Oud 09-08-2018, 13:05
Verwijderd
Ik heb iets verschrikkelijks gedaan en had er meteen spijt van. Ik zit net in de puberteit en heb erg veel zin in seks. En heb ook al jaren last van slaapproblemen en angst. Daarom slaap ik af en toe bij mijn moeder. Dus op een dag sliep ik bij mijn moeder en ik had met een hele rare intentie (niet tot seks), had ik mijn hand op haar borst gelegd. Ik weet niet of ze sliep maar ze zei er niks van. De vraag is eigenlijk wat heb ik zojuist gedaan? Een seksuele handeling, strelen of iets anders. En is het misschien een idee om het te vertellen tegen mijn moeder over mijn gevoelens en wat ik gedaan heb?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 13:13
jaap11
jaap11 is offline
Weet niet hoe lang je haar borsten hebt aangeraakt maar missien wel handig om er over te praten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 17:14
Verwijderd
Jaap11 ik sliep gewoon met mijn hand op haar borst
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Jaap11 ik sliep gewoon met mijn hand op haar borst
Nou dit heb je dus gedaan.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 18:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zag je dit zelf als iets seksueel, werd je er opgewonden van, bijvoorbeeld?
Deed je het bewust? En zo ja, waarom?
Heb je er bepaalde gevoelens bij?

Je deed het zonder haar toestemming, dus je zou het kunnen bestempelen als aanranding...

Hoe oud ben je trouwens? Vanaf een bepaalde leeftijd (puberteit) lijkt het me sowieso een beetje vreemd om nog bij je moeder in bed te slapen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 18:20
Verwijderd
Ik werd er opgewonden van als ik eerlijk ben, ik deed het bewust uit nieuwsgierigheid denk ik. Heb er dan toch gevoelens bij gehad.( het was maand geleden). Ik zei mag ik mijn hand over je heen doen ofzo iets of ik zei mag ik zo liggen. En toen zei mn moeder volgensmij ja, ik denk dat ze het niet door had. Ik ben 16.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 18:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan denk ik dat het verstandig is dat je in het vervolg niet meer bij je moeder in bed slaapt.

Het is helemaal niet gek om op jouw leeftijd nieuwsgierig te zijn naar borsten, hoe ze voelen en hoe ze er uit zien. Maar er zijn wel twee dingen mis hier; dat dit de borsten van je moeder zijn, en dat er niet bewust toestemming was om die borsten aan te raken. Wanneer het op seksueel gedrag aankomt is alles wat geen bewuste actieve "ja" is, eigenlijk gewoon een nee. Je hebt in dit geval misbruik gemaakt van de situatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 18:52
Verwijderd
Ik heb het inmiddels aan mijn moeder vertelt, ze moest eerst lachen dat ik er een probleem van maakte, ze zei als je alleen met je hand op mijn borst geslapen hebt en ik ja zei dan is er toch niks? En ik ben bang dat ik iets ergs gedaan had zoals aanranding, ze zei dat is alleen als je verder ging of iets anders ging doen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 18:54
Verwijderd
Ik slaap nooit meer bij mijn moeder, ik had dit ook nooit moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 11:40
Verwijderd
Zou het misschien kunnen zijn dat mijn moeder het lekker vond, ze zei namelijk toen ik vroeg zej ze ja.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 13:10
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Ik geloof er niks van. Je trolt.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 13:43
Verwijderd
Ik heb dit account niet voor niets gemaakt, dit is geen troll, wat zou hier de troll aankunnen zijn? Als je het niet gelooft is dat jou probleem.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 14:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zou het misschien kunnen zijn dat mijn moeder het lekker vond, ze zei namelijk toen ik vroeg zej ze ja.
Maakt niet uit, afkappen, niet meer doen. Misschien vond ze het lichamelijk wel prettig of was ze überhaupt op dat moment niet wakker genoeg om het echt te registreren.

Hoe komt het trouwens in je op om dat te vragen!?

Het is je moeder. Experimenteren en ontdekken op seksueel vlak kan je beter doen met leeftijdsgenootjes, niet met familieleden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 14:07
Verwijderd
Kan je me alsjeblieft vertellen wat ik dan gedaan heb is dit incest? Of heet dit gewoon betasten? Ik zie dit als grote zonde daarom wil ik weten wat het precies is
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 14:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan je me alsjeblieft vertellen wat ik dan gedaan heb is dit incest? Of heet dit gewoon betasten? Ik zie dit als grote zonde daarom wil ik weten wat het precies is
Als je dit zo erg vind, dan vraag je toch niet of je moeder het fijn vond? Probeer je daarmee je eigen schuldgevoel weg te krijgen?

Wat je deed is fout. Betasten of aanranden. Incest wordt vaak alleen gebruikt om seks of een seksuele relatie te beschrijven, geen incident zoals dit. Hoe je het noemt maakt denk ik niet zo veel uit, het belangrijkste is identificeren wat er niet oké was aan de situatie. Dat helpt je om je in de toekomst bewust te zijn van die dingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag
IlbertRood
0 04-11-2005 17:01
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De reünie
Ieke
0 01-10-2003 21:52
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 19:02
Verhalen & Gedichten lol gedichtjes van dying bride en AnTaRTiCa
AnTaRTiCa
15 21-02-2002 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.