Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 16:48
flowerz
flowerz is offline
Een tijdje weet ik al dat ik op meisjes verliefd wordt, maar dan heb ik het wel over verliefd. Het probleem is nu dat ik me totaal niet seksueel aangetrokken voel tot meisjes. Maybe zoenen en knuffelen maar meer ook echt niet. Ik moet er niet aan denken.
Ben ik nou wel echt lesbisch? Je zou zeggen van niet, maar ik weet zeker dat ik echt verliefd ben geweest op die meisjes. Jongens kijk ik niet eens naar (ik word ook echt niet verliefd op ze), maar ik voel me wel weer seksueel aangetrokken tot hen.
Hoe kan dit??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:49
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
bi-sexueel?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:58
flowerz
flowerz is offline
Maar dan zou ik toch ook liefde moeten voelen bij jongens?
en andersom..
dan zou ik me toch ook seksueel aangetrokken moeten voelen tot meisjes?
Ik snap het niet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:20
Verwijderd
vaag......ik heb juist het omgekeerde (met meisjes)

Ik kan verliefd worden op jongens, maar voel me er niet echt sexueel toe aangetrokken (pas als ik onwijs van iemand hou dan komt dat ineens), maar op zich vinnik een jongenslichaam niet opwindend.

Misschien heb jij hetzelfde bij meisjes. Dat als je echt een relatie met een meisje zou krijgen, dat je dan die gevoelens wél krijgt.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:03
Verwijderd
Hmz, ik vind jongens lichamen wel opwindend, en ik word ook verliefd op jongens, dus dat kwalificeert mij tot bi of straight.

Ik weet niet of ik me ook sexueel aangetrokken voel tot meisjes, eigenlijk let ik er nooit zo op. Ik sluit niet uit dat ik verliefd kan worden op een meisje, maar ik denk niet dat het gebeurd...

Maareh, ik denk dat je dan toch niet echt verliefd bent, maar dat je ze alleen maar graag mag. Want bij verliefdheid zit toch lust, of ligt dat nou aan mij
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:35
flowerz
flowerz is offline
[QUOTE]Alicia Silverstone schreef:
Misschien heb jij hetzelfde bij meisjes. Dat als je echt een relatie met een meisje zou krijgen, dat je dan die gevoelens wél krijgt.


Zou best wel is kunnen. Het enige wat ik me (tot nu) kan voorstellen is om alleen met een meisje te zoenen en meer ook niet, maar ik moet dan ook wel echt verliefd op haar zijn. Misschien is het een soort van opbouwfase.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:40
Verwijderd
[quote]flowerz schreef:
Citaat:
Zou best wel is kunnen. Het enige wat ik me (tot nu) kan voorstellen is om alleen met een meisje te zoenen en meer ook niet, maar ik moet dan ook wel echt verliefd op haar zijn. Misschien is het een soort van opbouwfase.

zou kunnen.....
naja suc6 iig
Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:47
flowerz
flowerz is offline
[QUOTE]Morgan schreef:
Maareh, ik denk dat je dan toch niet echt verliefd bent, maar dat je ze alleen maar graag mag. Want bij verliefdheid zit toch lust, of ligt dat nou aan mij


Ik denk zeker dat bij liefde ook lust zit, maar het zoenen met het meisje waar ik verliefd op ben is al een lust voor mij (ik heb het nog nooit meegemaakt). 't klinkt misschien een beetje weird, maar verliefd ben ik zeker geweest, daar kan ik jammer genoeg niet meer omheen. Zwaar verliefd, de kenmerken waren ook wel zichtbaar


Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 03:34
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Heeej!
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem....das wel grappig! Ik word verliefd op meiden al voor een tijd......en wil met ze zoenen en knuffelen maar voor de rest hoeft het van mij ook niet persee......ik weet ook niet wat het probleem is wat noch raarder is is dat ik me WEL seksueel aangetrokken voel tot jongens.....dat is echt raar! Terwijl ik me niet in kan denken de rest van mijn leven met een jongen te delen of zelfs verliefd op ze te worden..... HEEL RAAR! Ik heb mezelf dan ook nog niet ECHT een etiket opgeplakt....en merk wel dat mijn gevoel elke dag weer een beetje veranderd over het seksuele gedeelte met meiden.....Misschien hoort eht bij je acceptatie.....accepteren dat je op meiden verliefd word is al moeilijk genoeg....nu komt het seksuele gedeelte misschien vanzelf nog! Maak je dr maar niet al te druk om....komt vast wel goed! Als je er meer over wilt praten laat je emailadres ff achter dan? oke? Good Luck! xxx Droppie
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 09:37
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
neukgevoelens komen vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 10:43
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
neukgevoelens komen vanzelf.
Vast...

Ik heb het juist omgekeerd. Vind meisjes wel mooi enzo, maar zou nooit verliefd erop worden.
Maar, ik zou me er niet zo druk maken om uit te zoeken "Wat ben ik nou?", maar gewoon kijken hoe het verder loopt. Geniet gewoon van je gevoelens, en je komt er langzaam wel achter
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 11:48
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hmz, ik vind jongens lichamen wel opwindend, en ik word ook verliefd op jongens, dus dat kwalificeert mij tot bi of straight.

Ik weet niet of ik me ook sexueel aangetrokken voel tot meisjes, eigenlijk let ik er nooit zo op. Ik sluit niet uit dat ik verliefd kan worden op een meisje, maar ik denk niet dat het gebeurd...

Maareh, ik denk dat je dan toch niet echt verliefd bent, maar dat je ze alleen maar graag mag. Want bij verliefdheid zit toch lust, of ligt dat nou aan mij

Nee voor mij niet
Ik word niet geil van een meisje waarop ik verliefd ben
ik fantaseer niet over meisjes waarop ik verliefd ben
aan de ene kant word ik niet ontzettend opgewonden van ze, aan de andere kant voel ik me dan schuldig uit disrespect
ik houd op dat moment van ze en wil dan natuurlijk het bed met ze delen, maar niet uit geilheid of lust!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:22
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Nee voor mij niet
Ik word niet geil van een meisje waarop ik verliefd ben
ik fantaseer niet over meisjes waarop ik verliefd ben
aan de ene kant word ik niet ontzettend opgewonden van ze, aan de andere kant voel ik me dan schuldig uit disrespect
ik houd op dat moment van ze en wil dan natuurlijk het bed met ze delen, maar niet uit geilheid of lust!
Hmz, vaag

Ik kan natuurlijk niet veel zeggen omdat ik nog maar op 1 persoon echt verliefd was, en daar nooit wat mee heb gehad, maareh... bij mij gaat het wel op
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
Vast...

Ik heb het juist omgekeerd. Vind meisjes wel mooi enzo, maar zou nooit verliefd erop worden.
Dit heb ik dus ook!! Ik vind vrouwen/meisjes prachtig... Ik zou er niet verliefd op kunnen worden maar seksueel kan ik me er wel tot aangetrokken voelen...
Bij mannen is het anders, ik word er verliefd op, voel me er seksueel tot aangetrokken, maar als het gaat om schoonheid, vind ik vrouwen toch VEEL mooier dan mannen (de vormen en het gedrag, manier van lopen enzovoort).

Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een meisje, maar seks zou ik wel een keer willen hebben met een meisje (alleen niet als ik een relatie heb, dus misschien wel nooit)
Met mannen wel, alles, verliefdheid en sex, en een relatie
Maar om nou te zeggen dat ze een toppunt van schoonheid zijn? Nee.. (hoewel mijn vriend echt wel knap is en een fantastisch lichaam heeft)

*kan niet uitleggen dus houdt der mond weer *
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dit heb ik dus ook!! Ik vind vrouwen/meisjes prachtig... Ik zou er niet verliefd op kunnen worden maar seksueel kan ik me er wel tot aangetrokken voelen...
Bij mannen is het anders, ik word er verliefd op, voel me er seksueel tot aangetrokken, maar als het gaat om schoonheid, vind ik vrouwen toch VEEL mooier dan mannen (de vormen en het gedrag, manier van lopen enzovoort).

Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een meisje, maar seks zou ik wel een keer willen hebben met een meisje (alleen niet als ik een relatie heb, dus misschien wel nooit)
Met mannen wel, alles, verliefdheid en sex, en een relatie
Maar om nou te zeggen dat ze een toppunt van schoonheid zijn? Nee.. (hoewel mijn vriend echt wel knap is en een fantastisch lichaam heeft)

*kan niet uitleggen dus houdt der mond weer *

heeej dat heb ik oook!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:12
Belladonna
Avatar van Belladonna
Belladonna is offline
t eerste wat mij te binnen schiet is... misschien kan je je wqel sexueel aangetrokken voelen tot meiden als je eenmaal een keer ook wat gedaan heb met meiden...

mja, wie ben ik dan weer om dat te zeggen
__________________
in samenwerking met scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:15
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik heb het ook wel
...
met jongens
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:51
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maar om nou te zeggen dat ze een toppunt van schoonheid zijn? Nee..
dankje grrrr lol oke ik weet dat ik je vriendje ben glukkig maar
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:53
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
dankje grrrr lol oke ik weet dat ik je vriendje ben glukkig maar

tis wel waar!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
dankje grrrr lol oke ik weet dat ik je vriendje ben glukkig maar

Inderdaad jah! En als het goed is gaat dit:

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
(hoewel mijn vriend echt wel knap is en een fantastisch lichaam heeft)


over mijn vriendje: jij dus
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 09:06
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dit heb ik dus ook!! Ik vind vrouwen/meisjes prachtig... Ik zou er niet verliefd op kunnen worden maar seksueel kan ik me er wel tot aangetrokken voelen...
Bij mannen is het anders, ik word er verliefd op, voel me er seksueel tot aangetrokken, maar als het gaat om schoonheid, vind ik vrouwen toch VEEL mooier dan mannen (de vormen en het gedrag, manier van lopen enzovoort).

Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een meisje, maar seks zou ik wel een keer willen hebben met een meisje (alleen niet als ik een relatie heb, dus misschien wel nooit)
Met mannen wel, alles, verliefdheid en sex, en een relatie
Maar om nou te zeggen dat ze een toppunt van schoonheid zijn? Nee.. (hoewel mijn vriend echt wel knap is en een fantastisch lichaam heeft)

*kan niet uitleggen dus houdt der mond weer *

*herkenning*
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:37
flowerz
flowerz is offline
Citaat:
Droppie schreef:
Heeej!
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem....das wel grappig! Ik word verliefd op meiden al voor een tijd......en wil met ze zoenen en knuffelen maar voor de rest hoeft het van mij ook niet persee......ik weet ook niet wat het probleem is wat noch raarder is is dat ik me WEL seksueel aangetrokken voel tot jongens.....dat is echt raar! Terwijl ik me niet in kan denken de rest van mijn leven met een jongen te delen of zelfs verliefd op ze te worden..... HEEL RAAR! Ik heb mezelf dan ook nog niet ECHT een etiket opgeplakt....en merk wel dat mijn gevoel elke dag weer een beetje veranderd over het seksuele gedeelte met meiden.....Misschien hoort eht bij je acceptatie.....accepteren dat je op meiden verliefd word is al moeilijk genoeg....nu komt het seksuele gedeelte misschien vanzelf nog! Maak je dr maar niet al te druk om....komt vast wel goed! Als je er meer over wilt praten laat je emailadres ff achter dan? oke? Good Luck! xxx Droppie
Je hebt hier echt alles in uitgelegd wat ik nou eigenlijk bedoelde , alleen het verwoorden wil bij mij nog niet echt lukken.

firestarter_blub@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 12:27
gu@no/bitch
gu@no/bitch is offline
Hmm ik denk dat het komt omdat je misschien nog nooit met een meisje naar bed bent geweest (of heb ik het mis?) als je het ooit hebt gedaan voel je je misschien bekender en meer ervaren, en weet je hoe spannend het kan zijn?! misschien wel veel spannender dan met jongens, tsja niet dat ik heb het ooit met een meisje heb gedaan maar zou het wel zeer ...... vinden, nog succes!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:31
frapex
frapex is offline
ik vind alles eigelijk belangrijk... ik val vaak voor de uitstraling van een meisje...

de persoon die naast mij zit (jaja, we zitten ons op school te vervelen) vind het volgende:
benen en handen vind ik het belangrijkst
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:47
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Hey meid! Sorry dat ik zolaat wat van me laat horen! k zal je wel ff aan mn msnlijst toevoegen! Oke? Ik zit namelijk nog steeds met hetlzefde probleem!! We praten snel wel ff verder! xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:15
katrientjuh
katrientjuh is offline
je hebt toch ook homofielen en homoseksuelen?ik heb gehoord dat homofielen verliefd worden op mannen maar geen sex met ze hoeven en homoseksuelen wel,dus kan je wel lesbisch zijn als je geen sex wilt met een meisje.maar ik denk dat jij bi bent omdat je je sexueel wel aangetrokken voelt tot jongens
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 21:05
nijs
Avatar van nijs
nijs is offline
Citaat:
Droppie schreef op 27-03-2002 @ 04:34 :
Heeej!
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem....das wel grappig! Ik word verliefd op meiden al voor een tijd......en wil met ze zoenen en knuffelen maar voor de rest hoeft het van mij ook niet persee......ik weet ook niet wat het probleem is wat noch raarder is is dat ik me WEL seksueel aangetrokken voel tot jongens.....dat is echt raar! Terwijl ik me niet in kan denken de rest van mijn leven met een jongen te delen of zelfs verliefd op ze te worden..... HEEL RAAR! Ik heb mezelf dan ook nog niet ECHT een etiket opgeplakt....en merk wel dat mijn gevoel elke dag weer een beetje veranderd over het seksuele gedeelte met meiden.....Misschien hoort eht bij je acceptatie.....accepteren dat je op meiden verliefd word is al moeilijk genoeg....nu komt het seksuele gedeelte misschien vanzelf nog! Maak je dr maar niet al te druk om....komt vast wel goed! Als je er meer over wilt praten laat je emailadres ff achter dan? oke? Good Luck! xxx Droppie
Precies hetzelfde heb ik ook..Ik ben zo verliefd (voor het eerst van mn leven) op een vrouw, ik denk constant aan haar.. Maar seks met haar hoeft van me niej, wel bij haar zitten enzo.. Maareeh..je eerste post is al een hele tijd geleden, is het nu miss veranderd? En ik dacht dat het ook wel zo kon zijn ,dat we ons meer aangetrokken voelen tot mannen, omdat dat gewoon toch nog altijd wel de norm is. We zijn niet anders gewend, en miss moeten dat wel eerst ontwennen (ofzoiets)

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 06:41
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 27-03-2002 @ 15:58 :
*kan niet uitleggen dus houdt der mond weer [afbeelding]*
Same here
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:05
saturday
saturday is offline
@Alicia Silverstone en ~Dark Voice~ Ik heb precies hetzelfde. Ik wilde nog een verhaal typen, maar ik heb er eigenlijk niets meer aan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:51
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Wordt bij-seksueel.

Vriendinnen die je ook eet, simpel.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 12:51
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Uhm... k heb een paar weken geleden met n meisje gezoend. En ik vond haar wel leuk. Nou, zoen ik wel vaker met een meisje, maar echte gevoelens hebben nooit echt een rol gespeeld. Maar deze keer wel een beetje, en was er ook wel n beetje over in de war. Tot bleek dat t eerder spanning was dan een daadwerkelijke verliefdheid.

Ik ben niet lesbisch.. Tot nu toe alleen verliefd geweest op jongens.. En het liefst heb ik gewoon sex met een kerel. Tot nu toe.. Ik sta er trouwens wel voor open om heel misschien ooit eens verder te gaan dan zoenen met iemand van mn eigen geslacht. Ofzo
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:24
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Hokjesgeest alom Straight bi of homosexueel

leg jezelf geen stempel op en kijk gewoon wat je het beste bevalt

zie maar of sex met meiden ervan komt
of miss heb je liever een jongen
of bevalt een trio beter

kijk gewoon wat je fijn vind


en als je wilt zeggen wat je bent zeg dan dat wat het beste overeenkomt met wat je wilt
maar niet van oh ik val op meiden dus ik ben lesbisch en nu moet ik ook dat...

kortom eerst kijken wat je zelf wilt en naderhand kun je er een naam aan geven (hoeft niet)

mesnsen zitten ingewikkeld in elkaar dus je hoeft echt niet perse in 1 vd 3 categorien te vallen

EDIT:

ik heb zelf ook lang ged8 van ben ik nu een beetje bi of toch hetero

ik weet het nog steeds niet wat ik me het beste kan noemen
maar ik weet wel hoe ik in elkaar zit en dan heb je ook niet meer de drang jezelf een geaardheid op te leggen zegmaar
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:56
Verwijderd
Ik denk dat als je eenmaal een paar keer uitgebreid &naakt aan het knuffelen en zoenen bent geweest met een meisje, dat je dan wel vanzelf zin in andere dingen krijgt; een kwestie van wennen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie In de war m.b.t. geaardheid.
buh naamvergete
16 27-11-2010 18:22
Liefde & Relatie Hele hechte vriendinnen, en niet gay...
Gekkie234
10 06-06-2010 18:44
Liefde & Relatie Bi, lesbisch, hoe wat....?
Verwijderd
23 18-01-2010 23:02
Seksualiteit *heel wazig dus niet lachen*
[e*a*s*y #es#]
39 05-11-2003 17:22
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe staan jullie tegenover holebi's
neif
78 04-11-2003 20:51
Seksualiteit Homo
Chill Out
20 07-11-2002 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.