pakken, nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden.

Nu heb ik wel altijd stiekem de droom gehad om ooit (met nadruk op ooit) de marathon te lopen. Misschien is het zo wel een goede manier op te beginnen, en over een jaar (of 2, of 3...) die te lopen.

Lopen jullie omdat je het leuk vinden, of omdat je echt ergens voor aan het trainen bent?
Oud 29-08-2007, 17:32
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik loop...
- om even mijn gedachten op 0 te zetten;
- om me fysiek goed te voelen;
en, nu ik eenmaal bezig ben,
- om mijn prestaties te verbeteren

bovendien voel ik me zekerder over mezelf, ookal is er misschien geen zichtbaar resultaat
Oud 30-08-2007, 08:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Miracle: 29/08 les 13 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen

Les 13 ging best redelijk. Ook weer 's avonds gelopen en dat gaat altijd wat minder. Hopelijk gaat het vrijdag erg goed, lekker weer 's morgens lopen.
__________________
Oud 30-08-2007, 09:31
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Miracle: 29/08 les 13 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen

Les 13 ging best redelijk. Ook weer 's avonds gelopen en dat gaat altijd wat minder. Hopelijk gaat het vrijdag erg goed, lekker weer 's morgens lopen.
Je mag mij ook wel bij de statistieken vermelden als je wil
Heb gisteren les 15 gelopen, ging best goed Had zelfs bij de eerste paar stukjes het gevoel dat ik liever doorliep dan dat ik ging wandelen. Vrijdag les 16! Is dat weer een les die al geweest is?
__________________
Oud 30-08-2007, 10:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Je kan ook zelf aanvullen hé.

Miracle: 29/08 les 13 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen
D-sire: 29/8 les 15 gelopen

Is inderdaad opnieuw 'n les die je al gelopen hebt, les 12. Enneuh, moet je geen twee dagen rusten nu, dus pas zaterdag opnieuw lopen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-08-2007, 10:44
Verwijderd
Laatste tijd kreeg ik telkens na 6 minuten vreselijke steken in m'n zij en dan zo erg, dat ik niet meer diep kon inademen en dus ook niet meer verder kon hardlopen. Maar vanochtend ging het ineens wel goed, ik was nog wat slaperig, misschien is dat juist goed en ga ik normaal te hard ervandoor ofzo
Oud 30-08-2007, 10:47
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Je kan ook zelf aanvullen hé.

Miracle: 29/08 les 13 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen
D-sire: 29/8 les 15 gelopen

Is inderdaad opnieuw 'n les die je al gelopen hebt, les 12. Enneuh, moet je geen twee dagen rusten nu, dus pas zaterdag opnieuw lopen?
Klopt

En klopt nogmaals, maar we gaan zaterdagmorgen hier weg en ik vind het lopen door de duinen zo fijn dat ik het gewoon een dagje vervroeg Zou dat erg zijn?
__________________
Oud 30-08-2007, 11:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Laatste tijd kreeg ik telkens na 6 minuten vreselijke steken in m'n zij en dan zo erg, dat ik niet meer diep kon inademen en dus ook niet meer verder kon hardlopen. Maar vanochtend ging het ineens wel goed, ik was nog wat slaperig, misschien is dat juist goed en ga ik normaal te hard ervandoor ofzo
Weet je waardoor steken veroorzaakt worden? Misschien dat je daar wat aan hebt, om het te voorkomen.
__________________
Oud 30-08-2007, 11:06
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Weet je waardoor steken veroorzaakt worden? Misschien dat je daar wat aan hebt, om het te voorkomen.
Te snel na het eten gaan lopen of door een verkeerde manier van ademhalen.
Dacht ik althans.
__________________
Oud 30-08-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Weet je waardoor steken veroorzaakt worden? Misschien dat je daar wat aan hebt, om het te voorkomen.
Niet echt, nee. Ik weet wel dat de kans erop groter is als je spijsverteringssysteem aan het werk is, dus ik ga al niet hardlopen vlak na een grote maaltijd, maar ik kan toch ook moeilijk met een lége maag gaan rennen.
Oud 30-08-2007, 11:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Les 13 was 3,3 kilometer.
Ik heb in het begin echt expres langzaam gelopen, anders was ik bang dat ik het niet vol zou houden.
__________________
Oud 30-08-2007, 11:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Niet echt, nee. Ik weet wel dat de kans erop groter is als je spijsverteringssysteem aan het werk is, dus ik ga al niet hardlopen vlak na een grote maaltijd, maar ik kan toch ook moeilijk met een lége maag gaan rennen.
Ik hoorde laatst van een vriendin dat er drie verschillende plekken zijn van steken dat ze ook iets anders betekenen. Als ik haar zie, zal ik het nog wel even navragen.

Ik heb gisteren trouwens om 18.30 gelopen, voor het avondeten. Alleen van te voren even een appel gegeten en dat ging erg goed.
__________________

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 11:12. Reden: Iets vergeten
Oud 30-08-2007, 11:16
Verwijderd
Ik loop meestal 's ochtends; eet eerst een boterham met stroop of jam ofzo, ga me dan aankleden en m'n haar vastdoen en alles, en dan een stukje wandelen en stretchen, en dan pas hardlopen, zit al met al toch 20 minuten tussen de boterham en het rennen.

De steken zitten trouwens zo'n 3 cm onder m'n onderste rib en ongeveer 8 cm rechts van m'n navel
Oud 30-08-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
maar ik kan toch ook moeilijk met een lége maag gaan rennen.
Gaat best. Maar misschien eens proberen nog iets langer er tussen te laten of op een ander tijdstip hard gaan lopen? 't is geen hardlopen, maar wel sport: met waterpolo merk ik eigenlijk echt minstes twee uur van te voren niets meer moet eten (liefst nog langer, maar dat lukt niet altijd), dan gaat het het beste.
Oud 30-08-2007, 11:38
Verwijderd
als ik langer er tussen laat moet ik eerder op staan
Op een ander tijdstip zou kunnen, aan het eind van de middag ofzo... hmm.

Het maakt natuurlijk wel uit hoe groot de maaltijd was he, 20 min. na het avondeten zou ik bijvoorbeeld niet proberen

Ohja nog wat: ik had hier voor de vakantie lang niet zo vaak last van als nu. Het kan niet komen doordatmijn conditie in de vakantie slechter is geworden, want dat is niet zo, ik ben op fietsvakantie geweest.
Oud 30-08-2007, 14:11
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Dan heb ik ook gelijk een vraagje. De steken in mijn zij ken ik ondertussen, maar ik kreeg afgelopen week tijdens het rennen steken bij mijn sleutelbeen *zo heet dat toch, bij je schouder? * Weet iemand hoe ik dat kwijt kan raken? En kennen nog meer mensen dat gevoel of ligt het echt aan mij?
Oud 30-08-2007, 19:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
als ik langer er tussen laat moet ik eerder op staan
Op een ander tijdstip zou kunnen, aan het eind van de middag ofzo... hmm.

Het maakt natuurlijk wel uit hoe groot de maaltijd was he, 20 min. na het avondeten zou ik bijvoorbeeld niet proberen

Ohja nog wat: ik had hier voor de vakantie lang niet zo vaak last van als nu. Het kan niet komen doordatmijn conditie in de vakantie slechter is geworden, want dat is niet zo, ik ben op fietsvakantie geweest.
Ik heb altijd ruim 45 minuten tussen m'n (kleine) ontbijt en het hardlopen. Dat bevalt me wel.
Eerst wist ik niet wat ik in die tijd moet doen. Maar ik sta gewoon op, ga ontbijten, ga computeren (forum/school/administratie), dan was ik me een beetje, kleed me aan en ga ik lopen. Dat bevalt me erg goed, behalve dat ik dan voor de lunch enorme honger heb.
__________________
Oud 30-08-2007, 22:02
Osmoian
Osmoian is offline
Zucht, net een half uur gelopen maar toch weer die zeurende pijn bij mn scheenbeen. Heb ff op internet rondgezocht en het meest waarschijnlijke is of shin splints of een stressfactuur aan het scheenbeen. Bleh, ga de komende 6 weken maar helemaal niet meer rennen. Tijd om mn fiets maar is te repareren
Oud 31-08-2007, 07:01
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Dan heb ik ook gelijk een vraagje. De steken in mijn zij ken ik ondertussen, maar ik kreeg afgelopen week tijdens het rennen steken bij mijn sleutelbeen *zo heet dat toch, bij je schouder? * Weet iemand hoe ik dat kwijt kan raken? En kennen nog meer mensen dat gevoel of ligt het echt aan mij?
Weet niet hoe het komt of hoe je er vanaf komt, maar ik heb het ook heel af en toe als ik echt heel uitgeput ben, en mijn vriend heeft het ook soms
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 31-08-2007, 07:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Miracle: 31/08 les 14 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen
D-sire: 29/8 les 15 gelopen
__________________
Oud 31-08-2007, 10:00
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Kom net terug van lopen. Ben blij want de les ging helemaal goed. Op naar volgende week!

én geen steken in mijn schouder meer, én pas helemaal bij de laatste minuten rennen een beetje steken in mijn zij... Zal het dan toch aan mijn conditie liggen?
Oud 01-09-2007, 15:43
Verwijderd
Ik wilde de eerste les gaan lopen met mijn moeder, maar na 5 minuten viel mijn mp3speler uit. Maargoed, we hebben gewoon steeds 1 minuut gerend en 2 minuten gelopen (ik probeerde mijn moeder nog op te peppen om eens 2 minuten te rennen, maar "daar was ze nog niet aan toe", helaas. Maargoed, we hebben het wel 40 minuten volgehouden zo. Maandag begin ik dan maar echt met de lessen .
Oud 01-09-2007, 16:29
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik wilde vanmorgen vlak voor vertrek nog even snel les 16 over de duinen gaan lopen, maar kwam erachter dat ik maar tot en met les 15 op mijn mp3-speler had staan Teleurgesteld weer terug naar de camping gelopen, maar besefte toen dat les 16 hetzelfde moest zijn als les 13 en die had ik natuurlijk wél. Nu heb ik dus les 13 maar gelopen als zijnde les 16. Neem aan dat dat gewoon goed is... Maandag les 17.

Miracle: 31/08 les 14 gelopen
Methuselah: 28/08 les 18 gelopen
D-sire: 01/09 les 16 gelopen
__________________
Oud 01-09-2007, 19:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wilde vandaag hardloopschoenen kopen. Maar met mijn maatje 42 kom ik gewoon wéér bij de mannenschoenen uit
__________________
<):o)
Oud 01-09-2007, 20:38
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Ik wilde vandaag hardloopschoenen kopen. Maar met mijn maatje 42 kom ik gewoon wéér bij de mannenschoenen uit
Damesschoenen gaan toch meestal wel tot en met maat 42? Of ligt dat anders met sportschoenen...
__________________
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #12
Verwijderd
500 12-09-2014 13:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 16:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 09:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.