Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2001, 05:33
diane
Avatar van diane
diane is offline
Ik zit nu thuis te wachten tot ik naar me werk moet.Ondertussen laat ik mijn gedachtes de vrijeloop.Vanaf september niet maar naar maatschappelijkwerk geweest en daar krijg je veel gedachtes van.Ik liep er namelijk al twee en een half jaar.Nu stopte ze er mee terwijl zij de enige was tegen wie ik eerlijk was.Want tegen mijn ouders ben ik dat al 5 en een half jaar niet.Ik zit nu op mijn 5e school (ben nooit weggegaan vanwege het pesten) en eigenlijk gaat het niet zo best met mij.Ik wordt op deze school weer gepest.Maar dat kan en wil ik thuis niet vertellen.Mijn ouders maken namelijk elkedag ruzie met mijn broer.En als het dus weer rustig is wil ik ze niet belasten.Ook zit ik veel met mijn verleden in de knoop.Ik weet dat er mensen veel slechter af zijn dan mij maar toch.Ik zit hele nachten wakker op bed naar een kast te staren.Als ik dat niet doen loop ik met een mes te spelen en hoop ik dat ik mezelf van kant kan maken als ik genoeg lef heb.Ik heb 1 vriendin op school maar ie heeft een hart probleem en heeft een pace maker dus daar durf ik niet echt mee te praten.Voor mij is er maar een oplossing en dat is de dood.Maar ik durf het niet ik leef als een robot.Alles gaat automatich om anderen gelukkig te maken door te doen alsof ik gelukkig ben.Wat moet ik nu met dit gevoel deze gedachtes want ik weet het niet meer

[Dit bericht is aangepast door diane (29-12-2001).]
__________________
Langs het strand galopperen op een mooi paard is een droom van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2001, 10:13
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Ik heb ook wel eens die gedachtes gehad, maar je MOET door. Zoek een andere maatschappelijk werker, of misschien is er een leraar op school die je vertrouwt. Dat heb ik ook gedaan. Mijn lerares begrijpt mijn problemen en probeert mij zo veel mogelijk te helpen. Over het pesten kan ik je niet helpen, ik weet niet hoe dat is, maar het lijkt me verschrikkelijk. Het klinkt allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, maar je moet een oplossing zien te zoeken. Als je zo door blijft gaan, werkt strax echt helemaal nix meer. Geloof me, ik kan het weten. Heel veel sterkte...

heleen_butterfly@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 17:22
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Meiss.. je kan wel seggen dat er mensen erger aan toe sijn , maar voor jou is dit waarschijnlijk al een einde.. Nix is erger dan jezelf klote voele... Een oplossing bedenken is zeker moeilijk.. ik heb zelluf ook heel weinig vrienden , maar meiss , geloof me , bij deze , als je wil zet je me in je msn als je dat hebt , ennuh met mij kun je altijd praten , ook al ken je me niet.. Het sal je echt lukken.. echt
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 18:34
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
ik heb ook dat probleem, als een robot door het leven gaan. Heb maar 1 goede vriend maar kan echt niet met hem over mijn problemen praten. Met ouders en broer zou ik nooit kunnen, duz blijft er niemand over

wait and bleed

is it a dream or a memory?, my past can't be real, but why then, do I regret what I did
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 09:50
diane
Avatar van diane
diane is offline
Bedankt voor de reacties
Vi$TiKjûHtjûH wil je je msn aderes even geven
groetjes
__________________
Langs het strand galopperen op een mooi paard is een droom van mij
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 17:58
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik voel me ook wel eens moe van alles om me heen, om al het gezeik en de kopzorgen.. maar zelfmoord plegen doe ik echt niet... het kutte van moe worden van alles om je heen is dat je er eigenlijk nix aan kan doen... je kunt niet even weggaan of je verstoppen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Is dit een bad trip?
Prepagata
14 17-02-2010 13:59
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83
Verwijderd
496 30-01-2007 22:20
Psychologie Moe en down van veel mensen om me heen
Meissiej
14 18-06-2005 22:29
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #13
Nijn*
500 26-10-2004 15:59
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.