Oud 29-12-2015, 12:47
Verwijderd
Stomme nthn3d, niet zomaar het topic sluiten zonder er iets sportgerelateerds in te posten en geen nieuwe openen


Maar wat ik dus nog even wilde melden is dat ik de 54e marathontijd heb gelopen van dit jaar! http://www.hardloopnieuws.nl/nationa...marathon?id=63
Advertentie
Oud 29-12-2015, 12:52
Verwijderd
Oud 29-12-2015, 12:53
Verwijderd
Houd* dit topic hoog
Oud 29-12-2015, 12:54
Verwijderd
Dat is ouderwets imperatief meervoud, en bovendien traditie.
Oud 29-12-2015, 14:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker bezig, Krista

En ik ben het met je eens dat je meer spijt krijgt van wat je niet dan wel doet. Nu heb je dat geboekt en plan je andere dingen eromheen en als het echt niet gaat valt er vast wel weer iets te fixen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-12-2015, 15:13
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Maar wat ik dus nog even wilde melden is dat ik de 54e marathontijd heb gelopen van dit jaar! http://www.hardloopnieuws.nl/nationa...marathon?id=63
goed bezig
Oud 29-12-2015, 15:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De fout in de topictitel stoort me mateloos. Ik heb me bij de vorige al ernstig in moeten houden om het niet aan te passen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-12-2015, 16:03
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Tja niet iedereen weet dat het deze topic moet zijn.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-12-2015, 16:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Dat is ouderwets imperatief meervoud, en bovendien traditie.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-12-2015, 16:36
Verwijderd
LOOPT NAAR DE MAAN
Oud 29-12-2015, 16:50
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
KRIJGT ONE OF THESE DAYS DE GRAFTYFUS
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-12-2015, 21:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niet zeuren gewoon sporten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-12-2015, 21:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Niet zeurent gewoon sportent
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-12-2015, 12:01
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Sportt!
Oud 03-01-2016, 13:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hardlooptime!!!

Ja, jullie ook! Denk aan je goede voornemens!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-01-2016, 13:45
Verwijderd
Ik heb spierpijn van de uuuuberlegday van gisteren. Vanmiddag nog even zwemmen, of cardio in de fitness, ik moet nog beslissen..

Bij mijn hardloopwedstrijdje op oudjaarsdag was ik een beetje flauwgevallen na de finish dus ik doe het even rustig aan een paar dagen.
Oud 03-01-2016, 14:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben net thuis na een weekje wintersport. De pistes die open waren, waren goed ondanks de kunstsneeuw. Heb de ochtenden geskied en in de middag vaak ook nog wel gewandeld. Het was heerlijk zonnig weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-01-2016, 14:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb spierpijn van de uuuuberlegday van gisteren. Vanmiddag nog even zwemmen, of cardio in de fitness, ik moet nog beslissen..

Bij mijn hardloopwedstrijdje op oudjaarsdag was ik een beetje flauwgevallen na de finish dus ik doe het even rustig aan een paar dagen.
O nou Klinkt niet best.

Ik ben echt blij met m'n investering in een goede sportbh. Hrlpt me ook echt om niet te veel met m'n wervelkolom te draaien.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Ads door Google
Oud 04-01-2016, 06:24
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Tja niet iedereen weet dat het deze topic moet zijn.
Volgens de woordenboeken wel, logisch bekeken niet, wie zegt nou 'deze onderwerp'?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 04-01-2016, 09:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Ik ben echt blij met m'n investering in een goede sportbh. Hrlpt me ook echt om niet te veel met m'n wervelkolom te draaien.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-01-2016, 09:22
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ik heb eergister rug getraind als een malle en nu al 2 dagen last van mijn rug
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 04-01-2016, 09:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga maar weer eens mijn yoga oppakken, want dat heb ik al veel te lang niet gedaan!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-01-2016, 11:17
Verwijderd
Zondag 10.5km in Egmond! Helaas wel windkracht 5 tegen op het strand
Oud 07-01-2016, 16:56
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Zo, weer eens wezen zwemmen.

In een klein uurtje 80 banen (of iets meer, want ik raak altijd de tel kwijt ) gezwommen.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 07-01-2016, 16:58
Verwijderd
Dan zwem je snel
Advertentie
Oud 07-01-2016, 17:02
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik heb vroeger bij de zwemvereniging gezeten, dus mijn techniek is vrij aardig.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 07-01-2016, 17:04
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Gister 11k gelopen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 07-01-2016, 17:04
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Het viel me overigens wel op dat ik inderdaad (veel) sneller zwem dan de meeste andere mensen in het zwembad, zonder me heel zwaar in te spannen. Terwijl ik met hardlopen ook op lage snelheid al vrij snel kapot ga. Is dat dan echt een ander soort conditie of ligt dat aan techniek?
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 07-01-2016, 17:05
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Vanavond naar sportschool
- Squats (80 kg)
- Bench press (60 kg, ik ga 65 kg zonder spot proberen maar gaat wss niet lukken)
- Incline bench press (50 kg)
- Deadlift (100 kg)
- Dips (bodyweight)
- Tricep pushdowns, ff checken hoeveel ik kan
- Skullcrushers (eerste keer dat ik deze oefening ga doen voor mn triceps)

en als ik nog zin heb op het eind push ups to the death

ben 1 meter 83 en >80 kg, dus mijn statistieken van bankdrukken zijn niet goed. Mensen zeiden tegen mij je moet je eigen gewicht kunnen bankdrukken lol.
__________________
Time is Illmatic
Oud 07-01-2016, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Het viel me overigens wel op dat ik inderdaad (veel) sneller zwem dan de meeste andere mensen in het zwembad, zonder me heel zwaar in te spannen. Terwijl ik met hardlopen ook op lage snelheid al vrij snel kapot ga. Is dat dan echt een ander soort conditie of ligt dat echt aan techniek?
Techniek denk ik Ik kan alleen belaberde schoolslag en ik word er ook wel eens uitgezwommen door oudere mannen met 50kg overgewicht, terwijl ik toch echt wel zeker weet dat mijn conditie op alle vlakken beter is. Het is ook niet dat ik supermoe word van het zwemmen of zo, ik kan gewoon niet echt harder.
Oud 07-01-2016, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Vanavond naar sportschool
- Squats (80 kg)
- Bench press (60 kg, ik ga 65 kg zonder spot proberen maar gaat wss niet lukken)
- Incline bench press (50 kg)
- Deadlift (100 kg)
- Dips (bodyweight)
- Tricep pushdowns, ff checken hoeveel ik kan
- Skullcrushers (eerste keer dat ik deze oefening ga doen voor mn triceps)

en als ik nog zin heb op het eind push ups to the death

ben 1 meter 83 en >80 kg, dus mijn statistieken van bankdrukken zijn niet goed. Mensen zeiden tegen mij je moet je eigen gewicht kunnen bankdrukken lol.

ooit overwogen om een sport erbij te doen waar je ziek veel (functionele) kracht mee opbouwt?
Oud 07-01-2016, 17:14
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
ooit overwogen om een sport erbij te doen waar je ziek veel (functionele) kracht mee opbouwt?
Ik doe voetbal, maar ga daar mee stoppen. Verder weet ik niet wat je bedoelt? Ik overweeg om op muay thai of kickboks te gaan volgend jaar als ik ga studeren maar betwijfel of ik er genoeg tijd voor ga hebben.
__________________
Time is Illmatic
Oud 07-01-2016, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ik doe voetbal, maar ga daar mee stoppen. Verder weet ik niet wat je bedoelt? Ik overweeg om op muay thai of kickboks te gaan volgend jaar als ik ga studeren maar betwijfel of ik er genoeg tijd voor ga hebben.
kickboxen ga je alleen dunner van worden.

Met krachtsporten bedoel ik shit als :roeien, judo, bjj, klimmen(?). Dat soort dingen.

Roeien bv train je onzettend je onderrug/benen mee, wat ook de rest bevordert.

In judo en soortgelijke sporten ben je nonstop bezig om iemand van je eigen gewicht op te tillen en neer te gooien. Alleen dat gewicht spartelt ook tegen waardoor je 100x meer spieren traint in je lichaam.

Ben nooit echt fan geweest van gewichtheffen, dat moet ook worden gezegd
Oud 07-01-2016, 17:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik wil toch godnonde niet de deur uit om hard te lopen in dit weer
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-01-2016, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wil toch godnonde niet de deur uit om hard te lopen in dit weer
Niemand! Maar toch voel je je wel goed als je geweest bent denk ik
Oud 07-01-2016, 18:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Niemand! Maar toch voel je je wel goed als je geweest bent denk ik
Ik ga ook absoluut. Na 19:00 is het weer zo goed als droog. En daarna lekker lang onder een hete douche!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Ads door Google
Oud 07-01-2016, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook absoluut. Na 19:00 is het weer zo goed als droog. En daarna lekker lang onder een hete douche!
Ah, dat is goed om te weten, ik moet ook zo! Ik vind lopen in de regen nooit zo erg maar mijn trainer laat ons tijdens de warming up altijd zoveel grondoefeningen doen (wel wat minder als het regent) en daar krijg ik het zo koud van Maar heb wel zin om te trainen.. en evt nog langs de sportmassage achteraf.
Oud 07-01-2016, 18:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ah, dat is goed om te weten! Ik vind lopen in de regen nooit zo erg maar mijn trainer laat ons tijdens de warming up altijd zoveel grondoefeningen doen (wel wat minder als het regent) en daar krijg ik het zo koud van Maar heb wel zin om te trainen.. en evt nog langs de sportmassage achteraf.
Kan je die masseur hier dan ook even langs sturen?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-01-2016, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Kan je die masseur hier dan ook even langs sturen?
Nee, maar je kan wel een afspraak met haar maken: https://sites.google.com/site/harniemertosemito/

Is wel wat duurder dan bij ons via de atletiekvereniging, maar als je ergens last van hebt is het het zeker waard, ze is echt de allerbeste
Oud 07-01-2016, 20:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik snap nu waarom sporters op hoogtestage gaan

Ik ging vanavond weer sporten bij de fysio, nadat ik afgelopen zaterdag teruggekomen ben uit Oostenrijk en het ging echt lekker terwijl het een maand geleden was dat ik geweest was en mijn hartslag was echt ontzettend laag. Mijn hartslagmeter bleef maar piepen dat ie te laag was ipv te hoog
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2016, 21:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Niemand! Maar toch voel je je wel goed als je geweest bent denk ik
DONE!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-01-2016, 22:23
Verwijderd
Ik ben ook weer terug! De loopscholing was even afzien in de regen en met de koude wind, maar het lopen ging heerlijk! Voelde me zelfs soepel genoeg om niet naar de sportmasseur te hoeven naderhand!

@Daantje, ik vraag me toch af of dat door de hoogte kan komen Het wetenschappelijke effect van hoogtestage is pas bewezen als je minstens 2 weken op hoogte gezeten hebt, daar ook getraind hebt, en dan is het effect het grootste 3 weken nadat je terugkomt. Bovendien weet ik ook niet of je het in je hartslag zou kunnen zien.. kan het niet gewoon zijn dat je extra goed uitgerust was? Maar wel fijn iig
Oud 07-01-2016, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij judo gebruik je de kracht van de ander vooral in jouw voordeel. Als je wedstrijdtraining doet en fanatiek bent bouw je misschien meer spiermassa op, maar in mijn acht jaar judo waren de meest gespierde gasten de jongens die ook veel zwommen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-01-2016, 08:44
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik heb spierpijn in mijn enkels, als dat überhaupt al kan.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 08-01-2016, 08:48
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ik heb spierpijn in mijn enkels, als dat überhaupt al kan.
denk een gevolg van de kramp in je kuit
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 08-01-2016, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb spierpijn in mijn enkels, als dat überhaupt al kan.
Dat kan heel goed, dat zijn de spieren die ontzettend veel moeten werken bij het hardlopen, om je benen recht te houden. Ik heb nu toevallig ook een beetje last van mijn enkel.
Om die spieren sterker te maken kan je kniebuigingen maken op één been, of op een traptrede gaan met één been en dan laten zakken en omhoog veren.
Oud 08-01-2016, 18:33
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
denk een gevolg van de kramp in je kuit
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 08-01-2016, 18:35
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Dat kan heel goed, dat zijn de spieren die ontzettend veel moeten werken bij het hardlopen, om je benen recht te houden. Ik heb nu toevallig ook een beetje last van mijn enkel.
Om die spieren sterker te maken kan je kniebuigingen maken op één been, of op een traptrede gaan met één been en dan laten zakken en omhoog veren.
Na het hardlopen heb ik er nog nooit last van gehad. Ik denk dat het door het zwemmen komt, dat had ik al een tijdje niet meer gedaan.

Ik ga je oefeningen uitproberen.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 08-01-2016, 21:42
Verwijderd
Ah, dan weet ik het niet. Van zwemmen heb ik bar weinig verstand

Ik ben net weer ruim 2 uur in de fitness geweest.. ik kan dat gewoon niet kort houden Ging wel goed though!
Oud 08-01-2016, 22:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben weer begonnen met hardlopen na het ziek zijn. Inmiddels tweede keer een les gelopen en het gaat best wel oké. Thermoshirt was een goed idee vanavond
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.