Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2001, 13:45
femke222
femke222 is offline
hoi hoi,
ik heb neit zo'n ernsig probleem ofzo hoor, maare toch moet ik het ff kwijt.

Het zit namelijk zo, ik KAN soms niet zeggen wat me dwars zit.
Dan ziet iemand (meestal erg goeie vrienden of mijn ouders of zo) dat er iets me dwars zit....
Als ze er dan naar vragen dan weet ik zelf vaak wel dat me ieets dwars zit, maar niet wat en dat is niet uit te leggen aan mensen die dit zelf niet kennen. Ik heb het al zovaak geprobeerd.
Ik voel me echt niet goed (inderdaad net of ik ergens heel er g mee zit) maar ik weet gewoon niet wat er dan is....
Aandacht krijg ik genoeg, ik heb een heleboel vrienden, 1 super goeie vriendin, een mega lief vriendje, het gaat goed op school , leuke ouders, leuke hobby's, ik doe vaak leuke dingen met andere mensen, heel erg leuk werk, leuke collega's.
Nou ja zo kan ik nog wel ff doorgaan en als ik zitt zelf zo lees denk ik echt, wat is er dan aan de hand????
ik zoel me lang niet altijd beroerd hoor maar soms dus echt wel...
en dat is dus niet uit te leggen.
kent iemand dit????
en wat doe je eraan??
ik ben alleen al mega blij als iemand anders dit ook heeft, dat snap er eindelijk iemand dat ik het heus wel wil zeggen , heel graag zelf maar dat dat dus niet KAN......

Ik ben trouwens niet zo'n zielig figuurtje hoor, meestal zelf errug vrolijk en een drukte maker (dat jullie dus niet gelijk raar over me denken)
__________________
I love it!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2001, 14:52
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
heb ik ook, ook ns een topic over geopend
k weet alleen niet hoe je daar een link naartoe kan maken....

[Dit bericht is aangepast door Mef (23-12-2001).]
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 15:16
kleinedraak
Klinkt stom maar het is inderdaad aandacht.
Dat heb ik heel vaak ga eens naar iemand als een vertrouwingspersoon toe die trekt het wel uit je het helpt echt waar!!!! veel succes en anders meel mij maar eens

Laatst gewijzigd op 27-02-2008 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 15:27
Make Yourself
Make Yourself is offline
Ja misschien issut wel aandacht, maar ik snap nou nooit wat dat met aandacht te maken heeft.... kan iemand dat mij uitleggen??
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!

Laatst gewijzigd op 27-02-2008 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:32
femke222
femke222 is offline
tja het zou natuurlijjk aandacht kunnen zijn.....
Maar dat kan ik me niet voorstellen, want ik krijg best veel aandacht, doordat ik zo druk ben trek ik vaak onbewust aandacht. Ik zit dus op scouting en regel vaak dingen en dus wordt er veel me me besproken en geregeld.
Ook andere soorten aandacht krijg ik wel genoeg, leuke ouders leuke zussen leuke vriendinnen mega lief vriendje, leuke collega's leuke klasgenoten.
Haha soms heb ik zelfs even genoeg van al die aandacht..... maar goed ik kan die vertrouwenspersoon proberen ,maar wat doet ze precies dan??? gewoon met me praten?? rare vragen stellen??? kan je me dit ook nog ff vertellen ?? thanks!!!
x smak x
__________________
I love it!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:49
star9
star9 is offline
Heb t ook.. maar meestal als mn vriend dan dingen opnoemt die er zouden kunnen zijn, dan komen we er zo samen achter..
maar soms weet ik t zelf ook echt niet..

__________________
*zucht* Star9 is in love...*zucht* | is stapelgek op Matthijs.. m'n eigen troetelbeertje & undercoverengel (zonder vleugels!! ) *MMMMMMUAH*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 11:59
heidimeisje
heidimeisje is offline
als je er niet achter kunt komen of het niet kan bewoorden (wat iedereen heeft, raar maar waar) is bijna de enige oplossing om het te tekenen of pak een stuk klei en ram daar lekker op in... misschien kom je er dan nog niet achter wat het is maar je hebt er wel mee afgerekent...
succes

kuzzies heidimeisje.
__________________
Kuzzies Heidimeisje
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:53
Liefjuh
Liefjuh is offline
Ik heb het ook ofja, net over aan het gaan. Ik ben gaan krassen terwijl ik eigenlijk gewoon niet wist wat er nou met me was. Ik denk dat ik me te druk maakte op anderen want veel vrienden van mij hadden het moeilijk. Zit er bij jou ook niet iets dwars wat je erg bezig houdt ofzo? Erover praten lucht ook op! groetjes mij
__________________
,-*^*-,...Help friends... That's what friends are for...,-*^*-,
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:21
Verwijderd
Citaat:
femke222 schreef:
maar wat doet ze precies dan??? gewoon met me praten?? rare vragen stellen??? kan je me dit ook nog ff vertellen ?? thanks!!!
x smak x
Praten idd, vragen stellen ook, anders komt hij/zij nog weinig te weten. 'Rare vragen stellen', wat zijn 'rare vragen'? Wat versta jij daaronder? Hij/zij zal ongetwijfeld wel eens een vraag stellen waar het moeilijk bij is om te antwoorden, maar anders heb je er toch nog weinig aan? Dan komt het er nog niet uit. Probeer het gewoon een keer uit, het verschilt ook per persoon, zo'n iemand is ook een mens, geen robot, hij/zij zal dus ook zeker van uit zijn/haar persoonlijkheid handelen en niet alleen maar 'volgens het boekje', de 1 zal meer en dieper vragen dan de ander. Bevalt het je niet, dan kun je er na 1 (of 2, 3, 4, wat dan ook) keer altijd nog mee stoppen. Toch?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Make Yourself schreef:
Ja misschien issut wel aandacht, maar ik snap nou nooit wat dat met aandacht te maken heeft.... kan iemand dat mij uitleggen??

aandacht zou het inderdaad kunnen zijn, onbewust. sommige mensen gaan zich down voelen in de hoop dat ze (onbewust) meer aandacht krijgen.
het kan ook zijn dat het iets is wat je verdrongen hebt. wat je inderdaad zelf niet echt weet en wat je dus nog zelf moet ontdekken.
praten zal inderdaad de beste oplossing zijn denk ik.

ik heb het zelf ook. ik ben erg onzeker, vertrouw echt bijna niemand.
toen kwam mijn vriend er zelf pas mee dat het er misschien aan lag doordat mijn ouders gescheiden zijn, mijn moeder een verhouding had in het geheim, mijn biologische vader me niet wou hebben en ik dus ook niet ken en dat soort dingen in die richting.
ik had hier zelf nooit bij stil gestaan, maar hij zou nog best wel eens gelijk kunnen hebben...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #124
Missy1234567890
491 24-03-2008 19:46
Psychologie van kwaad tot erger
de_beer
12 21-05-2007 09:56
Psychologie Grote-lucht-je-hart-topic! #88
Verwijderd
499 07-03-2007 12:25
Psychologie Ik kan het niet meer.
~~dolce~~
14 01-11-2003 20:50
Liefde & Relatie vader van m'n vriend
* Marne *
55 12-10-2003 13:04
Psychologie eens/oneens en hoe ervaar je het zelf?
elledc
13 25-03-2003 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.