Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 21:18
annette
annette is offline
Ik heb vrijdag havo examen biologie, maar ik heb nu bijna alles doorgelezen van biologie voor jou (drie boeken) alleen heb ik de hoofdstukken Erfelijkheid, DNA en Ordening en evolutie (havo A) nog niet geleerd, omdat ik dacht dat we die onderwerpen niet hoeven te kennen, maar nu weet ik het niet zeker meer.
Wie heeft er ook biologie voor jou en kan me precies vertellen welke hoofdstukken we niet moeten leren?
Advertentie
Oud 13-05-2003, 21:19
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Hier zijn al meerdere topic's over geloof ik. Het staat allemaal wel beschreven op havovwo.nl
Ik leer het btw niet. Misschien moet het wel, maar dan zou ik dr toch nix van snappen, en dat scheelt misschien maar een half punt op je examen. Das voor mij de moeite niet...
__________________
Lief zijn!
Oud 13-05-2003, 21:27
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
hoef je dat niet te kennen

dat is net het makkelijkste van de biologie
Oud 14-05-2003, 10:54
Mmmmm
Avatar van Mmmmm
Mmmmm is offline
Ik heb vrijdag a.s. ook dat examen, en ik heb uit het samengevat boek geleerd. Daar staat alles per hoofdstuk, dat is makkelijker leren.
Voor het examen hoef je niet erfelijkheid te kennen, dat wil zeggen de stambomen en dat soort dingen. Je moet wel het verhaal van DNA kennen, over meiose en mitose enzo.

Ik weet niet of je een examenbundel hebt, maar anders moet je daar een paar examens uit maken, dan zie je bij sommige vragen een sterretje wat betekend dat je die niet op het examen dit jaar krijgt. Weet je gelijk een beetje waar je aan toe bent.
__________________
I'm a loser baby so why don't you kill me? -BECK-
Oud 14-05-2003, 13:09
annette
annette is offline
thnx Succes vrijdag!
Oud 14-05-2003, 13:14
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
annette schreef op 13-05-2003 @ 22:18:
Ik heb vrijdag havo examen biologie, maar ik heb nu bijna alles doorgelezen van biologie voor jou (drie boeken) alleen heb ik de hoofdstukken Erfelijkheid, DNA en Ordening en evolutie (havo A) nog niet geleerd, omdat ik dacht dat we die onderwerpen niet hoeven te kennen, maar nu weet ik het niet zeker meer.
Wie heeft er ook biologie voor jou en kan me precies vertellen welke hoofdstukken we niet moeten leren?
Wij hebben dat boek ook en onze leraar zegt:
Erfelijkheid niet
DNA vanaf Mutaties (basisstof 6) niet daarvoor wel
Ordening en evolutie wel
__________________
I like to say what I want to say
Oud 14-05-2003, 13:44
salacia
salacia is offline
ook hoef je niet te weten van cellen van planten waar wat zit wel moet je de begrippen weten

succes heb dan ook examen mijn eerste
Oud 14-05-2003, 21:14
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
over die cellen was van ut eerste boek basisstof 5 ofzo van hoofdstuk 1. en ergens in datzelfde hoofdstuk waren er nog 2 basisstofje die je niet hoefde te leren.
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Biologie voor jou
marissajeeninga
6 22-09-2011 00:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Biologie voor jou antwoorden ??
Pyriet
2 31-10-2009 13:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken [Bio]antwoorden biologie voor jou b2 deel3
pietervdb
3 01-10-2005 19:18
Huiswerkvragen: Exacte vakken [bi] antw. biologie voor jou havo 4
punk mae
0 10-11-2004 19:23
Huiswerkvragen: Exacte vakken biologie voor jou
sentinel
4 02-06-2004 07:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.