Oud 07-11-2010, 22:48
anoniem93
anoniem93 is offline
Ik en een goede vriend hebben plannen om na ons eindexamen te gaan interrailen, en dan willen we van Athene terug naar huis over de Balkan en Centraal-Europa. Dit zijn de steden die we aan willen doen en de tijd die we er ongeveer willen blijven.

Athene (1,5 dag)
Istanbul (2-3 dagen)
Boekarest (0,5-1 dag)
Boedapest (2 dagen)
Wenen (1,5 dag)
Praag (2 dagen)

We willen deze reis maken in pak en beet 2-2,5 week (voor de duidelijkheid: we vliegen naar Athene). Het liefst overnachten we in budgethotels, of nog liever, hostels.

Ik heb een paar vragen voor de mensen die deze reis of een aanal van deze steden hebben gedaan.

- Wat zijn de prijzen van budgethotels en hostels gemiddeld genomen in Zuidoost-Europa?
- Zijn deze steden in ongeveer 2-2,5 week te doen?
- Hebben jullie nog tips over een aantal van deze steden, bijv. waar moet je echt heen en wat valt tegen? Is de tijd die we hebben uitgetrokken voor bepaalde steden te weinig of te veel?
- En ook nog tips over interrailen in het algemeen, zeker als je dit voor het eerst doet? (Wel zijn we vaak dagjes met de trein weggeweest naar grote steden in binnen- en buitenland, dus helemaal onervaren zijn we ook niet)
- Waarom kan ik geen dienstregeling van Griekse binnenlandse treinen opvragen? De DB, de NMBS en de OBB kennen geen van alle een station in Athene

alvast bedankt
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119
Verwijderd
500 05-10-2020 19:34
Lifestyle wat zijn jouw plannen?
Susanne
65 18-08-2009 17:26
De Kantine VAKANTIE, VAKANTIE, bijna vakantie
freakje
17 24-05-2003 14:00
De Kantine Wie gaat er NIET op vakantie?
Verwijderd
33 18-06-2002 18:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.