Oud 25-01-2017, 20:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Bon, aan de ene kant een goeie evaluatie gehad. M'n werk wordt geapprecieerd, ik als werknemer en collega word geapprecieerd, ik ga probleemoplossend en klantvriendelijk te werk, werk moeilijkheden bij klanten weg, kan oplossingen verkopen, werk gestructureerd etc etc. M'n doorlooptijden zijn (mede door de omstandigheden in 't team) niet wat ze moeten zijn en m'n agendabeheer is, ondanks ik één van de laagste achterstanden heb (149 tov 100, sommige collega's zitten aan 700), ook niet helemaal goed.
Het managementteam (m'n directeur, directe manager, manager productie en senior client advisor) zien in mij een high potential (hoewel ik mezelf daar wat oud voor vind ), met potentieel om boven de huidige supervisors te werken of als teamleader indien er een nieuw team bij een nieuwe klant zou opgericht worden...
M'n werk op 't vlak van procedurebeheer en -advies voor collega's, opvolging wetgeving en innovaties in m'n gebied is erg goed.

Opslag echter? Mja, voor mijn functie verdien ik al redelijk veel, zeker gezien ik nog maar 1,5j bij hen werk en hoewel ik op de shortlist sta, is de kans dat ik opslag ga krijgen, erg erg klein...
Kreeg dan ook "maar" een drie op vijf (meets expectations) hoewel vorig jaar gezegd werd dat ik met zelfde werkniveau van toen, een 4 zou krijgen (exceeds expectations) en dat ik dan wel opslag zou krijgen... Dus tja, toch frustrerend uiteindelijk, zo'n "goeie" evaluatie zonder concreet resultaat voor mij.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 25-01-2017, 20:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had iets stoms over het hoofd gezien maar hallo, we hebben er met vier mensen naar gekeken en niemand die het opviel ik heb het boetekleed aangetrokken want ik word toch nog ingewerkt wel weer wat geleerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.