Oud 12-03-2011, 15:57
DiceGFX
DiceGFX is offline
Beste scholieren,

Ik heb een stageverslag ingeleverd zonder een beoordelingsformulier, omdat mijn stagebegeleider niet in Rotterdam was om het in te vullen voor mij. Maar aan het eind van mn stage kreeg ik wel een kerstkaart met soort van een beoordeling daarin. Maar dat telt niet als een beoordelingsformulier, vind ik en dat is zo want die beoordelingsformulier is 3 blz groot aan vragen.
Dus omdat ik de beoordelingsformulier niet heb ingeleverd heb ik een Onvoldoende gekregen. Door deze onvoldoende ga ik niet meer over.

Ik vind dat ik geen onvoldoende mag krijgen omdat het de schuld van de stagebegeleider is dat ik geen beoordelingsformulier heb ingeleverd.

Zijn jullie het met mij eens? en wat kan ik hieraan doen.

Ik heb zelf 2 berichten naar de docent gestuurt en één naar de directeur van de afdeling Havo. Als mijn onvoldoende niet in een voldoende wordt veranderd dan ga ik een bericht sturen naar een mevrouw uit de tweede kamer, ik hoop dat zij wat voor mij kan doen.

even nog wat toevoegen:
Mensen die niet met hun stage klaar zijn hoeven hun stageverslag pas later in te leveren dus ik vind dat ik ook die beoordelingsformulier later mag inleveren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 16:11
312
Avatar van 312
312 is offline
Ja, erg lastig. Ik begrijp echter niet wat je van dat kamerlid dan verwacht, want die kunnen er eigenlijk pas iets mee als het een chronische probleem wordt of massa's er last van hebben. Het is in eerste instantie een kwestie tussen jou en je school.
Ook vind ik dat je erg laat in actie komt en dit spreekt niet in je voordeel. Niettemin sta je volgens mij wel sterk en moet een school hier wel naar luisteren. Laat die kaart ook vooral zien en vraag of ze contact op willen nemen met je stagebegeleider. Meer kan je denk ik niet doen.
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 16:17
DiceGFX
DiceGFX is offline
Ik zal die kaart maandag wel laten zien aan mijn docent.

Weet iemand anders misschien wat ik nog kan doen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 17:16
Verwijderd
idd een late actie,maar je had mss ook ergens het beoordelingsformulier via de mail kunnen regelen ofzo
maarja dat is achteraf, wat je nu kunt doen weet ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 17:29
DiceGFX
DiceGFX is offline
Ik had al aan mijn docent verteld dat ik die stage begeleider had gemaild dat hij die beoordelingsformulier moest invullen maar toch geeft hij mij een onvoldoende. Die stagebegeleider stuurde dan een mail terug met dat hij niet in Rotterdam was.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 15:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Is je stagebegeleider langdurig niet in Rotterdam? Want het lijkt mij zaak dat jij verantwoordelijk bent voor het invullen van dat formulier en dat dat op tijd gebeurt. Als je stagebegeleider dus niet aanwezig is, dan moet je zorgen dat het formulier voor vertrek wordt ingevuld of dat dat via de mail wordt gedaan. Ik zou aan je docent uitleggen en vragen of je het formulier z.s.m. mag inleveren en dan gelijk regelen dat het wordt ingevuld.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Is dit wel eerlijk gegaan? meningen zijn zeer welkom.
Risbeer
6 02-07-2015 10:35
Studeren Stage
NintendoDS
6 04-05-2010 21:22
Algemene schoolzaken Stageverslag, hulp?
Jennie_03
4 20-05-2007 18:48
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie kan iemand mij helpen??
dorotaa
14 10-12-2006 15:00
Algemene schoolzaken Stage :(
missymoi
8 23-03-2005 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.