Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2010, 14:42
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Ik wil graag samen met mijn vriend naar Parijs. We zitten zelf te denken aan een week, maar 6 of 8 dagen kan natuurlijk ook ...

Wie is er al eens in Parijs geweest? Hoe ben je er naartoe gegaan (Thalys, vliegtuig, bus, eigen vervoer)? Heb je hotel en vervoer los geboekt of heb je een arrangement geboekt? En wat voor prijzen moet ik aan denken?

Tips zijn meer dan welkom
Advertentie
Oud 28-07-2010, 22:08
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ben met de Thalys geweest echt snel ding
je moet rekening houden met dure prijzen. maar als je goed genoeg kijkt lukt het altijd wel
__________________
sterke drank
Oud 28-07-2010, 23:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben een keer met de auto, een keer met de bus en een keer met de Thalys geweest.
Ik vond de Thalys eigenlijk nog het makkelijkst. Het gaat het snelst, het kan het goedkoopst zijn (op tijd tickets boeken, de goedkope zijn maar beperkt beschikbaar) en het is het meest comfortabel. Volgens mij was ik 75 euro kwijt voor een retourtje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-07-2010, 09:12
Verwijderd
Ik ben vorige zomer 2x in Parijs geweest. Beide keren met de Thalys en zoals Balance al zei, als je gunstige boekt heb je voor 75 euro wel een retourtje en dat is daarmee dus de goedkoopste en makkelijkste oplossing.
In Parijs hadden we een appartement (iemand;s vader werkte daar normaal, maar was nu zelf op vakantie), dus aan verblijf was ik niks kwijt, behalve eten.
In Parijs kan je het best 10 rittenkaarten kopen voor de metro, je krijgt dan 10 kaartjes en je komt dan voor 1 euro per ritje overal waar je wil zijn.
Qua terrasjes is Parijs vrij duur, vooral als je bij de hotshots gaat zitten. (Cafe de la paix, 8 euro per koffie)
Oud 01-08-2010, 22:21
agusta
agusta is offline
prrt ben ook parijs geweest taxi is genoeg.. neem gewoon wandel schoenen mee
Oud 02-08-2010, 22:17
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Goedkoopste is met een organisatie als Peter Langhout met de bus, vaak kun je voor 80/90 euro dan al een weekendje weg inclusief hotelovernachting. Je bent echter heeel veel tijd kwijt met de busreis en wachten op mensen.. Makkelijkste en snelste is de thalys, maar dan moet je wel een aanbieding proberen te bemachtigen . Ze hebben iig hele goedkope tarieven!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rellen in Parijs; Regering onmachtig.
Levitating Nun
359 16-11-2005 15:14
Verhalen & Gedichten Adem Parijs
Zepp
17 19-06-2005 15:09
Vrije tijd Parijs-Dakar
Verwijderd
18 11-01-2004 11:07
Vrije tijd [wielrennen] Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico
B@RTOLI
65 20-03-2003 13:15
ARTistiek ©dapo Parijs foto's ( bewerkt )
David
15 26-12-2002 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.