Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2015, 21:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Uteregt <3
Pass de whiskey even, luie aap.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 11-11-2015, 22:34
Verwijderd
Oh Jort heeft trouwens de brommer gebruikt vandaag en heeft voor ongeveer 200,- schade gereden. Het ding heeft fucking 150,- gekost.
Oud 11-11-2015, 22:35
Verwijderd
Kutjort
Oud 11-11-2015, 23:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat heeft ie er dan aan gesloopt?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 11-11-2015, 23:12
Verwijderd
Beide remhandels zijn vernietigd maar incluis de druksensoren, rechts is de gloednieuwe elektronicaknop kapot die 90,- (want origineel) heeft gekost naar zijn mallemoer, beide remkabels moeten vervangen, bestuurderssteps en passagierssteps moeten vervangen en het moet allemaal nog gemonteerd worden ook.
Oud 11-11-2015, 23:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Is jort zelf okay? hoe krijgt hij het toch elke keer weer voor elkaar
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-11-2015, 23:14
Verwijderd
Ja, hij was geloof ik ook vrij verbaasd dat dat het enige was wat ik vroeg.
Oud 11-11-2015, 23:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn automatische episode-renamer werkt weer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2015, 17:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De nieuwe South Park
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2015, 17:23
df
Avatar van df
df is offline
http://southpark.cc.com/full-episode...&sort=!airdate

morgen pas daar online en geen zin om te downloaden

maar de titel is veelbelovend
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 12-11-2015, 17:23
df
Avatar van df
df is offline
Gister de nieuwste Family Guy gezien, ook redelijk geniaal weer
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 12-11-2015, 17:32
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Oud 12-11-2015, 17:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Iiiik wiiiiil weeeeeeeeekend. En mijn nieuwe medewerker is echt een fucking ramp. En ik wil niet naar huis fietsen enenenen wat een hoerrrrrrendag
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-11-2015, 18:33
Verwijderd
Ontsla haar!
Oud 12-11-2015, 18:33
Verwijderd
Citaat:
De nieuwe South Park
Ja dat ook.
Oud 12-11-2015, 18:33
Verwijderd
En ik ging net naar Binnenhof maar er zit een collega uit mijn projectteam binnen
Oud 12-11-2015, 18:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ontsla haar!
Ze heeft nog 3 weken proeftijd en is pas sinds begin deze week pas aan de slag. Haar vermogen om informatie op te nemen is echt dramatisch. Hoe kan je het volgen van een pakket via track&trace na 3 keert nog niet snappen? Ik weet dat ik vrij hakopdetak kan zijn maar meeeeen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-11-2015, 18:44
Verwijderd
Hak-op-de-tak is heel anders dan incapabel. Maar okay, geef het nog tot medio volgende week en als er dan geen verbetering te zien is hak de knoop door. Het laatste wat je in deze positie kan gebruiken is een Vogelproject.

Vergeet niet; Dog eat dog world. Dus als jij die beslissing niet neemt en ze blijft beneden alle standaarden presteren na de proeftijd, dan word jij daarop aangekeken.

Oh nuance: Het is natuurlijk wel zo dat je daar eerst het gesprek met haar over aan zou kunnen gaan eah.
Oud 12-11-2015, 18:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Beide remhandels zijn vernietigd maar incluis de druksensoren, rechts is de gloednieuwe elektronicaknop kapot die 90,- (want origineel) heeft gekost naar zijn mallemoer, beide remkabels moeten vervangen, bestuurderssteps en passagierssteps moeten vervangen en het moet allemaal nog gemonteerd worden ook.
Heeft die hard gebotst?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-11-2015, 18:46
Verwijderd
Ik haat nuanceren.
Oud 12-11-2015, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Heeft die hard gebotst?
Hij heeft een hek over het hoofd gezien en volgens hem was het echt praktisch onzichtbaar. Neemt niet weg dat dit de derde keer is dat hij met het ding op zijn smoel gaat. Dat is mij nog nooit gebeurd en ik heb dit jaar bijna 8000KM op het ding gereden.
Oud 12-11-2015, 18:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Hak-op-de-tak is heel anders dan incapabel. Maar okay, geef het nog tot medio volgende week en als er dan geen verbetering te zien is hak de knoop door. Het laatste wat je in deze positie kan gebruiken is een Vogelproject.

Vergeet niet; Dog eat dog world. Dus als jij die beslissing niet neemt en ze blijft beneden alle standaarden presteren na de proeftijd, dan word jij daarop aangekeken.

Oh nuance: Het is natuurlijk wel zo dat je daar eerst het gesprek met haar over aan zou kunnen gaan eah.
Die beslissing is uiteindelijk niet in zijn geheel aan mij, gelig kan ik het uitstekend vinden met onze nieuwe hr chick en liggenwe prima op 1 lijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-11-2015, 18:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zoef naamzoek. Ik heb vandaag voor het eerst zelfgemaakte deodorant uitgeprobeerd en het is MAGISCH. Ik heb vandaag behoorlijk wat peentjes gezweet tijdens het studeren en het maken van mijn tentamen en ik ruik nog steeds fris Nouja, gewoon lichaamsgeur in plaats van zo'n neppe bloemenlucht. En het voelt nog veel fijner ook Ik ben zo verbaasd dat het zo goed werkt omg
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-11-2015, 19:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Zoef naamzoek. Ik heb vandaag voor het eerst zelfgemaakte deodorant uitgeprobeerd en het is MAGISCH. Ik heb vandaag behoorlijk wat peentjes gezweet tijdens het studeren en het maken van mijn tentamen en ik ruik nog steeds fris Nouja, gewoon lichaamsgeur in plaats van zo'n neppe bloemenlucht. En het voelt nog veel fijner ook Ik ben zo verbaasd dat het zo goed werkt omg
supernice. Ik vind het ook zoveel fijner dan reguliere deo
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-11-2015, 19:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Zoef naamzoek. Ik heb vandaag voor het eerst zelfgemaakte deodorant uitgeprobeerd en het is MAGISCH. Ik heb vandaag behoorlijk wat peentjes gezweet tijdens het studeren en het maken van mijn tentamen en ik ruik nog steeds fris Nouja, gewoon lichaamsgeur in plaats van zo'n neppe bloemenlucht. En het voelt nog veel fijner ook Ik ben zo verbaasd dat het zo goed werkt omg
Is dat makkelijk zelf te maken? En hoe dan?
Oud 12-11-2015, 19:49
Verwijderd
Beetje zweet van zoef opvangen en dat met een roller aanbrengen.
Oud 12-11-2015, 19:49
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Beetje zweet van zoef opvangen en dat met een roller aanbrengen.
Oud 12-11-2015, 20:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is dat makkelijk zelf te maken? En hoe dan?
Jup. Baking soda en maizena mengen en 's ochtends onder je oksels smeren
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-11-2015, 22:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hij heeft een hek over het hoofd gezien en volgens hem was het echt praktisch onzichtbaar. Neemt niet weg dat dit de derde keer is dat hij met het ding op zijn smoel gaat. Dat is mij nog nooit gebeurd en ik heb dit jaar bijna 8000KM op het ding gereden.
Is die niet gewoon te permanent niet helder?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-11-2015, 00:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Zoef naamzoek. Ik heb vandaag voor het eerst zelfgemaakte deodorant uitgeprobeerd en het is MAGISCH. Ik heb vandaag behoorlijk wat peentjes gezweet tijdens het studeren en het maken van mijn tentamen en ik ruik nog steeds fris Nouja, gewoon lichaamsgeur in plaats van zo'n neppe bloemenlucht. En het voelt nog veel fijner ook Ik ben zo verbaasd dat het zo goed werkt omg
Citaat:
supernice. Ik vind het ook zoveel fijner dan reguliere deo
Ik heb het recept ook gemist. Maar ik wil het wel weten. Dikke kans dat ik te lui ben om het te maken, maar toch!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-11-2015, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Is die niet gewoon te permanent niet helder?
Mja geen idee. Ja het is glad buiten met dat blad overal en de lakse gemeente en alles, ik ben ook wel eens shag gaan halen als het glad was terwijl ik eigenlijk een pintje teveel had gehad. Het is sowieso wel een dagdromer. Maargoed, schade lijkt mee te vallen. Nu voor 50,- direct aan nieuwe onderdelen besteld en Joël zet het er van de week op. Maar ik baal er gewoon van.
Oud 13-11-2015, 09:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb het recept ook gemist. Maar ik wil het wel weten. Dikke kans dat ik te lui ben om het te maken, maar toch!
Recept schmecept. Ik heb gewoon wat baking soda en maizena bij elkaar in een potje gemikt (net iets meer baking soda dan maizena, 3/5 om 2/5 ofzo) en elke ochtend dep ik mijn vingers een paar keer in dat potje en smeer ik dat onder mijn oksels. Naar de winkel gaan om nieuwe deodorant te kopen is meer moeite.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-11-2015, 09:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wa miekje zegt! Alhoewel ik het onder mijn oksels poeder met een oude make-up kwast, dan blijft het langergoed dan wanneer je er elke dag met je vingers aanzit en verdeelt t beter
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-11-2015, 10:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Is dat niet irritant met zwarte kleding en wit poeder enzo?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-11-2015, 10:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Klinkt wel goed!
Oud 13-11-2015, 10:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wa miekje zegt! Alhoewel ik het onder mijn oksels poeder met een oude make-up kwast, dan blijft het langergoed dan wanneer je er elke dag met je vingers aanzit en verdeelt t beter
Oh, dat is wel een goede tip! Alhoewel ik nu eerst maar een minipotje heb gemaakt voor de probeer, dus ik verwacht hier niet zo lang mee te doen.
Citaat:
Is dat niet irritant met zwarte kleding en wit poeder enzo?
Ik heb er nog niet veel van gemerkt, en je weet zelf hoeveel zwart ik draag
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-11-2015, 10:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb er nog niet veel van gemerkt, en je weet zelf hoeveel zwart ik draag
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-11-2015, 12:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nee, het trekt namelijk niet in je kleding omdat het droog is, wat spuitbus deo bij mij wel tot droevens toe blijft doen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-11-2015, 14:15
Cootje01
Avatar van Cootje01
Cootje01 is offline
WEEKEND!!!!!!
__________________
Puber-tijd is de tijd dat je ouders vervelend beginnen te doen
Oud 13-11-2015, 14:17
Verwijderd
Weekend heb ik niet dit weekend helaas.
Oud 13-11-2015, 14:22
Verwijderd
Huh
Oud 13-11-2015, 14:26
Verwijderd
Wat huh?
Oud 13-11-2015, 14:28
Cootje01
Avatar van Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Weekend heb ik niet dit weekend helaas.
Je hebt werkpaarden en luxe paarden

Jij bent dus een luxe werkpaard
__________________
Puber-tijd is de tijd dat je ouders vervelend beginnen te doen
Oud 13-11-2015, 14:30
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Lekker kotsen op kantoor.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-11-2015, 14:40
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Oei

Ik heb weekend tot volgend weekend!

Ongeveer.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Wat huh?
Weekend heb ik niet dit weekend? Jarig ben ik niet op mijn verjaardag?
Oud 13-11-2015, 14:46
Verwijderd
Dat was hoe ik dacht maar dat is dus een verkeerde gedachte. Waarschijnlijk moet jij dit weekend werken en daarom heb jij voor jezelf geen weekend omdat jij het weekend als twee vrije dagen ziet.
Oud 13-11-2015, 14:46
Verwijderd
Dit is mijn uitspraak een daarmee zult u het moeten doen.
Oud 13-11-2015, 14:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ondertussen moet ik wel echt zo enorm lachen om het blonde gedrag van onze 23-jarige directieassistent. Ze is stiekem ontzettend slim, maar ze gedraagt zich soms zoooooo Ze klinkt als een Gooisch meisje, zit ook bij het corps, maar gedraagt zich soms echt als een levende Barbie.

Staat ze uitgebreid aan een mannelijke collega een truitje te showen dat ze heeft gekocht (ze is namelijk ook shopverslaafd) en dat truitje is aan de achterkant helemaal van kant. Hoor ik haar roepen "Zal ik 'm anders even aantrekken??" en zonder het antwoord af te wachten trekt ze midden in het kantoor haar truitje uit, hopsakeeeeeeeee.

En nu roept ze weer vanuit het niets van achter haar bureau "Ik ben echt verslaafd aan onweeeeeerrrrrrrrrr".

Ik ben echt zo dol op d'r.

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-11-2015, 14:51
Verwijderd
Wauw
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.