Oud 01-06-2015, 14:54
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ik wil m'n allstars verven. Maar niet in de wasmachine, dat durf ik niet aan. Kan ik ze ook gewoon spuiten met een verfbus?
__________________
Meetwaterkan.
Advertentie
Oud 01-06-2015, 14:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Welke kleur? Je kunt ook een permanent marker kopen en ze inkleuren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-06-2015, 15:00
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
hm, blauw, rood of goud ofzoo weet eigenlijk nog niet precies.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 01-06-2015, 15:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik wil m'n allstars verven. Maar niet in de wasmachine, dat durf ik niet aan. Kan ik ze ook gewoon spuiten met een verfbus?
Je hebt ook kledingverf voor in een emmer, misschien dat doen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 15:13
Verwijderd
Ik heb zo'n hekel aan onbekende mensen bellen, zoals de ortho. Vervolg is dat ik het veel te lang uitstel
Oud 01-06-2015, 15:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon gelijk doen! En eventueel vooraf bedenken wat je gaat zeggen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo'n hekel aan onbekende mensen bellen, zoals de ortho. Vervolg is dat ik het veel te lang uitstel
ZOOO HERKENBAAR. Bellen is ENG.
Oud 01-06-2015, 15:57
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Jullie zijn zelf eng.
Oud 01-06-2015, 16:07
df
Avatar van df
df is offline
Waarom wil je niks vertellen over je date? is ie lelijk?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 16:08
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik heb bijna mijn stomme groepsopdracht af en ik ben er uiteindelijk nog een beetje trots op ook. Ik heb mijn werk in ieder geval goed gedaan
Oud 01-06-2015, 16:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb zo'n hekel aan onbekende mensen bellen, zoals de ortho. Vervolg is dat ik het veel te lang uitstel
Die mensen worden de hele dag gebeld. "Hallo, met die en die; ik wil graag een afspraak maken voor op die of die dag, kan dat? ja? mooi, tot dan".
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-06-2015, 16:24
Verwijderd
Hahaha dat is zeker waar... En ik zal vast niet de gekste zijn die belt, maartoch. Ik heb ook maar even gelijk de rijschool gebeld! Eerste rijles ingepland
Oud 01-06-2015, 16:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 17:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb overigens wel een paar weken terug te horen gekregen dat ik in aanmerking kom voor een jaar langer stufi etc. Maakt het allemaal wel wat beter, maar in mijn hoofd nog steeds niet helemaal. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik ook mijn stage verspreiden over een lange periode, dus studievertraging ga ik dan sowieso wel oplopen.
Kikaa*, hoe naar het is is niet alles te kunnen doen, het is wel beter. Je mag en moet die rust en tijd die dat je oplevert als iets positiefs leren zien. Wees trots op de dingen die je nu met vlag en wimpel haalt en accepteer dat dat minder is. Hoe graag je ook meer wil doen... Rust en sociaal leven zijn minstens zo belangrijk om je goed te voelen. Je hoeft niet zo keihard te zijn voor jezelf. Soms is het heel goed om te zeggen "Ik doe deze twee vakken en that's it".

Sterkte ermee en dikke knuffel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 17:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb zo'n hekel aan onbekende mensen bellen, zoals de ortho. Vervolg is dat ik het veel te lang uitstel
Kom op, grow up!
(Al stel ik bellen ook altijd uit als ik me niet zo geweldig voel omdat ik het dan niet zo zie zitten )


Citaat:
Hahaha dat is zeker waar... En ik zal vast niet de gekste zijn die belt, maartoch. Ik heb ook maar even gelijk de rijschool gebeld! Eerste rijles ingepland
Nice
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 17:41
df
Avatar van df
df is offline
Inderdaad grow the fuck up Woyt.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 17:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat je schrijft is heel herkenbaar. Ik heb mijn afstudeerstage grotendeels vier dagen per week gedaan ipv vijf. Ik had toen ook al vertraging opgelopen door iets anders maar mijn begeleider was super relaxed. Terwijl ik studeerde maakte ik me onwijs druk dat ik studievertraging had en alles maar nu denk ik, er zijn mensen die om minder reden langer over hun studie doen en na je studie moet je toch de rest van je leven werken en dan kijkt er niemand meer naar hoelang je over je studie gedaan hebt. Dat ik moest lenen omdat ik geen stufi meer kreeg vond ik toen kut maar toen ik eenmaal werkte had ik dat in anderhalf jaar terug betaald.
Citaat:
Acceptatie is de moeilijkste stap . Maar wel een belangrijke. Probeer voor jezelf gewoon goed redenen op een rij te zetten waarom het zo belangrijk is, want je weet natuurlijk heel goed waarom je dingen doet zoals je ze doet.
Citaat:
Kikaa*, hoe naar het is is niet alles te kunnen doen, het is wel beter. Je mag en moet die rust en tijd die dat je oplevert als iets positiefs leren zien. Wees trots op de dingen die je nu met vlag en wimpel haalt en accepteer dat dat minder is. Hoe graag je ook meer wil doen... Rust en sociaal leven zijn minstens zo belangrijk om je goed te voelen. Je hoeft niet zo keihard te zijn voor jezelf. Soms is het heel goed om te zeggen "Ik doe deze twee vakken en that's it".

Sterkte ermee en dikke knuffel
Ja jullie hebben allemaal gelijk! Denk ook dat het allemaal veel beter wordt als ik alles kan accepteren, maar dat heeft gewoon even tijd nodig!
Oud 01-06-2015, 17:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
df, ik ga over twee weken naar de oude lullen camping in Epe!
Oud 01-06-2015, 17:50
Verwijderd
Citaat:
df, ik ga over twee weken naar de oude lullen camping in Epe!
Vossenberg?
Oud 01-06-2015, 17:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Vossenberg?
Nop, de Jagerstee!
Oud 01-06-2015, 17:53
Verwijderd
HAH, dat is om de hoek bij mijn oude school
Oud 01-06-2015, 17:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
HAH, dat is om de hoek bij mijn oude school
Oh echt? Wat grappig! Die school in het dorp of?
Oud 01-06-2015, 17:54
Verwijderd
Ik had zelfs drie klasgenootjes die aan de Officiersweg woonden.
Oud 01-06-2015, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Oh echt? Wat grappig! Die school in het dorp of?
Ja, RSG NOV Veluwe.
Oud 01-06-2015, 17:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik had zelfs drie klasgenootjes die aan de Officiersweg woonden.
Die huizen daar. <3 Ben altijd een beetje jaloers als ik daar langs fiets. Maar tof man! Ik vind het ook best wel een mooi gebied daar.
Oud 01-06-2015, 17:57
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Citaat:
Waarom wil je niks vertellen over je date? is ie lelijk?
Natuurlijk niet! Ongeduldig ventje.

Citaat:
Ja!

Maar vertel nou ook even over jouw date! Daten jullie al lang? Hoe ken je m? Hoe drinkt ie z'n koffie?
We kennen elkaar al jaren. Besloten een tijdje terug eens andere dingen te gaan doen dan alleen bier drinken. Dat beviel wel. Dat is geheim. Zwart met suiker. Beetje pussygedrag, maar dat vergeef ik hem.

Anders nog iets?

XOXO
Oud 01-06-2015, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Die huizen daar. <3 Ben altijd een beetje jaloers als ik daar langs fiets. Maar tof man! Ik vind het ook best wel een mooi gebied daar.
En hoe verder je het bos in gaat richting 't Harde, hoe groter de huizen worden. Goeie genade.
Oud 01-06-2015, 18:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
En hoe verder je het bos in gaat richting 't Harde, hoe groter de huizen worden. Goeie genade.
Ja ik weet het!
Oud 01-06-2015, 18:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb vanavond ook een date. Blijkt hij godsamme hier in de straat te wonen. Klote-Tinder zei 2 km verderop. En mijn straat is helemaal niet lang. En en en...
Oud 01-06-2015, 18:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb vanavond ook een date. Blijkt hij godsamme hier in de straat te wonen. Klote-Tinder zei 2 km verderop. En mijn straat is helemaal niet lang. En en en...
Adem in, adem uit, misschien is ie wel hartstikke leuk!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-06-2015, 18:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mjah, mocht hij leuk zijn, an is zo dicht in de buurt ineens heel praktisch. Maar ik ga mooi wel om fietsen, zodat ik -fashionally late als ik sowieso ben- van de andere kant kom aanfietsen.
Oud 01-06-2015, 18:51
df
Avatar van df
df is offline
Walk of shame van DDolly morgenochtend
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 18:55
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Walk of shame van DDolly morgenochtend
Gast, waar zie je me voor aan? Op de eerste date?
Oud 01-06-2015, 18:56
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Kan makkelijk
__________________
Forumdownie
Oud 01-06-2015, 19:00
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Gast, waar zie je me voor aan? Op de eerste date?
Ik spreek je morgenochtend wel
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 19:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik spreek je morgenochtend wel
Ik denk het niet. Deze komt uit de categorie 'je moet toch ook een keer een volleyballende dertiger geprobeerd' hebben. Zo op het oog dus iets te saai voor mij.

MAAR JE WEET HET NIET HÈ!
Oud 01-06-2015, 19:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wie weet heeft hij wel heel veel verborgen kwaliteiten!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-06-2015, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja jullie hebben allemaal gelijk! Denk ook dat het allemaal veel beter wordt als ik alles kan accepteren, maar dat heeft gewoon even tijd nodig!
Dat is zeker zo en dat komt niet ineens en gaat met vallen en opstaan. En dan nog doe ik wel eens dingen die niet slim zijn maar ik wil ook gewoon mijn leven leven het heeft mij ook meer dan een half jaar gekost voor ik vrede kon krijgen voor mezelf met misschien een dag minder werken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2015, 19:13
Verwijderd
ZOALS EEN BIFALLIC SYNDROME!
Oud 01-06-2015, 20:16
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
En hoe verder je het bos in gaat richting 't Harde, hoe groter de huizen worden. Goeie genade.
Hee daar woont mijn opa. Wel grote huizen daar ja
Oud 01-06-2015, 20:19
Verwijderd
Mijn vader woont in 't Harde Is hij jouw opa?
Oud 01-06-2015, 20:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn vader woont in 't Harde Is hij jouw opa?
Oud 01-06-2015, 20:25
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn vader woont in 't Harde Is hij jouw opa?
vraag je nou of jij.haar vader bent?
__________________
Forumdownie
Oud 01-06-2015, 20:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Woop Woop. Deel van de vakantie is geboekt!
Oud 01-06-2015, 20:35
Verwijderd
Citaat:
vraag je nou of jij.haar vader bent?
Oud 01-06-2015, 20:38
df
Avatar van df
df is offline
Was niet van plan om daar ooit. nog.heen te gaan kikaa*
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-06-2015, 20:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Was niet van plan om daar ooit. nog.heen te gaan kikaa*
Shit man. Wilde net met je naar het knutselclubje en daarna fossielen zoeken.
Oud 01-06-2015, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Shit man. Wilde net met je naar het knutselclubje en daarna fossielen zoeken.
Ja daarom gaat df niet meer die kant op, bang dat 'ie gevonden wordt.
Oud 01-06-2015, 20:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja daarom gaat df niet meer die kant op, bang dat 'ie gevonden wordt.
Kan ik begrijpen!
Oud 01-06-2015, 20:52
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Mijn vader woont in 't Harde Is hij jouw opa?
Nee
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.