Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2010, 11:31
lauren19
lauren19 is offline
Met vriendinnen willen we deze zomer een weekendje gaan feesten in een leuke stad in Nederland. We twijfelen over Rotterdam, Amsterdam, Den Bosch en Den Haag. Daarom heb ik 4 topics aangemaakt. Wat zijn de leukste plekken in deze steden om te eten en/of stappen?

Laatst gewijzigd op 27-06-2010 om 14:03.
Advertentie
Oud 27-06-2010, 14:02
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik voeg ze toch even samen, omdat vier topics wat overdreven is. Alle steden staan ook in de titel. Als iedereen er even duidelijk bij zet om welke stad het gaat, is het overzichtelijk.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 28-06-2010, 15:36
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
In Den Bosch heb je een superleuk tentje Pink Lemon. Daar kan je workshops volgen voor kitsch dingen te maken, bonbons en taarten maken. Maar je kan er ook high tea-en. En het leukste van alles, zeker met dit mooie weer; je kan er een bolderkar huren vol met picknick spullen en lekkere sandwiches, muffins etc, om vervolgens met hun landkaart een plek uit te zoeken in DB en daar te gaan picknicken. Altijd erg geslaagd. (www.pinklemon.nl)
Uitgaan; zat leuke kleine kroegjes waar je goed kan dansen en waar het altijd gezellig is. Voordeel ten opzichte van grotere steden; alles zit dicht bij elkaar, dus als je voeten pijn gaan doen hoef je altijd maar n klein stukje
__________________
*Signature*
Oud 07-07-2010, 19:27
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Amsterdam of Den Haag lijken me het leukste. Den Bosch ben je snel doorheen, Rotjeknor vind ik minder sfeer hebben (lees: kut).
Oud 16-07-2010, 17:50
Verwijderd
I LOVE AMSTERDAM!!!!!!!
ECHT SERIEUS, en dan kun je tussendoor nog altijd n dagje naar den haag/scheveningen lekker aan het strand.
maar echt ik zou voor amsterdam gaan
Oud 17-07-2010, 18:21
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Rotterdam geweldige uitgaansgelegenheden e.d.
__________________
Haters gonn' hate
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.